Şimdi Ara

Yeni Polo Geyik testi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
0
Favori
5.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sirf su yorumlari okuyup , kuduran vw dusmanlarina guleyim diye giriyorum su foruma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B sınıfı bir araç için gayet güzel sonuç.Mercedes, Bmw gibi araçların testlerinide izlemenizi tavsiye ederim.polonun 76 km yaptığını fiesta 80 de yapmış ne olacak yani.Birde 2017 ncap sonuçlarına bakın isterseniz.B sınıfının en güvenilir otomobili hangisiymiş?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo’nun testinden sonra Fiesta’nın testini de izledim.



    Geyik testinde Fiesta,Polo’ya göre çok daha stabil çizgisini koruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yanik033 Y kullanıcısına yanıt
    https://www.youtube.com/watch?v=s289J7Gz8sY

    https://www.youtube.com/watch?v=9aWcqRgDjR8

    bu 2 video ile en kötü yol tutuşun poloda olduğu ortaya çıkıyor. hele ki clio 82 kadar yükselmiş. bu arada o dediğiniz bir kaç km çok önemli. çünkü araçlar limitte oluyorlar.
  • GRANDLAND X İ İZLEYİNDE GÖZÜNÜZ YILAN GÖRSÜN YILANN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Niye Hocam?
  • kıçı başı oynuyor terimi polodan gelmiş sanırım
  • https://www.youtube.com/watch?v=leDJSuHXJTY Grandland X gibi koca bir aracın böyle olması beni şaşırttı esas. B sınıfında da mini yi izleyin derim supermini gerçi :)https://www.youtube.com/watch?v=QxVGHP54UXQ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737

    Niye Hocam?

    Motor şanzımanını oldum olası beğenmedim. Aralarında bir tek ecoboost , muadili küçük hacim turboşarj motorlar arasında iyi. Onun da mühendisliği forda ait değil.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Arac fena degil diger vw ler gibi dagitmamis nerden kaydigi belli en azindan Dediginiz gibi arka guzel geliyor ama bu ayari vermek cok zor degil on iz genisligi arkadan fazla olunca on tekerlerden once arka kopup geliyor isin garip tarafi diger mqb platformlarinda neden arac kontrollu gelmiyorda b sinifi polo daha pahasi yuksek gibi hissettririyor testte (kullanmadik ama oyle gorunuyor)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Polo’nun testinden sonra Fiesta’nın testini de izledim.



    Geyik testinde Fiesta,Polo’ya göre çok daha stabil çizgisini koruyor.

    Video yorumunda dediğine göre Fiesta 17 jant ve pilot sport lastikler var.



    Polo 16 jant ve falken lastikler var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • polo lastik ebatları itibariyle teste giren diğer araçlara kıyasla dezavantajlı durumda ama arabanın verdiği tepkiler lastikten bağımsız olarak çok kötü.

    lastik dar olduğu için tutmaz dışa kayar, veya yanağı geniştir öne yığılır (bu lastiğin yanağı geniş değil, tabanı dar) falan lastiğe bağlanır ama abanın tepkileri böyle değil. arabanın gövde kontrolü iyiyken ön iç tekeri yerle temasını kaybediyor.

    ortalama bir sürücünün polonun 77 km ile verdiği tepkiyle başa çıkmasına imkan yok. normal sürücü için güven limiti 77 km'nin çok altında kalır bana göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    Polo’nun testinden sonra Fiesta’nın testini de izledim.



    Geyik testinde Fiesta,Polo’ya göre çok daha stabil çizgisini koruyor.

    Video yorumunda dediğine göre Fiesta 17 jant ve pilot sport lastikler var.



    Polo 16 jant ve falken lastikler var.

    16 jant ve 17 jant arasında ki yol tutuşa olan etkisine bir derece katılıyorum.



    Şöyle ki;Ford markasının Focus modelinden de mütevellit genlerinde var olan yol tutuş özelliğinden Fiestanın da bir hayli nasiplendiğini düşünüyorum.Eşit lastik ebatlarıyla geyik testine girse her iki model,yine bariz fiesta üstün çıkar gibime geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dentul kullanıcısına yanıt
    Ben bu konuda sizin kadar iyimser ve duygusal değilim. Bir markanın yol tutuşunu etkileyen şeyler bellidir. Lastikler, süspansiyon, ağırlık merkezi vs..



    Ben mühendis değilim ama şoförüm . 14 ten 19 ince kadar jant ve farklı lastik ebatlarına sahip araçlar kullandım. Kendi aracımda jant 16 ama şimdiye dek kullandığım lastikler ile aynı araç olmasına rağmen yol tutuş ve direksiyon tepkilerinde farklılıkları hissettim. Limitleri belirleyen bir etken olduğunu adım gibi biliyorum. Bu tür testler yapılırken lastikler aynı olmalı. Ancak testin amacı direk 2 marka model kıyası olmadığı için oem parçalara sadık kalarak durumu göstermişler.



    Bir de şu var. Fiesta ve Focus un efsaneleşen yol tutuşu hakkında forumda somut bir sebep gösterebilen olmadı bu zamana kadar. Mesela Subaru diyor ki ben boxer motor koyuyorum. Aracın ağırlık merkezini yere yaklaştırıyorum. Bu da yol tutuşa artı sağlıyor. Opel diyor ki ben flexiride koyuyorum. Süspansiyon tepkilerine dinamik müdahale ediyorum. Yol tutuşu iyilestiriyorum. Citroen diyor ki ben hidrolik süspansiyon kullanıyorum o da şu şu şuna yarıyor. En azından bağımsız süspansiyon veya torsiyon çubuğu kullanımı fark oluşturuyor gibi açıklanabilecek yol tutuş ile ilgili deliller olabiliyor.



