Şimdi Ara

YURTDIŞINDAN GELMEYEN MALLAR İÇİN PTTYİ ŞİKAYET EDİN

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
180
Cevap
22
Favori
11.489
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bimere ben şikayet ettim bi kaç gün önce. bugün ptt aradı. yurt dışı siparişleriniz var diye. gittim aldım. eve göndermiyormusunuz dedim. bundan sonra inşallah göndereceğiz dedi. bende inşallah dedim .çıktım
    bimere girin alttaki linkten doğru. epostanızı yazın başvuru formu oraya gelecektir.

    http://www.bimer.gov.tr/Forms/pgApplication.aspx

    yazacağınız metin:

    yurtdışından aldığımız kargo kodu olmayan ürünler devamlı kayboluyor ptt birimlerinde. takip kodu olmadığı için haliyle suistimale açık olabiliyor. tüm sasyal medya siteleride bu konu hakkında yüzlerce şikayet var kargonun kaybolduğuna dair. ptt gibi büyük bir kuruma yakışmıyor bu durum. yurtdışından alınan her ürüne, türkiyeye giriş yaptığında takip edebileceği bir sistem yapılması, bu sorunu ortadan kaldıracaktır diye düşünüyorum, lütfen bu durumu gerekli mercilere ve yazılım departmanlarına iletiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the guardian14 -- 20 Ocak 2016; 5:20:07 >



  • Bimer ne ?? Benim 30 yakın takipsiz 2 ayı aştı gelmedi. İzmidekiler atıyo cebe

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amcui

    Bimer ne ?? Benim 30 yakın takipsiz 2 ayı aştı gelmedi. İzmidekiler atıyo cebe

    Başbakanlık iletişim merkezi . Sitesine git. Başvuru formu doldur durumu söyle. Sana ordan başvuru sırası verecek. O sıra no ile başvurunun durumunu öğrenebilirsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: johnymu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Amcui

    Bimer ne ?? Benim 30 yakın takipsiz 2 ayı aştı gelmedi. İzmidekiler atıyo cebe

    Başbakanlık iletişim merkezi . Sitesine git. Başvuru formu doldur durumu söyle. Sana ordan başvuru sırası verecek. O sıra no ile başvurunun durumunu öğrenebilirsin.

    Örnek PM atarmısın. Ne dicem şu şu şu ürünlerim gelmedimi yazcam ? Zaten takipsiz derler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ne yazdınız tam olarak. Ben konuyu tam toparlayamadım da
  • Hocam bende örnek alabilir miyim? Kaç tane gönderim yok oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bir dilekçe yazamıyor musunuz? Örnek:

    Başvuru Metni:
    Merhaba. Yurtdışından adıma gelen takipsiz kargolar tarafıma ulaşmıyor. Önceleri sorunsuz olarak ulaşan postalarım Aralık ayından beri ulaşmıyor. Bazı postaların gönderimi üzerinden 45 gün geçti. Çevremdeki bir çok kişiden de benzeri şikayetleri duyuyorum. Postalarımın kaybolduğundan ya da ülkemize giriş yaptıktan sonra başına bir şeyler geldiği yönünde şüphelerim var. Buna yönelik gerekli önlemlerin alınmasını talep ediyorum. Saygılarımla.
  • Benim eşyalarım geliyor genelde

    gelmeyen oluyorsa şikayet ederiz
  • Ptt sikayetinizi ptt ye şikayet etmek daha mantıklı olur. Yoksa ptt şikayet edildiğini görüp işi gereksiz ciddiyete bindirebilir. Ben de yurtdışı postalarim gelmiyor diye şikayet ettim ptt sitesinden. 1 haftada sonuçlandı ve sonuçlandığı gün kapıya posta geldi. Ve postaci kendisine postaları adrese teslim etmesi konusunda uyari yapıldığını soyledi. En iyisi ptt ye kendi sitesinden şikayet yazmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetbarang

    Ptt sikayetinizi ptt ye şikayet etmek daha mantıklı olur. Yoksa ptt şikayet edildiğini görüp işi gereksiz ciddiyete bindirebilir. Ben de yurtdışı postalarim gelmiyor diye şikayet ettim ptt sitesinden. 1 haftada sonuçlandı ve sonuçlandığı gün kapıya posta geldi. Ve postaci kendisine postaları adrese teslim etmesi konusunda uyari yapıldığını soyledi. En iyisi ptt ye kendi sitesinden şikayet yazmak.

