Şimdi Ara

Yeni Seat İbiza 1.0 ecotsi inceleme/ uzun yol deneyimi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
140
Cevap
4
Favori
34.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracınız hayırlı olsun. 1.vites olayı fenaymış.



    Opel astra ve 1.6 life corolla 70 binlere bedava şu piyasada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hayırlı olsun Ben de aynısını aldım. Fiyat konusundaki eleştirileri anlamsız buldum çünkü fiyatlar özellikle 2015'den sonra uçup gitti. Sıfır arabaları sıfır arabalarla kıyaslamak lazım.

    Benim sorum biraz saçma olacak ama motor kaputunu açtığımda 1.0 tsi olduğuna dair hiçbir bilgi yok. Arkasında da sadece ibiza yazıyor. 63500e satılan atmosferik motorlu vardı ve görünüşte hiçbir farkı yoktu. Araba yeni olunca boyle kıllanmalar ortaya çıkıyor İnternette de görsel bulamadım. Bu konu hakkında bilginiz var mı?
  • mayti M kullanıcısına yanıt
    Hayirli olsun ben de Ağustos'ta almıştım hocam.Motor kapağında veya arkada tsi logosu yok endişelenmeyin. Aliexpress'den profilimde gördüğünüz logoyu 1 dolara bi alıp yapıştırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anxiolytic

    Hayirli olsun ben de Ağustos'ta almıştım hocam.Motor kapağında veya arkada tsi logosu yok endişelenmeyin. Aliexpress'den profilimde gördüğünüz logoyu 1 dolara bi alıp yapıştırdım.
    Hızlı cevap için teşekkurler. VW tsilarda motor kapağında yazıyor ama bizimkinde niye yok anlayabilmiş değilim.
  • önümüzdeki hafta ben de 2018 model bir 1.0 tsi dsg araç alıyorum. 95 beygirli polocular, tipsiz fiestacılar, bu paraya golf alınır diyen eskiciler, bi kenara çekilin.. ibiza geliyor.. volvo olmayaydı yılın arabası olacaktı ama 2. olmuş bu bile başarılı.

    https://www.ntv.com.tr/galeri/otomobil/2018de-yilin-otomobili-belli-oldu-car-of-the-year-2018,Q8mX7d8r0ESz60Bo_P0pyw/kR9JIiJumkuqYPyMsBcnsQ
  • Merhabalar. Aracımı alalı 1 sene oldu. Dun yıllık bakımını serviste 989 liraya yaptırdım.



    Bu konuyu bilgilendirmek adına açmıştım, devam edeyim.



    Bir senedir 1.0 turbo motor kullanıcısı olarak diyebilirim ki asla beni uzmedi. Bastigimda yok burası yokuş, yok hızını alamadin demedi. Gidiyor arkadaşlar, gayet de iyi gidiyor.

    Ben surersem 5 litrenin altına rahatlıkla inebiliyorum, eşim sürerse +1 litre koyuyor üstüne.



    İlk mesajimda yalıtım için kötü demiştim ancak bu bir yıl içinde bindigim bazı araçlarla kiyaslayinca o kadar da kötü olmadığı kanaatini getirdim.



    Yaptığım ufak bir kazayı saymazsak arkadaşla aramız gayet iyi. Sunroof fitili fabrikasyon ters takılmış, ücretsiz değişti. Şoför cami yarı açıkken ses yapıyor, ileride tamir ettireceğim. Alt takım, konsol vb. yerlerden ses gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • snrdmrbs S kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam bilgiler için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Seat İbiza 1.0 ecotsi inceleme/ uzun yol deneyimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de aracı alalı 1 sene 1 ay oldu.

    Aldığıma hiç pişman olmadım, gayet memnunum.
    Ülke şartları fena yolda ilerliyor diye 2017 kasım ayında atağa kalkarak sıfır araç almaya karar verdiğimde almıştım. İyi ki de almışım, ben arka park sensörü dahil 1.0 95 hp modelini 67 bine aldım ve aldıktan birkaç ay sonra fiyatı 100 bini geçti. Şu an 95 binlerde.
    Dizel aracı bırakıp benzinliye geçerken çok endişe ederek geçmiştim ancak benim tüketim verilerim de burada paylaşılan resimler gibi. Tüketimi tasarruflu olduğu için dizel aracımı aramadım açıkçası.

    Yalıtımı bence iyi. Uzun yolda giderken vs. içeri çok ses almıyor.
    Motor zaten sessiz çalışıyor.
    Şehir dışı genelde 120 km'ye sabitler giderim ve devir aşağı yukarı 2700'de oluyor.

    Aracı kazasız belasız kullanın.
    İlk sıfır arabam, aldığımdan beri başına gelmeyen kalmadı. İlk başlarda çok koymuştu ama artık alıştım.
    Bir tane de kocaman rötüşlenmiş ama belli olan 7-8 cm derin çiziğim var.




