Şimdi Ara

300bin km uzeri araca sahip olmus olan var mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
10.875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benzinli dizel farketmez 2.elde km dusurulmemis 250-300bin km uzeri epey C-D segment arac var.kmsi yuksek diye fiyati ciddi anlamda uygun cogunun.
    Sizce alinir mi?yuksek km araca hic binmedim.on yargi da var biraz acikcasi.
    Ornek : 2.4 accord , 2.0 duratec mondeo,focus 1-2 .2004-5 corolla vs.

    Sahip olmus arkadaslar cevaplarsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dharma Initiative -- 30 Haziran 2018; 19:7:4 >



  • Arkadasım 2014 yılında 2007 e220 cdi aldı halen biniyor sıkıntı çıkarmadı aldığında 220 bin km civarıydı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BEYAZ PASSATLI PRENS -- 30 Haziran 2018; 19:07:32 >
  • 218 binde colt alıp 240 bin km de perte çıkardım. araç bakımlıydı yağı vs değiştirip kullandım. sürekli uzun yola çıktım tek sıkıntı çıkarmadı. yeter ki bakımlı, orijinal parça kullanılan, geçmişi az çok belli araç olsun
  • Aslında 300 bin üzeri kmde arabaya binen çokta farkında olan pek fazla yok..
  • Şu an kullandığım 2001 S40 yaklaşık 5 senedir bizde. 290 bin km oldu. Motor ve şanzıman yağı düzenli olarak orijinal malzemelerle değişir. Yapılacak herhangi bir tamirde mutlaka orijinal veya mümkün olan en kaliteli yan sanayi parçayı kullanırım. Eski sahibi de titiz olunca, sonuç ne mi oldu?
    5 senedir yolda bırakmadı. 0-100 değeri ve maksimum hızı hala fabrika verisinde. Yakıt tüketimi de aynı şekilde. Şanzıman tam otomatik ve yağ gibi akıyor. Konfor bakımından DSG ile karşılaştırıyorlar. Geçen hafta 5 kişi+klima ile dağa çıktım. Keçi gibi tırmandı ve hararet bir gıdım yükselmedi. Arabayı son derece aktif olarak kullanıyorum. Yeri geliyor 90 km hız ile 5.4 litre benzin yakmanın ekonomisini ve sakinliğini yaşıyorum. Yeri geliyor hiç acımadan performanslı kullanıyorum.

    Eğer araba özünde dayanıklı ise, düzenli ve titiz bakıldığı takdirde sorun çıkarma ihtimali düşük. Bu arabanın kronik sorunu yok. Orijinal parçaları son derece kaliteli. Bozulan bir yer olursa paraya kıyıp orijinal parça takıyorum. Böylece en az 17 sene daha o kısım sorun çıkarmayacak. İngiltere'de bu aracın aynısından 760 bin km'de sorunsuz çalışan var. Benim hedef de orası.

    İşin sonu yine araca nasıl davranıldığına geliyor. Bakım, bakım , bakım .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 1 Temmuz 2018; 0:16:55 >




  • Avrupada mondeo ile bir buçuk milyon km yapan bir adam vardı. Videosu vardı bir ara. Ararsan bulursun muhtemelen.
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Hangi motor hocam? S40 benim de ilgimi cekiyor,parcasi pahali anlayani pek yoktur diye yanasamiyorum .
  • Dharma Initiative kullanıcısına yanıt
    1.8 122 beygirlik motor. Anlayanı büyük şehirlerde mevcut. Özellikle İstanbul, Ankara, Bursa ve İzmir gibi şehirlerde iyi ustalar mevcut. Daha dışarılara gidildikçe evet usta bulmak zor. Bakımlar falan yine hallolur da; aracın bilgisayara bağlanarak arıza tespiti yapılması gereken bir sorun oluşursa büyük şehir şart.
    Parça konusuna gelince her parçası pahalı değil. Kaporta parçaları biraz masraflıdır ama bunlara da anca kaza durumunda ihtiyacınız olur. Onun dışında motor ve yürüyen aksam parçaları, Avrupa'dan ithal diğer araçlar neyse aşağı yukarı o kadardır. Belki %20 falan daha pahalı olabilir, o da sayı olarak az bulunan araçlar olduğundan. Parça bulamama durumu da yok zaten.

    Bu araçların yerli malı yan sanayi parçası da yok denebilir(Motor ve yürüyen için konuşuyorum). Olanlar da ucuzdur ama aşırı dandiktir. Eğer ucuz diye kullanırsanız ileride başınıza bayağı iş açar zira bu araçlar sadece kaliteli parçayı sever.
    Bu sebepten orijinal veya kaliteli Avrupa malı yan sanayi markaları kullanmak gerek. Burada da euro devreye giriyor. Euro aldı başını gitti. Orijinal üst radyatör hortumunu Avrupa'da yaşayan adam kendi parasıyla 90 liraya alıyor. Bize gelince 5.3 kat fazlasını ödüyoruz, oldu sana 480 lira. En çok belimizi büken durum bu oluyor. Gel gelelim benim araçta hala fabrikadan çıkan hortum takılı. Yani orijinal hortumla 17 sene 290 bin yaptım, hala daha gidiyor.

