Şimdi Ara

YURTDIŞINDAN GELMEYEN MALLAR İÇİN PTTYİ ŞİKAYET EDİN (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
180
Cevap
22
Favori
11.507
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Korkusuz Üye

    quote:

    Orijinalden alıntı: johnymu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Korkusuz Üye

    Bimer ile PTT'nin bir bağı yok , konuyu açan arkadaşa ben pek inanmadım.

    bimer hakkında bi bilgi sahibi değilsen burda boş yorum yapma
    aşağıda bimer üzerinden sorgulama mevcut
     YURTDIŞINDAN GELMEYEN MALLAR İÇİN PTTYİ ŞİKAYET EDİN
     YURTDIŞINDAN GELMEYEN MALLAR İÇİN PTTYİ ŞİKAYET EDİN


    Bilgi sahibiyim.Ben BİMER'i başbakanlığa bağlı kurumlar için kullanıyorum.PTT Başbakanlığa bağlı değil.Bu şikayet yeri BİMER değil.Şikayet etsende bir sonuç alamazsın.

    Tum devlet kurumlarini hatta fis vermeyen saticiyi bile sikayet edebiliyorsunuz bimere. Onlar ilgili kuruma iletiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cumhurfatih

    11 kasımda aliden aldıgım urunler hala gelmedı ...artık umidi kestım..bir kısmı kasımın sonunda ulkeye gırmıs gorunuyor..ama ortalıkta urun yok...takıpsız oldugu ıcın ptt cılerın ıc ettıgını bıle dusunuyorum...seytan bu ınsanın aklına hersey sokuyor...

    Gelir hocam az daha sabredin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burda bahsi geçen cepciler takipsiz kargoyu teslim alıp sizin evinize getiren bölgeniz postacısımı oluyor? EÄŸer öyleyse Allah bizimkisinden razi olsun adam geri gönderilicek soyismimin olmadıgı takipsiz kargoları bile getirip " hocam dikkatli isim yazdırın isterseniz iadeye kalabilir gözümden kaçar uÄŸraÅŸmayın sonra" diyede uyarmışlığı var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şöyle bir durum oldu ve huylandım, siz ne dersiniz acaba. Yurtdışından takipli bir kargom geçenlerde PTT kuryesi tarafından kapıya getirildi. Getiren dedi ki gümrükten 4 lira ödemesi çıkmış ben ödeyecekmişim. Dedim ki, kargo masrafları dahil internetten sipariş sırasında ödenmişti nasıl masraf çıkıyor. Peki dedim bunun makbuzu/fişi belgesi var mı. Bunu deyince kargonun üzerinde bir etiket yapıştırılmış onu gördüm bu mu dedim. Ama etiketin üzerinde 0.6 TL yazıyordu. O da Damga Vergisi olarak belirtilmiş, Gümrük Vergisi kısmı da var ama onun ücreti 0.0 TL. O zaman dedim ki, burda toplamda 60 kuruş yazıyor niye 4 lira istiyorsun. Getir dedim bunun faturasını/makbuzunu fotoğrafını çekip internetten alışveriş yaptığım yere şikayet edeceğim. Böyle deyince kargoyu bıraktı bana ve dedi ki, ben merkeze gideyim bir sorayım ona göre belki sizi yine rahatsız ederim. Sonra gelmedi bir daha. PTT'nin sayfasından bakıyorum kargo için Teslim Edildi yazıyor, doğru teslim edildi ama orda da 60 kuruşluk ücretin dışında başka bir ücret yok.

    Şimdi bir kere, gümrükten böyle bir masraf çıksa hem bunun internetten görülmesi gerekir, hem kargoyu getiren kurye bunun makbuzunu verir. Ayrıca zaten alıcı ödemesi gereken ücreti vermese kurye de kargoyu vermemeli alıcı ücreti ödemeyi kabul etmiyor diye öyle değil mi. Yoksa çalıştığı yere hesabını nasıl verir. Şimdi bu kargoyu verdi bana peki o zaman niye benden yanında belgesi olmayan bir ücreti istedi, ayrıca yanında teslimat listesi de yoktu imzamı da almadan gitti.

