Şimdi Ara

1.3 tcE / 1.5 dCi megane4

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
1
Favori
4.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 45
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 10
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 saat 4 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • throlll (11 mesaj) attci (10 mesaj) Funnerman33 (8 mesaj) ESER14 (7 mesaj) semihdonanım (7 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (41 mesaj) Mobil (67 mesaj) Mini (5 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3173 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    İki tercih arasında ikinci el olmak kaydıyla,

    1.3 tcE 5.000-10.000 km civarı
    Yeni EDC ıslak kavrama,


    1.5 dCi 40.000-50.000 km .eski ayarlı kafalıklar, masajlı koltuk.
    Eski edc kavrama.


    İkiside otomatik,ikiside icon, ikiside emsal fiyatlar.
    Hangisi yercih edilmeli?



    |
    |
  • 1.3 tce EDC Megane 4 alalı 3 ay oluyor. 1.5 dci EDC Megane 3 5 yıldır var.


    Yol bilgisayarı 1.3ün 800 km ortalamasını 5.9 gösteriyor. 1.5 olan da aynı güzergahta hemen hemen benzer yakıyor. Tabi benzinliyi daha sakin kullanıyorum.


    Dizelin geçen sene mazot pompası arızalandı 8000 para istedi servis. Dpfsi adbluesu derdi bitmiyor dizelin.


    Yeni tip EDC Megane 3tekine göre daha başarılı geldi bana. Eski tip 1-2 arası silkeleme yapabiliyor.

  • Yüzbaşı
    504 Mesaj
    Cok km yapmam derseniz, islak edc daha iyi, 1.3 tce de dci den asiri zevkli motor olmus. Agir olmasima ragmen iyi gidiyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2518 Mesaj
    evet yıllık km az ise (20bin altı) 1.33TCe daha iyi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    10511 Mesaj

    Aynı model, aynı km, aynı donanım aynı fiyat olsa yine 1.3 benzinlisini tercih ederim. Sizin şartlarda gözü kapalı benzinli.

    |
    |
  • Binbaşı
    1091 Mesaj

    1.3 tce EDC Megane 4 alalı 3 ay oluyor. 1.5 dci EDC Megane 3 5 yıldır var.


    Yol bilgisayarı 1.3ün 800 km ortalamasını 5.9 gösteriyor. 1.5 olan da aynı güzergahta hemen hemen benzer yakıyor. Tabi benzinliyi daha sakin kullanıyorum.


    Dizelin geçen sene mazot pompası arızalandı 8000 para istedi servis. Dpfsi adbluesu derdi bitmiyor dizelin.


    Yeni tip EDC Megane 3tekine göre daha başarılı geldi bana. Eski tip 1-2 arası silkeleme yapabiliyor.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj

    Yılda 10-15 bin km altında yol yapıyosanız, agresif sürüşler sergilemiyosanız, şehirdışında daha düşük hızlarla seyahat etmeyi seviyosanız, uzun yıllar kullanırım diyosanız kesinlikle tce.

    15-20 bin km ve üzeri yol yapıyosanız, şehir içi sert sürüyor, şehirdışında 150-160 yardırıyosanız, arabaya da bi iki sene binip satarım diyosanız dci motor daha mantıklı.

    yürütme maliyeti/ yakıt değerlendirmek lazım. Performans olarak çok fark yok, ikisi de yeterli, az farkla tce daha iyi. Yeni nesil edc daha iyi, yakıt dci daha iyi, yürütme maliyeti tce daha iyi.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3226 Mesaj
    Birkaç seneye bu sorunun tek cevabı olacak o da tce 1.33



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3173 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Senelik 10-12bin km.
    |
    |
    scherzz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2518 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: attci

    Senelik 10-12bin km.

    net TCe o zaman.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    296 Mesaj

