Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar ve UPS Kargo Rezaleti! Çok Zor Durumdayım!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
173
Cevap
3
Favori
17.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
285 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir hatayla 25.03.2020 tarihindewww.vatanbilgisayar.com adresinden Sapphire Pulse RX 5600 XT marka bir ekran kartı satın aldım, fakat daha sonra başka bir model satın almaya karar verdim. Siparişi henüz yeni vermiştim ve derhal iptal talebinde bulundum. Vatan Bilgisayar talebimin alındığını söyledi, buna rağmen ürün kargoya verildi ve bana gönderildi. Sonra yoldayken kargoya bilgi vermelerini ve ürünü iade etmek istediğimi tekrar ilettim. Bilgi verdik size ulaşmadan geri gelecek dediler. Öyle olmadı 5 gün sonra ürün geldi, görüştüğüm Vatan yetkilisi kargoyu kabul etmeyin, iade edilecek deyip geri gönderin dedi. Dediğini yaptım.

    İadeye giden kargo Ankara'dan Adana'ya 1 Nisan'da ulaşmış gözüküyor ve dağıtıma çıkarıldı yazıyor. Bugün 6 Nisan halen kargo ortada yok, UPS ise kargonun etiketinin silinmiş olabileceğinden şuan akıbeti belli değil dedi ve güya tahkikat başlattı. Ben iade ettiğim ürünün binlerce liralık ücretini ödedim, şuan elimde ne ürün var ne de param iade ediliyor! Vatan Bilgisayar ve UPS Kargo telefonlara cevap vermiyor, resmen zor duruma soktular, ne paramı ne de ürünü geri alamıyorum. 14 gün iade süresi ne olacak bilmiyorum.

    Sipariş Numaram: SPR7075*** (aşağıya bakınız)
    Ürünü hazırlayan personelden tutun, kargoyu dağıtıma çıkan personele kadar hepsinin adı soyadı elimde mevcut fakat ben bu iş mahkemeye varmadan çözülsün istiyorum.

    Lütfen destek verin, desteğinize ihtiyacım var, konuyu öne çıkarın. Benim yerimde siz de olabilirdiniz

    Güncelleme 1: 12 gün sonra Vatan Bilgisayar'dan aradılar, ilgileneceklerini ve dönüş yapacaklarını belirttiler. Daha önce birçok kanaldan(sitelerinden, sosyal medya hesaplarından vs) kendilerine konuyu iletmiştim, sürekli ilgili birime aktardık diyorlar ama sonuç yok. Halen beklemedeyim. Madem kurumsal bir firmalar, bütün DH Forum'un gözü önünde bu olayı çözmeliler.

    Güncelleme 2: 13. gün UPS kargo yetkilisi aradı, paketin Adana'daki ilgili şubede olduğunu fakat Vatan'ın Adana mağazası kapalı olduğu için iade edilemediğini aktardı ama bilmiyorum. Daha önce de farklı bir açıklama yapmışlardı. Ya da nasıl oluyorsa Vatan, internet sitesinden alınan ürünü kapalı mağazadan bana kargoluyor ama geri alamıyor. Şimdi onlar da Vatan'la görüşecek tekrar. Halen bekliyorum.

    Ara Güncelleme: Vatan'ı aradım, bekleyen müşteriler arasında 40.sıradayım, tahmini bekleme süresi 37 dakika diyor. 24 dakikadır telefon açık bekliyorum. Mükemmel bir hizmet arkadaşlar. (çağrı merkezi kargoyu genel merkeze isteyeceklerini söyledi, bekliyoruz). 2 gündür arıyordum çevir sesi gelmiyor kapanıyordu, bugün bağlandım sonunda. Güncellemeleri paylaşacağım.

    Arkadaşlar UPS Kargoyu ara demişsiniz geçen aradım tam 1 saat müşteri hizmetlerine bağlanmayı bekledim, sonra telefon 1 saat sınırına takıldı görüşemeden kapandı. Durum o derece yani, sonraki gün tekrar aradım 45 dakika sonra bağlandım Vatan'da onlar da aynı.

