Şimdi Ara

2019 Honda Civic 1.6 Eco aldık, almaz olaydık.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
292
Cevap
4
Favori
27.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
83 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    Dostlar, bir arkadaşıma Honda Civic 1.6 Eco LPG satın aldık. Almışken en dolu modelini aldık, hiç bir eksiği yok.

    Pandemi döneminde araba aktif kullanıyoruz. Lakin değerli dostlarım, 10000 km de bir bakımı var.

    10000 km de bakım olunca 5-6 ayda bu km doluyor. Honda Mutluhan garanti olduğu için sağlam fiyat veriyor. 3 ay önce 2000 tl bakım parası verdik. Tatil gez toz derken 50000 bakımı geldi. Şimdide 5000 tl bakım fiyatı veriyorlar.


    Biz bu arabaya 130 peşin, 100 bin kredi ile aldık. Aldığımız bu araba az masraf çıkarsın diyede LPG seçtik.

    LPg olması hiç bir fayda sağlamıyor. Aksine her 10 bin bakımda 1400 tl, 20 bin bakımda 2000 tl, 50 bin bakımında 5000 tl şeklinde çok ama çok tuhaf bir bakım tablosu var.


    Cvt yağı değişecek para

    Mazot filtresi değişecek para

    Buji değişecek Para


    Yahu dostlar, buji değişimi 950 tl para yazan başka servis varmıdır.

    Benzin filtresi için 1900 tl + 300 tl işcilik istediler.


    Bu arabanın neresi ECO... Diğer Honda sahipleri hiç isyan etmiyor mu. Hep bu şekildemi fiyatlandırma yapılıyor. Garanti bozmak ile bozmamak arasında kalıyoruz. Arabanın kredi yükü zaten fazla, 2021 yılındayız 10 bin km de bir bakım mı olur.

    10 bin km dediğimiz bizim için 6 ayda dolar.

    Memleketimin Egeası 20 bin km bakıma sokuluyor. Hyundai gibi 15000 km olsaydı bari, kendimizi toparlardık en azından.








  • Ben araba alanlara her zaman arabanın yürütme masraflarını da araştır diye tavsiye veririm ama çoğu dinlemez. Arabayı almaktan daha önemli bir konu. Garanti için mecbur katlanıyorsunuz veya satıp düşük yürütme maliyetli arabalara bakmalısınız. 15 binde bir bakım çok önemli bir artıdır. Ben buna göre tercihlerimi sıraya koyarım.
    Gayet normal esasında çünkü eski tip teknoloji, yanlış hatırlamıyorsam Senna’nın kaza yapıp hayatını kaybettiği sezonda piyasaya çıkmıştı. Mühendislik her şeydir, bakım maliyetleride buna dahildir.

    Ayrıca geçen yüzyılın mühendisliği, performans törpülemesiyle, yüksek yakıt tüketimine sebebiyet vermekle meşhur CVT şanzımanın masraf kapısı 1500-2000 euro bandında açılırken, tam tersi son teknoloji ve yüksek mühendislik ürünü DSG’ de maksimum 500-700 euro ile sarf malzeme değişimi ile uzun yıllar hizmet etmekte.
  • ECO derken Honda ironi yapmış olmalı, geçmiş olsun.
  • corolla 10.000 bakimina 950 verdim gecen. sanayide yaptirsam da 700 olurdu heralde.
  • Ben araba alanlara her zaman arabanın yürütme masraflarını da araştır diye tavsiye veririm ama çoğu dinlemez. Arabayı almaktan daha önemli bir konu. Garanti için mecbur katlanıyorsunuz veya satıp düşük yürütme maliyetli arabalara bakmalısınız. 15 binde bir bakım çok önemli bir artıdır. Ben buna göre tercihlerimi sıraya koyarım.
  • Kimse isyan etmiyor adamlar 30bin tl paranıza çöküyoruz yok mu ses eden diyor bayilerde kuyruk var. Malum fıkrada ki gibi köprünün ortasında ki adam sayısını artıralım kafası.
  • Forumda bir arkadaş vardı. Honda şöyle honda böyle. CVT harika , mükemmel az yakıyor falan filan diyordu. Acaba kendisi bize hondayı bu kadar överken neden servis maliyetlerinden bahsetmedi acaba.

  • ECO = iy si o yani "iyisi o" demek. Ekonomik oldugundan degil, Iyisi o oldugundan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaygerya -- 26 Ağustos 2021; 21:7:32 >
  • Ben Honda kullanırken komşu illerden bakım için fiyat alır pazarlık yapardım. Bir defa Hatay bir defa da Mersin de bakım yaptırdım, çünkü çok fark ediyordu. Bir bayi 1900 isterken diğeri 1300 olur diyebiliyor.