    Hem de piyasasına baktığımızda tce tercih ederseniz en az iki üç yaş daha yeni bi araba alacaksınız. Tce daha mantıklı sizin için. Yakıtı lt bazında 2 lt kadar oynar. 10 bin km de 2 bin tl yapar, bişey değil. Daha sessiz, daha konforlu, daha performanslı bir araç almış olursunuz. Dpf egr adblue derdi olmaz. ( renault da çok problem yaşayan yok aslında bu hususlarda ) Bakım maliyeti düşük olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scherzz -- 25 Ocak 2021; 11:52:35 >
    |
    |
    attci kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3173 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Muhakkak tcE de mantıklı geliyor,
    Ancak yinede son kullanıcıda yeterince çoğalmış durumda değil Dci gibi.
    Bakalım hangisi denk düşerse..
    Yinede ikisini bir arada kullanıp bilgi sahibi olanlar in yorumlarını beklerim.
    Çünki benzinli motor lar genelede kitapçık katalog değerlerinde ki yakıt tüketimi yakalamak benzinde zor iken, dizelde daha kolay..
    |
    |
  • Yarbay
    3831 Mesaj

    Hocam dizel alın keyfini sürün, insan benzin parasını hesap etmekten rahat araba kullanamıyor. Bende 1.5dci motorlu araç kullanıyorum. Depoyu dolduruyorum bir daha mazot düşündüğüm olmuyor. Bu benim için daha önemli.

  • Yarbay
    3173 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Aktif olarak zaten dci symbol kullanıyorum.
    Yakıt konusunda haklısınız.
    Burda sadece bilmediğiniz tce
    |
    |
    Pink Floyd kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5275 Mesaj
    1.3 TCE ile gelen EDC'nin ıslak kavrama olduğuna dair kaynak var mı?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    815 Mesaj
    Otomatik 1.3tce 25km ile 7,5 lt yakıyor.
    30km ile 6.7lt yakıyor. Sakin sürüş.
    7 vites. 2000dev de 110 gibi gidiyor.
    Kullanıma göre en az 1lt en fazla 2lt fark olur dizele göre.
    Motor fena fişekliyor.
    Bu araca geçince eterasan bir şekilde daha sakin bir sürücü oldum. 110 luk 120 lik motorlu araçlar bazen sellektör yapıyor. Siz kimsiniz diyip kaale bile almıyorum.
    Bence c sınıf için 110bg motor yeterli. Şimdi 1.0 lar çıkmış.
    Tek handikap yeni bir motor. İleride ne olur bilemem😞.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7629 Mesaj

    İlerde hiçbirşey olmaz, taş gibi motor.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    295 Mesaj
    Ayni fiyat olacak ve dizel almayacaksın? Ya delirmiş yada tam cahil olmali insan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj

    1.3 TCe yeni bir motor. 1.5 dCI ise kendini kanıtlamış bir motor. 1.3 TCe de güzel görünüyor yorumları güzel. Ben olsam km az diye 1.3 alırdım herhalde.

    |
    |
  • Yarbay
    5277 Mesaj
    Megane 4 ciktigindan beridir her turlu varyasyonunu kullandim.
    Hangi motorunu alirsaniz alin ancak sanziman islak kavrama olsun. Kuru kavrama edc bence basarisiz. islak kavrama gayet basarili.
    Ben 1.3 tce otomatik tercih ederim.
    1.3 tce motor yaninda 1.5 dci essek.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    8766 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: throlll

    1.3 tce EDC Megane 4 alalı 3 ay oluyor. 1.5 dci EDC Megane 3 5 yıldır var.


    Yol bilgisayarı 1.3ün 800 km ortalamasını 5.9 gösteriyor. 1.5 olan da aynı güzergahta hemen hemen benzer yakıyor. Tabi benzinliyi daha sakin kullanıyorum.


    Dizelin geçen sene mazot pompası arızalandı 8000 para istedi servis. Dpfsi adbluesu derdi bitmiyor dizelin.


    Yeni tip EDC Megane 3tekine göre daha başarılı geldi bana. Eski tip 1-2 arası silkeleme yapabiliyor.

    vaybe... 1.3 tce ortalama 7.5 litre bizde .Nasıl kullanıyorsunuz cok merak ettim

Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Ko Cuce
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,141
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.