GPN Teknoloji mağazasının olumlu yorumlarına kesinlikle aldanmayın, zaten alışveriş siteleri olumsuz yorumları genelde yayınlamıyor. n11 üzerinden GPN Teknoloji firmasından tablet sipariş ettim. Tableti 7 Kasımda teslim aldım, ürün sayfasında ve ürün başlığında tabletin İPS Ekran olduğu belirtiliyordu. İPS olmadığını farkettim ve teslim aldıktan 30 dk sonra iade talebi oluşturdum ve ertesi gün kargoya teslim ettim. GPN Teknoloji mağazası kargoyu teslim almasına rağmen önce ürünün mağazaya ulaşmadığını iddia etti ve iadeyi reddetti. Daha sonra n11 üzerinden mağazaya sor seçeneğinden ürünün hasarlı olduğunu öne sürdüler. Hem yalan yanlış bilgilerle ürün satmaya çalışıyorlar hem de ürün hasarlı diyerek üstü kapalı iftira atıyorlar. Ben bana vaat edilen ürünü almak için para ödemişim neden zarar vereyim? Ürün hasarlıysa da bundan banane? Ben mi yaptım ? n11 arayıp defalarca; ürün almak için para ödediğimi, ürüne herhangi bir hasar vermediğimi, insanın almak istediği bir ürüne zarar vermesinin saçma olacağını beyan etmeme rağmen n11 sorunu bir türlü çözmedi ya da çözmek istemedi. Verilen cevaplar hep aynı "mağazadan geri dönüş bekliyoruz biraz daha beklemenizi rica ederiz" "çözüm ekibi ilgileniyor" Tabi bu arada ürünün yalan bilgilerle taşımadığı özellikleri taşıyormuş gibi satılmaya çalışıldığından kimse bahsetmiyor. Daha sonra farkettim ki mağaza bir çok kişiye aynı şeyi yapmış. Merak edenler mağazanın, google yorumlarına bakabilir. Bugün mağaza 4. kez ürünü bana tekrar göndermiş, 4. kez kargoyu kabul etmeyeceğim Geçen hafta tüketici hakem heyeti başvuruyu işleme aldı ve karşı taraftan savunma istedi ama bu kadar sahtekarlığı yapacak karakterdeki adamların son güne kadar savunmayı yanıtlayacağını zannetmiyorum Konuyla ilgili gelişme oldukça ekleyeceğim. |
Bildirim