    Güncelleme 3: 15. gündeyiz. Vatan Bilgisayar internet sitesi üzerinden kendilerine attığım mesaja cevap verilmiş, sürecin çok uzadığı için iade ürünün ulaşımını beklemeden iade işlemlerini başlattıklarını bildirmişlerdir. 15 gündür süren bu süreç beni gerçekten yıprattı, keşke iş buralara gelmeden çözülseydi çünkü eminim her mağdur sesini bu kadar duyuramıyordur, yine de çözüm için teşekkür ederim. İade hesabıma yansıyınca burayı tekrar güncelleyeceğim. Bana destek olan tüm DH üyelerine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum, hepiniz iyi ki varsınız

    Süreç sonuçlanmadan konunun neden DH manşetinden düşürüldüğünü anlamadım. İade için talimat verildiği söylendi fakat halen gerçekleşmedi, maalesef bu saatten sonra ancak icraate inanırım, sorun yok gerekirse başka sosyal medya mecralarına da taşırız. Umarım gerek kalmaz!

    Güncelleme 4: 16. gündeyiz, Vatan'ı aradım, kendi siteleri üzerindeki ticket sisteminde iade işlemlerini başlattık demelerine rağmen elemanları iade işleminin başlamadığını söylüyor! Bu adamlar beni çıldırtacak! Birkaç gün daha bekleyip sonra gereken hukuki işlemleri başlatacağım. Bu arada UPS Kargo'dan Arzu Hanım'a teşekkür ederim, kendisi birkaç gündür ilgileniyor ve bana süreç hakkında gelişmeleri bildiriyor. Bazılarınız sadece kargodan kaynaklandığını düşünüyor fakat yanılıyorsunuz, bu iş Vatan'ın işi savsaklamasından, organizasyon eksikliğinden bu noktaya geldi. UPS suçlu fakat Vatan daha da suçlu.

    Güncelleme 5: Bugün 20. gün, iade işlemleriniz başlatıldı dedikleri halde, 5 gündür hesabıma iade yansımamıştır. Çocuk mu kandırıyorlar anlamadım. Ben böyle rezalet böyle berbat çalışan bir firma görmedim. Müşteriye yalan söyleyip, oyalamak nedir? Tam 20 gündür basit bir iade işlemini yapamadılar!

    Güncelleme 6: Bugün 25. gün ve Vatan Bilgisayar bana doğru söylemiyor, halen iade işlemlerini yapmadı. Ürün bir haftaya yakındır Vatan genel merkezine ulaşmış olmasına rağmen, işlem yapılmamıştır. Çağrı merkezinde 3 kez hattan düştüm, tekrar geri aramadılar.

    Güncelleme 7: Tam 1 ay uğraştıktan sonra, iade sürecini tamamladılar arkadaşlar. Bankaya talimat verilmiş ve işlem hesabıma yansımış. Ne desem boş, fiyatlar yükseldi, iade aldım ama geç gelen adalet diyelim işte. Yorum yapmıyorum. Bir daha da kendilerine güvenmem, mecbur kalmadıkça alışveriş yapmam. Benim için kurumsallığı ve karizması çizilmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msatic -- 19 Temmuz 2020; 4:35:44 >







  • Siparişiniz ile ilgili süreç şu şekilde oluyor;

    +Firma siparişinizi alıyor ve uygun depoya çıkışı için yönlendiriyor.
    +Fatura kesimi ve kargo barkodu basılıyor.
    +Bu aşamada iptal ettiğinizde ilgili birime aktarılana kadar (şu dönemlerdeki yoğunluk nedeniyle) çok geç olabiliyor. Ancak muhakkak aktarım sağlanıyor.
    +Geç olduysa maalesef ürün kargoya verilmiş oluyor.
    +İade sürecinde ürünün kabul edilmeyip tekrardan Vatan Bilgisayar'a dönüşü bekleniyor.
    +Burada sizin yaşadığınız mağduriyet kargo kaynaklı. Yoğunluk nedeniyle kargolarda (sadece UPS değil) çok fazla gecikme ve hata yaşanabiliyor.
    +Kargo Vatan Bilgisayarın eline ulaştığında 3 iş günü içerisinde kontrol ediliyor ve tarafınıza dönüş yapılıyor. İade talep ettiğinizde bankaya talimat geçiliyor ve banka kartınıza geri yükleme işlemini çoğunlukla 3 iş günü içinde ancak 10 iş günü de sürebilecek şekilde tamamlıyor.
    +Diyelim ki kargo kayıp. Burada Vatan Bilgisayar kargo firmasından kargonun takibine ilişkin araştırma yapılmasını talep ediyor. Kargonun kayıp olduğu ortaya çıkarsa Vatan Bilgisayar aynı şekilde bankanıza talimat geçiyor ve karta geri yükleme sürecine geçiyor. Vatan Bilgisayar UPS kargodan tazminini sağlıyor. Ancak buradaki süreci yönetecek kurum Vatan bilgisayar.