    Şimdi böyle bir durumda kimi nereye nasıl şikayet etmeli? Diyeceğim ki, PTT kuryesi benden yanında belgesini getirmediği bir parayı istedi ama sözlü olarak yapılmış bir davranış nasıl belgeleyebilirm ki. Tahmin ediyorum ki, böyle benzer şeyi başkalarına da yaapıyor olabilirler. Hani kime tutturabilirsek gibilerinden, dalgınlığına gelir de verir hesabı. Ben şimdi rahatsız oldum bulunduğum bölgedekilerden, çünkü bu bulaşıcıdır biri yaparsa diğeri de yapar. İmza kağıdı da getirilmemiş, belli ki ciddiyet yok.

    Ne dersiniz, hangi birime ne diye başvurulmalı ?




  • konu sayesinde ben de ptt ye mail attım, sonucu editlerim
    benimki biraz farklı bir durum,takipli ürün yurtdışında birkaç prosedürden çabucak geçti ama 27 aralıktan bu yana tr ye girmedi, gönderici firmaya mail attım...ptt yi alıcı firmayı suçladılar
  • Bende üşenmedim hem bimere hemde ptt ye yazdım şikayet
  • Bu konu çok iyi olmuş benimde 4 tane kargom var gelmeyen bakalım ne diyecekler...
  • cumhurfatih C kullanıcısına yanıt
    Benimde bikaç ürünüm kaldı ama geliyor yavaş yavaş. Bu pazartesi postacı yine 2 paket getirdi. Heralde ambardan buldukça getiriyorlar :)

    İzmir Bornova dayım. Şuana kadar Ptt ile ilgili hiç problem yaşamadım. 100 é yakın siparişimi getirdiler hiç kaybolma olmadı.

    Çoğu paket 20-30 gün içinde geliyor. Gelmeyen de bazen 70-80 i bulabiliyor. Alıcı korumasını uzatmasını isteyin satıcı dan. Uzatmazsa dispute açın uğraşmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraaaaa

    quote:

    Orijinalden alıntı: johnymu

    bimere ben şikayet ettim bi kaç gün önce. bugün ptt aradı. yurt dışı siparişleriniz var diye. gittim aldım. eve göndermiyormusunuz dedim. bundan sonra inşallah göndereceğiz dedi. bende inşallah dedim .çıktım
    bimere girin alttaki linkten doğru. epostanızı yazın başvuru formu oraya gelecektir.

    http://www.bimer.gov.tr/Forms/pgApplication.aspx

    yazacağınız metin:

    yurtdışından aldığımız kargo kodu olmayan ürünler devamlı kayboluyor ptt birimlerinde. takip kodu olmadığı için haliyle suistimale açık olabiliyor. tüm sasyal medya siteleride bu konu hakkında yüzlerce şikayet var kargonun kaybolduğuna dair. ptt gibi büyük bir kuruma yakışmıyor bu durum. yurtdışından alınan her ürüne, türkiyeye giriş yaptığında takip edebileceği bir sistem yapılması, bu sorunu ortadan kaldıracaktır diye düşünüyorum, lütfen bu durumu gerekli mercilere ve yazılım departmanlarına iletiniz

    Bu başlığı okuduktan sonra bugün bende Ptt'nin kendi sitesinde şikayette bulundum.
    3 ay 15 gün önce ip misina sipariş etmiştim. Bunun neden tarafıma ulaşmadığını sordum. Tabi biraz uzun bir metin yazdım açıkcası onlara...
    Ürün neden halen gelmedi bilmiyorum ama şikayet konusunda PTT'nin baya bir hassas olduğunu görmüş oldum. Ve bu beni sevindirdi.
    Bugün şikayetimi saat 11 civarlarında yazdım. Akşam 15.30-16.00 sıralarında PTT'den özel numara ile aradılar.
    Ürünün bugün geldiğini yarın öğlen veya öğleden sonra tarafıma getirileceğini telefonda ki bayan söyledi.
    Büyük ihtimal yarın gelecek ürün bu 3 ay 15 gündür gelmeyen ip misana olmayacak. Başka bir sipariş var onu bekliyorum o gelecek diye düşünüyorum ama olsun PTT'nin en azından bu yönde ki ilgisi taktirlik.
    Bu arada şikayetimi şu linkten yazdım :https://pttws.ptt.gov.tr/info_web/info_kayit.jsp

    Bu sabah PTT'den tekrar aradılar. Ürünü öğlene kadar getireceğiz diye haber vermek adına aradık diyor telefondaki.
    O bu değil ama şikayet konusu olunca gösterilen ilgi alaka PTT'yi bana sevdirdi.

