Şimdi Ara

Poşet staj ve sigortalı işte çalışmak hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
25.377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yapmam gereken bir stajım var iş yeriyle konuştum staja gitmiycem hiç ve çalışmamda gerekiyor kurumsal bir firmada işe başlayacağım. Bildiğim kadarıyla okul SGK ya staj bildirimi gibi bir şey yapıyordu iş yerinden de sigorta girişi yapılacak bu herhangi bir sorun yaratır mı ? Yahut staj yaparken başka bir işte çalışabilir miyim ?



  • nayır çalışamazsın.
  • =PistoLeRo= kullanıcısına yanıt
    Bunu neye dayanarak söylüyorsunuz hocam ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psdsisyagghcao

    Bunu neye dayanarak söylüyorsunuz hocam ?
    naylon staj o, poşet değil
  • DonhanımNaber kullanıcısına yanıt
    Valla hocam biraz tartışırsak plastik bile olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psdsisyagghcao

    Bunu neye dayanarak söylüyorsunuz hocam ?

    çünki okul kaza sigortası yapıyor .kurumda staj yapıyor gözüküyorsun ok ?
  • =PistoLeRo= kullanıcısına yanıt
    Okul iş kazası sigortası yapıyor ama işyeri stajyere sigorta başlatmıyor. Yani iş kazası sigortasıyla bildiğimiz sigorta aynı şeyler değil. Lakin SGK danışmanı birisi de sigortalı iki işte çalışılabilir kanunen sakıncası yoktur diyor. Acaba olur mu bilmiyorum.
  • Çalışırsın
  • ennnes58 kullanıcısına yanıt
    Siz yaşadınız mı böyle bir şey daha önce ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psdsisyagghcao

    Siz yaşadınız mı böyle bir şey daha önce ?

    2 ay kadar önce. Kurumsal bir magazada çalışırken magazanın insan kaynakları bölümüne sormuştum yoksa zorunlu stajım olduğu için mecburen işten ayrılacaktım. Onlar da firmanın avukatlarına sormuşlar. "senin okulunun sana yaptığı sigorta sadece iş hastalıklarını kapsıyor. O nedenle çalışabilirsin" dendi ve çalıştımda sigortamda oldu hiçte bişey olmadı
  • ennnes58 kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam. İşe başlayacağım kurum bu okulun yaptığı sigortayı görüp herhangi bi arıza çıkaramaz öyle değil mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ennnes58

    quote:

    Orijinalden alıntı: Psdsisyagghcao

    Siz yaşadınız mı böyle bir şey daha önce ?

    2 ay kadar önce. Kurumsal bir magazada çalışırken magazanın insan kaynakları bölümüne sormuştum yoksa zorunlu stajım olduğu için mecburen işten ayrılacaktım. Onlar da firmanın avukatlarına sormuşlar. "senin okulunun sana yaptığı sigorta sadece iş hastalıklarını kapsıyor. O nedenle çalışabilirsin" dendi ve çalıştımda sigortamda oldu hiçte bişey olmadı

    Alıntıları Göster
    Yaptım hiç sıkıntı yok




  • Adalet kullanıcısına yanıt
    Bi sıkıntı yoksa iyi hocam sağolun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psdsisyagghcao

    Anladım hocam. İşe başlayacağım kurum bu okulun yaptığı sigortayı görüp herhangi bi arıza çıkaramaz öyle değil mi ?

    Söyle onlara bilgilendir yeterli. Ama emin ol hiç bir sorun olmaz sigortada ki staj sigortasını geçtim aynı anda iki iş yerinden sigorta yapılmış elemanlar gördüm
  • ennnes58 kullanıcısına yanıt
    E iyi o zaman bi sorun yok. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için :)
  • DonhanımNaber kullanıcısına yanıt
  • Ülkemizdeki kanunlarımıza göre stajyerlerin çalışma yasağı vardır. Sigortasız çalışmanı öneririm
  • domatesadam kullanıcısına yanıt
    Sigortasız çalışma şansım yok hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psdsisyagghcao

    Sigortasız çalışma şansım yok hocam.
    Bizim ünide yaz okulu döneminde bile staj yaptırmıyodu. Okulda olduğun zamanlardaki sigorta farklı çalışırken ki kaza sigortası farklı diyerekten. Aynı anda iki yerde bulunamicana göre yok öyle birşey dediler. Arkadaşlar sırf bu yüzden durdurdular stajı.
  • slhttnshn61 kullanıcısına yanıt
    Hocam peki bu yapanlar nasıl yapmış ? Herşeyin bir kılıfı var bence zaten okuldaki stajyer sorumlum bile naylondan yapacağımı biliyor
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.