    Siz ne yapabilirsiniz?
    Vatan Bilgisayar müşteri hizmetlerini arayarak (Dahili 1) kargonuzun akıbeti için kargoya baskı yapması konusunda ısrar etmeniz gerekiyor. Vatan Bilgisayar ısrar etmezse kargo firması acil iş yapmaz. Sizin ısrarınız sonucu kargo ya ulaştırılacak ya da kayıp olduğunu söyleyecek. İki durumda da Vatan Bilgisayar paranızı iade edecek. Buradaki kilit nokta, kargonun öyle ya da böyle neticelenmesi.
    Sabır sabır da kredi kartı ekstrem geldi hocam? :/ Kullanmadığım ürünün parasını istiyor banka benden. Benim mağduriyetim ne olacak? Bende bankaya sabretmesini söyleyeyim o zaman, bu ay kredi kartını ödemeyeyim. Olur mu? Olmazsa bu da olmaz işte. 12 gün olmuş bir kargoyu becerememiş, çalışmasın o zaman. Parasını neden alıyor, ürünü neden kabul ediyor madem ulaştıramayacak?

    Eğer kargo yetişmiyorsa kota sistemi uygular, haddinden fazla teslimat almaz o zaman. Yok aç gözlülük yapıp, tüm gönderileri kabul ediyorsa, o zaman ulaştırmak zorundadır

    Adamlar günlerdir telefonlara bile cevap vermiyorlar diyorum anlayış göster diyorsunuz. Sizin başınıza gelmez umarım, çok tatsız bir şey çünkü.
    Sapphire Pulse RX 5600 XT marka bir ekran kartı satın aldım, fakat daha sonra başka bir model satın almaya karar verdim. Siparişi henüz yeni vermiştim ve derhal iptal talebinde bulundum.

    Böyle alisveris yapilmaz ki, kusura bakmayin hatanin bir kismi sizin. Arastirmadan etmeden pat diye ekran kartinin siparisini verip hemen 10 saniye sonra fikir degistirip iptal edip baska kart almaya karar vermissiniz. Kargoyu arayip iptal ettirmenizde yanlis bu arada. Kendi kendinize kural kanun uretmissiniz. Urun size geldikten sonra arayip iade talebiniz oldugunu soylersiniz size kargo icin kod vs. bilgilendirmesi yapilir iade edersiniz paraniz hesabiniza iade edilir.Vatanla defalarca alisveris yaptim evet bazen tilki oluyolar ama her turlu kurala uyuyorlar ki defalarca kez urun garantiye yollayip sifiriyla degisim yaptirdim adamlara.
    Mesajını okurken midem bulandı, seviyenin bu kadar düşmesi beni utandırdı arkadaş. İnanılmaz saldırgan ve tamamen "troll" görünümlü bir mesaj atmışsın, firmaların bu forumlarda ayakları olduğunu da biliyoruz. Bu seviyeye inmeyeceğim ama tek diyeceğim Vatan ya da başkası inşallah bir gün 4 haneli rakamlarda bir paran bu şekilde havada kalır, kimseye ulaşamazsın evde sinirlenir durursun. O gün hatırla bu yazdıklarını. İnsaniyetini yitirmek ne acı..

    Parayı ben kazandım, emek verdim kazandım, nerede nasıl yiyeceğim de beni ilgilendirir. Bu sana terbiyesizlik yapma hakkı vermez. İnsanlar binbir zorlukla kazanıyor bu paraları, kimse ağaçtan toplamıyor. Haddini bil.
    Öncelikle geçmiş olsun hocam,

    Vatan Bilgisayar’ın müşteri politikası: “Müşteri her zaman haksızdır ve herşey parayı alana kadardır”dır.

