< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
atmosferik sayfasını kapattım hocam.. rampalarda çekmemesinden bıktım. |
1.5 tsi passat kullanıcısıyım daha öncede 1.4 tsi 150 HP(b8 kasa) kullandım 140 bin km bir sıkıntı yaşamadım, şuanki passat aracım 72 bin km de işim gereği uzun yol şehir içi vs girmediğim yer kalmadı Allaha şükür ne dsg de ne de motorda bir sıkıntı yaşamadım, sadece bakımdan bakıma gidiyorum servise , dsg bozulursa da yapıcak bir şey yok yaptırıcaz kul yapımı bozulabilir , b8 kasada 102 bin km de titreme sarsıntı yapmaya başladı garantisi bitmeden servisten değiştiler , servisinden de çok memnunum , Allah nasip ederse bir sonra ki aracımda yeni passat olacak.
Yakıt tüketimi ben agresif kullanıyorum . Şehir içi orta kullanımda 9 litre sert kullanımda 12 , kışın 13-14 litre yakıyorum Uzun yolda 100 km 4,5-5 litre , 120 de 6 litre , 140 da 7 litre , 180 km hızda 10-11 litre yakıyor . Yakıt benim için önemli değil o yüzden dikkat etmiyorum. Doğuda yazı çok sıcak kışı çok sert geçen bir ilde yaşıyorum. |
1.5 TSI Motor: Bilmen Gereken Her Şey
Giriş
Günümüz otomobil pazarında 1.5 TSI motorlar, performans ve verimlilik arayan sürücüler arasında giderek daha popüler hale geldi. 1.5 TSI motor, birçok araç modelinde bulunan bir turboşarjlı dört silindirli motordur.
Özellikler
Performans
1.5 TSI motor, etkileyici performans rakamları sunar. Modele bağlı olarak, 130 ila 190 beygir gücü ve 200 ila 320 Nm tork üretebilir. Bu, hem günlük sürüş hem de performans odaklı sürüş için yeterli güç sağlar.
Verimlilik
Turboşarjlı olmasına rağmen, 1.5 TSI motor oldukça verimlidir. Yakıt tüketimi, sürüş stiline ve araç ağırlığına bağlı olarak 100 km'de 5,5 ila 7,5 litre arasında değişebilir.
Kronik Sorunlar
1.5 TSI motor bazı kronik sorunlarla ilişkilendirilmiştir, ancak bu sorunlar tüm motorlarda görülmemektedir. En yaygın sorunlar şunlardır:
ACT Motor Yorumları
1.5 TSI motorun ACT (aktif silindir yönetimi) teknolojisine sahip bir varyasyonu vardır. Bu teknoloji, kısmi yüklerde iki silindiri devre dışı bırakarak yakıt verimliliğini artırır. ACT motorlu araç sahiplerinin yorumları genellikle olumludur ve yakıt tüketiminde iyileşme bildirilmektedir.
1.4 TSI vs 1.5 TSI
1.5 TSI motor, önceki 1.4 TSI motorun bir güncellemesidir. 1.4 TSI'ye kıyasla 1.5 TSI, daha fazla güç, tork ve verimlilik sunar. Ayrıca, kronik sorunları azaltmak için tasarlanmıştır.
Passat 1.5 TSI Kronik Sorunlar
Passat modeli, 1.5 TSI motorla donatılmıştır. Bazı Passat sahipleri, özellikle erken üretim modellerinde zamanlama zinciri gergisi sorunları bildirmektedir. Ancak Volkswagen, bu sorunu ele almak için güncellemeler yayınladı.
Sonuç
1.5 TSI motor, performans ve verimlilik arayan sürücüler için iyi bir seçenektir. Kronik sorunlarla ilişkilendirilmiş olsa da, bu sorunlar tüm motorlarda görülmemektedir. Araştırmanızı yapın, kullanıcı yorumlarını okuyun ve spesifik araç modellerindeki sorunlara dikkat edin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
atmosferik sayfasını kapattım hocam.. rampalarda çekmemesinden bıktım. |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Omoda
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
![]() Adres: Antalya, Akdeniz sanayi sitesi, 5051 sokak No.15 TAMİRHANE
https://www.instagram.com/tamirhane_vag/
2. Kanalım olan TAMİRHANE VW Bu link'ten ulaşabilirsiniz
https://www.youtube.com/channel/UCFmXgODZuOrc1KDSEYvWzeQ
bu kanalda sadece vw audi seat skoda marka araçlarla alakalı bilgilere ulaşabilirsiniz https://www.youtube.com/watch?v=2LOssTi74bQ |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
2020 BMW 2.18İ First edition m sport
2020 AUDİ a3 sedan 1.5 tfsi sport |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
DSG kullanıcılarının ''2 aracımda vardı bir şey olmadı, 500 bin KM yaptım bir şey olmadı vs vs...'' gibi cümleleri bana ''abi çektim g3 ü dayadım teröristin kafasına'' hikayesinde ki ''g3'' ün tutukluluk yapması gibi geliyor. Arkadaşlar namluyu kafalarına dayayıp ateş ediyor %1 ihtimalle de olsa silah patlamayınca sağda solda ''abi bir şey olmuyor ben denedim'' tadında anlatıyorlar. DSG sorunludur arkadaşlar lakin yine de kumar oynamak isteyen varsa buyursun belki şanslı %1 içinde olabilirsiniz... |
