Şimdi Ara

Xenon'un Yağmur 'Performans'ı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
5.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 6000K değerine kadar yağmur ve siste xenonun sorun olmayacağını söylüyorlardı. Şu videoda ne kadar performans gösterebildiği açıkça görülüyor. 4300K xenon taktrmayı düşünüyordum tam bir rezaletmiş böyle gece gidilir mi?




    _____________________________
    Under Construction




  • Bende yağmurlar başladığında böyle olacağım eminim..
    _____________________________
    2006 Honda Civic ES Cosmic Gri Manuel Benzin/LPG
    2010 Honda Civic Elegance Beyaz OV Benzin/LPG
  • Sanki kamerada pozlamayi -2 lere cekmisler.. Okadarda degil artik Diger videolara bakin, cok guzel gosteriyor..
    Fakat Merceksiz bir Xenon takili araba binmistim. Sahibine ilk dedigim sey: Isik cok az gosteriyor, oda sokak lambalarinin altinda gostermedigini soylemistiki.. Diger yerlerde cok daha iyi oldugunu soyledi.
    Tabiki inanmadim, benim Helogen ler bile Sokak lambasi altinda bariz belli oluyordu.

    Belkide merceksiz oldugundandi, bilmiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AytacFx -- 26 Eylül 2010; 22:55:48 >
    _____________________________
  • Çakma xenon'un yağmurdaki kötü performansının görüşünüze olumsuz etkisi, çakma xenonla gözünü aldığınız, geçici körlük yaşattığınız ve karşınızdan üzerinize kör bir şekilde gelen sürücünün oluşturacağı can güvenliği riskinin yanında hiçbirşey...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    Çakma xenon'un yağmurdaki kötü performansının görüşünüze olumsuz etkisi, çakma xenonla gözünü aldığınız, geçici körlük yaşattığınız ve karşınızdan üzerinize kör bir şekilde gelen sürücünün oluşturacağı can güvenliği riskinin yanında hiçbirşey...


    Sonradan takılan Xenon'dan kaynaklanan bir durum sanırım. Yoksa mercek olmadığından mı bu şekilde oluyor? Bu şartlar altında 4300K bile olsa taktırmak mantıksız birşey...
    _____________________________
    Under Construction
  • 6000K xenondan hiçbir şey beklemeyin. Her +6000K gördüğümde, ne kadar bilinçsizce kullanılmış diye gülüyorum. Ben 6000K kullanırken; değil yağmurda, kuru havada bile siyah asfaltta(beyazda fena değildi) yolu göremiyordum. Zorlukla çizgileri seçiyordum.

    6000K xenon bana siyah ve beyaz asfalt arasındaki farkı öğretti diyebilirim. Night Breaker, Extreme Power, GT150, Plus90 gibi bir halojen 6000K'dan çok daha üstün bir görüş imkanı sunar. 6000K olumsuz hava koşullarında sıradan halojenlerden bile vasattır.

    Şimdi ise 4300K xenonlarımla son derece mutluyum. Bu arada 4300K sarı değil, sarımsı beyazdır. Yola sarımsı bir ışık yansır ama merceğinize uzaktan bakan biri beyaz olarak görür. 6000K ise tam beyaz değil, mavimsidir. En iyi aydınlatma için 4300K'dan şaşmayın. Bana çok sarı gelir derseniz, en fazla 5000K alın...
    _____________________________
  • Özellikle kar yağarken çok daha kötü oluyor.
    Orjinal xenonlaeda bile karlı havalarda çok sorun yaşanıyor.

    Gerek orjinal gerekse çakma xenonlar hiç bir ülkede bizim ülkemizdeki kadar rağbet görmüyor. Ne Amerika'da nede Avrupa ülkelerinde bu kadar çok xenon kullanımı ne gördüm nede duydum.

    Yasasın güçlü beyaz-sarı ışık.

    Özellikle kelvini ne olursa olsun çakma xenonlar kahrolsun!!
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Zaten arasında kaldığım lambalar;

    Philips X-treme Power
    Monza H7 4300K 35W

    İkisi de sarımsı fakat tabiki 4300K daha beyaz. Xtreme 3500K civarında diye biliyorum. Ama yukarıdaki videoda 5000K xenonun performansı konuşulmayacak kötü...
    _____________________________
    Under Construction
  • Renk sarıdan maviye döndükçe ışığın havada ilerlemesi zorlaşır.. Sis ve yağmur gibi ışığı tutan tanecikler işin içine girerse iyice zorlaşır..