    Maalesef bunu bizzat tecrübe ettim 8 ay kadar önce. Halen almadığım ve mağazada duran(ürüne mağazada bir zarar gelirlerse sorumluluk kabul etmiyorlarmış utanmadan arayıp bunu söylediler bir de) ürünün 8000TL’lik kredisini ödüyorum. Tüketici hakem heyetlerindeki kurullar hukuken pek bilgisi olmayan raportörlerin raporları ile bağlı gibi davranarak oybirliğiyle raportör ne yazarsa onu kabul ediyor. Dava yolu ile hakkımı arıyorum ama o da görünüşe göre 1 yıldan önce sonlanmayacak yani sağolsunlar beni mahkemelerde süründürüyorlar. Suçum ise vatan bilgisayardan alışveriş yapma girişiminde bulunup almadığım ürünün parasını önceden ödemek.

    Herkese tavsiyem bir firmadan ürün almadan önce (güvenilir bir firma olsa bile) şikayet sitelerinden firma ile ilgili şikayetlere bakmanız. Yıllardır güvenilir olan/görünen firmalar da zaman içerisinde güvenilmez hale gelebiliyor.

    Umarım kısa sürede bu sorununuz çözülür.
    burada vatanın suçu ne ben anlamadım ürünü sen almışsın sistem otomatik olarak stoğun en fazla olan mağazayı seçmiş nöbetci çalışan siparişi görür görmez paketlemiş ve göndermiş geç gönderse suç erken göderse suç bu adamlar da bi yaranamadı size

    senin yanlışlıkla aldığını o paketleyen bilemez ki sen müşteri hizmetlerine talebi ilettin tamam ama o paketleyen diğer oda da değil. büyük ihtimalle email attı. tabi çalışan o yoğunlukda da emaillerine bakmadı...

    çünkü normal bir süreçte değiliz virüs salgını var ve hiç bir yerde tam personel çalışmıyor bu tip dönemlerde alışverişlere 2 kat dikkat etmek gerekiyor..
    Ülkede denetlense kapatılacak olan ilk firmalar kargo firmaları. Geçen hafta cuma 10kg kedi maması aldım. 30tl fazla verip istanbuldaki bir satıcıdan aldım ki hem cok az mama var elimde hızlı gelsin, hemde daha az araç değişimi yaşayıp paket yırtılmasın delinmesin falan. Bilin bakalım ne oldu. Kargo küçükcekmece subeden yüklendi ve ataşehire gelmektense adanaya gönderildi. neredeyse 1 haftadır mama bekliyorum. Gelen paketi o kadar detaylı inceleyecğim ki bir delik yırtık olsun olduğu gibi geri yollayacağım. Aras kargoyla çalışmasın artık satıcıda.
  • senin kartın katakulli olmuş olabilir bi ara öyle söylenti vardı bilemem. elinde iadeye dair belge varsa sıkıntı olmaz söke söke alırsın ama sadece söz ile gönderdiysen zor.
  • encuni kullanıcısına yanıt
    Sipariş bilgileri, ödeme dekontu, kargo takip bilgileri mevcut. Kargo takip sayfasında iade edilmek üzere döndüğüne dair not mevcut. Ne yani koskoca iki şirket böyle bir şeye tenezzül eder mi? Bilmiyorum.
  • şikayet var a şikayet yaz dostum illa ilgileniyorlar
  • Yuh ne yapmışlar öyle.Benim yurtdışından garantiden ücretsiz kulaklığı UPS ile gönderdi Logitech.Hollanda'dan İstanbul'a 18 saate ulaştı oradanda evime 3 güne geldi.Şikayet et.14 gün iade süreci kargo eline ulaştıktan sonra başlar diye biliyorum ben.
  • Afacan Dennis kullanıcısına yanıt
    Yazdım hocam, kendilerine 10 kez yazdım, şikayet var'a da yazdım. Gördünüz mü bilmiyorum binlerce şikayet var şuan zaten. Hiç bir şekilde ilgilenmiyorlar.

