Şimdi Ara

UYDUNET-KABLONET PING , YAVAŞLIK SORUNU İÇERİ BUYRUN (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
8
Favori
35.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schumii

    Arkadaşlar aklı olan varsa uzak dursun bu illet kurumdan. Ne pingi biter ne arızası. 2 haftadır başıma açtıkları düşük hız ve ping sorunuyla uğraşıyorum. Yapmadığım hiç birşey kalmadı. Sırf bende değil tanıdığım 4-5 arkadaşda daha bu sorunlar çıkmaya başladı.
    Gündüz saatlerinde normal olan hız akşam saatlerinde rezalet seviyelerde 1-2 Mbit. Belliki altyapıları yada her neleri varsa yoğunluğu kaldırmıyor. Bir sorunu tam 2 haftadır çözemediler ve halen yaptıkları birşey yok. BTK ve Şikayervar'a şikayet ettim. Daha da ne yapabilirim inanın bilmiyorum. 10 MBit sınırız yani AKN olmayan paket kullanıyorum.

    Sorununuz çözüldü mü acaba? Bende Fındıkzade'de oturuyorum. 6 Yıldır Uydu net kullanıyorum tam olarak 50Mbps hız görürken ( o da zorla.. Defalarca müşteri hizmetleri ile konuşma, sayısız servisin eve gidip gelmesi, sayısız mail sonunda ) Tarifemi 100Mbps / 500GB kotaya yükselttirdim ve o günden beri 35Mbps ile 45Mbps arası hız görüyorum. Aradığımda sinyal değerleri normal diyorlar sadece.. Deliricem.. Küfür ve tehdit hiç benim tarzım değil ama artk konuşurken sinirden ağzımdan kaçıveriyor müşteri hizmetleri ile.. ayda 150 liradan fazla para ödüyorum internet + 2x teledünya üst paket için ama aldığım hizmete bak.. En sonunda gidip modemi bi Uydu net merkezinin camına fırlatıcam o olacak... Yarın akşam yine ekip gelecek bakalım ne olacak görücez...




  • Hiçbir işe yaramadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • internet gidiyor bendede 5-6 kez geldiler nafile ip değiştiyorum yok reset atıyorum yok kaç kez gitti bu sefer bilemedim .
    müşteri hizmetleri sistemde birşey göremiyor antalyadaki arızayı ben ne anladım bu işten merkez arızayı göremeyince ben ne yapayım diyesim geliyor bazen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakimutata Insane

    internet gidiyor bendede 5-6 kez geldiler nafile ip değiştiyorum yok reset atıyorum yok kaç kez gitti bu sefer bilemedim .
    müşteri hizmetleri sistemde birşey göremiyor antalyadaki arızayı ben ne anladım bu işten merkez arızayı göremeyince ben ne yapayım diyesim geliyor bazen.

    modem dewğerlerinize bakabiliriz.
  • Merhabalar,
    Bendede ping sorunu vardı 85-95 pinglerde geziyordum online oyunlarda aradım ip değiştiler 2xxx başlayan ip verdiler sadece sondaki ipler değişti ama ping 50 seviyelerine indi tekrardan yükselirse gene ararım herhalde...önceden adsl kullanıyordum onda da pingler 50 lerde geziyordu...
  • Opera dns kullanın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler iki haftadır akşamları 22.00-02.00 arasında aşırı ping sorunu yaşıyorum. Oyunlarda ping 2 katına çıkıyor, netten video izlerken devamlı takılmalar oluyor. Teknik ekip sabaha gelince sorun kalkmış oluyor zaten. Eskiden hiç böyle olmazdı bir anda her akşam 10'dan sonra sorun yaşamaya başladım. Geceleri modem hat değerleri değişkenlik gösteriyor. Hat değerlerim normal midir sizce ya da sorun nedir yardımcı olursanız sevinirim.

    (İki ss de birer saat arayla alınmıştır. Her iki durumda da sorun devam ediyor)

    UYDUNET-KABLONET PING , YAVAŞLIK SORUNU İÇERİ BUYRUNUYDUNET-KABLONET PING , YAVAŞLIK SORUNU İÇERİ BUYRUN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuNTiS

    Beyler iki haftadır akşamları 22.00-02.00 arasında aşırı ping sorunu yaşıyorum. Oyunlarda ping 2 katına çıkıyor, netten video izlerken devamlı takılmalar oluyor. Teknik ekip sabaha gelince sorun kalkmış oluyor zaten. Eskiden hiç böyle olmazdı bir anda her akşam 10'dan sonra sorun yaşamaya başladım. Geceleri modem hat değerleri değişkenlik gösteriyor. Hat değerlerim normal midir sizce ya da sorun nedir yardımcı olursanız sevinirim.

