Şimdi Ara

Yaklaşık 4 saat önce aldığım laptop ARIZALI çıktı (TEKNOSA) NOT: İADE ETTİM :)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 4 saat önce Teknosa dan Samsung marka bit laptop aldım ve kurulumunu yaptım ancak sonrasında hiçbir program yuklenmiyor - dowbload edilemiyor ve recovery ( fabrika ayarlarına dönülemiyor ), müşteri temsilcisine söyledim o da yaptırmaya çalıştı olmadı... şimdi yarın sabah götürecem değişimini ve ücretsiz kurulumunu isticem ( servise göndermeyi kabul etmiyorum ) daha kaç saatlik bilgisyar da servise göndereyim.....

    ne yapmam gerek bilgi verirmisiniz

    kurulum için birde 70 tl istediler ya...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ApRaNaX. -- 11 Kasım 2013; 23:47:54 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: ApRaNaX.


    Yaklaşık 4 saat önce Teknosa dan Samsung marka bit laptop aldım ve kurulumunu yaptım ancak sonrasında hiçbir program yuklenmiyor - dowbload edilemiyor ve recovery ( fabrika ayarlarına dönülemiyor ), müşteri temsilcisine söyledim o da yaptırmaya çalıştı olmadı... şimdi yarın sabah götürecem değişimini ve ücretsiz kurulumunu isticem ( servise göndermeyi kabul etmiyorum ) daha kaç saatlik bilgisyar da servise göndereyim.....

    ne yapmam gerek bilgi verirmisiniz

    kurulum için birde 70 tl istediler ya...

    Samsung mu aman dıyım buyuk Hata Yapmıssında Neyse Konuna Gelelım Arkadasım Servıse Gondermem Demıssın Teknosada Iade Denılen Bır Sey Yok Iade Olmadıgı ICın Sorun Yoksa Aldıgın urunde Degısımde Yapmazlar Degısımı Yapmak ICın Sorun Gereklı Sorunu Anlamak ICınde Servıse Gıtmelı Bılmem Anlatabıldımmı Her Halukarda Servıse Gıdıcek



    Edit:Arkadasım Pc De Sorun Oldugunu Dusunmuyorum Dedıgın Sorunlar Ya Programlardan Yada Internetten Kaynaklıdır Dıe Dusunuyorum




  • zaten oem sistem rekalamlı zaten asla kullanmam hep uçururum 8 i beğenmeyip win7 kurcan format atmayı bilmiyonmu kardeş ? 0 dan kur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 10 Kasım 2013; 23:32:00 >
  • HackerAdam kullanıcısına yanıt
    internetten falan değil evde 3 tane daha pc var onlarda sorun yok ama bu yeni aldığımda var yazılımsal çıkacak büyük ihtimalle ama ben servise gitmesine karşıyım neden kardeşim ben 20 gün beklemek zorunda değilim

    FATURA da aynen şu ibare var

    ......Fatura ve mal ile ilgili itirazların teslim tarihinden itibaren 8 gün içerisinde iadeli taahhütlü mektupla yapılması şarttır Aksi halde fatura ve mal alıcısı tarafından kayıtsız şartsız kabul edilmiş sayılır.



    quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    zaten oem sistem rekalamlı zaten asla kullanmam hep uçururum 8 i beğenmeyip win7 kucan format atmayı bilmiyonmu kardeş ? 0 dan kur..




    ben zaten teknik servisim- bilgisayar bilgim oldukça iyi format falan çok basit şeyler de, ürün arızalı arızada büyük ihtimalle yazılımsal çünkü sıfırlama yapmıyor bilgisayar herhangi bir programı da kurmuyor yada indirmiyor.... açılışta da yavaş bayağı bi, offf offf yarın Teknosa da sinirler gerilecek büyük ihtimalle.......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HackerAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: ApRaNaX.


    Yaklaşık 4 saat önce Teknosa dan Samsung marka bit laptop aldım ve kurulumunu yaptım ancak sonrasında hiçbir program yuklenmiyor - dowbload edilemiyor ve recovery ( fabrika ayarlarına dönülemiyor ), müşteri temsilcisine söyledim o da yaptırmaya çalıştı olmadı... şimdi yarın sabah götürecem değişimini ve ücretsiz kurulumunu isticem ( servise göndermeyi kabul etmiyorum ) daha kaç saatlik bilgisyar da servise göndereyim.....

    ne yapmam gerek bilgi verirmisiniz

    kurulum için birde 70 tl istediler ya...

