Şimdi Ara

GPN Teknoloji ve N11'den alışveriş yapmadan önce bir kez daha düşünün.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
1
Favori
289
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • GPN Teknoloji mağazasının olumlu yorumlarına kesinlikle aldanmayın, zaten alışveriş siteleri olumsuz yorumları genelde yayınlamıyor.


    n11 üzerinden GPN Teknoloji firmasından tablet sipariş ettim. Tableti 7 Kasımda teslim aldım, ürün sayfasında ve ürün başlığında tabletin İPS Ekran olduğu belirtiliyordu. İPS olmadığını farkettim ve teslim aldıktan 30 dk sonra iade talebi oluşturdum ve ertesi gün kargoya teslim ettim. GPN Teknoloji mağazası kargoyu teslim almasına rağmen önce ürünün mağazaya ulaşmadığını iddia etti ve iadeyi reddetti. Daha sonra n11 üzerinden mağazaya sor seçeneğinden ürünün hasarlı olduğunu öne sürdüler. Hem yalan yanlış bilgilerle ürün satmaya çalışıyorlar hem de ürün hasarlı diyerek üstü kapalı iftira atıyorlar. Ben bana vaat edilen ürünü almak için para ödemişim neden zarar vereyim? Ürün hasarlıysa da bundan banane? Ben mi yaptım ?


    n11 arayıp defalarca; ürün almak için para ödediğimi, ürüne herhangi bir hasar vermediğimi, insanın almak istediği bir ürüne zarar vermesinin saçma olacağını beyan etmeme rağmen n11 sorunu bir türlü çözmedi ya da çözmek istemedi. Verilen cevaplar hep aynı "mağazadan geri dönüş bekliyoruz biraz daha beklemenizi rica ederiz" "çözüm ekibi ilgileniyor"


    Tabi bu arada ürünün yalan bilgilerle taşımadığı özellikleri taşıyormuş gibi satılmaya çalışıldığından kimse bahsetmiyor.


    Daha sonra farkettim ki mağaza bir çok kişiye aynı şeyi yapmış. Merak edenler mağazanın, google yorumlarına bakabilir.


    Bugün mağaza 4. kez ürünü bana tekrar göndermiş, 4. kez kargoyu kabul etmeyeceğim  


    Geçen hafta tüketici hakem heyeti başvuruyu işleme aldı ve karşı taraftan savunma istedi ama bu kadar sahtekarlığı yapacak karakterdeki adamların son güne kadar savunmayı yanıtlayacağını zannetmiyorum  


    Konuyla ilgili gelişme oldukça ekleyeceğim.








  • İadelerde aracı kurum iadeyi alıp inceleyip ona göre karar verilmesi lazım.

    Maalesef ki bu tarz durumlarda aracı kurum ortadan hop çekiliveriyor. Sizde satıcının insafına kalıyorsunuz.

  • Satıcıda insaf yok zaten hocam İyi niyetli olmadıklarını her davranışlarıyla zaten gösteriyorlar. Satış sözleşmesinde her şey açık net yazılmışken niye iadeyi yapmıyorsun? Senin koşulların benim koşullarım diye bir şey yok satış sözleşmesi var. Muhtemelen bu adamlar bir kaç olumlu yorumdan sonra sıkıntılı ürünlerin satışını yapıp insanları mağdur ediyorlar, sıkıntılı ürünlerin satışından sonra da ürünü satıştan kaldırıyorlar ki gelecek olumsuz yorumu yeni müşteriler görmesin, eğer böyleyse zaten satıcı değil nitelikli dolandırıcı demek gerekir
    Benim itirazımdan sonra da hemen ürünü satıştan kaldırdılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tüketici hakem heyeti, ücretin iade edilmesine karar verdi, n11 çözüm merkezi hala konuyla ilgileniyor   Bakalım bundan sonra ne olacak  

  • Hakem heyeti kararına rağmen ücret iadesini yapmıyorlar. N11 dalga geçer gibi yüzlerce ürününe aracılık ettiği mağazayla iletişim kuramadığını iddia ediyor danışıklı dövüş anlayacağınız. İcraya başvuracağım. Bundan sonra da "İcra dairesini bulamadık, vergi dairesi ile iletişime geçemedik ödemeyi yapamıyoruz" falan diyecekler heralde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.