Şimdi Ara

2014 ve üzeri C-180 hangi paket ne anlama geliyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
24.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar.

    Bilen bilir sıfır passat almıştım. 2 seneyi geçti kullanıyorum.Araç fazla km yapmadan yaza doğru C-180 alayım diyorum.
    Fakat malum sitede (niye malum diyorlar yahu :D) biçok paket var. vw de 3 paket vardı kolayca işşin içinden çıkıyorduk.
    Bunlarda durum biraz karışık.

    Ben herzaman ki gibi orta bi paket almayı düşünüyorum.
    Hangi model orta paket oluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • reallist55 kullanıcısına yanıt
    reallist55 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    hocam sadece dar olduğu için mi sattınız.
    Yakıt konfor sürüş dinamikleri v.s.

    biraz kıyaslama yaparmısınız.



    Bu noktada araçtan ne beklediğiniz önemli.

    Ben 40 yaşında aile babası konfor odaklı araç arayan birisiyim. Siz 20 li yaşlarda sportif araç arayan birisi olabilirsiniz. Bu durumda bana uyan araç size uymaz, size uyan bana uymaz.

    Ben b6 kasa highline kullandım sonra w204 kasa AMG c180 kullandım, bu ikisini kıyaslarsam.

    1- Genişlik

    C180 Passata göre dar, koltuğu rahat edeceğim şekilde kendinime ayarladığım zaman arka diz mesafesi küçülüyor. Öndede geniş bir alan yok, Passat hem önde hem arkada daha geniş bir mesafe bırakıyor, önde ayaklarım daha rahat oluyor. Passat eşefmon giymekse c180 kot pantolon giymek gibi.

    2- Pratiklik

    Aslında uygun başlık ne olur emin değilim ama şöyle anlatayım. Passatta ince düşünülmüş bazı noktalar var.

    Park sensörleri : Passat park sensörleri standart sensörler gibi siz yaklaştıkça öter ayrıca radyo ekranından ışıklı uyarı ile mesafe gösterir, bu güne kadar bir kez olsun park sensörü için ekrana bakmadım, arka ve ön sensörün ses tonu farklı olduğu için aracın arkası nerede önü nerede çok rahat kestirebiliyordum ve tek derdim dikiz aynasından arka tekerin kaldırama ne kadar yanaştığıydı. Ama C180 de durum farklı, siz yaklaşırken asla sesli uyarı vermez, park sensörü için konsol üstünde bir tane, arka camda küçük bir tane ekran var, buralardan ışıkları takip edeceksiniz, bu durum can sıkıcı, geri geri yanaşırken, arkadaki araca ne kadar yaklaştığımı anlamak için dikiz aynasından arka ekrandan ışıkmı takip edeceğim yoksa arabanın burnu için ön ekrandan ışık mı takip edeceğim yada arka teker kaldırıma ne kadar yanaştı dikiz aynasından bunu mu takip edeceğim. Yani sürekli aynalara ve sensör ekranına bakmam gerekiyor, C180 de sesli uyarı son anda çıkıyor ve o anda frene bastınız bastınız yoksa saniye geç kalsanız vurursunuz, kaldıki sensörler biraz geç çalışıyor o yüzden park ederken yada bi yere yaklaşırken biraz yavaş olmanız lazım. Eğer park edeceğiniz alan tek seferde girilecek kadar genişse zaten sorun olmaz ama iki üç manevrada girilecek bi yerse sensörler can sıkıcı.

    Silecekler : Passatta silecek kolunu çektiğim zaman önce su gelir bir - bir buçuk saniye cama su püskürtür sonra silecek çalışır. C180 de tam tersi, silecek bir tur gider gelir, bir güzel camı çizer lastiklerini eskitir sonra su gelir.