    (İki ss de birer saat arayla alınmıştır. Her iki durumda da sorun devam ediyor)

    Aynı sorun bende de mevcut.




  • İp in hangi İnternet sağlayıcısına ait olduğunu nasıl anlıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MC.CYBER_

    İp in hangi İnternet sağlayıcısına ait olduğunu nasıl anlıyoruz.
    Güzel soru bende merak ediyorum.
  • Efendim konu eskidi turktelekom ile superonline arsdında 20 ping falan var çok aşıır fark etmiyor fakat.

    Cmdye



    tracert contabo.com



    Komudunu yazdığınızda çıkan sonuçtan anlayabilirsiniz kolayca.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bseeek -- 14 Nisan 2019; 11:37:9 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bende 195. İle başlayan iplere geçirmişler oyunlarda ping katiyen 100 ün altın inmiyor (kablo ile bağlanıyorum) aradım 195 li bloktan çıkmak istediğimi söyledim bddk ya ileticeklerini 7-10 gün süreceğini söyledi. Böyle birşey varmı doğrumudur bddk olayı yoksa beni oyalamaya mı çalışıyorlar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • badsay kullanıcısına yanıt
    BDDK ile sizi oyalamışlar hocam. Ben aradığımda ip değiştirilemeyeceği söylendi. Mail atmam istendi. kablotvbilgi@turksat.com.tr adresine mail attım, sonuç bekliyorum. Ben de 195'li IP arkasındayım. Eskide 24'lü IP idi. Pingler 195'e geçince +25ms arttı. Benim de ortalama 90-100 arası sürekli.
  • Ne zaman olur dediler hocam bidaha arayacağım ben bugün mesaj gelicek tarafınıza dedi pazartesi başvurduk bekliyorum hala.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi badsay -- 5 Aralık 2018; 20:1:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aradım şimdi onaylanmamış bölgesel bazda 195 veriliyormuş bulusupum bölgeye (izmir-küçükyalı) nası çözücez bunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • badsay kullanıcısına yanıt
    Mail'e geri dönüş bile yapmadılar..
  • Şikayetlere genel olarak verdikleri cevap şöyle gelişiyor ;
    ' Sayın Abonemiz;

    Tarayıcınız üzerinden boş bir web sayfası açarak;

    •192.168.0.1 yazıp » Kullanıcı Adı; admin » Parola; admin şeklinde giriş yapılır ve "Gelişmiş Ayarlar" seçilir.

    •Kablosuz> Temel> STBC Tx'in "KAPALI" olarak işaretlenir.

    •Durum> Güvenlik> Güvenlik Duvarı Koruması "KAPALI" olarak işaretlenir.

    •Güvenlik Duvarı> Temel Kurulum> IPv4 Güvenlik Duvarı Koruması "KAPALI" olarak işaretlenir.

    •Gelişmiş> Seçenekler> Üstte yer alan ilk 6 seçenekteki etkin kutucuğunun işaretli olmaması gerekiyor.

    Hizmet durumunuzun takibi tarafımızdan devam etmekte olup tarafınızla yeniden irtibata geçilecektir.

    İlgili süreç dahilinde göstermiş olduğunuz anlayışınız ve hassasiyetiniz için teşekkür ederiz.

    Hattınız ile ilgili tüm soru ve şikâyetleriniz için 7/24 0 850 804 44 44 ya da 0 850 804 0 126 nolu hattımızdan Türksat Kablo Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçebilirsiniz.

    Saygılarımızla. '

    Bunları yaptıktan sonra 5ms -10 ms düzeliyor. Sonra sizi arıyorlar , sorunun genel olarak devam ettiğini belirtiyorsunuz. Ama sizde , sizi arayanda biliyor ki bu olay ip bloğu değişmeden düzelmiyor.
    Bu benim tecrübem , şu resimde daha belirgindir.
    UYDUNET-KABLONET PING , YAVAŞLIK SORUNU İÇERİ BUYRUN
    Buradan , donanım haber videosunda yer alan Hakan Bey ' e selamlarımı gönderiyorum. Çok gelişmiş alt yapınız. Ben 2009 senesinde alıyordum bu hızları.




  • ip blok değişikliği istememe rağmen benim bulunduğum bölgeye 195 ten başka verilmiyormuş gibi saçma sapan bir sebepten şikayetim iptal olmuş. arkadaşlar nasıl bir yol izleyebiliriz ? statik ip alayım dedim onlarda kaçla başlıyor dedim oda 195 ile başlar dedi nasıl oluyorsa. yardımlarınızı bekliyorum
  • IP değişimi talep ettim, 178.233'lü IP vardı bakalım değişince ne olacak.
  • BraveHeart kullanıcısına yanıt
    Bi gelişme varmı hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.