Tam 2 ay once BIM'den Polosmart PGM11 klavye satin aldim 80 TL'ye. Bu klavye tam bir ay sonra arizalandi. Ne zaman klavyenin led isiklarini yakmaya calissam PC'den kopup durdu. En sonunda servise yolladim ancak bu arkadaslar islerini cok ozenli yapmis olmalilar ki LED'i yakmayi denemeden klavyeyi calistirmislar ve sorun yok USB portunuzu kontrol edin deyip geri yollamislar. Zaten bu surecte kendime yeni bir klavye edindim. Tamir edilseydi Polosmarti yedek olarak tutacaktim. Daha da kargolamakla falan ugrasmak istemiyorum. Fisi duruyor BIM'e gitsem problemsiz bir sekilde iade edebilir miyim? Edit: BIM personeli baya yardımcı oldu ve bölge sorumlusunu arayıp iade aldı. Polosmart'ın teknik servisi olan tt teknolojiye ne kadar sitemkarsam BIM'e o kadar müteşekkirim < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Havya Makinesi -- 11 Şubat 2022; 14:10:5 > |
_____________________________
|