    Aynalar : Passatta geri vitese alınca aynalar aşağı iner, c180 de inmiyor. Bunun için aracınızda hafızalı koltuk olmalı,

    Işıklar : Passatta en basitinden bir tünele girsem anında içerdeki tüm tuşların aydınlatmaları hız göstergelerinin aydınlatmaları yanıyor, c180 de bu baya baya geç çalışıyor yani ortamın baya baya karanlık olması gerekiyor, bugüne kadar c180 hiç bir tünelde radyo ve klima düğmelerinin ışıklarını açtığını görmedim, aynı şekilde sürekli kullandığım katlı otoparkta da ışıkları açmıyor ama passat anında açıyor, bu sorun mu dersen, o kadar büyük bir sorun değil ama Passat bu noktada üstün. En ufak bir ışık azalmasında tünel olur katlı otopark olur iç aydınlatma anında çalışır, c180 de ortamın baya baya karanlık olması gerekiyor.

    Kapı uyarısı : Güvenlikle övünen mercedesde aracın kapısı açıksa bir uyarı vermiyor. Kapı açık gidiyorsunuz, ne zaman hızınız 30km ye ulaşır ve 10 saniye bu hızda gidersiniz o zaman uyarı veriyor. Passatta bırakın hareketi kontak yarım bile açık olsa anında açık kapıyı gösteriyor. c180 de bu yok, birisi araçtan indi kapı kapanmadı, yada çocuğunuz arkaya bindi kapı kapanmadı o şekilde devam ediyorsunuz, ne zamanki hızınız 30km ye ulaştı ve 10 saniye geçti o zaman sizi uyarıyor tabi o ana kadar birisi açık kapıdan düşmezse.

    Geri vites : Passatta eğer havalandırma açıksa geri vitese aldığınız anda hava sirkülasyonu dışardan geliyorsa hemen içerden olacak şekilde değiştiriyor ve eğer müzik açıksa geri vitese aldığınız anda müzik kapanıyor. C180 de bu yok.

    Konfor : Passat daha konforlu, daha yumuşak, c180 çok sert böbrek taşı dökersiniz. Full sıcak asfalt düzgün temiz yolda giderseniz c180 nin sert olması sorun değil ama inanın en ufak bir çakıl taşından geçseniz bile bunu belinizde hissedersiniz.

    3- Malzeme kalitesi : Bu konuda kesinlikle c180 çok başarılı, malzeme kalitesi çok iyi ve çok tok bir araç, en ufak trim sesi yok araçta,

    4- Ferahlık : Cam tavanın ne kadar güzel bi şey olduğunu c180 de anladım. Passat ın sunroof unu açtığım zaman ha varlığı ha yokluğu gibi bi şeydi, ama C180 öyle değil.


    Sürüşe gelirsek.

    Yol tutuşu : ben ikisi arasında hiç fark görmedim, sert girdiğim virajlarda var, her iki araçta aynı tepkileri veriyor. Arkadan itişli olduğu için c180 viraja iyi giremez diye bir düşüncem vardı ama alakası yokmuş, ikiside aynı viraja aynı şekilde giriyor hatta ve hatta eğer direksiyon hakimiyetiniz iyiyse, gireceğiniz virajı biliyorsanız ve araca alıştıysanız c180 de viraj almak daha keyifli.

    Gürültü : c180 üst hızlarda 170-180 sonrası yalıtım olarak daha iyi daha sessiz, bu konuda Passat gerideydi.

    Güven / oturaklılık : Passatta ve c180 de 150 km hızlarlara kadar aynı güven hissini veriyor ve iki araçta yola aynı şekilde oturuyor hissi veriyor fakat şöyle bir durum var. 170 den sonra passat artık güven hissini kaybetmeye başlıyor heleki 200 dedinmi Passat tamam yeter diye bağırıyor resmen ama c180 150-170 ile giderken ne hissetiriyorsa 230 km gibi hızlardada aynı hissi koruyor. Ben Passat ile max 230 km hıza çıktım otobanda, yol boş ve üç şerit olmasına rağmen araba bağırıyor dur yavaşla diye ama C180 ile iki şeritli yolda 235 km hıza çıktım sanki araba rayda gidiyor gibi, yere çok güzel yapışıyor ve en ufak güvensizlik vermiyor.

