Şimdi Ara

YOK ARTIK!!! 64 kb'a bu görüntü ve ses nasıl sığar?!]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
5
Favori
2.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Approximate adlı grubun Revision 2012 partisi için hazırladığı 1. olan 64kb'lık demo. Daha önce çok 64kb demo izledim ama bunun gibisini görmemiştim!!... Adamlar bildiğin aşmış!...
    Benim emektar 3850 ile 800x600 çözünürlükte aldığım ss'ler aşağıda. Güçlü ekran kartı olanlar yüksek çözünürlüklerde seyretsin kesinlikle.
    Ekran kartları yeterli olmayanlar demo'nun youtube videosuna bakabilir:



    ÖNEMLİ NOT: virustotal.com 13/42 virüs olarak gösteriyor:https://www.virustotal.com/file/751f8b597b86015131d686b0bc46bdfe946099619b587a05bf8b105eecb872eb/analysis/
    Aslında kullanılan çok yüksek seviyedeki sıkıştırma algoritmalarından kaynaklanan bir durum. antivir, kaspersky, gdata, nod32 vb. gibi en büyük av'ler virüssüz olarak gösteriyor zaten. (Ben de antivir kullanıyorum ve problem yok.)


    GaiaMachina.zip :http://www.mediafire.com/?p2j8h3bbav2u9ta


    SS'LER:

     YOK ARTIK!!! 64 kb'a bu görüntü ve ses nasıl sığar?!]


     YOK ARTIK!!! 64 kb'a bu görüntü ve ses nasıl sığar?!]


     YOK ARTIK!!! 64 kb'a bu görüntü ve ses nasıl sığar?!]


     YOK ARTIK!!! 64 kb'a bu görüntü ve ses nasıl sığar?!]


     YOK ARTIK!!! 64 kb'a bu görüntü ve ses nasıl sığar?!]


     YOK ARTIK!!! 64 kb'a bu görüntü ve ses nasıl sığar?!]


     YOK ARTIK!!! 64 kb'a bu görüntü ve ses nasıl sığar?!]


     YOK ARTIK!!! 64 kb'a bu görüntü ve ses nasıl sığar?!]


     YOK ARTIK!!! 64 kb'a bu görüntü ve ses nasıl sığar?!]


     YOK ARTIK!!! 64 kb'a bu görüntü ve ses nasıl sığar?!]







  • bakalim bi
  • Bu mini mini demoları çok seviyorum koleksiyon yapasım geliyor

    Teşekkürler paylaşım için
  • resmen slayt şov izledim
  • Takip PC ye gecince bakarim
  • 64 kb ama takıldığı için youtube'da izleyemedim, teşekkürler TTNET. Youtube videosuda 64 kb mi acaba ?

    Gördüğüm kadarı ile görüntü kalitesi çok iyi, peki 4 dakikalık bir şeyi 64 kb'ta nasıl sığdırmışlar :) helal olsun vallahi. Videonun yüklenmesini bekleyip izleyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Capt. Awesome

    64 kb ama takıldığı için youtube'da izleyemedim, teşekkürler TTNET. Youtube videosuda 64 kb mi acaba ?

    Gördüğüm kadarı ile görüntü kalitesi çok iyi, peki 4 dakikalık bir şeyi 64 kb'ta nasıl sığdırmışlar :) helal olsun vallahi. Videonun yüklenmesini bekleyip izleyeceğim.



    Adamlar direkt makine dilinde yazıyor programı diyelim.

    Yani sıfırdan desek yeri.

    Olabilecek her şey kullanıyorlar. Zaten hiç te kolay olmayan bir şey.

    Konuyu açan arkadaşın dediği gibi. Örneğini çok gördük ama bu 1. liği alan harbiden haketmiş. Cidden bu sefer iyice aşmışlar olayı.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sanırım Microsoft Visual C++ ile yazılmış ve kkrunchy ile paketlenmiş. Paketlemeyi açmaya çalıştım. Açıldıktan sonra exe bozuluyor çalışmıyor ancak boyutu 31 mb civarında oluyor ki bu yaklaşık gerçek boyutu olabilir. Yani burda asıl iş paketlemeyi yapan packer yani kkrunchy.