    Bu araçlar kısa süreli al-sat'a kesinlikle gelmez. Eğer alıyorsanız bir süre binmeniz gerek. Yoksa yaptığınız masrafı aracı kullandığınız süreye oranlarsanız yüksek maliyetler çıkar. İşin özeti bunlar binici arabası. Temiz bir tane bulup (artık temizi de gittikçe azalıyor -kur artınca ucuz parçalara geçiş başladı. Parça ucuz olunca da ikide bir bozuluyor ve başka yerleri de bozuyor-) alır almaz bir masraf yapıp, eksiğini gediğini sadece volvo bakan iyi bir ustayla beraber halledeceksiniz. Ondan sonra gelsin sorunsuz km'ler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 1 Temmuz 2018; 0:44:13 >




  • Bakımlı ve 2000 model öncesi değilse sorun olmaz. Ama 600 700 binlerden 300 binlere düşürdülerse sıkıntı. Aracı almadan önce radyatör suyunun rengi, motor yağının rengi bize ipucu verir. İhmal edilmiş bir otomobil 200 binde bile baş ağrıtır. İhmal edilmiş otomobilden uzak dur yeter ve ?aside çürüme varsa da uzak dur derim...



    Bu arada iki tane Accord 2.4 kullandım ikisi de 200.000 üzerinde km'ye sahiplerdi ve her ikisiyle de 40.000 kilometre yol yaptım, bir sefer dahi yolda kalmadım. Accord sağlamdır ama parçaları pahalıdır en azından Arabistan'da durum böyle.



    Benim elime çok geçti 300.000 üzeri yürümüş otomobiller. Kimisini alır almaz orası burası patladı yolda rezillik yaşattı kimisi ise hiç üzmedi.
  • Jeep, 350 bin kmde alındı, motordan kaynaklı birşey yaşamadım ama yaşı itibariyle radyatör, devir daim, V kayışı, şanzıman vs derken bugün parası ile aracı 60 bin TL'ye almış oldum, sorunsuz bindim 4 sene sonra sattım. Benim araç biraz hor kullanılmıştı ama aracı ucuz aldığım için sorun etmedim.
  • B4 Passat 1.9 TDI 490.000 de aldım 570.000 de sattım masrafsız etmedim.

    W210 E200 2.0 592.000 km de aldım şu an 643.000 civarında sadece aynasının motorunu kendim yaptım onun dısında masraf çıkarmadı.
  • Twingom var 98 model 245 bin de benzinli
  • Alınmaz iş bilmeyen sadece bindi-indi yapan adamdan alınmaz



    Alınır binicisinin arabasi ise is Biliyor ise bakim nedir nasil yapılır biliyor ise alınır.



    300bin km'de Eğer bir aracın tum yağları ve sıvıları duzenli değiştirildi ise, sorun çıkarması çok kolay degil.



    Ancak oyle ki 80.000km ömrü olan manuel şanzıman yağı değişmeyen.

    50.000KM de bir degismeyi birakalim fren hidroliginin seviyesini bile kontrol etmeyen.

    80 -120bin arasi zf otomatik sanziman yagini degismeyen

    Antifrizi 3 ile 4 yilda bir defa bile değişmeyen.

    Hatta motor yağını bile İstanbul'da oturuyor olmasina rağmen

    bile düzenli değişmeyen.



    O kadar çok usta-servis-kullanici var ki memlekette...





    Kaporta hasarindan cok Doğru düzgün bakim servis görmüş olaninina kimse itibar etmedigi icin. Ancak is bilen adamdan bu kilometrede araclar alinir.




  • Orijinal 453 bin km'de 98 model w210 Mercedes e280 satmıştım,Tr'deki en dolu E280 idi,5 yıl kullandım.Öküz gibiydi.

    Uzun zaman sonra ilanlarda dolanırken şans eseri 2 ay önce denk geldim maalesef km düşürülmüş ve 240bin küsür km gözüküyordu,dikkat edin derim.

    Bendeyken ki bir fotosu yadigarın.


    300bin km uzeri araca sahip olmus olan var mi?




  • Bir taksiye bindim Accent di arac 700 bindeydi gorunce sordum arabada degistirdigin ne var abi diye kayislar amortisor on far arka stoplar disinda hic bisey degistirmedim dedi :) duzgun kullaninca gidiyor demek
  • bende albea vardi ticari cikmasi aractan memnundum pek masraf cikmadi ancak aracın benim icin cok luks olduğunu anladım ve sattım vergi kasko sigorta bakım yakıt derken aldim maas araca gidicek ti su an aracım yok bazen arac alasım var ama biran gercekleri görüp arac benim neyime deyip kapatıyom ilanları
  • 498binde 156m var. Uzun yolda kullanılmış araç alınır. Şehiriçindeyse yıpranma ihtimali çok yüksek.
  • 290 binde 1.5 dizel clio var. 3 yıldır bizde ufak tefek şeyler dışında büyük bi masrafım olmadı.
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Cok guzel ozetlenmis volvo icin nordic isimli butun parcalarini yansanayi olarak ureten bi marka var ve ortalama ustu bi kaliteye sahip orjinal fomoco dan daha kaliteli olay iyi ustada bitiyor zaten bi aracin sasisi kaportasi saglamsa diride duruyorsa o araci almaktan korkmayin volvo mercedes icin mazda saab mitsubishi ve toyata icin genelleme yapmak daha dogru
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.