    Yol için de yakıt masrafı oluyor ama ben başka işlerim de olunca denk getirip yapıyordum bakımı. Zaten Eco olduğu için yolda fazla yakmaz. Hyundai biraz daha iyi ama yine de polen filtresi için 300 istediler geçen yıl, değişimi en basit parça ve karbon filtre yani daha iyisi 120 lira.
  • Hayatımda gördüğüm en rezalet araba yolda gitmezmi şanzıman rezalet vites geçişlerinde ayağını gazdan çekip hafif yükleneceksin ki vites atsın
  • CVT demeyin bana ne olur. Arabanın 60 bin bakımında CVT yağ değişimide yapacaklar. Bujiye 950 , benzin filtresini 2200 tl isteyen servis, CVT yağına ne isterler.


    Sevgili Hondacılar , CVT yağ değişimi işcilik dahil fiyatı nedir. Önceden söyleyinde kendimizi hazırlayalım. Zaten taş çatlasa 6 ay sonra yine servise gidicez.

  • İlginç hiç resim koymamışım. Koymak için adamda motivasyonmu bıraktılar. Adam telefonda 4500 tl diyo. Şok geçirdim . Oraya gitsem , senin frende bitmiş demeyecekleri ne malum.


    Aha buda arabamız. 2019 Honda Civic execute 1.6 Eco


    2019 Honda Civic 1.6 Eco aldık, almaz olaydık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UberJager -- 26 Ağustos 2021; 22:36:55 >
  • Beavis34 kullanıcısına yanıt

    Peki neden TC nin 2.eli en iyi arabası?

  • honda başka honda türkiye başka türk ekonomisi bambaşka(fiyatlara yansıdığı için vurgulamak gerek)...

    honda civic ne istediğini bilen ve araştıran için iyi bir araba. turbo yok diye tukaka diyenler var saygı duyarım ama amaç ulaşım ve ekonomisi ise bana yetiyor.

    honda türkiye satış ve servis açısından berbat ötesi. tanım bile bulamıyorum. en geç 2 yıl bakımı sonrasında garantiden çıkaracağım

    türk ekonomisinie gelince ...ölmüşüz ağlayanımız yok

  • sırf bu yüzden 12bin km deki makyajlı kasa civic eco exe aracımı sattım...2019 Honda Civic 1.6 Eco aldık, almaz olaydık. 



    ekleme: cvt yağı her 40bin km de veya 2 senede bir değişiyor...2019 Honda Civic 1.6 Eco aldık, almaz olaydık. 


    2000-3000 arası birşeye mal olur servise göre değişir.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • opel odak servisine gidiyorum cruze aracımla bir sonraki bakım için 15000 km yazıyorlar karta, ne bileyim yani bir opel motoru kadar dayanıklı değil mi bu honda motorları bu kadar sık servis bakımı olması gerçekten çok saçma avrupada acaba kaç km de bir giriyorlar bakıma bu araçlar ?

  • Ulan sanki 3 5 tane satan premium marka anasını satayım bu ne pahalılıkmış
  • Mazot filtresi derken? Lpgli araçta?

    Bu arada cvt yağ değişimi 2 yılda bir yani 20 bin kmde bir ve değişim ücreti servise göre değişmekle birlikte 1800-2200 civarı…
    Hondanın en kötü tarafı bu. Tamam araç sorunsuz ama servis aralığı kısa ve servis ücreti acayip kazık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    Mazot filtresi derken? Lpgli araçta?

    Bu arada cvt yağ değişimi 2 yılda bir yani 20 bin kmde bir ve değişim ücreti servise göre değişmekle birlikte 1800-2200 civarı…
    Hondanın en kötü tarafı bu. Tamam araç sorunsuz ama servis aralığı kısa ve servis ücreti acayip kazık.

    Ağız alışkanlığı Yakıt filtresi olcak

  • Öncelikle bir düzeltme yapalım, açıklama da "en dokusu" denmiş ama araç elegance paket. Executive en yüksek donanım güncel kasa Civic'de.

    Servis konusuna gelirsek Honda servisi hep kaziktir bu böyledir. Eğer araba anlatıldığı kadar sorunsuzsa servise gitmeye gerek olmadığını düşünüyorum. Dışarda yarı fiyatına aynı bakımları yaptırabilirsiniz
  • Daha subap ayari da ister yakinda, belki de yapilmistir
    10binde bir bakim isteyip bakimda tenhada kistirmis gibi arac sahibinin ustune gitmek de yuzsuzluk.
    950tl bujiye para yazdilarsa iridyumdur buyuk ihtimal, ayni buji toyotada 100binde degistiriliyor mesela.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.