< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msatic -- 19 Temmuz 2020; 4:35:44 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msatic -- 19 Temmuz 2020; 4:35:44 > |
vatan çok ahlaksız bir firma hocam zaten şikayetin de faydası yok onlara.Ürünü satana kadar herşey.Hırsızlıktan farkı yok yaptıkları işin.O yüzden mağazalarına gidip o şekilde ürünü alın mecbursanız bile konuyu takipteyim inşallah kısa süre içinde çözülür.
|
Siparişiniz ile ilgili süreç şu şekilde oluyor;
+Firma siparişinizi alıyor ve uygun depoya çıkışı için yönlendiriyor. +Fatura kesimi ve kargo barkodu basılıyor. +Bu aşamada iptal ettiğinizde ilgili birime aktarılana kadar (şu dönemlerdeki yoğunluk nedeniyle) çok geç olabiliyor. Ancak muhakkak aktarım sağlanıyor. +Geç olduysa maalesef ürün kargoya verilmiş oluyor. +İade sürecinde ürünün kabul edilmeyip tekrardan Vatan Bilgisayar'a dönüşü bekleniyor. +Burada sizin yaşadığınız mağduriyet kargo kaynaklı. Yoğunluk nedeniyle kargolarda (sadece UPS değil) çok fazla gecikme ve hata yaşanabiliyor. +Kargo Vatan Bilgisayarın eline ulaştığında 3 iş günü içerisinde kontrol ediliyor ve tarafınıza dönüş yapılıyor. İade talep ettiğinizde bankaya talimat geçiliyor ve banka kartınıza geri yükleme işlemini çoğunlukla 3 iş günü içinde ancak 10 iş günü de sürebilecek şekilde tamamlıyor. +Diyelim ki kargo kayıp. Burada Vatan Bilgisayar kargo firmasından kargonun takibine ilişkin araştırma yapılmasını talep ediyor. Kargonun kayıp olduğu ortaya çıkarsa Vatan Bilgisayar aynı şekilde bankanıza talimat geçiyor ve karta geri yükleme sürecine geçiyor. Vatan Bilgisayar UPS kargodan tazminini sağlıyor. Ancak buradaki süreci yönetecek kurum Vatan bilgisayar. Siz ne yapabilirsiniz? Vatan Bilgisayar müşteri hizmetlerini arayarak (Dahili 1) kargonuzun akıbeti için kargoya baskı yapması konusunda ısrar etmeniz gerekiyor. Vatan Bilgisayar ısrar etmezse kargo firması acil iş yapmaz. Sizin ısrarınız sonucu kargo ya ulaştırılacak ya da kayıp olduğunu söyleyecek. İki durumda da Vatan Bilgisayar paranızı iade edecek. Buradaki kilit nokta, kargonun öyle ya da böyle neticelenmesi. |
Sabır sabır da kredi kartı ekstrem geldi hocam? :/ Kullanmadığım ürünün parasını istiyor banka benden. Benim mağduriyetim ne olacak? Bende bankaya sabretmesini söyleyeyim o zaman, bu ay kredi kartını ödemeyeyim. Olur mu? Olmazsa bu da olmaz işte. 12 gün olmuş bir kargoyu becerememiş, çalışmasın o zaman. Parasını neden alıyor, ürünü neden kabul ediyor madem ulaştıramayacak?
Eğer kargo yetişmiyorsa kota sistemi uygular, haddinden fazla teslimat almaz o zaman. Yok aç gözlülük yapıp, tüm gönderileri kabul ediyorsa, o zaman ulaştırmak zorundadır Adamlar günlerdir telefonlara bile cevap vermiyorlar diyorum anlayış göster diyorsunuz. Sizin başınıza gelmez umarım, çok tatsız bir şey çünkü. |
Sapphire Pulse RX 5600 XT marka bir ekran kartı satın aldım, fakat daha sonra başka bir model satın almaya karar verdim. Siparişi henüz yeni vermiştim ve derhal iptal talebinde bulundum.