_____________________________
|
DSG sorununu unut kısmı şöyledir, uzun yol yaparsınız ve büyükşehirde oturmazsınız, trafiği açıktır yokuşu , ışığı azdır sorun olmaz. DSG şanzımanı bozmaya zorlayan şey dur kalk trafik çünkü aynı Renault EDC de yaşadığım sorunu anlatınca VW grubu araca sahip arkadaşlarım da onaylıyorlar, misal durmaya ramak kala hareket edince 1 ile gidilmesi gereken yerde 2 ile yarım debriyaj gitmeye çalışıyor, yokuş çıkarken ya da yüklü olunca vites düşürmesi gerekirken yerde üst viteste gitmeye çalışıyor bunlar hep balataya zarar verip robotu da ısıtıyor. Renault bu işi bir miktar yazılımla çözmüş falan diyorlar ama İstanbul trafiğinde manuel vites bile kafayı yiyecek noktaya geliyor , bunu nerden çıkarttım hep istanbulda kullanılmış bir corsam vardı şanzıman yağını 85.000km civarında değiştirttim demir tozu şanzıman karterine çökmüş ee haliyle garçlama, gurçlama yapıyordu.. Kafam rahat olsun derseniz tabii ki makineye peşinen garanti vermek gibi algılanmasın ama genel olarak tork konvertörlü otomatik şanzımanlar en iyi seçenek sorunsuzluk anlamında.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FA876DFFE -- 24 Eylül 2021; 15:20:39 > |
_____________________________
|
Renault artık 7 ileri ıslak EDC kullaniyor.bu tarz problemler 6 ileri olanlarda görülüyordu şuan reno bu konuyu aştı hocam.1.3 tce motorda 1.5 TSI kadar performanslı ve ekonomik.hatta Clio 1.3 tce 130 HP EDC, 1.5 TSI DSG passata boy boy fark atıyor.tabiki arada epey bir ağırlık farkı var ancak 20 HP de az bir fark değil. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
1.5 tfsi 150 a3 kullanicisiyim 2020 model. Hocam motordan cok memnunum. Yakit cimrisi diyemem yukaridaki passat kullanan arkadasin dedigi gibi. 90-100le giderken 5 lt, 120-130la giderken 5.5-6 lt yakiyor. 150-160 yaparsaniz 6.5-7 civari. 180-200 giderseniz minimum 8-9. Sehirici istanbul derseniz 9u var. Hele kopru trafigi 10-11 buluyor. Ama kucuk sehirlerde 7-8 lt civari. Benim 15 bin km ortalamam suan 7.3 lt. Butun yaz egedeydim. %40 sehirici %60 uzun yol. Tek kriteriniz yakitsa tavsiye etmem. Dizel tavsiye ederim. Ama gittigine gore kesinlikle cok yakmiyor bence. Gaza her oturdugunuzda vay be diyorsunuz :) hele sporta alinca keyif makinesi oluyor. Sollamalarda vs asiri guven veriyor daha bir gun karanbolde birakmadi cok sukur. Simdi 150 hp motor mu keyif makinesi diyen ferrari sahibi arkadaslar gelir :) Gonul isterdi biz de 2.0 3.0 turbolara binelim ama ulkemiz sartlarinda optimum performans-yakit ikilisini sunan motor budur bence. 150 hp 250nm tork hem de benzinli arac konforu. Motor sessiz, cok tatli bir homurtusu var. Soguk havada bile 2-3 dkda calisma isisina ulasiyor. Dsg ile uyumu guzel, dusuk devirde bile max torku veriyor. Sadece ilk kalkislarda gaza basinca dsgden mutevellit yarim saniyelik bir gecikme oluyor, ona da alisiyorsunuz. Dedigim gibi yakit tek onceliginiz degilse, yakit/gidis kiyaslamasinda tek gececegim motordur siddetle tavsiye ederim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
Piston kıranlar 1.4 tsi 160 beygir olanlar hocam. Sizin araştırdığınız 1.4 tsi 125 beygir olan sorunsuzdur ne yağ eksiltir ne piston kırar klasik VW grubu kroniki olan devirdaim arızası yapar o kadar alacaksanız da golf 7 ve leonda kullanılan 1.4 tsi 122 olanları önermem yağ eksiltenleri duydum 2015 model ve üzeri olan 1.4 tsi 125 beygirler iyidir onları tavsiye ederim < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DelirteJackson -- 24 Eylül 2021; 21:53:40 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Xigmatek Asgard 382 - Asus P5K SE - Xeon X5460 - Kingston 4 GB Ram - MSI R7 240 - Thermaltake LitePower 550W - WD Blue 1 TB
|
Şanzıman kaynaklı 1.4 tsi 125 hp 150 hp sıkıntı yok alıp gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Bakımını orjinal ürünler ile yapın sıkıntı olmaz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
söz bilmezsen sükut eyle seni adam sansınlar
|
Bimin tavuk dönerine methiye dizen adam burada 1.5 tsi motoru soruyor https://forum.donanimhaber.com/bim-bgrill-pilic-doner-bir-harika-dostlar--142796883 |
_____________________________
|