    Hızlanma : her iki araçta 200 e kadar kafa kafaya gidiyor ama 200 den sonra c180 yavaş yavaş arayı açıyordu, Ben Passat kullanırken şuanki Mercedes in aynısı bir yakınımda vardı onunla bir kaç kere denemiştik. c180 200km hızlardan sonra biraz daha iyi yürüyordu, her iki araçta 230 km lere geldiğinde C180 aşağı yukarı bir buçuk boy fark atıyordu ve o şekilde kalıyordu. Artı bendeki Passat 160 beygir DSG C180 ise 156 beygir 7G şanzumanlıydı.

    Yakıt / vites : Yakıt olarak bendeki Passat C180 e göre hem şehir içinde hem şehir dışında 1lt kadar daha az yakıyordu. Her iki araçta 1.8 motordu. Vites olarak, açıkçası ben DSG nin bir üstünlüğünü hissedilir derecede görmedim. Mercedes viteside DSG kadar konforlu, yani vites geçişerinde c180 nin en ufak bir yığılma silkeleme vs yaptığını görmedim ve DSG kadar sarsıntısız geçiş yapıyor. DSG hızlı vites değiştiriyor olabilir ama 0-200 boyunca iki araçta kafa kafaya gidiyor 200 den sonra c180 arayı açıyordu.

    sonuç olarak:

    Ben gencim, sport araç kullanırım, arkadan itişli olsun arada yanlarım, 180 nin altına düşmem diyorsan C180 tam senin araban.
    Yok ben yaşını başını almış aile babası bir adamım, konforlu geniş bir araç olsun, 120-130 la giderken rahat ettirsin dersen Passat senin araban.


    Tekrar belirtmek istiyorum, benim kullandığım Passat B6 kasa, B7 ve B8 leri bilmiyorum, şimdi B8 e geçeceğim ben.
    Mevcut aracımda W204 kasa c180, W205 ile uzun uzun bir yolculuğum olmadı ama o kasayı kullanan arkadaşlar w204 ün malzeme kalitesi ve sürüş dinamikleri olarak çok daha iyi olduğunu söylüyor.
  • 2014 ile kısıtlayınca bunlar geldi bildiklerimi yazıyorum.


    AMG 7G-Tronic (89) w205 kasanın güncel motorlu hali 1.6 Cgi 7 vites AMG donanımlı araç.(AMG en donanımlı olmasıyla birlikte spor yaylar ve o konforsuz koltuklarla geliyor.(şahsi görüşüm konforsuz)

    Avantgarde (15) yanlış bilmiyorsam dolu aracın xenonve sunroofsuz olanı.

    BlueEfficiency AMG (19) blueeffiency adı altında daha az yakıt tüketimi sunan AMG donanımlı yukarda yazdığım gibi.

    BlueEfficiency Avantgarde (9) yine aynı şekilde blueeffiencynin avangartı

    BlueEfficiency C-Edition (2) coupe

    BlueEfficiency Fascination (36) AMG gibi dolu araç yayları ve koltukları konforlu bunun. Farkları bunlar PEk çok insan amg yerine fasci alır. AMG genç işi yani ama ben rahat edemedim genç olmama rağmen.

    Elegance (1) En komforlu olanın elegance olduğu söyleniyor ama neyi komforlu bilmiyorum yayları ve koltukları olabilir araştırmak lazım bunu.

    Exclusive (36) Bunuda bilmiyorum ismine göre iyi bişey :D

    Fascination (42) Fascination yukarda yazmıştım.

    Style (12) Bunuda bilmiyorum.

    Özet: Fascination demek kısaca Avangarte pakete sunroof + xenonunlu afl far eklenmesi demek
    AMG ise Fascinationa Spor yanları destekli koltuklar ve spor yaylar demek tabiki amg logoları amg jantları tamponları falan.

    Zaten w204 lerde Fascination araç alsanız bile ön göğüste avangarte yazar.