    Gerçi gelecek ürün dediğim gibi bu 3 ay 15 gündür beklediğim ürün değildir kesin. (başka beklediğim ürünlerde var çünkü.) Ama gene de olsun. İlgi alakayı sevdim.
    Eğer bugün de misina gelmicek olursa dispute açarım konu kapanır. Ürün daha sonra elime ulaşırsada satıcıya parasını tekrar yollarım bir şekilde.
    Tebrikler PTT...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boraaaaa -- 21 Ocak 2016; 10:11:33 >




  • Valla ben Gearbest'ten 0.25 kuruşluk ürün almıştım. PTT görevlisi beni cepten aradı "Yurtdışından paketiniz var, evde kimse yok nereye teslim edeyim ?" diye. İşini iyi yapanda var, forumda araştırma yapıp ürünleri bademleyende....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Extralarge -- 21 Ocak 2016; 10:16:32 >
  • evet arkadaşlar siparişleri gelmeyen şikayet açsın ptt ye benim takipli takipsiz neredeyse tüm siparişlerim ulaştı 40-50 siparişten 2-3 ürün gelmemiştir... saolsun bizim postacı sima olarak dürüst birine benziyor...bir kaç kez karşılaştık... cebe atıcak birine benzemiyor... ama illaki öyle insanlar da vardır onları şikayet etmek gerek...
  • D@rbeli M@tk@p kullanıcısına yanıt
    Aliexpress'ten ellinin üzerinde alışveriş yaptım. Sadece bir tanesi elime geçmedi. Onun içinde dispute açtım ürünün bedeli iade edildi. Ama ilginç bir şey anlatayım yılbaşından bir hafta önce biri İzmire diğeri İngiltere'ye iki yılbaşı tebriği yolladım. İngiltere ye yolladığım izmirden 4 gün önce ulaştı.
  • Korkusuz Üye kullanıcısına yanıt
    Bimer le PTT nin bağı olması mı gerekiyor. Bimere herhangi bir devlet kurumuyla alakalı her türlü şikayetini yazabilirsin.
  • 11 kasım da siparişlerim olmuştu. daha öncesinde de vardı ve bir çogu yeni yeni gelmeye başladi. Yogunlugun nedeni bence çin... sadece Türkiyeye göndermiyor adamlar ve aşırı derecede yogunluk var.
    ha bazı ürünler kayboluyor o konuda haklısınız... ya da bilerek gönderilmiyor satıcı tarafından.
  • arkadaşlar size destek olmak ve aralık ayından beri ciddi aksamalar olduğu için şikayette bulundum.

    "Merhaba. Yurtdışından adıma gelen takipsiz kargolar tarafıma ulaşmıyor. Önceleri sorunsuz olarak ulaşan postalarım Aralık ayından beri ulaşmıyor. Bazı postaların gönderimi üzerinden 45 gün geçti. Çevremdeki bir çok kişiden de benzeri şikayetleri duyuyorum. Postalarımın kaybolduğundan ya da ülkemize giriş yaptıktan sonra başına bir şeyler geldiği yönünde şüphelerim var. Buna yönelik gerekli önlemlerin alınmasını talep ediyorum. Saygılarımla. "
  • Sayın Alperen Coruk,
    İlgi : 2016-7938 Numaralı Info Başvurunuz,
    Merkezimize (UPİM) gelen kayıtlı veya kayıtsız tüm gönderiler mümkün olan en kısa sürede ilgili merkezlere veya gümrüğe sevk edilmektedir. Merkezimiz dağıtım merkezi olmadığı için dağıtım şikayetleri konusunda işlem yapılamamaktadır.

    PTT'nin verdiği cevap bu arkadaşlar ,napmalıyım tekrardanmı yazayım? 2 ay oldu nerdeyse

    http://i.hizliresim.com/8D6AX7.png buda tracking pek bişe anlayamadım ama birde siz bakarsanız zahmet olmazsa :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meiyo Senshi

    Sayın Alperen Coruk,
    İlgi : 2016-7938 Numaralı Info Başvurunuz,
    Merkezimize (UPİM) gelen kayıtlı veya kayıtsız tüm gönderiler mümkün olan en kısa sürede ilgili merkezlere veya gümrüğe sevk edilmektedir. Merkezimiz dağıtım merkezi olmadığı için dağıtım şikayetleri konusunda işlem yapılamamaktadır.