    Fiestanin efsanevi yol tutuşu için somut delil yerine Focus genleri falan demek bana inandırıcıliktan ziyade sadece bir mit gibi geliyor.



    Direksiyon elektrik destekli olduktan sonra süspansiyonlar sıradan McPherson olduktan sonra geriye lastikler ve aracın ağırlığı ve ağırlık merkezi kalıyor ama Ford mühendisleri bununla ilgili bir açıklama yapmıyor.



    Bu söylediklerim Focus veya Fiesta kötü yol tutuyor demek değildir. Sadece farkı oluşturan bir sebep göremiyorum. Falken lastikli bir Fiesta , Michelin Pilot Sport lastikli bir Polo veya i20 karşısında kolayca geri kalabilir gibi geliyor bana.. Denemek görmek lazım. Altı üstü bir ton metal yığını genler falan bizim kafamızda makineyi görmek istediğimiz bir yakıştırmasını öte şeyler değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • teneke1236737 kullanıcısına yanıt
    Gercekten forddaki muhendisligi audi bile yapmiyor focus 2 bildigin terror iyi lastiklerle uzer cogu rwd premium araclari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Ben bu konuda sizin kadar iyimser ve duygusal değilim. Bir markanın yol tutuşunu etkileyen şeyler bellidir. Lastikler, süspansiyon, ağırlık merkezi vs..



    Ben mühendis değilim ama şoförüm . 14 ten 19 ince kadar jant ve farklı lastik ebatlarına sahip araçlar kullandım. Kendi aracımda jant 16 ama şimdiye dek kullandığım lastikler ile aynı araç olmasına rağmen yol tutuş ve direksiyon tepkilerinde farklılıkları hissettim. Limitleri belirleyen bir etken olduğunu adım gibi biliyorum. Bu tür testler yapılırken lastikler aynı olmalı. Ancak testin amacı direk 2 marka model kıyası olmadığı için oem parçalara sadık kalarak durumu göstermişler.



    Bir de şu var. Fiesta ve Focus un efsaneleşen yol tutuşu hakkında forumda somut bir sebep gösterebilen olmadı bu zamana kadar. Mesela Subaru diyor ki ben boxer motor koyuyorum. Aracın ağırlık merkezini yere yaklaştırıyorum. Bu da yol tutuşa artı sağlıyor. Opel diyor ki ben flexiride koyuyorum. Süspansiyon tepkilerine dinamik müdahale ediyorum. Yol tutuşu iyilestiriyorum. Citroen diyor ki ben hidrolik süspansiyon kullanıyorum o da şu şu şuna yarıyor. En azından bağımsız süspansiyon veya torsiyon çubuğu kullanımı fark oluşturuyor gibi açıklanabilecek yol tutuş ile ilgili deliller olabiliyor.



    Fiestanin efsanevi yol tutuşu için somut delil yerine Focus genleri falan demek bana inandırıcıliktan ziyade sadece bir mit gibi geliyor.



    Direksiyon elektrik destekli olduktan sonra süspansiyonlar sıradan McPherson olduktan sonra geriye lastikler ve aracın ağırlığı ve ağırlık merkezi kalıyor ama Ford mühendisleri bununla ilgili bir açıklama yapmıyor.



    Bu söylediklerim Focus veya Fiesta kötü yol tutuyor demek değildir. Sadece farkı oluşturan bir sebep göremiyorum. Falken lastikli bir Fiesta , Michelin Pilot Sport lastikli bir Polo veya i20 karşısında kolayca geri kalabilir gibi geliyor bana.. Denemek görmek lazım. Altı üstü bir ton metal yığını genler falan bizim kafamızda makineyi görmek istediğimiz bir yakıştırmasını öte şeyler değil.

    Bir yere kadar haklısınız fakat 99 yılından beri her aracına bağımsız süspansiyon koyup, yol tutuşunu o dönemde gösteren marka da Ford 'dur.



    Lastik farkı da bir yere kadar. Hareketleri şasi kontrol eder.



    Son zamanda çoğu araç altyapıyı sade bırakarak iç düzene önem veriyor.



    Bu sınıfta araç alacak olsam tercihim Fiesta olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu bir gerçek bu sınıfta en iyi test sonucu verenler clio ve fiesta. Polo bu ikisi kadar tatlı değil moose testinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne guzel iste yanci genclik icin birebir arac
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Aslinda biraz arastirirsaniz fordun neden iyi yol tuttugunu ogrenebilirsiniz oncelikle araca verilen acilar toe in toe out kamber kaster vs vs cok ince hesaplanarak yapilmis ayriyetyen arkadaki multilink yani cok noktadan bagimsiz arka suspansiyon ve integral link ile arac adeta rayda gider hissiyati veriyor ve tutus limitleri cok yukarda olmasina ragmen understeera kalmayip ilk arkadan birakarak kontrol sansi taniyor



    Bu platformu ford c1 olarak adlandirsada asil adi eucd yani eucd platformu jaguarda ve volvo s60 s80 de de kullanilan platform bu platformu gelistirmek icin mazda ford ve volvodan 39 muhendis 2 yil boyunca ugrasmislar ve ciddi emek sarfedilmis sonuc ortada en iyi fwd sasisi



    Haldex volvo s40 icin awd sistemide uretmis bugun focus rs te bu sistemi kullaniyor ve inanilmaz surus limitleri oldugunu yabanci dergiler yaziyor ciziyor 2005 li yillar icin bu araclar devrimdi bugun bile cogu marka bu ivmeyi yakaliyamadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo ya teneke dedim diye uyarı almışım haksız değilmişim 2 hava yastığı ile böyle bir durumda Allah korusun diyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.