    Yanlışlarım olabilir uzun zaman önce araştırmıştım unuttmuşuz hep :D


    edit: göz yoruyordu boşluk koydum satır aralarına.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uza -00- -- 8 Mart 2018; 11:11:33 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Passattan sonra C180 size çok küçük gelir içine oturdunuz mu hiç?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    Passattan sonra C180 size çok küçük gelir içine oturdunuz mu hiç?

    çok küçük
    çok küçük?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • C kasa da 3 tane full paket diyebileceğimiz donanım çeşiti var bunlarsan en çok tutulanı ;

    AMG : 18 AMG jant , deri ve ısıtmalı koltuk , sunroof gibi dolu bi araç

    Exclusive : İsminin de anlamı özel demek yani klasik Mercedes ön panjur kaputta yıldız 17 jantlar ve konfor süspansiyon ile geliyor amg den tek eksiği deri koltuk opsiyon

    Fascination : yine full bi araç tek eksiği deri koltuk opsiyonu haricinde herşey var 17 jant konfor süspansiyon tasarım olarak farkı sadece umarım faydalı olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesuthaksoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    Passattan sonra C180 size çok küçük gelir içine oturdunuz mu hiç?

    çok küçük
    çok küçük?

    Arkadaş haklı, baya baya küçük gelecek.

    Bende Passattan c180 e geçtim, şimdi aracımı satıyorum tekrar Passata geçtim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Malum site

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ben olsam Exclusive alırdım kaputta yıldızlı C serisi çok az var köşebaşı amg olduğu için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • passat almadan önce eşimle birlikte 2.el c-180 test etmiştik.
    O vakit toyota vardı bizde. Eşim bu araç çok dar demişti.

    Sonra pasat aldık.
    Lakin benim çok hoşuma gitti.
    Benim boy 1,83. 2 tane yavrum var. Birde hanım.
    Dar olupta içinde maç yapmıyacaz sonuçta diye düşünüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kara_eylül kullanıcısına yanıt
    hocam sadece dar olduğu için mi sattınız.
    Yakıt konfor sürüş dinamikleri v.s.

    biraz kıyaslama yaparmısınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • teşekkür ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Darlığı boyu 1.80 ve üstü olanların arka tarafta uzun yolculuklarda rahat edememesiyle olur ancak.

    Ben de şunu anlamıyorum araç alıyorsun arka tarafın darlığı genişliği niye bu kadar umrunda oluyor herkes çoğunlukla uzun yolda 1.80 ve üstü 4-5 kişiyle mi seyahat ediyor.Çoluk cocuk zaten hiç sıkıntı yaşamaz bagaj desen fena değil tıka basa ihtiyacın olmuyorsa.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Style ya da comfort denen en baz pakeetir ve genellikle filolara satılır...

    Avantgarde orta pakettir.

    Exclusive dolu pakettir.

    AMG sportif dolu pakettir.

    En iyisi içi exclusive olup dış kasayı AMG olarak özel siparişle almaktır...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Exculisiv veya fashinastion alin hocam ben yasim genc oldugu icin fashiden yana kullanacagim tercihimi



    Amg kosebasi oldugu icin ve halkarasinda en fullu olarak bilindigi icin fiyatlari fahis ikinci elde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çek amg yi keyfine bak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    hocam sadece dar olduğu için mi sattınız.
    Yakıt konfor sürüş dinamikleri v.s.

    biraz kıyaslama yaparmısınız.



    Bu noktada araçtan ne beklediğiniz önemli.

    Ben 40 yaşında aile babası konfor odaklı araç arayan birisiyim. Siz 20 li yaşlarda sportif araç arayan birisi olabilirsiniz. Bu durumda bana uyan araç size uymaz, size uyan bana uymaz.

    Ben b6 kasa highline kullandım sonra w204 kasa AMG c180 kullandım, bu ikisini kıyaslarsam.