  • Herkese yeniden merhaba.
    Nasipse perşembeyi cumaya bağlayan gece aşağıda sırasıyla attığım rota doğrultusunda yola çıkacağım.
    Takriben 10 gün içinde en az 3000 km yapacağımı tahmin ediyorum.
    Yakıt konusunu ben de merak ettiğim için deyatli inceleyip fikir açısından burada da paylaşacağım.

    Araç:
    Seat Ibiza 1.0 ecotsi 95 beygir manuel
    İki yetişkin bir çocuk
    Klima sürekli açık olacak
    Yük durumu ise arka koltuk araları ve altları dahil dolu.
    Benzine de indirim gelecekmiş tahmini 6.85'ten alirim😁

    Düzeltme:
    Görsel ekleyemedim rotayı tarif ediyorum
    Samsun'dan çıkış, belki Kayseri'ye uğrarım, hedef Mersin.
    Mersin'den sahil yoluyla Alanya'ya geçiş
    Alanya'dan Kapadokya bölgesine gidiş
    Kapadokya'dan Samsun'a dönüş.
    Rota içinde kafama esen kısa mesafelere gidiş dönüşler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snrdmrbs -- 7 Ağustos 2019; 16:4:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

    Keşke bu araçlara 6 vites konsa . O zaman araç çok daha rahatlar. Uzun yolda düz ve rampa aşağı bağırmadan gidebilir. Ve daha az yakar .

    Toyota bu konuda iyi yaptı manuel 5 vitesle.
  • snrdmrbs S kullanıcısına yanıt
    2 yildir ayni araci kullaniyoruz ortalama tuketim 5 uzun yol kisa yol fark etmiyor. 4 un altina dusurebilen barni moloztastir :) yalniz 5 kisi bagaj full iken klima biraz lukse kaciyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanerenn

    Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

    Keşke bu araçlara 6 vites konsa . O zaman araç çok daha rahatlar. Uzun yolda düz ve rampa aşağı bağırmadan gidebilir. Ve daha az yakar .

    Toyota bu konuda iyi yaptı manuel 5 vitesle.
    Araç zaten çok sessiz hocam. SS'leri bırakayım 6. vitese gerek var mı siz karar verin:


    Yeni Seat İbiza 1.0 ecotsi inceleme/ uzun yol deneyimi

    Yeni Seat İbiza 1.0 ecotsi inceleme/ uzun yol deneyimi

    Yeni Seat İbiza 1.0 ecotsi inceleme/ uzun yol deneyimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anxiolytic

    Araç zaten çok sessiz hocam. SS'leri bırakayım 6. vitese gerek var mı siz karar verin:








    Alıntıları Göster
    Bu değerler çok iyi hocam . Güle güle kullanın




  • Ben de şehir içi yakıt performans ilişkisinden memnunum. Bu konuyu aracı aldığım zaman açmıştım malum 1.0'a genel bakış hoş değildi. İyi kötü her aşamasında bilgi verip almayı düşünenleri nacizane aydınlatmayı istedim.
    Uzun yol performansını da onun için burada paylaşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tatil bitti😔
    Burada 1.0 ecotsi manuel 95 beygir seat Ibiza aracimla yaptığım ölçümü paylaşıyorum. Kendi hesabım, yol bilgisayarı verileri değildir. Kurus değil litre hesabı vereceğim, çünkü farklı fiyatlarda aldim sürekli.

    Çıkış Samsun:
    iki yetişkin bir çocuk, arka koltuk altlarına kadar dolu yük, klima sürekli açık. Zaten tüm yolu böyle yaptım. Normal sürüş prensibime aykırı olarak 120-140 aralığında yolculuk yaptım. Kayseri'ye ulastigimda şehir içine girme gafletinde bulundum. Berbat bir trafik vardı. İki saatim heba oldu. Sonuç 5.5 litre 100 kilometrede.

    Kayseri'den çıkış, Mersin'e gidiş. Şehir merkezinde 4 gün konaklama, şehir içinde gezinti, her gün mavigasyona uyup plaj plaj gezme. ( Bilenler için her gün kız kalesi Susanoğlu rotasını sürdüm) sonuç 4.9 litre

    Samsun çıkış 20984, Mersin cikis 22168. 62 litre 1184 km
    Samsun ile Mersin'den cikisim arasında 5.2 ortalama yapmışım.