    Aynisini ben yapmistim postaci takipsizleri kapinin onune bile birakmiyor direk zile vasiyor veriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PTT iyice cıvıtmaya başladı elin çinlisine güveniyorum bizim posta dağıtıcısına güvenmiyorum.
  • Bende geçen cuma şikayet ettim bimere. Bugün 2 adet kargom gelivermiş hemen. Bilemiyorum tesadüf mü
  • 4 takipsiz, 2 takipli kargom vardı. hepsini aynı gün almıştım. pttci, 2 takipli 2 takipsiz getirdi. kalanı 2 takipsiz de bence geldi ama kurye cepledi galiba.
  • Arada yurtdışına Posta gönderen biri olarak yazıyorum bunu..
    Öncelikle Aynı postayı başka bir mağazada görmek isterseniz görevililer hemen yok ,burada olmaz,böyle olmuyor gibi yanlış beyanatlarda bulunup sizi sepetlemeye çalışıyorlar.Şubedeki görevliyle yarım saat ağız dalaşı yaptıktan sonra nihayet müdürünü arayıp Ptt den posta gönderilebildiğini öğrenmiş oldu!

    İkinci olarak 4441788 diye bunların bir Telefon hattı var . Ne zaman arasam farklı bilgi verdikleri oldu.Gönderdiğim postamın nerede olduğunu sordum.İlk arkadaş göremiyoruz dedi,İkincisi şubeye gidin oradan bilgi alabilrsiniz dedi.Üçüncüsü tekrar Kendilerinde bir kabahat omadığını,göremeyeceğini söyledi. Daha do ilginci her aramada,aramların kaydedildiğine dair bilgi veriyorlar ama ne hikmetse sistemde hiç görüşülmemiş görünüyor.
    Son olarak yanış verdiğim kargonun adresini değiştirmek istedim.Şube olmuyor dedi,Teleondan önce yapılabildiğini öğrendim.Sonraki gün şubeye girmeden aradım .Telefondaki arkadaş takip kodunu sormadan adrese ulaşmış olduğunu söyledi .Peki dedim,nasıl gördün kargonun nerede olduğunu ? Şuan sistem kapalı olduğu için detaylı bilgi veremeyeceğini söyledi.
    Adrese hiç bir haber verilmeden şubeye bırakılan kargoları saymıyorum artık.Diğer firmalarla öğlen verilen kargoyu ertesi güne alabilrken şehir içi kargomu 4 gün dolaştırdılar. Görevliler yeterince bilgili değil.Her şubede farklı bir bilgi veriliyor.Her şube farklı bir işlem yapıyor .Ve Asıl bilgi makamı olan Telefonda dahi 3 farklı bilgi aldığım oldu.Kesinlikle sistemin yeniden düzenlenmesi lazım. İnternette sayfalarca şikayet yazısı bulabilirsniz PTT hakkında.

    Asıl sorunun yetersizlik değilde ,plansızlık olduğunu düşünüyorum. İyi bir plan programla Türkiyenin en büyük Kargo iletişim ağına sahip Pttnin çok daha iyi bir hizmet verebileceğine inanıyorum.Bimere de bende bir şeyler yazacağım
  • Bende aliexpresten hdmi kablo almistim
    http://www.mtytrack.com/result/index?nums=1074314451