    Standart halojenlerin rengi ideal..
    _____________________________
    Bunu bilmeyen toplumları koyun gibi güderler &gt;&gt;https://www.youtube.com/watch?v=w_ybzC2wP7Q
    FES TÜRK ŞAPKASI DEĞİLDİR. Naomi Klein - ŞOK DOKTRİNİ Mutlaka okumalısın
  • bence yağmur performansını değil de araç eğer merceksiz farlıysa, çevreye verdiğiniz rahatsızlıktan dolayı yediğiniz küfürleri düşünün...

    O kadar rahatsızlık veriyor ki, karşıdakilere yapılan o kadar büyük saygısızlık ki, merceksiz adi çakma xenon taktıranlar, kültürsüz , cahil olduklarından trafiğe verdikleri zarar için vicdanları değil, genelde yedikleri çeşitli ve yaratıcı küfürlerden dolayı kulakları muhakkak çınlıyordur.
    _____________________________
  • C mizde bi xenon mevcut..ne yağmurlu nede karlı havada bi problem yasamadık.
    _____________________________
  • xenon bir pakettir.

    xenon far demek , xenon mercek ve xenon ampül demektir.
    (bazı istisnalar var , sonu R ile biten xenon ampüllerde vardır. bu ampüllere mercek olmaz)

    öncelikle H ile başlayan hiç bir xenon (çakma xenon) ampülü kaale almayın.
    Ayrıca vectrada xenon mercek olsaydı tavanlarda ışık hareleri olmazdı.


    xenon mercek ve xenon ampül şu anda en iyi aydınlatma sistemidir.
    karşılaştırma yaparken bu noktayı atlamamak gerekir.

    xenon ampül,
    D1R,D1S,D2R,D2S,D3R,D3S,D4R ve D4S tipindedir.

    H1,H3,H4,H7,H11 ve H ile biten tüm xenon ampüller çakmadır.sahtedir.
    philips marka H ile başlayan ampüllerde satılıyor.Bunlarda sahtedir.
    Philips patenti altında üretilmektedir. Philips sahte xenon ampül üretmez.

    Xenon mercek ile halojen mercek arasında da fark vardır
    halojen merceğe xenon ampül takılmaz. takılırsa yolda abuk subuk ışık kaçmaları ve homojen olmayan aydınlatma kümeleri çıkabilir.
    _____________________________




  • Sayın individual, güzel anlatmışsınız; ama keşke bir iki kaliteli marka örneği verseydiniz, bu anlattığınız tarz cxenon takımları için..


    Yani ampül ve nercek seti..
    _____________________________
  • Mercekler piyasada satılmaz.Çünkü farın bir parçasıdır.
    Anca kazalı araçlardan çıkma olarak bulursunuz.

    bosch,valeo,hella,zkw ilk akla gelen mercek üreticileridir.

    xenon kitler ise 2 parçadan oluşur.
    balast ve ampül.

    ampüller servislerde yedek parça olarak satılır ama balastlarda farın parçası olduğundan far ile beraber satın alınır.
    pek emin olmamakla beraber ayrıda satın alınabilir.

    bosch,osram,philips,koito(denso) kit ve ampül üreticilerinde başı çeken markalardır.

    mtec ya da cyclone çakma xenon (sahte) üreticileridir ama bildiğim kadarı ile kaliteliler.


    sıfır araç satın alınırken xenon kit opsiyonu 1000 tl civarıdır.
    hatta daha fazlada olabilir.

    insanlar , halojen merceğe sahip araca 100 liralık çakma xenon kiti alınca , gerçek xenon performansı beklememeli.
    _____________________________
  • Mercekle bile kullanılsa yaramaz diyorsunuz yanı H7 Xenon kiti için. O zaman en mantıklı tercih X-treme Power olacak...
    _____________________________
    Under Construction
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz

    Mercekle bile kullanılsa yaramaz diyorsunuz yanı H7 Xenon kiti için. O zaman en mantıklı tercih X-treme Power olacak...


    Her halükarda H7 oem mercekli çakma xenon, H7 oem mercekli halojenden daha iyidir. Endişeniz olmasın...