    1- Genişlik

    C180 Passata göre dar, koltuğu rahat edeceğim şekilde kendinime ayarladığım zaman arka diz mesafesi küçülüyor. Öndede geniş bir alan yok, Passat hem önde hem arkada daha geniş bir mesafe bırakıyor, önde ayaklarım daha rahat oluyor. Passat eşefmon giymekse c180 kot pantolon giymek gibi.

    2- Pratiklik

    Aslında uygun başlık ne olur emin değilim ama şöyle anlatayım. Passatta ince düşünülmüş bazı noktalar var.

    Park sensörleri : Passat park sensörleri standart sensörler gibi siz yaklaştıkça öter ayrıca radyo ekranından ışıklı uyarı ile mesafe gösterir, bu güne kadar bir kez olsun park sensörü için ekrana bakmadım, arka ve ön sensörün ses tonu farklı olduğu için aracın arkası nerede önü nerede çok rahat kestirebiliyordum ve tek derdim dikiz aynasından arka tekerin kaldırama ne kadar yanaştığıydı. Ama C180 de durum farklı, siz yaklaşırken asla sesli uyarı vermez, park sensörü için konsol üstünde bir tane, arka camda küçük bir tane ekran var, buralardan ışıkları takip edeceksiniz, bu durum can sıkıcı, geri geri yanaşırken, arkadaki araca ne kadar yaklaştığımı anlamak için dikiz aynasından arka ekrandan ışıkmı takip edeceğim yoksa arabanın burnu için ön ekrandan ışık mı takip edeceğim yada arka teker kaldırıma ne kadar yanaştı dikiz aynasından bunu mu takip edeceğim. Yani sürekli aynalara ve sensör ekranına bakmam gerekiyor, C180 de sesli uyarı son anda çıkıyor ve o anda frene bastınız bastınız yoksa saniye geç kalsanız vurursunuz, kaldıki sensörler biraz geç çalışıyor o yüzden park ederken yada bi yere yaklaşırken biraz yavaş olmanız lazım. Eğer park edeceğiniz alan tek seferde girilecek kadar genişse zaten sorun olmaz ama iki üç manevrada girilecek bi yerse sensörler can sıkıcı.

    Silecekler : Passatta silecek kolunu çektiğim zaman önce su gelir bir - bir buçuk saniye cama su püskürtür sonra silecek çalışır. C180 de tam tersi, silecek bir tur gider gelir, bir güzel camı çizer lastiklerini eskitir sonra su gelir.

    Aynalar : Passatta geri vitese alınca aynalar aşağı iner, c180 de inmiyor. Bunun için aracınızda hafızalı koltuk olmalı,

    Işıklar : Passatta en basitinden bir tünele girsem anında içerdeki tüm tuşların aydınlatmaları hız göstergelerinin aydınlatmaları yanıyor, c180 de bu baya baya geç çalışıyor yani ortamın baya baya karanlık olması gerekiyor, bugüne kadar c180 hiç bir tünelde radyo ve klima düğmelerinin ışıklarını açtığını görmedim, aynı şekilde sürekli kullandığım katlı otoparkta da ışıkları açmıyor ama passat anında açıyor, bu sorun mu dersen, o kadar büyük bir sorun değil ama Passat bu noktada üstün. En ufak bir ışık azalmasında tünel olur katlı otopark olur iç aydınlatma anında çalışır, c180 de ortamın baya baya karanlık olması gerekiyor.

    Kapı uyarısı : Güvenlikle övünen mercedesde aracın kapısı açıksa bir uyarı vermiyor. Kapı açık gidiyorsunuz, ne zaman hızınız 30km ye ulaşır ve 10 saniye bu hızda gidersiniz o zaman uyarı veriyor. Passatta bırakın hareketi kontak yarım bile açık olsa anında açık kapıyı gösteriyor. c180 de bu yok, birisi araçtan indi kapı kapanmadı, yada çocuğunuz arkaya bindi kapı kapanmadı o şekilde devam ediyorsunuz, ne zamanki hızınız 30km ye ulaştı ve 10 saniye geçti o zaman sizi uyarıyor tabi o ana kadar birisi açık kapıdan düşmezse.

