Şimdi Ara

2016 -2019 D segmentinin en sorunsuz aracı hangisi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
2.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 ay
  • Cevaplayan Üyeler 32
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 7
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 42 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ghostiki (7 mesaj) Celonfix (7 mesaj) beyinsis (4 mesaj) linqs (3 mesaj) Bethesta (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (23 mesaj) Mobil (22 mesaj) Mini (1 mesaj) (3 mesaj) (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> 2016 -2019 D segmentinin en sorunsuz aracı hangisi?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1534 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    selam; yıllardır D segmenti takıntım var; incelediğim modeller;


    • insignia -özellikle Grand Sport---1.6 CDTI
    • mondeo------1.5 T
    • passat -------- 1.4 T
    • talisman-------- 1.6D
    • accord---------- 2.0
    • mazda 6--------- 2.0


    Bu araçlara ait kronik sorunları en fazla olanlar İnsignia ve Passat gibi duruyor;

    • insignia Kronik Triger zincir sorunu + turbo hortumu + gaz pedalı sorunu
    • Passat-suberp vb.. DSG ile asla düşünmüyorum;düz de eşim kullanamaz;
    • Talisman Yİne EDC çift kavramanın öasraflı ve nazik oluşu;


    • MOndeo ; 1.5 Turbonun zaman zaman sıkıntı yarattığını okudum ama çok emin değilim;
    • Accord ; SORUNSUZ ama ne yazık ki LPGsiz asla ve donanımı güncel araçların gerisinde kalıyor+ MTV yüksek;


    • MAzda 6; Donanım süper-karizma süper - LPG siz dahi tüketimi makul ; ama piyasa da çok çok nadir bulunuyor; yedek parça yetkili servis- 2.el de elden çıkartma ve MTV gibi durumlar da sorun...


    sizlerin görüşleri nedir?


    D segmenti sevdasına son verip SUV falan mı araştırsam ?SUV hevesim de var ama paramın karşılığını sanki tam olarak D segmenti verecek gibi düşünüyorum...




    |
    |




  • quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    En iyisi Passat tabi ki, ayrıca listede hiç premium olmayıpta sadece Passat’ın olması bana biraz garip geldi.

    İşlevsellik, kalite, işçilik, verimlilik ve konfor gibi olmazsa olmaz otomotiv disiplinlerini son teknolojiyle beraber en optimize sunan başka bir model yok bu segmentte.

    Zaten Avrupa ve ülkemiz pazarında nefes aldırmıyor rakiplerine, hatta rakipleri passatın aksesuar satış rakamlarına ancak denk olur desem teşbihte hata olmaz.

    Dsg hakkında çok teknik yazdım artık yoruldum. Kısaca en yüksek performansı en düşük yakıt tüketimiyle sunan bir mühendislik abidesidir. Mesela cvt denen milenyum öncesi performans karşıtı olan şanzıman 1500-2000 eurolardan masraf kapısı aralar iken DSG ise milyonda bir gibi çok çok düşük bir ihtimalle problem yapıp max 500 euroya sarf malzeme değişikliği ile sapasağlam yoluna devam eder.

    Yine güzel hikaye yazmışsın daswagencim. Passat ve "premium"  Gerçi sana göre Passat, E segmenti araçlardan bile daha "premium"  

    Okuduğunuzu anlamıyorsunuz sanırım, orada basbayağı Passat'ı premium olarak nitelemiş ki zaten bir çok konuda kendisi "Passat, Mercedes E serisinden daha iyi" demiş birisi.


    Şu cümleyi bir kaç defa daha okuyun:


    "ayrıca listede hiç premium olmayıpta sadece Passat’ın olması."

  • Binbaşı
    1534 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    D segmentinde sorunsuz araç önerisi yok mu ?
  • Yarbay
    5887 Mesaj

    Passattan başka bişi bulamazsın forumda.

    |
    |
  • Binbaşı
    1695 Mesaj
    Peugeot 508 bir önceki kasa. Arka koltukta yolculuk etmiştim güzeldi. Şanzıman tam otomatikti sanırım. Yeni kasa zaten tam otomatik.
  • Binbaşı
    1061 Mesaj

    En sorunsuz diyemem ama çift kavrama istemiyorsanız en alınabiliri Insignia gibi duruyor. Mondeo'nun yakıt zorlayabilir.

    |
    |
  • Yarbay
    2776 Mesaj
    İnsignia zinciri sadece ses yapıyor diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin lütfen. Ona da forumda bir çözüm yazılmıştı tam hatırlamıyorum.

    Turbo hortumu da çok dert edilecek bir şey değil alınca direkt olarak değişilip kafa rahat şekilde binilir.

    Benim tercihim insignia olurdu.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    783 Mesaj
    Şehir içi yoğun trafikte kullanılacaksa dizel baş belasi. 2016 Mondeo 1.6d ye 1 sene bindim 2 ayda bir dpf temizletiyordum. Güzelim araçtan illallah ettirdi.
    Eski bir Mazda 3 kullanıcısı olarak yetkili servis distribütör rezalet ötesi. Mazda süper ancak Türkiye’de binilmez. Arka tamponu bir hafta bekledim. Onu bile düzgün takamadi yetkili servis. Ayrıca Mazda Lpg sevmez.
    Sorunsuzlukta hiç bir Alman Fransız Japon’larla yarışamaz.
    Bir Honda kalıyor ona da bakıyorum. Fiyatlar aşırı ucuk.
    Ufak tefek sorunları da çıksa Alman derseniz Passat alın sevmezseniz rahatlıkla satarsınız.
    Sanayide bile yığınla Dsg servisi var. Hepsi işi öğrendi, o kadar korkulacak bir şey değil dsg.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    931 Mesaj
    Passat al geç maceraya gerek yok
  • Teğmen
    166 Mesaj

