Şimdi Ara

Yakıt Tasarruf Sistemi IEMS vs VGT hangisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
0
Favori
10.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    PASSAT 2020 benz aracım var,

    ve yakıt tasarruf sistemi düşünüyorum.

    Tavsiye öneri yorum a ihtiyacım var.

    IEMS vs VGT




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MDK -- 16 Ekim 2021; 14:43:17 >



  • Yakıt tasarruf sistemi diye bir şey yoktur, diğerini duymadım ama VGT'nin ne olduğu burada sayfalarca tartışılmıştır, göz atabilirsiniz.


    1.6TDI passat önerilir.

  • Hiçbiri. Yalan dolan onlar bulaşmayın.

  • Hiç biri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ara yanılmıyorsam Delphi'nin (markayı yanlış hatırlıyor olabilirim ama güvenilir, bilindik bir markaydı) silindir kapatma sistemi olmayan motorlar için geliştirdiği ve %10 yakıt tasarrufu sağlayan bir cihazı vardı ama piyasaya çıktı mı bilmiyorum; ayrıca Passat'ta sanırım silindir kapatma var. Üstelik dolar kuru düşünülürse, Türkiye'de satış fiyatı 8-10.000 liradan az olmayacaktır ve o paraya da taktıran olmaz sanırım.


    Bu adı geçenler palavra.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 16 Ekim 2021; 19:6:53 >
  • :(

  • Hiçbirisi, hepsi palavra :)



    Sekizsilindiryoutube
    VGT Vakum Gücü Teknolojisi cihazını, üretici firmanın bize test amacıyla göndermesi nedeniyle, yaklaşık 1 ay önce günlük kullandığımız VW Amarok marka aracımıza, Ankara'da yer alan VGT yetkili servisinde taktırmıştık. Testimizin esas odak noktası ise; yakıt tüketiminde vaadedilen tasarrufun olup olmayacağı yönündeydi. Ayrıca performans konusunda da artışın olacağı, özellikle düşük devirlerde bu durumun hissedileceği belirtilmişti ve bu duruma da göz atma şansımız oldu. Yakıt tüketimi konusunda şu yolu izledik; - Test 1: Sabah evden iş yerine sürüşü canlandırdığımız 1. testimizde; Soğuk motora sahip aracımız ile 10km'lik mesafeyi katettik. Orta düzeyde kalabalık sayılabilecek bir sabah trafiğiydi. Kimi zaman açık olan yollar, kimi zaman da yoğunluk ve trafik ışıkları nedeniyle sıkıştı. 4 gün VGT'li, 4 gün VGT'siz yaptığımız test sonunda, ortalama tüketim, ortalama hız, mesafe, sürüş süresi, dış sıcaklık ve motor sıcaklığı gibi değerlerin 4 günlük ortalamalarını aldık ve çıkan sonuçları karşılaştırdık. Sürüş şartları ise birbirlerine oldukça yakındı. - Test 2: Şehir içi trafiğini canlandırdığımız 2. testimize; Bir noktadan sürüşe başladık ve kimi zaman akıcı, kimi zaman da oldukça sıkışık trafikte, Ankara'nın neredeyse tüm merkezlerini gezerek başlangıç noktamıza geri döndük. Toplamda 62km mesafe katettik. VGT'li ve VGT'siz yaptığımız her iki testin sonucunu da 1. testteki değişkenleri kullanarak karşılaştırdık. VGT'siz testte bir miktar daha sıkışık trafik mevcuttu. - Test 3: Şehir dışı trafiğini canlandırdığımız 3. testimizde; Ankara Çevre Yolu'nda bir noktadan sürüşe başladık ve aynı noktanın karşı istikametine dönüş yaptık. Toplamda 40km'lik sürüş gerçekleşti. Aracın gösterge hızını 105km/s olarak belirledik ve hız sabitleyici kullanarak bu hızı korumaya gayret ettik. 1. ve 2. testteki değişkenler aynen geçerliydi. VGT'siz sürüş sırasında küçük bir yol çalışması mevcuttu. Bu durum VGT'nin lehineydi. - Test 4: Genel tüketim hesaplama; Son testimizde sürüş yoktu. Hem VGT'li hem de VGT'siz 295'şer km'lik toplam sürüşümüzün genel yakıt tüketimini her biri için ayrı ayrı hesapladık. Yol bilgisayarından elde ettiğimiz teorik tüketim değerlerini, depodan depoya dolum yoluyla elde ettiğimiz pratik tüketim değerleriyle karşılaştırdık. Yukarıdaki maddelerde de görüldüğü gibi, detaylı, gerçeğe yakın ve adil bir tüketim testi yapmaya gayret ettik. Ancak aynı araç ile farklı zamanlarda yapılan sürüş nedeniyle testte sapmalar da maalesef meydana geldi. Ancak genel bir bilgi verdiğini düşünüyoruz. Sonuçları analiz etmek ve VGT'ye de söz hakkı vermek amacıyla kendilerini de Ankara'ya davet ettik. Talebimize olmulu yanıt verdiler ve firma yetkilisi Ulaş Bey ile de detaylı bir değerlendirme yaptık. Bu değerlendirmede kendisine ürün hakkında merak edilen ve konuşulan birçok şeyi sorma fırsatı bulduk. Konuşulan konular; VGT montajı VGT kullanımı, performans ve tüketime etkisi VGT test raporu VGT'nin içinde nasıl bir şey var VGT mucidi ve tasarımcısı VGT konulu dava Kendilerine davetimize olumlu yanıt verdikleri ve samimiyetleri için teşekkür ederiz. Ayrıca ürünü test edeceğimizi belirttiğimiz ilk günlerde, Facebook ve Instagram hesaplarımızda olumlu - olumsuz katkıda bulunan tüm takipçilerimize de ayrıca teşekkür ederiz.
    https://www.youtube.com/watch?v=v2jzJedlWhs
  • Tasarruf yapıyor, emisyon düşürüyor, performans artırıyor, motorun ömrünü uzatıyor ve bunların hepsini tek başına yapıyor.