    Boyle bi link vermisti satici kac ay oldu hala yok ne yapmam lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetbarang kullanıcısına yanıt
    ptt sitesinden şikayet yazdım bende. Ancak verdikleri cevap adınıza kayıtlı posta gözükmüyor oldu. Şu an Bimer e yazmadım ama yurtdışından takipsiz kampanya ile aldığım hiçbir ürün elime ulaşmadı. Bimer den başka çare kalmadı. Çözüm olur mu bilmiyorum.
  • benim de bir kargom sistemde kontrol ettiğimde teslim edilmiş görünüyordu fakat teslim almamıştım. ptt genel müdürlüğüne şikayet maili gönderdim. üc gün sonra istanbul başaksehir subeden aradılar postacının muhtemelen baska bir kişiye teslim ettiğini (kime teslim edildiği bilinmiyor ) bu yüzden zararımı tazmin etmek istediklerini bildirdiler. bende 45 tl verdiğim şey icin 90 tl talep ettim postacı ödeyip gitti. ptt genel merkez de beni aradı şikayetiniz cözüldü mü diye bende evet dedim. muhtemelen montu postacı yada işleme merkezinde birisi mülkiyetine gecirmişti bende ceza olarak iki katı istedim. ki ptt genel merkezinden ararlarsa şikayetimiz çözüldü diyin diye üstüne basa basa söylenmişti.

    bu da böyle bir anımdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacques1791

    benim de bir kargom sistemde kontrol ettiğimde teslim edilmiş görünüyordu fakat teslim almamıştım. ptt genel müdürlüğüne şikayet maili gönderdim. üc gün sonra istanbul başaksehir subeden aradılar postacının muhtemelen baska bir kişiye teslim ettiğini (kime teslim edildiği bilinmiyor ) bu yüzden zararımı tazmin etmek istediklerini bildirdiler. bende 45 tl verdiğim şey icin 90 tl talep ettim postacı ödeyip gitti. ptt genel merkez de beni aradı şikayetiniz cözüldü mü diye bende evet dedim. muhtemelen montu postacı yada işleme merkezinde birisi mülkiyetine gecirmişti bende ceza olarak iki katı istedim. ki ptt genel merkezinden ararlarsa şikayetimiz çözüldü diyin diye üstüne basa basa söylenmişti.

    bu da böyle bir anımdır.

    Postacıyı cezalandırmak veya ceza miktarını belirlemek size düşmez. Yaptığınız etik değil, ki muhtemelen PTT kendisine dair şikayet açılmaması için olayı kısayoldan çözmek istedi ve size ürünün bedelini "PTT kasasından" postacı aracılığı ile gönderdi.
    PTT'nin de dediği gibi, zararınız ne ise karşılayalım. Bu hoşgörüyü gösteren bir firma (genel olarak nasıl bir firma olduğu konumuz dışı), karşılığında böyle bir uyanıklığa maruz kalacağını tahmin edememiş olmalı.
    Sizin derdiniz cezalandırmak olsa idi yukarıda dediklerim geçerli olurdu. Fakat sizin bu yapmış olduğunuz tamamen kötü niyetli bir davranıştır.

    Son satırda da bu da böyle bir anımdır yerine, bu da böyle bir dolandırıcılık anımdır diye düzeltmeniz doğru olur.
  • Benimde 2015 Eylül ayından bugüne kadar 5 tane takipsiz aliexpress paketim halen gelmedi, artık aliexpress'ten bir şey almıyorum çünkü paket elime geçmedi diye açtığım dispute kayıtlarının hepsi kabul edildi ve paralar geri gönderildi. Aliexpress artık Türkiye'ye satışı kapatsa çok haklısınız derim, bu ne böyle anlamıyorum 6 ay öncesine kadar her sipariş 20-40 gün içinde gelirdi artık hiç birşey gelmiyor. Yarın bende PTT Genel Müdürlüğüne 5 kayıp paket için şikayet dilekçesi yazacağım bakalım sonuç ne olacak. Yukarıda arkadaşın yazdığı gibi elin Çinli'si ne bizim PTT'dekilerden daha fazla güveniyorum adamlar dürüstçe biz gönderdik ama paket size gelmemiş eğer gelirse paramızı ödeyin aman ne olur bize olumsuz feedback vermeyin diyorlar. Paketler gelirse adamların paralarını yeniden göndereceğim.
  • 4 ürünüm gelmedi bende şikayet açtım bakalım ne olacak
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.