Şimdi Ara

Yeni Polo Geyik testi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
4.320
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 64
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 16 saat 16 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • msansertekin (8 mesaj) etusch (6 mesaj) Rekcufnimda (6 mesaj) teneke1236737 (5 mesaj) xnoname (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (66 mesaj) Mobil (32 mesaj) Tablet (3 mesaj) Mini (5 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2954 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Yorumu size bırakıyorum.

    https://youtu.be/EGTahWZsJyI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Bu youtube kanalının yaptığı geyik testinin objektif olduğunu düşünmüyorum.Sürücü her testte aynı reaksiyonu veremeyebilir.Hızı ve direksiyon dönme anını analiz edip ona göre testi gerçekleştirecek bir cihaz olsa daha tarafsız olabilir.insan faktörünün olduğu yerde hata payı çok yüksek.
    Vitesi hala muamma, güvenliği zayıf, donanımı yetersiz, teknolojisi vasat, fiyatı abartı ammavelakin tüm bu eksilere rağmen kalite algısını hep yüksekte tutmayı başarmış bu markanın Türk pazarında konumlandığı yer gerçekten büyük başarı.
    agalar, sene ben aracın direksiyonuna geçsek çok daha kötü sonuçlar çıkar. bu adamlar iyi sürücü.normal vatandaş değil.şu test bu aracın en iyi kullanımda çıkaracağı en iyi değer. test yapılan asfalta bak! kaymak gibi.nere ülkemizde öyle yol. direksiyonu çevirdiğin gibi uçar gidersin.
    Seat İbiza-Polo neredeyse benzer reaksiyonlar. Kasa değiştiren arabalarda nedense Vag grubu hala aynı platform kullanıyor. Ford Fiesta ise resmi açıklamada eskisine göre %10 kadar daha iyi yol tuttuğunu söylüyor. Yeni Focus-Mondeo-Fiesta her birisinde çok ciddi mühendislik altyapısı mevcut. Eski sertlik hiç kalmamış. Hem yumuşak süspansiyon hem de yol tutuşu aynı anda sunabiliyorlar.
    Ülkeme yatırım yapmadığı için vw'den haz etmeyen ve çok uzun zamandır renault tercih eden biri olarak yazıyorum.

    77 km hızda geçtiği testi 74 km'de nasıl geçemediğini bir anlatırlarsa şayet sevineceğim. Dahası premium araçların bile çoğunun 76 km'den sonra kı.. başı oynattığı malumken.

    Kısacası bu testi bir kez daha yapmalılar. Zira gps'ten okudum 74 km'yi, alt tarafa yazmamışlar ikinci testte kaç ile gittiğini.
    77 ike kıl payı geçecek şekilde tasarlamışlar 😁
    Dağıtıp sonradan toplama kabiliyeti yüksek 😁
    Olumlu taraftan bakmak lazım.
  • Yarbay
    14132 Mesaj
    Vasat kalmış
    |
    |
  • Yarbay
    17577 Mesaj
    kukaları nişanlamak için üretilmiş
    |
    |
  • Yarbay
    2241 Mesaj
    Vitesi hala muamma, güvenliği zayıf, donanımı yetersiz, teknolojisi vasat, fiyatı abartı ammavelakin tüm bu eksilere rağmen kalite algısını hep yüksekte tutmayı başarmış bu markanın Türk pazarında konumlandığı yer gerçekten büyük başarı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gralcan -- 17 Ocak 2018; 14:54:44 >
  • Yarbay
    2406 Mesaj
    Bu youtube kanalının yaptığı geyik testinin objektif olduğunu düşünmüyorum.Sürücü her testte aynı reaksiyonu veremeyebilir.Hızı ve direksiyon dönme anını analiz edip ona göre testi gerçekleştirecek bir cihaz olsa daha tarafsız olabilir.insan faktörünün olduğu yerde hata payı çok yüksek.
  • Binbaşı
    1138 Mesaj
    Ben kesinlikle bu kanalin alman arabalarinda bir kayirma yaptigina inanıyorum. bu seçtiği thumbnaillerden bile belli. Bir arac incelemesinde baslangic resmini koyarken digerinde yok dubalari altina almis resmini koyuyor.



    bunun yaninda diğer tum videolarda zemin kuru ve sicakken. polo testinde zemin islak ve kaygan. bence esit sartlarda degetlendirilmiyor araclar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    247 Mesaj

    Bunu tek seferde. Hadi çektik bitti. Kötü arabaymış kısmet değilmiş diye bırakacaklarını mı düşünüyorsunuz ? Kim bilir kaç defa deneyip en iyi sonuçlarla çıkıyorlar.
    HEISENBERG kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    17577 Mesaj

    vitesi muamma
    güvenliği iyi
    donanımı yeterli
    teknolojisi gayet iyi
    fiyatı normal
    gralcan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    17577 Mesaj

    O zaman hiçbir geyik testine güvenme.
    |
    |
    HEISENBERG kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    543 Mesaj
    Abartmaya gerek yok, sadece arka tarafını kontrollü bir şekilde bırakıyor, bununla iyi yanlanır
  • Yüzbaşı
    514 Mesaj
    İbiza testinin aynısı resmen. Hiç değişiklik yapmamış demekki vw.
    |
    |
  • Yarbay
    4914 Mesaj
    Vw yol tutuşta zaten vasat.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    9477 Mesaj
    Bunu izledikten sonra yeni Fiesta'yı izleyin bir de.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    373 Mesaj
    Ülkeme yatırım yapmadığı için vw'den haz etmeyen ve çok uzun zamandır renault tercih eden biri olarak yazıyorum.

    77 km hızda geçtiği testi 74 km'de nasıl geçemediğini bir anlatırlarsa şayet sevineceğim. Dahası premium araçların bile çoğunun 76 km'den sonra kı.. başı oynattığı malumken.

    Kısacası bu testi bir kez daha yapmalılar. Zira gps'ten okudum 74 km'yi, alt tarafa yazmamışlar ikinci testte kaç ile gittiğini.
    |
    |
  • Yarbay
    2954 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Başka araç olsa tü kaka, vw olunca test hatalı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    871 Mesaj
    İlginç bir şekilde fwd bir araca göre arkayı baya dengeli bırakıyor gibi görünüyor. Yol tutuşta tabiki yine bir Fiesta değildir ama eski Polo'daki kafadan açmalar, ruhsuzluk, arkanın tokat gibi açılması bu platformla kaybolmuş gibi. Şaşırdım açıkçası vwden beklemezdim.
  • Yarbay
    6178 Mesaj
    77 ike kıl payı geçecek şekilde tasarlamışlar 😁
    Dağıtıp sonradan toplama kabiliyeti yüksek 😁
    Olumlu taraftan bakmak lazım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    88 Mesaj
    tiguan hariç mqb platformundaki araclarin geyik testi pek iyi değil malesef
    |
    |
  • Yarbay
    3374 Mesaj

    Aynen öyle, benim asıl şaşırdığım VW'nin Esp'yi böyle rahat ayarlamış olması. Ford'da bile Esp daha korumacı, büyük ihtimal hiç kapanmadığı için böyle ayarlanmış, yine de iyi haber. Limitlerden sonra bir kontrol ayarı yapıldığını gösterir bu ki, arkanın İbiza gibi koparak değil kontrollü açılmasından belli.

    Araba gayet dinamik ve arkası odun değil, direksiyona cevap veriyor gibi görünüyor. Slalom testindeki çevikliği dikkat çekici.
    |
    |
    Efective kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    20856 Mesaj
    müthüşş

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
triple negative breast cancer
Sohbet
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,668
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.