Şimdi Ara

Atmosferik araç nasıl kullanılmalı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
137
Cevap
0
Favori
3.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumda çoğu yerde ''atmosferik araç kullanmayı bilmek lazım'' falan gibi ibareler geçiyor. Konuyu açma sebebim budur. Atmosferik motorlu araçlar performans açısından nasıl kullanılmalı ? yakıt açısından nasıl kullanılmalı ? hangi devirlerde maksimum tork sağlanır ? hangi devirlerde gitmek motor için idealdir ? Araç 1.4 otomatik



  • Sıcak demeden soğuk demeden Allah ne verdiyse gazlanmalı.
  • Otomatikse zaten böyle bir soru sormaya gerek yok ki :) Basacan gidecek.

    Ben de 206 otomatik kullanıcısıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yokus çıkarken rahatindan bir 3500-4000rpm cevrilmeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarı arıza lambası kullanıcısına yanıt
    aynen hocam şu anlık bi sorun yok benim için de bu arabadan sonra manuel almayı düşünüyorum da ondan bilgi amaçlı soruyorum. bilgim de olmadığı için gerçekten merak ettiğim bir konu.
  • Atmosferik araba lpg olmadan hiç ekonomik olmuyor bir de rampada veya hizlanirken devir çevirince 1.4 otomatik bir araba nerdeyse 9-10 lt/100km benzin tüketimini yakalıyor. Tek iyi yanı uzun ömürlüdür ustası boldur masrafı azdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Performans istiyorsan devirli kullanacaksin. Astra h 1.6 115 bg ile rampaya 4000 devir ile giriyorum 105 hp tdi lari cok rahat geciyorum. Dun a3 hb yi rezil ettim resmen. Yakit icin hic uygun degil ama. Lpg ile kullanilmali. Cunku performans istiyorsan daha cok gazlaman gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    TURBOSU BOZUK ARAÇ KULLANILIR MI?
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Performans istiyorsan devirli kullanacaksin. Astra h 1.6 115 bg ile rampaya 4000 devir ile giriyorum 105 hp tdi lari cok rahat geciyorum. Dun a3 hb yi rezil ettim resmen. Yakit icin hic uygun degil ama. Lpg ile kullanilmali. Cunku performans istiyorsan daha cok gazlaman gerekiyor.

    Merhaba. Audinin gaza bastığından eminmisin? 1.4tfsi Audi yada 1.6 tdi Audi rampada o tork ile geçmek

    Hele hele atmosferik Opel ile?
    1.4t astra desen eyvallah ta 1.6 115 hp sütçü beygirli Opel ile zor hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GuitarxtanbuL -- 28 Haziran 2016; 3:28:58 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu devirde eziyet küçük atmosferikler. 4000 devirden aşağısı ölü gibi. 4000 den sonra biraz canlanıyor o Zaman'da sesten durulmuyor ve yakıt fırlıyor .

    3000 cc ve üzeri atmosferikler iyidir tabi onlara laf yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkvan -- 28 Haziran 2016; 3:30:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shamsheytani S kullanıcısına yanıt
    bize kesin olarak lpg yolu göründü
  • GuitarxtanbuL kullanıcısına yanıt
    Eminim. Resmen gozgoze gelip devam ettik. 5-6 bin devire kadar ciktim. Hafif viraj vardi cesaret edemeyip gaz kestiyse bilmem. Viraja kadar da 1 boy arkamda kaldi. 105-110 bg tdi 10.9 sn 0-100 e sahip arac. Abartmamak lazim. Kaldi ki 0 dan kalkmadik. Otomatik manual sport modu mu eco modu bilmem. Ama bariz bir sekilde 10 dk devam ettik. Gecip gidemedi beni. Surekli arkamdaydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıl 2016.
    Bence atmosferik motorlara verdiği hizmetlerden dolayı teşekkür etmeli artık.:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Eminim. Resmen gozgoze gelip devam ettik. 5-6 bin devire kadar ciktim. Hafif viraj vardi cesaret edemeyip gaz kestiyse bilmem. Viraja kadar da 1 boy arkamda kaldi. 105-110 bg tdi 10.9 sn 0-100 e sahip arac. Abartmamak lazim. Kaldi ki 0 dan kalkmadik. Otomatik manual sport modu mu eco modu bilmem. Ama bariz bir sekilde 10 dk devam ettik. Gecip gidemedi beni. Surekli arkamdaydi.

    Adam 2000 devir bile çevirmiyo dur emin olun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen cok eminsen altinda ayni arac varsa, istanbuldaysan, trafige kapali bir alanda deneyebiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic

    Yıl 2016.
    Bence atmosferik motorlara verdiği hizmetlerden dolayı teşekkür etmeli artık.:)

    Kısmen size katılıyorum hocam ama bu benzin fiyatları ve dizilerin gereksiz pahalı olması sebebiyle atmosferik Lpg dönemi kolay kolay bitmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik candir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arac otomatikse isiniz daha kolay.rampaya girmeden alt viteslerde basarsiniz gaza 3500rpm civari keci gibi tırmanırsınız.tabi burda aracin gucu agirligi motor teknolojisi cok onem tasir.misal buradaki fanboy sebelebettinlerin "cekmez yeaa" dedigi 1.33 corollayi 4 senedir kullanıyorum,rampada bayilma nedir görmedim,4.vitesin altina inmedim.uzun yolda 120 130km hızlarda 6lt civari tuketim de cabasi.
    Zaten video cekerim dedin mi rezil olacaklarini anlayip usul usul konudan uzaklasiyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 28 Haziran 2016; 8:21:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i30 1.6 GDI 135 PS
    Auris 1.6 Valvematic 132 PS gibi atmosferikler zevklidir, çok da ciğerli motorlardır. 3 bin devri geçtikleri zaman turbodan daha fazla zevk alırsınız manuel olmaları kaydıyla.
  • doğru devirlerde kullanmak şart. altıncı vitesle yokuş çıkmaya ya da araba sollamaya çalışırsanız tabii ki çekmiyor dersiniz. ancak doğru devirde kullanımda bir turbo kompresörlü araç gibi olmasa da uzar gider makine.

    1.3 mivec colt çok zevkli mesela. yüksek devir çeviriyorum, araba hafif olduğu için hem tazı gibi gidiyor hemde motor sesi çok hoş. kolpa evo kısacası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 28 Haziran 2016; 8:34:44 >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Otomatik ve CC varsa büyük rahatlık TEM'de 130 km sabit hıza kilitliyorum hem radardan ceza yemiyorum hem de Ankara dönüşü Kızılcahamam rampalarında araç tam yüklü ve klima açık iken bile araç bir an bile teklemeden Cankurtaran'a çok rahat bir şekilde geliyorum. Tüketim ortlaması 100 km'de 7,1 litre
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.