Şimdi Ara

Süspansiyonu Rahat Olan Araç Tercihi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
5.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu an 2014 Kia Rio kullanıyorum, araç yükseltmeyi düşünüyorum Ceed olabilir, araba da aradığım özellik konfor, zaten hızlı kullanan birisi değil, max 110 km/h. Süspansiyon yönünden çukurlarda ve tümseklerde çok hissettirmeyen, araç içerisine düşük hızlarda ses almayan, alternatif modellere de bakabilirim. Ceed yerine 2015-16 Golf veya Toyota modelleri de olabilir, bütçe 400k.


    Tamamen buradan çıkacak olan öneriler üzerine araştırma yapacağım ilk olarak. Derdimi doğru anlayabildiysem ne mutlu :).




  • Golf çok yumuşak bir arac degil. Dengeli bir arac.
    Corolla’ nin 2014 sonraki kasası yumuşak ama oda ses alıyor.

    Bence Fransız yada korelilere yönelin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten Uzak Doğu aracı kullanıyormuşsunuz, yalıtıma alışkınsınızdır Corolla’nın süspansiyonları konfor odaklıdır. Golf orta sertliktedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektriklisi çok konforluydu ancak benzinlisi kötü değildir diyerek, MG ZS önereyim, bir test sürüşü yapıp deneyin. Ayrıca yeni yenidir diyorum. Eskiden araçlar arasında kalite farkı uçurumdu fakat şu an bazı segmentlerde bu durum azaldı.


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-mg-suvmarket-0%2C99-kredi-2021-mg-zs-1.5-vti-tech-comfort-manuel-1000688024/detay

  • yumusacık pamuk gibi amortisor istiyorsanız fransızlardan şaşmayacaksınız.

  • 2017'ye kadar olan Ceed'ler pek konforlu sayılmaz, 17 jantlar ve 45 yanak lastiklerle konforlu olacak bir araç yoktur sanırım pek sanmıyorum, bu kombinasyonla ne kadar konforlu olabilecekse o kadar konforlu.

    Kendi kullandığım araç bu şekilde görüntü olarak gayet iyi ama bozuk şehir içi yollarda tangur tungur geziyoruz.

    2018 üstü yeni Ceed'ler genel olarak 16 jant 55 yanaklı lastikli, daha konforlu olacaktır.


    Konfor istiyorsanız spor görünümden biraz feragat etmeniz gerek, köfte yanaklı lastikleri olan her araç belli bir düzey konforu sağlar.

  • suspansiyon konforu ve yalıtım istiyorsanız citroen c5 2.0 dizel motorlusuna bakacaksınız. 1.6 ların suspansiyonlarıyla arasında dağlar kadar fark var. yalıtım olarakta çok güzeldir pişman etmez.

  • Cerato cok yumusak kesinlik denemelisin moov'da dkikalik kiralayip. Hak vereceksin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bi tylol hot içer miyiz kullanıcısına yanıt

    Yol sesi çok alıyor, 90 km/h hızda rüzgar sesi başlıyor :). Baya da cevap gelmiş bildirim de gelmedi, ya sıfır hyundai i20 veya Golf 7 2016 Comfortline 95 bin de buldum bir tane. 2022 hyundai i20 hakkında bilginiz var mı? 1.4 MPI 100 PS Style paketi.

  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    Eski aracım 2007 citroen c4 dizeldi, arka amortisörler taş gibiydi, tümsekten biraz hızlı geçsek tak diye vuruyordu, makyajlı kasalarında da aynı sorun vardı. Dediğiniz gibi pamuk gibi amortisör tercihim, Golf dememin sebebi yalıtımı çok iyi gerçekten, kullandığım araçlar arasında (clio, c4, rio, eski kasa focus) en rahat Golf diyebilirim, dışarısı ile iletişimin kesiliyor sanki.

  • Alman araçlarında yalıtım iyi süspansiyon orta sertlikte.


    Kaliteli süspansiyon ve az yol sesi için D sınıfı Alman araçları bakmak lazım

  • sonofisiris2 kullanıcısına yanıt

    Onlara da baktım, fiyat olarak bütçemin altında, ama km olarak yüksekler.

  • Fransızlara bakacaksınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yumuşak süspansiyon için İmpala alacaksınız, yaylana yaylana gideceksiniz. Ama masrafı çok olur.

  • 2019 vision Corolla o paraya binilecek en yumuşak araç


    i20 ve Clio 5 de dengeli ve lezzetli


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ApexiRubber kullanıcısına yanıt

    C sınıfının altına düşmeyin bence.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süspansiyonu yumuşak olan bir otomobil kalmadı artık. Süspansiyonu yumuşak otomobiller 1990'larda kaldı. Tempra'lar, Escort'lar son temsilcileriydi. B segmenti otomobilde bile 40 yanak 18 inç jantla sunulur oldu otomobiller. Ne kadar sert araç, o kadar iyi yol tutuşu. Ne kadar yumuşak araç, o kadar kötü yol tutuşu demek. Firmalar artık yumuşak otomobil üretmiyor.

  • passat


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.