Şimdi Ara

A101 de ürün iadesi yapılamıyormuş nasıl iş bu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar geçen gün elektronik bir ürün aldım ve bozuk çıktı. Ertesi gün gittim iade edeceğim, kredi kartıyla aldığım için sadece karta iade yapılıyormuş. Ürünü, fişi ve kartımı verdim iade yapacağız makineye taktı kartı şifre istedi, şifreyi giriyorum yanlış şifre diyor. Kontrol edip yine giriyorum yine yanlış şifre diyor. Üstelemedim belki hatam vardır diyorum farklı kartla almışımdır vs. Aldım kartı çıktım ertesi gün hem kartı kontrol ettim hem şifremi yeniledim yanlış olmaması için, gittim markete aynı durum, yanlış şifre diyor ve siz şifrenizi bilmiyorsunuz diyor kasiyer adamda.( Bir an yükseldim, çırpı gibi adam yumruğu koysam ölecek gidecek başıma bela alacam araba da çocuklar bekliyor diye sakinim gayet) Beni bekleyen müşterilerden biri de aynısı geçen gün benim başıma geldi bu mağaza da sizin makineniz bozuk dedi. Farklı şubeye yönlendirdiler beni yakın bir yer yine. Oraya gittim yine iade yapacağım, dedikleri şeye bakın" Kredi kartı alış verişi iadesi yapamıyoruz makinelerimiz bunu desteklemiyor". Dedim bu nasıl iş arkadaş. Çok tatlı dille konuştu kasada ki arkadaş kırmadan çıktım dedim olabilir. Ama aslında olamaz, kredi kartıyla alış verişi iadesi yapılamıyor diye bir şey olur mu arkadaşlar bu nasıl iştir?








  • Olmaması lazım.

  • Öyle saçma şey mi olur? Bozuk ürün çıktıysa yasal hakkınız. O zaman nakit verin parayı deyin veya mağaza müdürüyle görüşmek istiyorum deyin.


    Memlekette herkes artık kafasına göre kanun uyduruyor.

  • yumruğu koysam ölecek gidecekden sonrasını okumadım.

  • Gecen a101de köfte aldik sonra baktik ucuz iade edelim dedik

    İade süreci 2 gun sürdü ve cok ugrastirdilar tutanak mutanak

    Bir daha a101den alışveriş yapmayi düşünmüyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt
    Bende aynı şekilde, bezdirme politikasıyla belki iade den vaz geçiririz diye düşünüyorlar ama hem bu yüzden müşteri kaybediyorlar hem de iade yapılırken kasada bekleyen müşteriler beklemeden gidiyor. Dün bir kaç kişiye izin verdim önüme geçin diye ellerinde az ürün vardı, sonraki kadın siz halledin ben beklerim dedi, biz 15 dakika uğraşınca beklemeden gitti. Elindeki sepette belki 5k tutacak ürünler vardı sepet taşıyordu resmen. A101 kendi düşünsün bunu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • A101 de ürün iadesi yapılamıyormuş nasıl iş bu.

    A101 den kablosuz kulaklık almıştım. Redmi Mi Buds 3 Lite. Fiyatı 359 tl idi biraz indirimliydi normalde 450 küsürlerde satılırken. Alayım dedim bozuk çıktı servisine yolladım. Servis bir üst model ile değiştirmiş. Üst modeli hoş değil tasarım olarak kulağıma pek uygun değil bir de komik olan kısım alt model üst modelin 2 katı fiyata satılıyor şuanda.

    Baktım servis benim ürünü birebir değiştirmiyor üst modeli veriyor ben de o zaman ücret iadesi yapılsın dedim.

    Mağazaya gittim yardımcı olmadılar servisle görüşeceksin onlar ücret iadesi yapabilir dediler. Servis de benden ürünün seri numarısının yazılı olduğu faturayı istiyor. A101 fişinde sadece kablosuz kulaklık diye geçiyor. Şimdi işin içinden nasıl çıkacağım bilmiyorum. Bir daha asla yapmam elektronik alışveriş mağazadan.





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Zatı Muhterem kullanıcısına yanıt

    Bende öyle, müşterinin bu kadar değersiz olduğu keriz yerine konduğu başka bir market yoktur sanırım.

  • Tüketici hakem heyetine başvurun 5 yıla çözülür ama çözülür bozuk ürünü ya bire bir değiştirmesi ya da bir üst modeliyle değiştirmek zorunda, en son iş iadeye gelir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.