    Geri vites : Passatta eğer havalandırma açıksa geri vitese aldığınız anda hava sirkülasyonu dışardan geliyorsa hemen içerden olacak şekilde değiştiriyor ve eğer müzik açıksa geri vitese aldığınız anda müzik kapanıyor. C180 de bu yok.

    Konfor : Passat daha konforlu, daha yumuşak, c180 çok sert böbrek taşı dökersiniz. Full sıcak asfalt düzgün temiz yolda giderseniz c180 nin sert olması sorun değil ama inanın en ufak bir çakıl taşından geçseniz bile bunu belinizde hissedersiniz.

    3- Malzeme kalitesi : Bu konuda kesinlikle c180 çok başarılı, malzeme kalitesi çok iyi ve çok tok bir araç, en ufak trim sesi yok araçta,

    4- Ferahlık : Cam tavanın ne kadar güzel bi şey olduğunu c180 de anladım. Passat ın sunroof unu açtığım zaman ha varlığı ha yokluğu gibi bi şeydi, ama C180 öyle değil.


    Sürüşe gelirsek.

    Yol tutuşu : ben ikisi arasında hiç fark görmedim, sert girdiğim virajlarda var, her iki araçta aynı tepkileri veriyor. Arkadan itişli olduğu için c180 viraja iyi giremez diye bir düşüncem vardı ama alakası yokmuş, ikiside aynı viraja aynı şekilde giriyor hatta ve hatta eğer direksiyon hakimiyetiniz iyiyse, gireceğiniz virajı biliyorsanız ve araca alıştıysanız c180 de viraj almak daha keyifli.

    Gürültü : c180 üst hızlarda 170-180 sonrası yalıtım olarak daha iyi daha sessiz, bu konuda Passat gerideydi.

    Güven / oturaklılık : Passatta ve c180 de 150 km hızlarlara kadar aynı güven hissini veriyor ve iki araçta yola aynı şekilde oturuyor hissi veriyor fakat şöyle bir durum var. 170 den sonra passat artık güven hissini kaybetmeye başlıyor heleki 200 dedinmi Passat tamam yeter diye bağırıyor resmen ama c180 150-170 ile giderken ne hissetiriyorsa 230 km gibi hızlardada aynı hissi koruyor. Ben Passat ile max 230 km hıza çıktım otobanda, yol boş ve üç şerit olmasına rağmen araba bağırıyor dur yavaşla diye ama C180 ile iki şeritli yolda 235 km hıza çıktım sanki araba rayda gidiyor gibi, yere çok güzel yapışıyor ve en ufak güvensizlik vermiyor.

    Hızlanma : her iki araçta 200 e kadar kafa kafaya gidiyor ama 200 den sonra c180 yavaş yavaş arayı açıyordu, Ben Passat kullanırken şuanki Mercedes in aynısı bir yakınımda vardı onunla bir kaç kere denemiştik. c180 200km hızlardan sonra biraz daha iyi yürüyordu, her iki araçta 230 km lere geldiğinde C180 aşağı yukarı bir buçuk boy fark atıyordu ve o şekilde kalıyordu. Artı bendeki Passat 160 beygir DSG C180 ise 156 beygir 7G şanzumanlıydı.

    Yakıt / vites : Yakıt olarak bendeki Passat C180 e göre hem şehir içinde hem şehir dışında 1lt kadar daha az yakıyordu. Her iki araçta 1.8 motordu. Vites olarak, açıkçası ben DSG nin bir üstünlüğünü hissedilir derecede görmedim. Mercedes viteside DSG kadar konforlu, yani vites geçişerinde c180 nin en ufak bir yığılma silkeleme vs yaptığını görmedim ve DSG kadar sarsıntısız geçiş yapıyor. DSG hızlı vites değiştiriyor olabilir ama 0-200 boyunca iki araçta kafa kafaya gidiyor 200 den sonra c180 arayı açıyordu.

    sonuç olarak:

    Ben gencim, sport araç kullanırım, arkadan itişli olsun arada yanlarım, 180 nin altına düşmem diyorsan C180 tam senin araban.
    Yok ben yaşını başını almış aile babası bir adamım, konforlu geniş bir araç olsun, 120-130 la giderken rahat ettirsin dersen Passat senin araban.


