Şimdi Ara

250bin kmde b6 2.0tdi passat alinir mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • onceki araclarim.golf 7 golf 8 idi.simdi 700-800 tl bandinda golf 6 tsi 140bin km comfortline golf6 yerine daha yuksek km passat mi baksam diyorum , mumkunse manuel.Hem merak ettigim bi kasa hem genis vs.Enjektore dikkat etmek disinda nelere bakmaliyim? orta halli bir passat alsam sorunsuz hale getirmek icin ne kadar harcarim? cok yorar mi bu kmlerde bi passat?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Enjektör korkulacak bir şey değil, 4 tanesini 40.000/50.000TL'ye alıyorsun. Sonra 500.000km daha gidiyor, kısaca araç temiz kullanılmışsa alınır neden alınmasın Euro 4 motor mis.

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    bu zamana kadar hep dusuk km arac kullandim da o yuzden hocam.b segment uzun yolda cok yoruyor.bu paralara clio 1.0 da hic heyecanlandirmiyor beni. ornek olarak su araci begendim.max masraf nerden acar? kaca toplanir acaba


    https://www.sahibinden.com/s/lnamOZ5y


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 250bin km demek dünyanın etrafında 6 tur atmış demek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben 240 bin km de yetkili servis bakımlı sümbül aldım hocam. 1.5 dci... bakım geçmişi ispatlandığı için aldım. ve memnunum. araçta bir sorun yok. eğer bakımlarını zamanında yaptıklarını ispatlayabiliyorlarsa alın geçin..

  • Dharma Initiative kullanıcısına yanıt

    Bu araçların motorunda sorun olmaz da, şanzıman sorunu olabilir, baktırmak lazım.


    DPF'siz mis gibi 2.0 dizel ünite.

  • Dizel ve düşük km b6 bulman imkansız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • O kasada belli bir yıla kadar PD motor var, belli bir yıldan sonra Common Rail motor var.


    PD motor olanların motor sesi çekilecek gibi değil.

  • Dharma Initiative kullanıcısına yanıt

    Verdiğin araç otomatik, baktığını söylediğin manuel önce onu bir açıklığa kavuşturalim.

    B6 sahibiyim 2.0 TDI

    Yerine koyacak araba bulamıyorum o derece bir güzellik

    Yol tutuş konfor güç ne ararsan var,240la gidersin 140 gibi hissettirir

    Arabanın şahıdır yani

    Ama bakımsız olanı üzer,ciddi üzer.

    O yüzden bu arabayı alacaksan yetkili bayi çıkışlı bakacaksın

    Onlara da astronomik fiyat çekiyorlar zaten

    Ha dersen ki ustam var, koyarım üstüne 100 200 kağıt DSG si bakımı yaptırır binerim ,sorun yok. Götür tarcanlar gibi bir yerde eksper yaptır dökerler önüne zaten neyi var yok

    Alternatif ne alınır? Bu arabanın 1.6 FSI motorları tup takmazsan sorunsuz,1.4 TSI sorunları bilinen motor,bunlara bakılır.

    Dediğim gibi B6 bir efsanedir, üstüne de Passat yapamadı vw zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Evet farkindayim , ilani ornek olarak attigimi ve otomatik olmasinin zorunlu olmadigini mumkunse diye belirtmistim.Acikcasi sanzimandan ziyada temiz bakimli arac almak niyetim.

    Sorum bu kmlerde 2.0 tdi motorlarda nelere oncelikle dikkat etmeliyim.sizdeki pd mi cr motor mu? dpf var mi?motordan sorunsuzluk anlaminda memnunmusunuz.haliyle eski arac.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dharma Initiative -- 13 Ağustos 2025; 11:8:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dharma Initiative kullanıcısına yanıt
    Dpf yok bu araçlarda,dert etmen gereken konu da o değil zaten
    Sorunsuzluk kavramı aldığınız aracın ne derece bakımlı olduğu ile alakalı. Benim araç tık dese soluğu yetkili serviste alırım, bakımlarını günü gelmeden yaptırırım

    Pd-cr konusu da aynı şekilde. Aldığınız araç bakımlı olacak, yoksa ortalama 100-200 bin civarı bir masrafı olur( güvenilir ustanız varsa,yoksa direk yetkiliye gidecek)

    2.0 TDI ölümsüz bir motordur,B6 Passat da rahat iyi bakımla 10 15 sene daha çok rahat yürütülür.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu kadar yaşlı araç almazdım. eskiden kötü mazot olayı da vardı yani.

  • 250 bin +150 bin = 400 bin km'den aşağı değildir o araç. ama dizelde TDi'dan şaşma. başka modellere bak.

  • kenarda masraflar için 200 bin TL varsa alınır.

  • Alınmaz tabiki masrafi riski bir de buna binip sonra satması var ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski araba alınır tabii ki. Önceki yorumlarda bir arkadaşın dediği gibi bakımları ve kilometresi ispatlı ve değişmesi gereken her parçası zamanında orijinali ile değiştirilmişse alınır. Yoksa süründürür maalesef

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.