    Ekleme: Mercekli farda çakma xenon bile olsa, kesilme çizgisinden ötürü göz almaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 27 Eylül 2010; 0:12:04 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Mercekler piyasada satılmaz.Çünkü farın bir parçasıdır.
    Anca kazalı araçlardan çıkma olarak bulursunuz.

    bosch,valeo,hella,zkw ilk akla gelen mercek üreticileridir.

    xenon kitler ise 2 parçadan oluşur.
    balast ve ampül.

    ampüller servislerde yedek parça olarak satılır ama balastlarda farın parçası olduğundan far ile beraber satın alınır.
    pek emin olmamakla beraber ayrıda satın alınabilir.

    bosch,osram,philips,koito(denso) kit ve ampül üreticilerinde başı çeken markalardır.

    mtec ya da cyclone çakma xenon (sahte) üreticileridir ama bildiğim kadarı ile kaliteliler.


    sıfır araç satın alınırken xenon kit opsiyonu 1000 tl civarıdır.
    hatta daha fazlada olabilir.

    insanlar , halojen merceğe sahip araca 100 liralık çakma xenon kiti alınca , gerçek xenon performansı beklememeli.



    Şimdi ona gelecektim, bazı araçlar mercekli fara sahip oldukları için direkt xenon uygulanabiliyor, zaten donanım listesinde opsiyonel sunuluyor...

    Siz de takıp kullanabiliyorsunuz xenonu...


    Çakma xenon diye birşey yoktur, merceksiz xenon aslında çakma xenon dur.

    Balastsız xenon zaten xenon olmuyor, normal ampül oluyor...

    Kalitesiz xenonlar ise ayrı bir konu tabii çin malı. Yangına sebebiyet bile verebilir.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz

    Mercekle bile kullanılsa yaramaz diyorsunuz yanı H7 Xenon kiti için. O zaman en mantıklı tercih X-treme Power olacak...


    Her halükarda H7 oem mercekli çakma xenon, H7 oem mercekli halojenden daha iyidir. Endişeniz olmasın...

    Ekleme: Mercekli farda çakma xenon bile olsa, kesilme çizgisinden ötürü göz almaz...


    Benim endişem karda kışta durum videodaki gibi olmasın. Bende Xenon taktırmak istiyorum fakat görüşüm düşecekse renkten fedakarlık yapar X-treme Power taktırırım. Peki görüş böyle düşüyorsa uzunlara artırımlı H1 ampul taksam görüş gittiğinde, zor durumda uzunları yaksam olmaz mı?
    _____________________________
    Under Construction




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmertoglu

    Çakma xenon diye birşey yoktur, merceksiz xenon aslında çakma xenon dur.


    Yanlış bilgi...
    H.. serisi xenonlar çakma xenon, D.S, D.R serisi xenonlar gerçek xenondur.

    Orjinal xenonlar iki türlüdür.
    DxS serisi; mercekli farda kullanılmak üzere yapılmıştır.
    DxR serisi; merceksiz farda kullanılmak üzere yapılmıştır. Bu durum, DxR ampullerin halojen yerine takılabileceği anlamına gelmez . Bu farların reflektörünün optik dizaynı, DxR ampule göre dizayn edildiğinden, göz alma sorunu olmaz ve en iyi aydınlatma elde edilir. . (Örn. Nissan primera, x-trail, Toyota corolla, Honda civic...)

    Orjinal xenon için aranan şartlar ise:

    -DxS veya DxR ampul;
    -Oem ballastlar;
    -Far yıkama sistemi;
    -Oto. far yükseklik ayarıdır.

    Görüldüğü gibi mercek şart değildir.



    H.. serisi halojen fara(mercekli veya merceksiz) takılan kitlerin hepsi ise çakmadır. Ve hiç bir oem üreticisinin böyle bir ürünü yoktur...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz

    Bende Xenon taktırmak istiyorum fakat görüşüm düşecekse...

    Evet 4300K'dan yüksek taktırırsanz düşer. Ama 4300K taktırırsanız belirgin olarak artar. Hergün yağışlı-sisli havada yolculuk yaparım diyorsanız, 3000K taktırın...



    quote:

    Orijinalden alıntı: wurtz

    zor durumda uzunları yaksam olmaz mı?

    Olmaz. Yağışlı-sisli havada uzunları açarsanız, önünüze perde inmiş gibi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 27 Eylül 2010; 0:30:09 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.