Şimdi Ara

Yeni Toyota Hilux 2016 aldım.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
9.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kkvan kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim dilekleriniz için.Aracı şehir içinde işe gidip gelirken kullanacağım.Araziye hafifte olsa çıkmayı düşünmüyorum.Kış mevsiminde ise kış lastiği takıp kullanacağım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneyy1905

    Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin, hayırlı uğurlu olsun.

    Benim de güzel Ankara'mın yollarını gördüğüm her an aklıma gelen ancak vergi, yakıt ve bakım maliyetleri konuları korkuttuğu için her seferinde almaktan vazgeçtiğim bir araç. Yukarıda biraz bahsetmişsiniz ama yine de sorayım, sürüş stilinizi de işin içine katarak yakıt konusunda bir bilgi verebilirseniz sevinirim. Öte yandan, daha önceki aracınızla özellik kıyaslamasına gidebilirseniz (yol tutuş, konfor hissi, gövde salınımı, inme-binme) de bilahare memnun olurum.

    İyi sürüşler!

    Motor heniz alışma döneminde olduğu için çok sağlıklı veriler elde edemedim ancak ort 8 lt, bazen 7,1lt elde ettim.Kastırarak elde ettiğim değer 6,3 lt.Aracı genelde 1600dv civarı hareket ettiriyorum.Vitesleri 2300dv gibi değiştiriyorum.Ancak bunlar henüz ölçü değil.Leon mk2 ve leon 1.4tsi fr mk2 yi kullandım.Açıkçası bu araçla pek sürüş dinamikleri benzer değil.Leonda ort. aynı sürüşle 7,4 lt kış, 6,9lt yaz değeri yakalıyordum.
    Leon mk2 fr ın sürüş dinamikleri oldukça iyiydi.Hiç bir zaman ne virajda nede başka bir yerde tedirginlik yaşamadım.Tabi yere yakın bir araç bu yüzden inerken binerken tümsekten geçerken sıkıntı yaşadım ancak bu sıkıntı bana arıza yada masraf olarak geri dönmedi.Aracın parçaları sağlam.DOnanım olarak 2005 yılından beri standartları hep yüksekti leonun.Esc, 8hava yastığı, afs bixenon far, v.s Bu manada bir çok markanın önünde yer alır diyebilirim.




  • hayırlı olsun güle güle kullanın.
  • Hayırlı olsun. Bir tanıdığım full+full :) daha 10.000 km'de 2015 Ford Mondeo aracını satıp pickup almak istediği için pickuplar konusunda baya araştırma yaptım, gezmediğim showroom kalmadı. Araştırmalarımdan çıkan sonuç eğer bir markaya karşı takıntınız ya da sempatiniz yoksa alınacak bir numaralı pickup Toyota Hilux, 2 numara Ford Ranger. Her modelin kendine göre öne çıktığı konular var.
    Hilux sağlamlığıyla, L200 fiyatıyla ve donanımıyla, Amarok tasarımıyla, Ranger konfor ve arazi performansıyla öne çıkıyor. Uzun vadede ben de Ford F150 ya da Toyota Tundra almak istiyorum ama şu an için mümkün değil. Onları alamazsam Hilux düşünüyorum.
  • HAYIRLI OLSUN leon aşkı bitmemiş sende hoca. dağ gibi heybetli araç ben cesaret edip alamadım. halen gözüm var.
  • Eğer iş için yani kasada birşeyler taşıma maksatli kullanılmayacaksa yapabileceğiniz en mantıksız işi yapmışsınız.. 4x4 degil,motor guçsüz,yol tutuş sıfır.. araba hiçbir yönden tatmin etmez ne arazide ne asfaltta.. Bu tarz araçları aliyosaniz 4x4 alınki en azından arazide keyif alabilin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güle güle kullanın.
  • Yok be hocam...4x4 ün vergisi bir araba parası, napalım..Ayrıca milletin ne idüğü belirsiz araçlarına 70-80 bin vereceğime giderim böyle araç alırım daha iyi.İnsanlar bir çoğu cidden arabaya çok kötü biniyor, ya çok paraları var yada müsrifler.Başımı ağrıtamam.Muadil bir kadjar qq alsam 120 bin tl , o kadar da param yok..
  • Çok teşekkür ederim, daha iyisi size olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi one man one engine -- 24 Mart 2017; 22:16:34 >
  • Hayırlı olsun, bir arkadaş 4x4 alsaydınız demiş ama 4x4 olan pikapların "Arazi Taşıtı" olarak geçtiğini, otomobil ile aynı miktarda vergi ödediğini ve sıfır km 2400cc otomobile kaç lira vergi çıktığını hesaba katmamış. Devletimiz sağ olsun aynı araç 4 çeker olunca vergiyi 3 kat alıyor.

    Park ile ilgili sorun yaşayacağınızı sanmıyorum, sedan otomobilden 30-40cm falan uzundur en fazla.

    Son vergi sistemimiz ve araç fiyatları göz önüne alındığında, bu fiyatlara alınacak daha kaliteli ve sağlam bir araç ne yazık ki yok.
    Full+Full 4x2 pikaplar, otomobillere kıyasla parasını daha çok hakediyor.
  • Ne gider o ha her yere gidersin reklami vardi ya adam aksam davete katiliyordu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevdiğim bir araçtı lakin savrulma testini izledikten sonra yuh artık bu kadar kötü olur dedim ve soğudum hiluxtan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sigortası cok cıkar bunların helede ılk kamyonet-ticariyse
  • 4X2 almanız mantıklı olmuş. 4X4 lerde arkada difransiyel olduğundan altı yere çok yakın oluyor. Aslında bu araçlar yere bu sebeple beklendiğinden daha yakın oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan3156

    4X2 almanız mantıklı olmuş. 4X4 lerde arkada difransiyel olduğundan altı yere çok yakın oluyor. Aslında bu araçlar yere bu sebeple beklendiğinden daha yakın oluyor.