    Yersen.

  • TahaKaradeniz kullanıcısına yanıt

    her eve lazım  

  • boşa yerden gelen bi para vardı. bugün İEMS in siparişini verdim.

    sonuçları buraya tekrar yazarım.

    VGT ile karıştırmayın derim. ikisi farklı etkilere sahip. VGT çakma. İEMS bu sistemin patent davasını kazanmıştır. VGT de zaten İEMSten esinlendik diyen birinin ürünü.

  • emredioksit kullanıcısına yanıt

    Bekliyoruz, aracınız nedir?

  • Sonra akp niye kazanıyor 

  • arkadaşlar ürünü aldım. aracım Geely Emgrand 2012 premium sr modeli. euro 5 model.


    ilk izlenimlerimde yakıtta beklediğim etkiyi göremediğimi söyleyebilirim. ancak firmayla görüşmelerimiz devam ediyor. farklı bir girişe bağlama noktasındayız. netleşirse onu da yazarım.

    ancak motor sürtünmesini önemli ölçüde kestiğini söylemem gerek. araç yağ gibi akıyor yani. yakıtla ilgili min %20 tasarruf öngörüyor firma ama ben şu an için %5lerde etki gördüm.

  • Yüzde 5 de sürüş koşullarında farklılık ile ilgili olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emredioksit kullanıcısına yanıt

    son durum nedir.aktarabilirmisin

  • Evet arkadaşlar yaklaşık bin kilometre yol katettikyen sonra yorumlarımı paylaşayım. İems yetkilileriyle de görüştük durumu.
    Yakıt tasarruf konusunda yine farklı değil. Dediğim gibi yüzde 5 şehir içi tasarruf var. Şehirdışında süper ama yüzde 20yi gördüm diyebilirim. Ama bu tamamen araç sürüş tarzınıza bağlı. Çünkü araç gerçekten akıyor. Motor freni çok çok azalıyor yağ gibi akıyor. Araç çok sürekli gazla gitmezseniz daha da tasarruf edebilirsiniz. Araç zaten kendiliğinden gidiyor. Bir de güçlü motoru olan bir araçla daha çok tasarruf edilebilir. Benim aracın tork düşük o yüzden yeterli geldi bana ürün.
    Tavsiye ederim. Aracın titremesi kalmadı gibi. Düşük devirlerde çok çabuk toparlıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu soruyu soran kişinin 2020 passatı var. Ülkeye bak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • emredioksit kullanıcısına yanıt

    Peki bu dediklerinizi nasıl yapıyormuş o kit? Açıklamasını nasıl yapıyorlar merak ettim.

  • Hocam aracın yanmasını zengin karışımla yapıyor. Havayı depoluyor kısaca. Yakıtın yanması gereken hava miktarını fazladan sağlıyor. Emisyonlar çok düşük yanma kaliteli oluyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.