    Packer adresi:
    http://www.farbrausch.de/~fg/kkrunchy/
  • mesajım bulunsun,masaüstünü kurunca deneyeceğim

    sadece ekran kartına mı yük biniyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi usb2.0 -- 25 Nisan 2012; 0:33:28 >
  • oha bu ne ya.. 1440x900 da açayım dedim 4650 (725@1300) resmen zıçtı. 5-8fps arası gidip geldi.
  • ne AA var ne tesselation var.neden bu kadar kasıyor anlamadım
  • Takip.
  • Yazdığı gibi zaten, demo ile uğraşanlar genelde kendi editörlerini faln hazırlarlar. Elle modelleme yapıp modeli kaydetmektense, temel primitiveler filitreler kullanırlar. Sonra da editör bunları oluşturmak için gereken komutları saklar. Programı çalıştırınca komutlarla texturelar modeller oluşur. Gerisi sahneye render etmek/shaderları kullanmak vs. Üstüne bide mümkün mertebe kodu optimize etmek.
  • İlginçmiş, biraz kastı ama 1080p de :) Bu tarz package işlemleri ile oyunlar yapılabilir belki :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rubisco

    Yazdığı gibi zaten, demo ile uğraşanlar genelde kendi editörlerini faln hazırlarlar. Elle modelleme yapıp modeli kaydetmektense, temel primitiveler filitreler kullanırlar. Sonra da editör bunları oluşturmak için gereken komutları saklar. Programı çalıştırınca komutlarla texturelar modeller oluşur. Gerisi sahneye render etmek/shaderları kullanmak vs. Üstüne bide mümkün mertebe kodu optimize etmek.

    demo meselesini ve yazım steplerini az çok biliyorum ama bunda adamlar resmen aşmış @Rubisco. öyle böyle değil!...
  • deneyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nadir_en

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rubisco

    Yazdığı gibi zaten, demo ile uğraşanlar genelde kendi editörlerini faln hazırlarlar. Elle modelleme yapıp modeli kaydetmektense, temel primitiveler filitreler kullanırlar. Sonra da editör bunları oluşturmak için gereken komutları saklar. Programı çalıştırınca komutlarla texturelar modeller oluşur. Gerisi sahneye render etmek/shaderları kullanmak vs. Üstüne bide mümkün mertebe kodu optimize etmek.

    demo meselesini ve yazım steplerini az çok biliyorum ama bunda adamlar resmen aşmış @Rubisco. öyle böyle değil!...

    Ben yılllaaaaardır az çok takip ederim, demoların sunudurkları teknoloji dahilinde çok ileriye gidiyo. Mümkün mertebe dönüştürme / optimize işlerini çok çok iyi yapıyolar o açıdan ben çoğunu takdir ederim. Açık kodlu olanlar var, ucundan zındık ipucu vermeyenler var, reverse yapmanı engellemek için polymorph vs. kod ekleyenler korunanlar var vs. Çoğunun sonucu etkileyici hiçbişi demiyorum ona zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BadboyTurk

    Sanırım Microsoft Visual C++ ile yazılmış ve kkrunchy ile paketlenmiş. Paketlemeyi açmaya çalıştım. Açıldıktan sonra exe bozuluyor çalışmıyor ancak boyutu 31 mb civarında oluyor ki bu yaklaşık gerçek boyutu olabilir. Yani burda asıl iş paketlemeyi yapan packer yani kkrunchy.

    Packer adresi:
    http://www.farbrausch.de/~fg/kkrunchy/

    Hobareyyy

    30M' ı 64K'ya nası paketlemişler.
    Ohannesbörgır diyorum sadece



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rabitelli -- 25 Nisan 2012; 18:00:45 >




  • Paketlemesini açtığım exe bozulmasa aslında tam emin olabilirdim boyutundan ama yaklaşık bir değer olarak doğru olabilir bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BadboyTurk

    Paketlemesini açtığım exe bozulmasa aslında tam emin olabilirdim boyutundan ama yaklaşık bir değer olarak doğru olabilir bence.

    buyrun hafızada kapladığı alan:

    çözünürlük seçme ekranında:

     YOK ARTIK!!! 64 kb'a bu görüntü ve ses nasıl sığar?!]




    program çalıştıktan sonra (yani tüm sıkıştırılmış dosyalar, textureler, müzik vb ram'e açıldıktan sonra)

     YOK ARTIK!!! 64 kb'a bu görüntü ve ses nasıl sığar?!]






  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.