    Samsung mu aman dıyım buyuk Hata Yapmıssında Neyse Konuna Gelelım Arkadasım Servıse Gondermem Demıssın Teknosada Iade Denılen Bır Sey Yok Iade Olmadıgı ICın Sorun Yoksa Aldıgın urunde Degısımde Yapmazlar Degısımı Yapmak ICın Sorun Gereklı Sorunu Anlamak ICınde Servıse Gıtmelı Bılmem Anlatabıldımmı Her Halukarda Servıse Gıdıcek



    Edit:Arkadasım Pc De Sorun Oldugunu Dusunmuyorum Dedıgın Sorunlar Ya Programlardan Yada Internetten Kaynaklıdır Dıe Dusunuyorum

    Ne demek iade yok ? Tuketici hakkidir iade urunde herhangi bir hasar yok ve belgeleri de tamsa aldigi gibi geri iade edebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eostre


    quote:

    Orijinalden alıntı: HackerAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: ApRaNaX.


    Yaklaşık 4 saat önce Teknosa dan Samsung marka bit laptop aldım ve kurulumunu yaptım ancak sonrasında hiçbir program yuklenmiyor - dowbload edilemiyor ve recovery ( fabrika ayarlarına dönülemiyor ), müşteri temsilcisine söyledim o da yaptırmaya çalıştı olmadı... şimdi yarın sabah götürecem değişimini ve ücretsiz kurulumunu isticem ( servise göndermeyi kabul etmiyorum ) daha kaç saatlik bilgisyar da servise göndereyim.....

    ne yapmam gerek bilgi verirmisiniz

    kurulum için birde 70 tl istediler ya...

    Samsung mu aman dıyım buyuk Hata Yapmıssında Neyse Konuna Gelelım Arkadasım Servıse Gondermem Demıssın Teknosada Iade Denılen Bır Sey Yok Iade Olmadıgı ICın Sorun Yoksa Aldıgın urunde Degısımde Yapmazlar Degısımı Yapmak ICın Sorun Gereklı Sorunu Anlamak ICınde Servıse Gıtmelı Bılmem Anlatabıldımmı Her Halukarda Servıse Gıdıcek



    Edit:Arkadasım Pc De Sorun Oldugunu Dusunmuyorum Dedıgın Sorunlar Ya Programlardan Yada Internetten Kaynaklıdır Dıe Dusunuyorum

    Ne demek iade yok ? Tuketici hakkidir iade urunde herhangi bir hasar yok ve belgeleri de tamsa aldigi gibi geri iade edebilir.

    Iade Yok DIe Bılıyorum Hocam urun Acılmıssa Alan Arkadastan Buraya Edıtlemesını IStıorum Iade Olup Olmadıgını Gıttıgınde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eostre


    quote:

    Orijinalden alıntı: HackerAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: ApRaNaX.


    Yaklaşık 4 saat önce Teknosa dan Samsung marka bit laptop aldım ve kurulumunu yaptım ancak sonrasında hiçbir program yuklenmiyor - dowbload edilemiyor ve recovery ( fabrika ayarlarına dönülemiyor ), müşteri temsilcisine söyledim o da yaptırmaya çalıştı olmadı... şimdi yarın sabah götürecem değişimini ve ücretsiz kurulumunu isticem ( servise göndermeyi kabul etmiyorum ) daha kaç saatlik bilgisyar da servise göndereyim.....

    ne yapmam gerek bilgi verirmisiniz

    kurulum için birde 70 tl istediler ya...

    Samsung mu aman dıyım buyuk Hata Yapmıssında Neyse Konuna Gelelım Arkadasım Servıse Gondermem Demıssın Teknosada Iade Denılen Bır Sey Yok Iade Olmadıgı ICın Sorun Yoksa Aldıgın urunde Degısımde Yapmazlar Degısımı Yapmak ICın Sorun Gereklı Sorunu Anlamak ICınde Servıse Gıtmelı Bılmem Anlatabıldımmı Her Halukarda Servıse Gıdıcek



    Edit:Arkadasım Pc De Sorun Oldugunu Dusunmuyorum Dedıgın Sorunlar Ya Programlardan Yada Internetten Kaynaklıdır Dıe Dusunuyorum

    Ne demek iade yok ? Tuketici hakkidir iade urunde herhangi bir hasar yok ve belgeleri de tamsa aldigi gibi geri iade edebilir.