    25 Mart'ta aldığım ürün, 30 Nisan'da kapıma geldi ve iade etmek üzere geri yolladım. Bugün 6 Nisan ve kargo firması gönderinin güncel durumunu bilmiyor! Vatan da ortada yok. Ben böyle bir rezalet ne duydum ne gördüm. İki firmanında telefonları cevap vermiyor ama Vatan halen internet sitesi üzerinden kampanyalar düzenlemeye ve satış yapmaya devam ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msatic -- 6 Nisan 2020; 14:20:9 >
  • ürün iade 14 gün kargoyu teslim aldıktan sonra başlar garanti süreci de aynıdır. örnek veryorum kartı aldınız 1 nisanda kartı size 10 nisanda teslim ettiler 2 yıl garantili kart 5 nisan 2022 de bozuldu. kartın garantisi hala dolmamıştır. 10 nisan 2022 de dolar. başvurduğunuzda size hayır diyemezler.
    Birde vatan müşterisini kanunlar çerçevesinde kırmayan ender firmalardan biridir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scerit -- 6 Nisan 2020; 14:21:21 >
  • scerit S kullanıcısına yanıt
    Hocam doğru diyorsunuz ama 12 gün oldu ürün halen kargoda geziyor ve şuanda akıbeti belli değil. Kargoda geçirdiği süre iade süresinden düşmüyor mu? Ben şöyle bir kargo görseli paylaşayım, az önce aldım ekran görüntüsünü. Buyrun;

    6 Nisan itibariyle kargo takip ekranı şu şekilde;
    Vatan Bilgisayar ve UPS Kargo Rezaleti! Çok Zor Durumdayım!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msatic -- 6 Nisan 2020; 14:24:38 >




  • msatic M kullanıcısına yanıt
    vatan çok ahlaksız bir firma hocam zaten şikayetin de faydası yok onlara.Ürünü satana kadar herşey.Hırsızlıktan farkı yok yaptıkları işin.O yüzden mağazalarına gidip o şekilde ürünü alın mecbursanız bile konuyu takipteyim inşallah kısa süre içinde çözülür.
  • Benimde şuanda hepsiburadaya iaden var 30 unda kargoya verdim hepsijet hala gitmedi hepsiburadayi aradım bu 14 gün iade hakkı kargo süresini kapsamıyor sizin kargoya verdiğimiz tarih belli dedi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Afacan Dennis kullanıcısına yanıt
    Hocam bırakın alışveriş yapmayı, önünden geçersem, sokağından geçersem iki olsun. Bu da bana ders olsun. Yahu ben nereden bilebilirim başıma bunların geleceğini, paramla rezil oldum resmen. UPS Kargo'nun da çok ciddi ihmali var bu konuda, en az Vatan kadar onlar da suçlu. İki firma da ilgilenmiyor.

    Eğer bu olay çözüme kavuşmazsa, Vatan Bilgisayar ve UPS Kargo hakkında tüketici hakem heyetine ve CİMER'e şikayette bulunacağım. Üstelik iki firma hakkında da savcılık vasıtasıyla suç duyurusunda bulunup dava açacağım. Asla peşini bırakmam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msatic -- 6 Nisan 2020; 15:24:51 >
  • Geçtiğimiz perşembe gecikme sebebiyle UPS Adana HUB adresinden elden paketimi aldım. Paketler aşırı yığılmış vaziyette ve yetişemiyorlar. Gidip elden almasaydım belkide 2 gün daha bekleyecekti.

    Diğer kargolarda durum nasıl bilemiyorum ama güncel konular nedeniyle e ticaret alışverişlerinde epey artış var. Hiç bir kargo şirketine de kapasitenden fazla hizmet verme diyemeyiz, o zamanda hizmet vermiyor olur.

    Velhasıl biraz anlayış ve sabır gerek.
  • armax kullanıcısına yanıt
    Sabır sabır da kredi kartı ekstrem geldi hocam? :/ Kullanmadığım ürünün parasını istiyor banka benden. Benim mağduriyetim ne olacak? Bende bankaya sabretmesini söyleyeyim o zaman, bu ay kredi kartını ödemeyeyim. Olur mu? Olmazsa bu da olmaz işte. 12 gün olmuş bir kargoyu becerememiş, çalışmasın o zaman. Parasını neden alıyor, ürünü neden kabul ediyor madem ulaştıramayacak?