    Avensis 1.8 Atmosferik temiz bulursan kaçırma derim.


    yok illa bunlardan biri olacak ise 2.0 japon al derim. Turbo makineler uzun kullanımda masrafı ne olur bilmem. Ancak atmosferik bir makine kadar ucuza halledilmez. tüp uyumu da var ise süper olur.

    |
    |
  • Binbaşı
    1718 Mesaj
    2. Eli yok dediğin zaman zaten insignia ve passat kalıyor
    İnsignia kronik sorunlu değil çözümü var
    O yüzden diğerlerini boşa yazmışsın
    |
    |
  • Yarbay
    2441 Mesaj

    Opel Insignia

    |
    |
  • Yarbay
    7547 Mesaj
    Insignia tabii ki.. Dizel ve tam otomatik mis gibi araba :)
    |
    |
  • Yarbay
    3342 Mesaj
    benim hayalimde 2.0 dizel mondeo var, özellikle uzun yolda konforu-yalıtımı, hacimli dizel ile soluksuz yağ gibi akması vs. çok güzel bir model. ama ford'un ecoboost motorlarını çok sevmiyorum. son kasa ve hacimli dizel olacak.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    534 Mesaj

    Senin suvun gelmiş. boşver d'yi felan.


    Hele düzenli uzun yol yapmayan, şehir içinden çıkmayan biriysen safi zarar o aletler.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    643 Mesaj
    En iyisi Passat tabi ki, ayrıca listede hiç premium olmayıpta sadece Passat’ın olması bana biraz garip geldi.

    İşlevsellik, kalite, işçilik, verimlilik ve konfor gibi olmazsa olmaz otomotiv disiplinlerini son teknolojiyle beraber en optimize sunan başka bir model yok bu segmentte.

    Zaten Avrupa ve ülkemiz pazarında nefes aldırmıyor rakiplerine, hatta rakipleri passatın aksesuar satış rakamlarına ancak denk olur desem teşbihte hata olmaz.

    Dsg hakkında çok teknik yazdım artık yoruldum. Kısaca en yüksek performansı en düşük yakıt tüketimiyle sunan bir mühendislik abidesidir. Mesela cvt denen milenyum öncesi performans karşıtı olan şanzıman 1500-2000 eurolardan masraf kapısı aralar iken DSG ise milyonda bir gibi çok çok düşük bir ihtimalle problem yapıp max 500 euroya sarf malzeme değişikliği ile sapasağlam yoluna devam eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daswagen -- 10 Haziran 2021; 16:37:4 >
  • Yarbay
    2096 Mesaj

    hangi suv ? D suv mu ?

    yok heybetli görünüyor C suv tercih edecekseniz D sınıfı bir mondeo insignia vs gibi arabanın yanından geçmez

    insignia kullanıyorum gayet memnunum

    1.5 olanda kullanılan 8 ileri şanzımandan da gayet memnunum oldukça konforlu

    ve araç 3 silindir olmasına rağmen önceki kullandığım 1.6 cdti olan insigniaya göre ilginç şekilde sessiz

    hiç öyle saçma youtube videolarında anlatıldığı gibi değil

    belki 8 ileri şanzımanın etkisi vardır bilmiyorum o kadar uzman değilim sürücüyüm , 200 de 3000 devir gidiyor mesela


    önceki kullandığım 1.6 grand sport da gaz pedalı 3 kez değişmişti herhalde artık çözmüşlerdir

    turbo hortumu 50-60 bin km gibi patlamıştı değişti sonra 160 bine kadar sıkıntı olmadı o da çözülmüştür artık

    zincir sorunu yaşamadım hiç




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 7 Haziran 2021; 21:48:36 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1082 Mesaj
    Para varsa camry 3.5lt v6 tam otomatik.
    O kadar yoksa passat dsg, talisman edc vadeliye de bir 2000dolar atin dsg,edc patlarsa fazla fazla yaptirirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrun -- 7 Haziran 2021; 22:5:55 >
    |
    |
  • Yarbay
    4315 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: daswagen

    En iyisi Passat tabi ki, ayrıca listede hiç premium olmayıpta sadece Passat’ın olması bana biraz garip geldi.

    İşlevsellik, kalite, işçilik, verimlilik ve konfor gibi olmazsa olmaz otomotiv disiplinlerini son teknolojiyle beraber en optimize sunan başka bir model yok bu segmentte.

    Zaten Avrupa ve ülkemiz pazarında nefes aldırmıyor rakiplerine, hatta rakipleri passatın aksesuar satış rakamlarına ancak denk olur desem teşbihte hata olmaz.

    Dsg hakkında çok teknik yazdım artık yoruldum. Kısaca en yüksek performansı en düşük yakıt tüketimiyle sunan bir mühendislik abidesidir. Mesela cvt denen milenyum öncesi performans karşıtı olan şanzıman 1500-2000 eurolardan masraf kapısı aralar iken DSG ise milyonda bir gibi çok çok düşük bir ihtimalle problem yapıp max 500 euroya sarf malzeme değişikliği ile sapasağlam yoluna devam eder.

    Yine güzel hikaye yazmışsın daswagencim. Passat ve "premium"  Gerçi sana göre Passat, E segmenti araçlardan bile daha "premium"  





Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
En ucuz kedi maması fiyatları
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.