    Mersin'den çıktım, Mersin Antalya arası dağ yollarını geçtim, Alanya'da konakladım. Hedef Ürgüp. Dağları geçerken Seydişehir'de Belpettur'da (OPET) benzin aldim. 530 km gittim. 5.6 litre yakmisim. Bu yol hep dağlarda geçti.
    Konya'da aldığım yakıtla Kapadokya bölgesini de hallettim. Dönüş için Yozgat'ta yakıt aldım. Bu arada konya-yozgat arası 608 km ve 5.25 litre yakıt tüketimi yakalamisim.
    Yozgat'tan çıkıp Samsun'a ulaştım, param bitti depoyu dolduramiyorum😁
    Yorum: araç beni hiç uzmedi, yolu boş buldukca bastım, yokuslarda eğer hizimi alıp girmediysem 4. vitese düştüm ama 100 ve üzeri girdiğim hiçbir yokuşta 5'ten düşmedim.
    Yolumun çoğu dağlarda geçti diyebilirim. Hele Mersin- Alanya yolu tamamen dağ yamaclarinda geçiyor. 10 dereceye kadar sıcaklık farkları oluştu gün içinde.
    Eğer kendi sürüş karakterimi gosterseydim 0.3-0.4 daha az yaktirirdim fakat gel gör ki yollar yildirdi.

    Son yorum: Motor gayet iyi gidiyor arkadaşlar, benim bu araçla yapacağım en zorlu parkur bu zaten. Bundan iyisi şahsım adına Şam'da kayısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: snrdmrbs

    Tatil bitti😔
    Burada 1.0 ecotsi manuel 95 beygir seat Ibiza aracimla yaptığım ölçümü paylaşıyorum. Kendi hesabım, yol bilgisayarı verileri değildir. Kurus değil litre hesabı vereceğim, çünkü farklı fiyatlarda aldim sürekli.

    Çıkış Samsun:
    iki yetişkin bir çocuk, arka koltuk altlarına kadar dolu yük, klima sürekli açık. Zaten tüm yolu böyle yaptım. Normal sürüş prensibime aykırı olarak 120-140 aralığında yolculuk yaptım. Kayseri'ye ulastigimda şehir içine girme gafletinde bulundum. Berbat bir trafik vardı. İki saatim heba oldu. Sonuç 5.5 litre 100 kilometrede.

    Kayseri'den çıkış, Mersin'e gidiş. Şehir merkezinde 4 gün konaklama, şehir içinde gezinti, her gün mavigasyona uyup plaj plaj gezme. ( Bilenler için her gün kız kalesi Susanoğlu rotasını sürdüm) sonuç 4.9 litre

    Samsun çıkış 20984, Mersin cikis 22168. 62 litre 1184 km
    Samsun ile Mersin'den cikisim arasında 5.2 ortalama yapmışım.

    Mersin'den çıktım, Mersin Antalya arası dağ yollarını geçtim, Alanya'da konakladım. Hedef Ürgüp. Dağları geçerken Seydişehir'de Belpettur'da (OPET) benzin aldim. 530 km gittim. 5.6 litre yakmisim. Bu yol hep dağlarda geçti.
    Konya'da aldığım yakıtla Kapadokya bölgesini de hallettim. Dönüş için Yozgat'ta yakıt aldım. Bu arada konya-yozgat arası 608 km ve 5.25 litre yakıt tüketimi yakalamisim.
    Yozgat'tan çıkıp Samsun'a ulaştım, param bitti depoyu dolduramiyorum😁
    Yorum: araç beni hiç uzmedi, yolu boş buldukca bastım, yokuslarda eğer hizimi alıp girmediysem 4. vitese düştüm ama 100 ve üzeri girdiğim hiçbir yokuşta 5'ten düşmedim.
    Yolumun çoğu dağlarda geçti diyebilirim. Hele Mersin- Alanya yolu tamamen dağ yamaclarinda geçiyor. 10 dereceye kadar sıcaklık farkları oluştu gün içinde.
    Eğer kendi sürüş karakterimi gosterseydim 0.3-0.4 daha az yaktirirdim fakat gel gör ki yollar yildirdi.

    Son yorum: Motor gayet iyi gidiyor arkadaşlar, benim bu araçla yapacağım en zorlu parkur bu zaten. Bundan iyisi şahsım adına Şam'da kayısı.
    Aracınız gerçekten az yakmış benzinli emsallerine göre. Ama kimse bahsetmemiş ama aracınız sadece 1017 kilo kilo ağırlıkta uçan tabut denilen symbol bile bi tık daha ağır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • funnerman kullanıcısına yanıt
    Ruhsatta net ağırlık 1190 kg, yeni polo ise 1145 kg. Uçan tabutu obkiloda ve o guvensizlikte yapıp satanlara sormak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Haklısınız. 1.0 fındık motor alanlar adına dizel almadığımız için kamuoyundan özür dileriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Peki sizce 1.5 Fiesta (bahsettiğiniz araç) katalog değerlerine uyuyor mu yakıt tüketimi 3.9 yazıyor şehir içi yakıt tüketimi için inanalım mı şimdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.