|
Merhaba arkadaşlar, sizlere TrednyolGo (yemek) ile yaşadığım çok ilginç durumu paylaşmak istiyorum, sizlerde sipariş verirken bu konulara ve sipariş vereceğiniz mecraları özenle seçmenizi öneriyorum. Olay 23 Mayıs günü 13:25 te TrendyolGo üzerinden bir yemek siparişi vermemle başladı. Siparişin ödemesi online olarak kredi kartından yapıldı. 13:25'te verdiğim sipariş 13:47de teslim edildi gözükünce bir şaşkınlık yaşadım, çünkü sipariş adrese getirilmedi, kurye tarafından aranmadım ve bilgilendirme almadım. Hemen TrendyolGO'yu aradım siparişi teslim almadığımı, siparişin adresime getirilmediğini ilettim. Trendyol yetkilileri kurye ile iletişime geçip bana siparişin bina dış girişine bırakıldığını iletti.( Sizde şaşırdınız değil mi, sipariş kısmında detaylı adres ve iletişim bilgileri her türlü açıklama mevcuttu) Binada bir çok daire mevcut, ayrıca bina dış kapısına gittiğimde bırakılan bir sipariş bulamadım. Sonrasında tekrar Trendyol ile iletişime geçerek ücret iadesi istedim. Ücret iademi 4 defa red ettiler. Belirtilen adrese siparişi ulaştırıp teslim etmedikleri siparişin parasını alıyorlar bildiğin dolandırıcılıktır bu. Ya kurye siparişi getirmedi yedi getirdim dedi. Hadi çözsünler bakalım. Yani uzun lafın kısası sakın TrendyolGO Yemek üzerinden sipariş vermeyin. Eğer oradan sipariş vermek zorundaysanız da kapıda ödeme seçin. Hem siparişi getirmeyip hemde ödediğiniz paranın üzerine yatıyorlar. Konuyu tüketici hakem heyetine taşıyacağım konu artık maddi boyuttan çıktı. ![]() ![]() |
| _____________________________ |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt


kullanıcısına yanıt
Hızlı






