|
Yalnız olarak yaşlanmak çok kötü. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Yalnız olarak yaşlanmak çok kötü. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
daha ne istiyorsun ya. türkiyede yaşayan bir erkeksen en mükemmeli bekar ve sevgilisiz olmak. evlilik erkek için kesinlikle kazanç değil kayıptır, evlilik sadece kadın için kazançtır. çünkü her sorumluluğu erkeğe yıkıp her şeyi erkekten bekliyor herkes. sevgililikte de böyle. erkek ilk adımı atsın buluşmayı erkek teklif etsin hesabı erkek ödesin erkek evinden alsın evine bıraksın jest yapsın iltifat etsin ruhunu okşasın çiçek alsın süpriz yapsın hediye alsın. peki kadın ne yapıyor karşılığında? HİÇBİR ŞEY. öylece dikilip bunların olmasını bekliyorlar. yapacakları tek şey yakınlaşmak, onu da türlü bahanelerle geri çeviriyorlar. yok temas sevmem yok saçıma dokunma yok kendimi hazır hissetmiyorum. hesabı ödetirken hazır hissederler ama. sonra bir bakmışsın ki kızın finansal&duygusal kölesi olmuşsun. trde genel olarak ilişkiler bu şekilde, o yüzden sevgilim olmadı diye sakın üzülme aksine sevin. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Software Engineer METU CENG '25 |
|
Kardeş görücü usulünü istemiyor şimdiki kızlar öyle bişey olsa çoktan evlenmiştim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
İnsanlara Fazla Değer Vermeyin...
|
|
24 Yaşındayım benimde hiç sevgilim olmadı |
|
_____________________________
|
|
bende aynı |
|
_____________________________
|
|
bu saatten sonra da olmaz gerçeklere uyum sağla hocam ne demiş sezen gerçeği görmeliyiz dostum başka çaresi yok |
|
_____________________________
|
|
Bu tipi ben seçmedim hocam < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
daha ne istiyorsun ya. türkiyede yaşayan bir erkeksen en mükemmeli bekar ve sevgilisiz olmak. evlilik erkek için kesinlikle kazanç değil kayıptır, evlilik sadece kadın için kazançtır. çünkü her sorumluluğu erkeğe yıkıp her şeyi erkekten bekliyor herkes. sevgililikte de böyle. erkek ilk adımı atsın buluşmayı erkek teklif etsin hesabı erkek ödesin erkek evinden alsın evine bıraksın jest yapsın iltifat etsin ruhunu okşasın çiçek alsın süpriz yapsın hediye alsın. peki kadın ne yapıyor karşılığında? HİÇBİR ŞEY. öylece dikilip bunların olmasını bekliyorlar. yapacakları tek şey yakınlaşmak, onu da türlü bahanelerle geri çeviriyorlar. yok temas sevmem yok saçıma dokunma yok kendimi hazır hissetmiyorum. hesabı ödetirken hazır hissederler ama. sonra bir bakmışsın ki kızın finansal&duygusal kölesi olmuşsun. trde genel olarak ilişkiler bu şekilde, o yüzden sevgilim olmadı diye sakın üzülme aksine sevin. |
|
_____________________________
.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
sen niye bulamıyon |
|
_____________________________
|
|
ne konusacaz kızla bas basa onu yazmamıs |
|
_____________________________
|
|
Benim baldız da 39 oldu hiç evlenmedi hiç sevgiliside olmadı, |
|
_____________________________
Dünya üzerindeki canlıların, DNA zincirinde sadece dört Nükleotit bulunur. Her canlı varlık, bu dört temel yapı taşlarının değişik kombinasyonlarıyla yaratılmıştır. Bizim gen zincirimizde ise; Boşluklar vardır. Bunlar beşinci ve altıncı DNA Nükleotidir. Şu an gen aktarımını tamamladık, yeni bir tür yaratmayı başardık, Bu tür insan ile uzaylı melezidir,
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Özgürce seçebileceğimiz kararlarda, alın yazısı zorlaması gibi bişey yoktur, yanılma ! |
|
_____________________________
boykot işe yarasın-yaramasın,
sen kendini belli et. |
|
22 yaşındayım her sene umudum daha bi kırılıyor. bizler tanrının yalnız adamıyız.. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leon FR -- 20 Mayıs 2025; 20:10:15 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |