Yüzbaşı
13 Mayıs 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme
Toplam: 82 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Düzeldi

Koyuncu, şu bilgisayar bileşenleri distribitörü. Asus samsung vs.

Kingston ddr3 rem arızalanması sebebiyle teknik servislerine işim düştü.

Kendileri teknik destek işini destek bilişimwww.destekbilisim.com/Anasayfa adıyla hizmet veriyor

Buraya kadar normal, ilginç olansa karşınızda bir teknik servis elemanına telefonla ulaşmak isteseniz aramanın ücretli oluşu.

444 04 90 numaradan ya garanti sorguluyorsunuz ya dahili numara soruyor. Yok kardeşim ben müşteri temsilcisine ulaşmak istiyorum derseniz sizi 0 888 233 50 60 diye bir numarayı aramanızı söylüyor.

O 888 li noyu aramanın dakikası ise 2tl.

El insaf diyor sineğin yağını çıkarmak isteyen bu zihniyetin diğer firmalara örnek olmamasını diliyorum..
Arkadaslar cevaplayabilirseniz sevinirim.

Genel kani lpg tuketiminin yuzde 15-20 fazla oldugu yonunde. Yani bi arac ortalama 8.5 lt benzin harcarsa 10lt civari lpg harcar.

Ben bu degerlere ulasamiyorum. Yol bilgisayari 7.0 gosterirken lpg tuketimi 10.5-11.0 leri buluyor. Yol bilgisayarimi yanlis gosteriyor lpg mi ayarsiz. 2011 cruze ls.

Tesekkurler
Arkadaşlar´yeni araç alma arefesindeyim.

Bir tanıdığımda 2011 ls plus sedan 57000de cruze var.

Hatasız diyebiliriz. ön sağ çamurlukta sürtmeden kaynaklı bir parça boya var. kendisi 18000de almış, tamamen benzinde kullanmış.

Bindim kullandım, açıkçası hoşuma da gitti. (mevcut aracım 1,4 team 2008 era nın içinden geçer :) )

32000e bırakıyor (bayinin takas fiyatı, sıfır superb alacak)

2. elinin zayıf olduğunu biliyorum ama mesela alsam 2-3 yıl binerim, sonra satsam elde kalır mı ?

Bizzat kullanıcı yorumları gelirse memnun olurum
Bir anlık dikkatsizlik kazaya sebep oldu.. Her zaman çıktığım yokuşu çıkmak için araç güçten kesilmesin diye 3'e aldım.. (1.4 team) Hızım max. olsun 50 falan.. Bir sokakta aslında tedbirli olup duraklamak lazımdı.. Yandan gelen de benim gibi yolda kimsenin olmayacağını düşünmüş olmalı ki birbirimizi farkettiğimizde çok geçti, o fren yaptı ben sola kırdım ama kurtaramadım. Sağ ön kapı alt tarafı göçtü sağ arka kapı çizildi.. Karşı taraf mutedil biriymiş, iki tarafında sigortası var tutanak tuttuk. Daciadaki hasar benimkine göre çok az.. Tampon boyansa bile yeter..

sorular:
1)Kazadaki kusur oranı tahminen nasıl çıkar? Benim sigortam onunkini, onunkisi benim hasar mı öder?
2)Tahminen benim araçtaki hasar ne çıkar? Sağ ön kapıyı değiştirmeden düzeltip boyayarak kurtarmak mümkün olabilir mi?

Verilmiş sadakamız varmış. Allah daha fenasından sakındırsın diyorum ama bu era bana hiç güven vermiyor.. Muhtemelen en kısa zamanda elden çıkarırım..




Sorun düzeltildiği için silinmiştir.
Arkadaşlar sorunun çözümünü bir türlü bulamadım.. Bu soğuk Ankara gecelerinde (gündüz de olabiliyor) ön cam ve yan camlar acaip buğu yapıyor.. Bezle silseniz de hemen geçmiyor. Araba içi iyice ısınacak ki camlar düzelsin.. Admire kasa var mahallede, ona bakıyorum öyle bir sorun yok..Acaba sebebi ne olabilir? Ya da ortamdaki nemi alacak pratik bir çözüm yöntemi var mı?

Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler..
Arkadaşlar, motorun hesaplanan gücü 108 bg, ölçülen gücü 98 bg fakat tekerleklere aktarılan güç 72 bg çıkmış...

tamam motor %91 çıkyor ama tekerleğe aktarılan güçteki fark niye bu kadar yüksek?

Bu kadar kayıp olması normal midir?
Arkadaşlar bayiler olmaz diyor ama

Data hattını normal ses hattı olarak taşımak mümkün mü?

Yada hayır diyen bayiler mevzuatın hangi hükmüne dayanarak olmaz diyor blen varmı?
Değerli arkadaşlar, bugün vodafonu aradım. dakikalar sıfırlanalı 13 gün oldu,

elemanlar hala 850+150 +200 taahhüt diyor.. !

Ya ben hiç konuşmadımmı?

Durun bakalım , tekrar aşağıdaki şikayeti ilettim bakaılım ne yapacaklar :)
Bu arada sağolsunlar eski soruma da çok alakalı bir cevap yazmışlar....

VODAFONE a yeni yazdığım şikayet
---

Sn yetkili,

BTK ya kalan dakika bilgimi öğrenememe soruma 12 temmuzda cevap iletildi.

http://www.vodafone.com.tr/Tarifeler/cep-kamu-1000.php

adresinde 7048e sms atıldığında kalan dakika bilgisinin öğrenilebileceği yazıyor.. Fakat ay ortası gelmeden öğrenmek ne mümkün.. Bugün(29Ağ2012) saat 08:17 civarında müşteri hizmetlerinizle görüşmemde bile kalan dakikalarımı öğrenemedim. 12 Temmuzda soruma gayet alakasız bir cevap yazmışsınız. Hala kalan dakika bilgisi güncelleme çalışmaları devam ediyormuş.. Ne bitmez çalışmaymış.

Açıkçası bu durum beni rahatsız ediyor.. Hele birde aralık ayına kadar taahhüdüm olmasa ciddi ciddi alternatif arayışına girecektim ama eski bir aboneniz olarak hala bana bir iyilik yapabileceğinizi düşünüyorum.. Ya taahhüdümü iptal edin (tercihim) ya da gerekirse yeni bir taahhütle heryöne 500 dakika paketlerine geçeyim..

Yoksa malesef durumu tekrar BTK ya aksettitmek zorunda kalacağım

-------
VODAFONE CEVABI

Sayın xxxx,
Şikayetiniz üzerine Vodafone Telekomünikasyon A.Ş.den konu ile ilgili olarak alınan bilgi aşağıdaki gibidir:

“İlgi yazı üzerine yapılan incelemede,Sn.xxxx adına kayıtlı olan xxx Gsm numaralı hattın 16.09.2011 tarihinden itibaren CepKamu.1000.Mini tarifesinden,tarifeye ek olarak 05.12.2011 tarihinden itibarende Çiftçi-Kamu 1TL Dakika(Mini) Kampanyasından yaralandığı görülmüştür.

Söz konusu CepKamu.1000.Mini tarife özelliğine göre; Abone her ay KDV ve OİV dahil 20 TL ücret karşılığında yurtiçinden Vodafone’a doğru yapılan aramalarda kullanmak şartıyla 850Dk.ücretsiz,yurtiçi diğer operatörlere doğru yapılan aramalarda kullanılmak şartıyla 150 Dk.ücretsiz,sadece sesli telefon ve görüntülü görüşme (özel servisler,uluslararası, faks, data, WAP hariç) aramaları yapabilir.Ücretsiz görüşme süresinin tamamlanmasından sonraki yapılan yurtiçi tüm yönlere yapılan aramalar 41,5Kr./Dk.ile ücretlendirilmektedir.Yurtiçi SMS gönderimleri 41,5Kr./adet ile ücretlendirilmektedir.
Çiftçi-Kamu 1TL Dakika(Mini) Kampanyasında; Cep Kamu 1000 Mini ve Cep Çiftçi 20 tarifelerindeki aboneler 12 ay taahhüt vermeleri ve 12 ay boyunca aylık 1 TL karşılığında aylık ek 200 yurtiçi her yöne dakika kullanım hakkına sahip olmaktadırlar. Kampanyaya dahil olan aboneler izleyen dönem içerisinde kampanyadan çıktıklarında, tarifelerini değiştirdiklerinde, hatlarını iptal ettirdiklerinde, devrettiklerinde, dondurduklarında, ön ödemeliye geçiş yaptıklarında, numaralarını başka operatörlere taşıdıklarında kampanyadan yararlanma haklarını kaybedeceklerdir. Bu durumlarda abonenin bir sonraki faturasına taahhüt cayma bedeli yansıtılacaktır. Cep Kamu Mini ve Cep Çiftçi 20 tarifeleri için cayma bedeli kampanya içinde kalınan her ay için 15 TL, Cep Kamu 1000 Midi, Cep Kamu 1000 Maxi, Yeni Cep Kamu 1000 Maxi, Cep Çiftçi 30 ve Cep Çiftçi 40 tarifeleri için cayma bedeli kampanya içinde kalınan her ay için 19 TL’dir.
Tarifeler ve kampanyalar hakkındaki tüm bilgilerewww.vodafone.com.tr internet sitesinden, Vodafone Müşteri Hizmetleri’nden ve Vodafone Cep Merkezler’den ulaşılabilmektedir.
Sn. xxxxxx ’in şikayetine istinaden yapılan inceleme sonucunda; xxxx nolu hattın fatura hesap kesim tarihi her ayın 15.günüdür.Fatura sistemlerimize yansımadığı için fatura sistemlerimize yansıdığında detaylı inceleme sağlanabilir.”
Bilgilerinizi rica ederiz.


