Şimdi Ara

Yola dökülen Mıcır, hakimiyeti kaybeden kamyon, 4 acı haber.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
2.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Karayolları her sene yolu micirla kaplayıp yol iyileştirme çalısması yaptığını söylüyor. Bununla beraber günde 20bin Aracın yüksek Hizlarla geçtiği yolda micirin aldığı canlari hiçe sayıyorlar. Her sene onlarca araç kaza yapıyor insanlar ölüyor.
    Birkaç saat önce olan kazada kum yüklü kamyon hakimiyetini kaybedip bir ticari araç ve traktöre çarpıyor. 4kisi hayatinı kaybetmiş.
    http://muratlihizmetgazetesi.com/micirli-yol-can-aldi
     Yola dökülen Mıcır, hakimiyeti kaybeden kamyon, 4 acı haber. Yola dökülen Mıcır, hakimiyeti kaybeden kamyon, 4 acı haber. Yola dökülen Mıcır, hakimiyeti kaybeden kamyon, 4 acı haber.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Allah rahmet eylesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en yakın arkadaşım bodruma giderken antalya demre diye bir yerde yola döktükleri mıcır yüzünden kaza yapıp kolunu, burnunu kırdı.


    her sene benzeri kazalar oluyor bu mıcır yüzünden hala önlem almıyorlar, çok garip bir ülkedeyiz.
  • Yol yaptı diyorken dalga geçiyor millet
    Allah rahmet eylesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • devlet ihale açar.

    çok enteresan şartları vardır ihalenin nedense tek bir gurup o şartlara uyuyordur.

    bir ak mı ak insan ihaleyi alır direkt taşerona devreder. taşeron da aktır tabi.

    yol özellikle berbat yapılır.

    3 sene sonra çöker her sene tekrar onarım için ihaleye gider. gene ak mı ak insanlar alır ihaleyi teker teker zengin olur.

    sonra çıkarlar yol yaptııkk derler millet de alkışlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 9 Temmuz 2015; 22:27:09 >
  • Allah rahmet eylesin,ailelerine sabır versin.

    Kazada yine ticari araçlar bir bir boy göstermiş,bu araçları sürmeye mecbur eden devletin ben...

    Kazanın oluşu vs nasıldır bilmiyorum tabikide ancak yol 2 gidiş 2 geliş,yolun sağı ve solu çorak arazi ani manevra ile kaçılabilirdi belki diyorum ancak o anlık piskoliji ile insan kitlenir kalır heralde.

    İhmalkârlık yine 4 canı aldı gitti, 2 tane duba koymak çokmu zor geldi vicdansızlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi kere haber uyduruk..Bu yolda Mıcırlı kaplama yapıldığını kim çıkardı ki? Yeni kaplama yapılan yolda çizgi olmaz...her kazada yola kusur bulmayı marifet sanıyoruz. Trafik kurallarından bihaber, ehliyeti hangi koşullarda ve ne eğitimle aldığı belli olmayan, hiç bir uyarıcı levhayı umursamadan araç kullanan ve kendini şoför zanneden öküzlerin hiç kabahati yok...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kamyon yokuş aşağı hızlı girmiş,diğer araçlarda mıcırdan dolayı yavaş giderken arkadan vurmuş olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakan kardeşim, bugün saat 16:15 itibariyle o yolda jandarma tarafından kaza sebebiyle yolun kapatılmasından dolayı geri çevrildim.Birkaç km geride ise karayolları,yola sıcak asfaltlı mıcır ve üzerine kum uygulaması yapıyordu.Konu hakkında bilip bilmeden,konuşma yapmak yersiz olur ,burada tabiki insan faktörü de mevcut ama, bazı ihalelerin Kaymaklı bir şekilde yandaşlara peşkeş çekilerek ,işin profesyoneli olmayan sırf kazanç sağlama amaçlı yaptırılması sonucunda ortaya çıkan bu tablonun fanatiklerin anlaması ve gerçekleri görmesi gerek ama nerede o düşünceli insanlar Aziz Nesini şimdi çok iyi Anlıyorum...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan1636

    Bi kere haber uyduruk..Bu yolda Mıcırlı kaplama yapıldığını kim çıkardı ki? Yeni kaplama yapılan yolda çizgi olmaz...her kazada yola kusur bulmayı marifet sanıyoruz. Trafik kurallarından bihaber, ehliyeti hangi koşullarda ve ne eğitimle aldığı belli olmayan, hiç bir uyarıcı levhayı umursamadan araç kullanan ve kendini şoför zanneden öküzlerin hiç kabahati yok...

    Mıcır diye soğuk asfalta deniyor. Sertleşmesi için üzerinden araçların geçmesi gereken bir yol türü, eğer sertleşmeden önce araçlar fren yaparsa fren tutmuyor bu andaki kazayada mıcır neden oldu deniyor , yani e5 e mıcır dökerseniz 10 günde sertleşecekken, tenha yolda 2 senede sertleşiyor. (sertleşmeden kastım mıcırın asfalta saplanması.) Ve mıcırın mı şöförün mü kazaya neden olduğunu anlamanın en kolay yolu araçlara bakmaktır araç takla attıysa mıcır yüzünden kaza olmuştur.