    Eğer kargo yetişmiyorsa kota sistemi uygular, haddinden fazla teslimat almaz o zaman. Yok aç gözlülük yapıp, tüm gönderileri kabul ediyorsa, o zaman ulaştırmak zorundadır

    Adamlar günlerdir telefonlara bile cevap vermiyorlar diyorum anlayış göster diyorsunuz. Sizin başınıza gelmez umarım, çok tatsız bir şey çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msatic -- 6 Nisan 2020; 16:10:57 >
  • msatic M kullanıcısına yanıt
    Harcama itirazı yap, ve satın alırken 2 defa düşün. İadeler hep sancılıdır.
  • armax kullanıcısına yanıt
    Burası bir hukuk devleti olduğuna göre, kimse kafasına göre iş yapamaz, yapmamalı. Harcama itirazı yaptım fakat banka reddetti. İadenin alışverişi yaptığım şirket tarafından yapılabileceğini söylediler. Yani banka sizin aranızda ben karışmam diyor. Halbuki özellikle ABD'de bankaların bu tarz durumlarda çat diye ücreti geri çektiğini biliyorum, bizde yok maalesef. Vatan Bilgisayar ve UPS Kargo beni çıldırttı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msatic -- 6 Nisan 2020; 16:20:39 >
  • hayır siz de cıvıtıyonuz amaaa.. kardeş ayak üstü yapmıcaksın gitceksin ilk elden vereceksin ve herşeyi kaydedeceksin resim vs nyse. mesela ben g502 hero alcaktım ama g502 hero silver geldi. adam resme farklı açıklamaya farklı yazmış. aldım hiçbişe demedim getiren kargocuya da. gittim koştum aras kargoya elimden verdim ve resminide cektim. 3 gün sora param elimdeydi. siz de cıvıtıyonuz artık. milyon konu açılıyor bari akıllanın yav

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • armax kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siparişiniz ile ilgili süreç şu şekilde oluyor;

    +Firma siparişinizi alıyor ve uygun depoya çıkışı için yönlendiriyor.
    +Fatura kesimi ve kargo barkodu basılıyor.
    +Bu aşamada iptal ettiğinizde ilgili birime aktarılana kadar (şu dönemlerdeki yoğunluk nedeniyle) çok geç olabiliyor. Ancak muhakkak aktarım sağlanıyor.
    +Geç olduysa maalesef ürün kargoya verilmiş oluyor.
    +İade sürecinde ürünün kabul edilmeyip tekrardan Vatan Bilgisayar'a dönüşü bekleniyor.
    +Burada sizin yaşadığınız mağduriyet kargo kaynaklı. Yoğunluk nedeniyle kargolarda (sadece UPS değil) çok fazla gecikme ve hata yaşanabiliyor.
    +Kargo Vatan Bilgisayarın eline ulaştığında 3 iş günü içerisinde kontrol ediliyor ve tarafınıza dönüş yapılıyor. İade talep ettiğinizde bankaya talimat geçiliyor ve banka kartınıza geri yükleme işlemini çoğunlukla 3 iş günü içinde ancak 10 iş günü de sürebilecek şekilde tamamlıyor.
    +Diyelim ki kargo kayıp. Burada Vatan Bilgisayar kargo firmasından kargonun takibine ilişkin araştırma yapılmasını talep ediyor. Kargonun kayıp olduğu ortaya çıkarsa Vatan Bilgisayar aynı şekilde bankanıza talimat geçiyor ve karta geri yükleme sürecine geçiyor. Vatan Bilgisayar UPS kargodan tazminini sağlıyor. Ancak buradaki süreci yönetecek kurum Vatan bilgisayar.

    Siz ne yapabilirsiniz?
    Vatan Bilgisayar müşteri hizmetlerini arayarak (Dahili 1) kargonuzun akıbeti için kargoya baskı yapması konusunda ısrar etmeniz gerekiyor. Vatan Bilgisayar ısrar etmezse kargo firması acil iş yapmaz. Sizin ısrarınız sonucu kargo ya ulaştırılacak ya da kayıp olduğunu söyleyecek. İki durumda da Vatan Bilgisayar paranızı iade edecek. Buradaki kilit nokta, kargonun öyle ya da böyle neticelenmesi.




  • Özel mesaj'dan ulaştım.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.