İLK ŞİKAYETİM

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü

Şikayetçi Bilgileri;
T.C. Kimlik No :
Adı Soyadı : Doğum Yılı :
E-Posta Adresi :
Telefon Numarası :
Şikayet;
Şikayet Numarası : xxxx
Firma : Vodafone
Şikayet :
xxx nolu hattın sahibiyim. Tarifem eski cep kamu mini 850 vodafone ve 150 dk heryöne olup artı 1 Tl ye heryöne 200dk kampanyasına taahhüdüm de bulunmaktadır. Normalde dakikalarım her ayın 16sında yenilenmektedir. Şimdiye kadar gecikmiş hiç bir faturam bulunmamaktadır. Son zamanlarda Vodafone ile ilgili memnuniyetsizliğim artmış bulunmaktadır. Kapsama sorunuma bir çözüm bulamadıkları gibi firma kalan dakika bilgilerini 2 gün gecikmeli bildirme taahhüdünü yerine getirmemektedir. Bu durum biz müşterilerin aleyhine durum meydana getirebilecektir. Şöyle ki, bu yazıyı yazdığım 3 temmuz 2012 tarihinde bile kalan dakikamı sms ile sorguladığımda 850+150 gözükmektedir. Ayın yarısı geçmesine rağmen dakika bilgilerim yanlıştır. Kaldı ki, internet sitesinden de baktığımda güncel görüşmelerimde herhangi bir detay gözükmemektedir. Vodafone müşterilerini aradığımda ise bana şuan 226 dk vodafone, 19dk heryöne dakikam kaldığı bildirilmiştir. Yani, taahhüdümdeki 200 dakikamı kullanmışım, ayrıca 850+150 dakikam bitmek üzere. Firma, bana 200 dk taahhüt süre bitiminde ve 150 dk mın %80 i dolduğunda bana bilgilendirme mesajı iletildiğini belirtmiştir. Bana bu konuda herhangi bir gelen mesaj mevcut değildir. Keza gelse bile,(benim yalan söylediğimi varsayarsak! ) müşteri hizmetleri ile görüşme anımda bile sorgulama yaptığımda 850+150dk kalan bilgim bulunmaktadır.
\r\n
\r\nFirmadan, kalan dakika bilgimi düzgün bildirmeyerek konuşma süremi ayarlamayarak daha ayın yarısında neredeyse tüm dakikalarımı harcamama sebep olduğu için şikayetçiyim.
\r\n
\r\nGereğini müsadelerinize arz ederim
\r\n
\r\nSaygılarımla
Hakkında
Konum: Karabük,Eflani
Forum İmzası:
Byengin01 Engin Türkan ile alışveriş yaparken 2 kere düşünün.. Kendisine hakkımı helal etmiyorum, varsa o da etmesin..

http://forum.donanimhaber.com/m_110660106/f_//tm.htm#110660106
Forum İkinci El İmzası:
Byengin01 Engin Türkan ile alışveriş yaparken 2 kere düşünün.. Kendisine hakkımı helal etmiyorum, varsa o da etmesin..

http://forum.donanimhaber.com/m_110660106/f_//tm.htm#110660106
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
AMD Toplama PC
Otomobil
Opel Astra J 1.4T
Mobil cihaz
Xiaomi Note 6 Pro
Operatör
Turkcell
ISS
Netspeed
Takım
Galatasaray
TV
LG 49UB850V
Tablet
Onda v80 Pro
Notebook
Acer E573G
İşlemci
AMD Fx8300
Ekran Kartı
Power Color HD7870
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 1 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 2 hafta
Mesaj Sayısı: 339
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.248
İkinci El Bölümü Mesajları: 625
Konularının görüntülenme sayısı: 81.745 (Bu ay: 239)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 245 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.