    PTT'nin verdiği cevap bu arkadaşlar ,napmalıyım tekrardanmı yazayım? 2 ay oldu nerdeyse

    http://i.hizliresim.com/8D6AX7.png buda tracking pek bişe anlayamadım ama birde siz bakarsanız zahmet olmazsa :D

    bimere başvur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraaaaa

    quote:

    Orijinalden alıntı: boraaaaa

    quote:

    Orijinalden alıntı: johnymu

    bimere ben şikayet ettim bi kaç gün önce. bugün ptt aradı. yurt dışı siparişleriniz var diye. gittim aldım. eve göndermiyormusunuz dedim. bundan sonra inşallah göndereceğiz dedi. bende inşallah dedim .çıktım
    bimere girin alttaki linkten doğru. epostanızı yazın başvuru formu oraya gelecektir.

    http://www.bimer.gov.tr/Forms/pgApplication.aspx

    yazacağınız metin:

    yurtdışından aldığımız kargo kodu olmayan ürünler devamlı kayboluyor ptt birimlerinde. takip kodu olmadığı için haliyle suistimale açık olabiliyor. tüm sasyal medya siteleride bu konu hakkında yüzlerce şikayet var kargonun kaybolduğuna dair. ptt gibi büyük bir kuruma yakışmıyor bu durum. yurtdışından alınan her ürüne, türkiyeye giriş yaptığında takip edebileceği bir sistem yapılması, bu sorunu ortadan kaldıracaktır diye düşünüyorum, lütfen bu durumu gerekli mercilere ve yazılım departmanlarına iletiniz

    Bu başlığı okuduktan sonra bugün bende Ptt'nin kendi sitesinde şikayette bulundum.
    3 ay 15 gün önce ip misina sipariş etmiştim. Bunun neden tarafıma ulaşmadığını sordum. Tabi biraz uzun bir metin yazdım açıkcası onlara...
    Ürün neden halen gelmedi bilmiyorum ama şikayet konusunda PTT'nin baya bir hassas olduğunu görmüş oldum. Ve bu beni sevindirdi.
    Bugün şikayetimi saat 11 civarlarında yazdım. Akşam 15.30-16.00 sıralarında PTT'den özel numara ile aradılar.
    Ürünün bugün geldiğini yarın öğlen veya öğleden sonra tarafıma getirileceğini telefonda ki bayan söyledi.
    Büyük ihtimal yarın gelecek ürün bu 3 ay 15 gündür gelmeyen ip misana olmayacak. Başka bir sipariş var onu bekliyorum o gelecek diye düşünüyorum ama olsun PTT'nin en azından bu yönde ki ilgisi taktirlik.
    Bu arada şikayetimi şu linkten yazdım :https://pttws.ptt.gov.tr/info_web/info_kayit.jsp

    Bu sabah PTT'den tekrar aradılar. Ürünü öğlene kadar getireceğiz diye haber vermek adına aradık diyor telefondaki.
    O bu değil ama şikayet konusu olunca gösterilen ilgi alaka PTT'yi bana sevdirdi.

    Gerçi gelecek ürün dediğim gibi bu 3 ay 15 gündür beklediğim ürün değildir kesin. (başka beklediğim ürünlerde var çünkü.) Ama gene de olsun. İlgi alakayı sevdim.
    Eğer bugün de misina gelmicek olursa dispute açarım konu kapanır. Ürün daha sonra elime ulaşırsada satıcıya parasını tekrar yollarım bir şekilde.
    Tebrikler PTT...

    Bu mesajı yazdıkdan 1-1.5 saat sonra ptt görevlisi takipli olmasa da kargo mu yanıma kadar getirdi.
    Tabi bir önce ki mesajda yazdığım gibi 3 ay 15 gündür beklediğim ürün gelmedi.
    15 gün önce ki siparişim geldi...
    Sanırım beklediğim o ürün gelmeyecek...

    Neyse şunu anladım PTT şikayetlere çok önem veriyor...




  • Konuyu görünce ben de bir şikayet oluşturdum.
    Bakalım ne olacak...
  • En iyisi takipsiz almamamak biraz fazla ver takipli al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.