    4x2 olanlar arkadan itişli, yani şaft ve diferansiyel yine var. Aracın tam orta noktası diğer kısımlara göre yere daha yakın oluyor diferansiyel nedeniyle ama yine de otomobillere göre bayağı yüksek.
  • Liste fiyatı 99bin,10bin TL indirim mi yapıyorlar?
  • Ticari araç gibi belli saatlerde belli yerlere girememek gibi kısıtlamalar varmı acaba..?

    Tesekkürler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle hayırlı olsun Geçen sene en ful otomatiğini kullandım, bayide işimiz vardı ve bu arada test edelim dedik, arkadaşım çok ön yargılıydı ve arka tarafın konforsuz olduğunu düşündü, hatta araç çok büyük diye tedirgin oldu ve kullanmadı. Sonuca gelirsek bence araba çok güzel arkadaşımda çok beğendi, bu tür araçlardaki arka kısmın konforsuzluğu bu araçta yok, gayet konforlu olduğu gibi, yolda giderken çukur KASİS vs aradık, çünkü çukur ve kasislerde sadece pıt pıt ediyor ve başkası yok. Bence konfor süper. Araca objektif bakarsak; bagajla işi olan kişiler, park sıkıntısı olmayan yerler için iyi fakat bagajla işiniz yoksa böyle bir araç almak gereksiz, heleki trafiği olan ve park sıkıntısı olan bir yerdeyseniz bu araç hayal kırıklığı olur. Ayrıca aracın verdiği güven harika, büyüklüğü sebebiyle kimse yanınıza yaklaşmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun hocam.İyi günlerde kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diablo

    Hayırlı olsun, bir arkadaş 4x4 alsaydınız demiş ama 4x4 olan pikapların "Arazi Taşıtı" olarak geçtiğini, otomobil ile aynı miktarda vergi ödediğini ve sıfır km 2400cc otomobile kaç lira vergi çıktığını hesaba katmamış. Devletimiz sağ olsun aynı araç 4 çeker olunca vergiyi 3 kat alıyor.

    Park ile ilgili sorun yaşayacağınızı sanmıyorum, sedan otomobilden 30-40cm falan uzundur en fazla.

    Son vergi sistemimiz ve araç fiyatları göz önüne alındığında, bu fiyatlara alınacak daha kaliteli ve sağlam bir araç ne yazık ki yok.
    Full+Full 4x2 pikaplar, otomobillere kıyasla parasını daha çok hakediyor.

    Aynen katılıyorum aklın yolu bir..
    Bunun dışında biraz daha anlatayım aracı.Daha 2 hafta olduğu için alışma sürecim devam ediyor..
    Park olayında şu ana kadar zorluk yaşamadım.Direksiyon manevrası leondan daha iyi.Boyutlarına rağmen dar sokaklara girip çıkıyorum.Ancak çok girmeyi düşünmüyorum.Geri görüş kamerası gayet güzel işimi görüyor.
    Aracın yalıtımı iyi yapılmış.Şu ana kadar toprak ve bol çukurlu kasisli yollarda tam gaz gidiyorum sağdan soldan tıkırtı zarıltı gelmiyor.İnşallah sonrasında da gelmez.
    Motorun sesi düşük devirlerde homurtulu, yüksek devirlerde tatlı ve sessiz.Özellikle 2500 dv den sonra.
    Power modunda aracın gaz tepkileri oldukça iyi.Ticari olduğunu unutturuyor ancak dikkatli olmak lazım.
    Yol konforu olarak biraz zıplama ve yoldaki kasis gibi engellere çukurlara karşı sert tepki veriyordu.(leon kadar değil)Lastik havaları epey fazlaymış.Katalog 29 diyor.Servis 37 basmış.Ben 33 e düşürdüm, kanfor ve direksiyon tepkisi çok iyi hale geldi.
    Yakıt tüketimi olarak leonu kullandığım gibi kullanıyorum, ort hızım 35kmh civarı, 7-8 lt aralığında geziniyor.İnşallah daha da düşer.
    Evimin bulunduğu sitede bolca boş alan var şu ana kadar park yeri sıkıntım olmadı inşallah da olmaz.
    Ticari araç olarak bulunduğum şehirde kısıtlama yok ancak Ankara Kızılay için bir şey diyemiyorum.Hususi kamyonet olarak geçiyor.Önceden böyle bir kısıtlama duymuştum.Şu an nedir bilmiyorum.
    Araç bayide kalan 2016 0km olan 2 araçtan biriydi.O nedenle 88bin tlye aldım.2017 ler epeyce pahalandı ötv den dolayı.
    Sigortası 1064 tl çıktı.Toyota tam kasko=1750 tl,5 yıl uzatılmış garanti 850 tl ödedim araca...
    Bu arada navara yı inceleme fırsatı buldum.BAz paket+orta paket (tekna) yı pek beğenmedim.Nissan satıcısı da hilux a oldukça gömdü bu arada, özellikle tablet ekrana (ben çok beğeniyorum mesela), benim adventure donanıma eşit olan sanırım platinum (xenon far hariç).O çok şık ama 4x2 olarak yok ve 4x4 ü hem pahalı hem de vergisi çok yüksek.Ayrıca ben hilux u daha çekici buldum...Test aracı yoktu sadece görsel olarak inceledim.Yakıt tüketimi filan katalog değerinde hilux dan daha iyi.Tabi reel de görmek lazım çekişi gidişi nasıl.Oldukça konforlu olduğunu söylüyorlar..
    Herkese iyi dilekleri için çok teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi one man one engine -- 26 Mart 2017; 21:58:59 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.