    Tekrar belirtmek istiyorum, benim kullandığım Passat B6 kasa, B7 ve B8 leri bilmiyorum, şimdi B8 e geçeceğim ben.
    Mevcut aracımda W204 kasa c180, W205 ile uzun uzun bir yolculuğum olmadı ama o kasayı kullanan arkadaşlar w204 ün malzeme kalitesi ve sürüş dinamikleri olarak çok daha iyi olduğunu söylüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kara_eylül -- 9 Mart 2018; 13:56:0 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • kara_eylül kullanıcısına yanıt
    Hocam cevabınız çok açıklayıcı ve bilgilendirici olmuş

    Teşekkür ederim



    Sizin tanımınız tam bana uyuyor, yaş 38 evli barklı çocuklu

    Sanırım tavsiyenize uyup B8 passatımla devam edeceğim.

    Bi kaç arkadaş 5.20 önerdi. Sanırım onun için epey para biriktirmem gerek



    Allah cümlemize sağlık ve sıhhat ailemize huzur versin

    Hayırlı akşamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Hocam cevabınız çok açıklayıcı ve bilgilendirici olmuş

    Teşekkür ederim



    Sizin tanımınız tam bana uyuyor, yaş 38 evli barklı çocuklu

    Sanırım tavsiyenize uyup B8 passatımla devam edeceğim.

    Bi kaç arkadaş 5.20 önerdi. Sanırım onun için epey para biriktirmem gerek



    Allah cümlemize sağlık ve sıhhat ailemize huzur versin

    Hayırlı akşamlar

    Rica ederim, Amin Allah cümlemizi kazdan beladan korusun.



    ben b6 passattan c180 e geçince alışamadım, aracın dar olması bunda en büyük etken. Sanki 3+1 evden 2+1 eve geçmişsinizde gözünüz hep o eksik bir odayı ararya kendimi hep öyle hissettim.

    Yada nasıl diyeyim makam koltuğundan kalkıpda personel koltuğuna oturmuşum gibi hissettim. b8 ise b6 dan daha oturaklı, ben b6 dan c180 geçince bu kadar rahatsız olduysam siz b8 den sonra daha çok rahatsız olursunuz, bu arada boy 1.70 kilo 75 öyle iri biri değilim, zaten biraz daha uzun ve kilolu olsam içinde kriz geçirirdim.



    C180 i çok sevenler zevk alanlar var ama ihtiyaçlar farklı, en basitinden, yukardaki mesajımda belirtmiştim, bir yakınımdada aynı araç var dün bebek koltuğu taktık, ön yolcu koltuğunu ileri çekmek zorunda kaldık ve inanın ön koltuğa oturunca sanki b sınıfı bir araca binmiş gibi dar bir alan kaldı. dizler neredeyse ön konsola değiyor iki parmak mesafe ya var ya yok, bunda birazda çocuk koltuğunun etkisi var ama aynı koltuk passatta olsa kesinlikle ön koltuğu oynamazdı.



    520 ye gelince, bende zamanında çok araştırdım uzun uzun kullandım. Gerçekten ayrı bir dünya. c180 den inip 520 ye binince 2+1 evden 4+1 eve çıkmışım gibi hissettim. Yakıt sorun olmayacaksa 520 çok güzel bir tercih.



    520 şehir dışı 100 km sabit hızda bile 7 lt civarı görüyor, biraz sıkıştırsan anında 8-8,5 lt lere çıkıyor. Şehir içi çok rahat 12-13 lt leri görüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kara_eylül -- 9 Mart 2018; 22:51:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.