Böyle alisveris yapilmaz ki, kusura bakmayin hatanin bir kismi sizin. Arastirmadan etmeden pat diye ekran kartinin siparisini verip hemen 10 saniye sonra fikir degistirip iptal edip baska kart almaya karar vermissiniz. Kargoyu arayip iptal ettirmenizde yanlis bu arada. Kendi kendinize kural kanun uretmissiniz. Urun size geldikten sonra arayip iade talebiniz oldugunu soylersiniz size kargo icin kod vs. bilgilendirmesi yapilir iade edersiniz paraniz hesabiniza iade edilir.Vatanla defalarca alisveris yaptim evet bazen tilki oluyolar ama her turlu kurala uyuyorlar ki defalarca kez urun garantiye yollayip sifiriyla degisim yaptirdim adamlara. |
Mesajını okurken midem bulandı, seviyenin bu kadar düşmesi beni utandırdı arkadaş. İnanılmaz saldırgan ve tamamen "troll" görünümlü bir mesaj atmışsın, firmaların bu forumlarda ayakları olduğunu da biliyoruz. Bu seviyeye inmeyeceğim ama tek diyeceğim Vatan ya da başkası inşallah bir gün 4 haneli rakamlarda bir paran bu şekilde havada kalır, kimseye ulaşamazsın evde sinirlenir durursun. O gün hatırla bu yazdıklarını. İnsaniyetini yitirmek ne acı..
Parayı ben kazandım, emek verdim kazandım, nerede nasıl yiyeceğim de beni ilgilendirir. Bu sana terbiyesizlik yapma hakkı vermez. İnsanlar binbir zorlukla kazanıyor bu paraları, kimse ağaçtan toplamıyor. Haddini bil. |
Öncelikle geçmiş olsun hocam,
Vatan Bilgisayar’ın müşteri politikası: “Müşteri her zaman haksızdır ve herşey parayı alana kadardır”dır. Maalesef bunu bizzat tecrübe ettim 8 ay kadar önce. Halen almadığım ve mağazada duran(ürüne mağazada bir zarar gelirlerse sorumluluk kabul etmiyorlarmış utanmadan arayıp bunu söylediler bir de) ürünün 8000TL’lik kredisini ödüyorum. Tüketici hakem heyetlerindeki kurullar hukuken pek bilgisi olmayan raportörlerin raporları ile bağlı gibi davranarak oybirliğiyle raportör ne yazarsa onu kabul ediyor. Dava yolu ile hakkımı arıyorum ama o da görünüşe göre 1 yıldan önce sonlanmayacak yani sağolsunlar beni mahkemelerde süründürüyorlar. Suçum ise vatan bilgisayardan alışveriş yapma girişiminde bulunup almadığım ürünün parasını önceden ödemek. Herkese tavsiyem bir firmadan ürün almadan önce (güvenilir bir firma olsa bile) şikayet sitelerinden firma ile ilgili şikayetlere bakmanız. Yıllardır güvenilir olan/görünen firmalar da zaman içerisinde güvenilmez hale gelebiliyor. Umarım kısa sürede bu sorununuz çözülür. |
burada vatanın suçu ne ben anlamadım ürünü sen almışsın sistem otomatik olarak stoğun en fazla olan mağazayı seçmiş nöbetci çalışan siparişi görür görmez paketlemiş ve göndermiş geç gönderse suç erken göderse suç bu adamlar da bi yaranamadı size
senin yanlışlıkla aldığını o paketleyen bilemez ki sen müşteri hizmetlerine talebi ilettin tamam ama o paketleyen diğer oda da değil. büyük ihtimalle email attı. tabi çalışan o yoğunlukda da emaillerine bakmadı... çünkü normal bir süreçte değiliz virüs salgını var ve hiç bir yerde tam personel çalışmıyor bu tip dönemlerde alışverişlere 2 kat dikkat etmek gerekiyor.. |
Bugüne kadar birden fazla kez alışveriş yaptığım ve memnun kaldığım birkaç firmayı paylaşayım; QP Bilişim, Webdenal, N11/Magic, Sinerji, DFS Bilgisayar, SİTEM
Sorun yaşadıklarım; Vatan, Teknobiyotik, Hepsiburada vs |
Ülkede denetlense kapatılacak olan ilk firmalar kargo firmaları. Geçen hafta cuma 10kg kedi maması aldım. 30tl fazla verip istanbuldaki bir satıcıdan aldım ki hem cok az mama var elimde hızlı gelsin, hemde daha az araç değişimi yaşayıp paket yırtılmasın delinmesin falan. Bilin bakalım ne oldu. Kargo küçükcekmece subeden yüklendi ve ataşehire gelmektense adanaya gönderildi. neredeyse 1 haftadır mama bekliyorum. Gelen paketi o kadar detaylı inceleyecğim ki bir delik yırtık olsun olduğu gibi geri yollayacağım. Aras kargoyla çalışmasın artık satıcıda.
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msatic -- 6 Nisan 2020; 14:20:9 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scerit -- 6 Nisan 2020; 14:21:21 > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msatic -- 6 Nisan 2020; 15:24:51 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msatic -- 6 Nisan 2020; 16:10:57 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msatic -- 6 Nisan 2020; 16:20:39 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|