  • Bunlar hep ückağatçılıktan, ihmalkarlıktan.zamanında adamakıllı bariyerini asfatını yapsana.kaçtane can gitmiş.yazık ya tek kelimeyle yazık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçen sene bizde bir mıcır kazası yaşamıştık kastamonuya giderken başlık açmıştım hatta
    allah rahmet eylesin
    ülkemizin kaderi bu hiç bir zaman birşeyler sağlam olamayacak şu ülkede
  • Motora kaptırdın mı iş kötü, buz gibidir.

    Ayrıca benim bildiğim eriyen asfalt olursa üzerine Mıcır dökülüp Araçların geçmesi beklenir, şu dönemde yola Mıcır atayım, silindirle geçmeyeyim, araçlar ezsin diye bir mantık yok.

    Ezbere şunu söyleyebilirim , kamyon çok hızlıydı! Diğer araçlar da öyle. Orada Yokuş aşağı "yavaş " yazdıkça sonraki yokuş çıkışını gören gaza asılır. Bunu ben de yapıyorum. Ama otobanda.

    Allah rahmet eylesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beceriksizler yüzünden 4 can yitip gitmiş. Allah rahmet eylesin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Soğuk asfalt, ( ziftin üzerine micir dökülür ve araçlar geçtikçe zemine oturur) aracı kontrolden çıkarmamak için ecel terleri döktürür. Bi keresinde Kastamonuda denk geldim, aracın arka tarafı kafasına göre yolda geziyordu, hizimda gayet düşüktü. Biraz dikkatsizlik böyle yollarda kötü sonuçlara mal oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayatını kaybedenlere Allah rahmet eylesin.Geçen sene Mersin-Anamur arası giderken yol çalışması sırasında aynı şekilde mıcır dökmüşler.Fark edemedim.Birden fren yapmamla birlikte spin attım.Araç linea.Çok şükür birşey olmadı.Dönüş sırasında ise aynı yerde yine mıcır vardı.Yanımızdan transit son sürat geçti.Ön cama ve kaportaya geldi taşlar.İlerde yakalamaya çalıştım ama yetişemedim.Çok yoğun trafik varsa bir kenara çekip bekleyin.Çok dikkatli olalım forum üyeleri.
  • iki sene önce antalyaya giderken mıcırlı yolda direksiyon hakimiyetini kaybederek neredeyse karşıdan gelen araçla çarpışacaktım, verilmiş sadakam varmış ki olayı kazasız atlattım..

    şimdi düşünüyorum da mıcır orada bir kazaya sebebiyet verecekti şans eseri kaza olmadı, hiçbir uyarı levhası da olmayan yerde peki ben vatandaş olarak kaza yapmadığım için bu durumu gerekli yerlere şikayet etmedim, belki de orada benden sonra kazalar gerçekleşti ve canlar verildi.. demek ki bu ülkede şans eseri yaşamak durumundayız, cehaleti ve ihmali kader olarak görmek alışkanlığındayız.

    medeniyet için daha alacak çoook yolumuz var arkadaş..
  • Neyse ki beton asfalt daha çok kullanılır oldu.
    Ancak elbette bir çok yolda hala şerbet üzerine mıcır dökülerek dişli asfalt yapılıyor. Eskiden bu asfalt yapıldıktan sonra trafiğe açılmadan önce önünde fırça olan araçlar gezerek yolun üzerinde kalan şerbete yapışmamış taşları kenara süpürür böylece resmen suikast gibi olan serbest micir yoldan kalkmış olurdu.
    Bir diğer konu ise bu süpürülmeyen taşlar önde giden aracın lastik dişlerine sıkışıp dönme etkisiyle mermi gibi sağ sola fırlamakta ve araçların kaporta, camına zarar vermektedir. Resmen milli servete zarardır bu . Asfalt yeni döküldüğü ,renk farkı olmadığı için micir kısmını ayırt edebilmek gerçekten çok zor. Bir anda kontrolü kaybetmek olası.

    Arkadaş , akraba, yoldaş, yandaş mantığı değişmedikçe daha çok insan ölür. Çok soma faciaları yaşanır.




  • Sürücü hatası var mıdır yok mudur tartışılır da, bu işleri yapanlar çok özensiz çalışıyorlar, orası kesin.

    Güneydoğu'da çalıştığım yıllarda Batman-Diyarbakır arasındaki yol çalışması esnasında da kaç kişi öldü...

    O günlerden birinde bir Pazar gecesi eşimi Batman'dan Diyarbakır havaalanına götürüyorum, İstanbul'a göndereceğim. Bismil'e yaklaştık, 120 gibi bir hızla kendimi bir anda gevşek mıcırın içinde buldum. Mıcır dökülmüş, o gecenin karanlığında öncesinde en ufak bir uyarı levhası, tabela yok Yolun düz olduğu kısımlar, hafif gaz keserek çıktım bir süre sonra. Bir uyarı levhası koymak bu kadar mı zor, bu kadar mı sorumsuz iş yapılır...


    Bu arada "mıcıra girince frene bastım" gibi şeyler yazılmış, eğer olur da mıcıra girerseniz sakın frene basmak gibi bir hata yapmayın. Öyle bir durumda hızlıysanız hafif gaz keserek yavaşlamaya çalışın. Sadece sağ ya da sol tekerlerden yakalanmışsanız da aksine gaz vererek çıkmanız gerekir ama bu şekliyle kurtarmak çok daha zor, bu durumda ESP şart oluyor.




  • rst78 kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam bir anda oldu zaten.Esp vardı araçta.Hızım düşüktü.55 60 arası 4 teker birden girdi mıcıra.Çok tehlikeli bir durum.Soğuk kanlı olmak gerekiyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.