    hocam üründe fiziksel en küçük bir hasar yok zaten.....Problem Şu; masaüstü açılılana kadar tüm kurulum işlemlerini adım adım tamamladım ama sonrasında kuracağım ekstra programlar kurulmuyor başlamıyor bile onu geçtim herhangi bir programı download edicem AÇ - KAYDET falan diyor ama bu seferde tıklıyorsun kaydet' e mesela yok hiçbir işlem yapmıyor öylece donuk donuk duruyo


    sistemi recovery edeyim belki sorun olmuştur kurulumda dedim onuda yapmıyor recovery bölümüne geçmiyor... müşteri temsilcisini aradım o da yaptıramadı...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bence Sorun yazılımsal Dostum git direk Değişimini iste Kız arkadaşıma fotoğraf makinası almıştık 2 günden lensi takılmaya başlamıştı 1 hafta sonra tamamen lens takılı kaldı gittim 5 dakikada yenisini aldım çıktım değişim konusunda bi sıkıntı olacağını sanmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conta28

    Bence Sorun yazılımsal Dostum git direk Değişimini iste Kız arkadaşıma fotoğraf makinası almıştık 2 günden lensi takılmaya başlamıştı 1 hafta sonra tamamen lens takılı kaldı gittim 5 dakikada yenisini aldım çıktım değişim konusunda bi sıkıntı olacağını sanmıyorum

    inşallah dediğin gibi kolayca ve kibarca bitirebilirim bu değişim işini... aldığım ürünü üstünden 24 saat bile geçmeden servise göndermek hiç akıllıca gelmiyor hayırdır ya..... Adanalıyım - Adana' dayım inşallah sinirlendirilmeden şu işi güzelce hallederim....................................................
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz_garnett

    değiştirirler 1 gün geçmiş zaten benimde aldığım laptop teşhirmiş teşhir laptop satmışlar 3 sene önce babama sonra değiştiremedik izmit gold'tan almıştık seninki arızalıymış değiştirirler

    saat oldu 00:33 hala uyuyamadım, yarın inşallah bir sıkıntı çıkmadan şu değişimi yaparım yada ücret iadesini inşallah ya sinir oldum...
  • Konu ile pek ilgili degil ama ben teknosadan 1200 liraya 10gun once aldigim urun bugun turuncu indirimde var 1000lira civarinda bu konuda bisey yapmam mumkunmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xcoll1

    Konu ile pek ilgili degil ama ben teknosadan 1200 liraya 10gun once aldigim urun bugun turuncu indirimde var 1000lira civarinda bu konuda bisey yapmam mumkunmu

    o konu ile ilgili bir şey yapabilir misin? net bilmiyorum ama teknosa her hafta sonu bu turuncu indirim günlerini yapıyor zaten hani yılda 1 yada 2 kez yapılan özel bir durum değil.
  • yani şikayet etsemmi acaba
  • teknosadan pc mi alınır iade olmayabilir ama değiştirilebilir ben 500 liralık monitör aldım asus vs228H eve getirdim görüntü çamur gibiydi aradan 2 saat geçmedi gittim geri verdim samsungla değişim yaptırdım baya kurcaladılar kıllık ettiler yani allahtan geri aldılar samsung s23b350h ile değişim yaptım ha bu arada değişim yapacaksan aklında bulunsun stoktan iste teşhir ürünü olmasın yani belki elindeki laptop teşhir ürünüde olabilir vatan computer yazmayı untmuşum vatandan değiştirdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cryptical -- 11 Kasım 2013; 9:58:39 >
  • Arkadaşlar bugün sabah gittim.. laptop un arızasını v.s. gösterdim yetkilililere onlarda gördüler... iade istediğimi söyledim önce olmaz servise gönderecez rapor hazırlanacak ona göre hareket edeceğiz dediler, itiraz ettim samsung yetkili servisini aradım orada... getirirseniz iade yada değişim fişi yazarız ama bu sürec 10 günü bulur dedi yok dedim kapattım TEKNOASİST' te duran kıza müdürü çağırmasını söyledim...bir kaç yere telefon etti... beklememiz gerekiyor gelip bakacaklar dedi ama kimse gelmedi yarım saat bekledim, işim gücüm var falan dedim sesimi yükseltince biraz direkt iadesini aldı parayı iade etti...

    şimdi yeni bir laptop alıcam 1600 TL lik bir ürün yeter bana ne önerirsiniz....
  • adana çarşıdaki teknosa mı hocam ben telefon almıştım ordan çok önce baya bi sövmüştüm çalışanlarına mevzular patlıyodu. müdürü çağırıp halletirecen diğerleriyle muhattap bile olmamak lazım zaten çoğu bi b*k bilmiyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.