Şimdi Ara

Uşak Çağdaş Citroen Rezaleti (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
1
Favori
4.654
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
45 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Stellantis pişmanlıktır. Geçen sene Opel Astra e aldım anamdan emdigim süt burnumdan geldi. Sallamasyon bahaneler uydurma çözümler 50 gün yattı araç boş yere. Almanya'ya mail attım muhattap Fransa dediler Fransa ya mail attım sallamadilar bile. Bugünde bakım zamanı geldi diye mesaj atmışlar 😂 araçmı kaldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vagus35 -- 24 Ocak 2025; 23:59:7 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Alıntı:
    15 bin km bakım aralığını 12 ay boyunca eşit bir şekilde ayda 1250 km şeklinde yapılması gerekiyormus.

    Şu ifadeyi cevahir bir avukat ile ülke gündemine, Show Haber hattına ve çok sayıda yetkili makama taşıyıp vatandaşla ağır billur geçmenin bedelini ilgili bayiye ödetmek şart aslında.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok boş birini gördüm yine :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle usta ama elimde kayıt yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vagus35 V kullanıcısına yanıt

    opel alıp almanyayı aramak üzüldüm halinize..(


    opel deyince aklımıza hep o sarışın alman mankenlerin oynadığı efsane alman markası geliyor..)


    halbuki sonra onlar amerikan general motora onlarda fransızlara sattı markayı..(


    onlarda bordo şarabı yapıyoruz edasında


    yağ haznesini içine kauçuk triger kayışı koyarak bakalım yıllanıyormu ufalanıyormu diye test ettiler 1.2 puretecler den bahsediyorum..)


    sonuç hezeyan..(


    elde tutulur aısın tork konvertörlü tam otomatik şanzıman vardı araçların çoğunda şimdi yine çift kavrama belçika malı 6 ileri dönmüşler


    saatli bomba..)


    mekatronik ve kavrama hayırlı olsun PSA severlere..

  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt

    Çok haklısınız, yazdıklarınıza aynen katılıyorum. Tam otomatik şanzıman nedeniyle tercih ettik daha çok. Potansiyel sorunu olan çift kavramalı yarı otomatik şanzıman ile hayatta almam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Opel 1929 dan beri GM bünyesindeydi
    Sürekli yanlış olarak anlatıldığı gibi bir GM e bir Stellantise geçmedi
    Öyle bir anlatılıyorki 1985 de GM e , 2017 de psa ya geçti
    Alakası yok
    Omega / rekord / kapitan / senator gibi dönemine damga vuran araçları üretirken de , Mercedes BMW ile boy ölçüşürken vw esamesi dahi okunmuyorken de Opel GM bünyesindeydi , Almanya’nın en çok otomobil üreten üreticisi olduğu dönemde de GM bünyesindeydi

    İma etmeye çalıştığınız durum 2017 ye kadar asla yoktu
    Hatta GM Opel’i o kadar bağımsız bırakmıştı ki üretim konusun da , GM bünyesindeki diğer araçlara bile platform üreten Opel vardı , Arge rüsselsheim de idi
    Zaten tam olarak da bu durum dan ötürü sürekli platform ve argeye para harcayan Opel kağıt üzerinde de zararlı göründü
    Opel 2017 ye kadar bazı fiat ortaklıkları hariç doblo ve 1.3 cdti gibi , safkan alman bir otomobil üreticisiydi
    Ne olduysa o Fransız , arabasını gördüğümde sinirimi zıplatan pejosu işin içine girince oldu
    İki üretici arasındaki sıklet farkını , en iyi araçlarını alıp sağlam bir uzun yol yaptığınızda anlarsın
    En iyi arabasın da , sürekli ve neredeyse her gün sürücünün elinin indir kaldır yapacağı cam açma tuşunun uzunluğunu bile düşünemeyen vasat oğlu vasat bir üretici
    GM bünyesindeki Opel’in getir götürünü yapardı
    Ama dünyamız o kadar garip , tüketici o kadar ilginç bir hal adıki , kimler kimleri satın alıyor görüyoruz işte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 25 Ocak 2025; 9:59:1 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Şu fransız arabalarını almayın artık ya. Tasarımı süper olan ama foss araçlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dark Territory kullanıcısına yanıt

    tasarım için kendini kaybeden arkadaşlar var forumda.


    tasarım da tasarım.


    tasarım göz boyamanın en kolay yolu,


    sonra ortaya çıkıyor o tasarımın altında ne olduğu.


    sonra bık bık bık


    hiç şikayet etmeyin kardeşim iki kızgın bakışlı fara, iç mekanda iki ledli oyuncağa tav olan sizdiniz en başta.


    sıkıcı, çirkin japonlar koreliler orada duruyordu. ama olmaz tasarım önemli araba dertsiz tasasız olmuş ne gerek var.


    sanki sanat eseri alıyorlar.


    temelde bir makine aldıklarını, esas olanın verimlilik, sorunsuzluk ve can taşıması dolaysıyla güvenlik olduğunu bir ara anlarlar.

  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Üstat fiyat olayını çok atlıyorsun. Ben de Crv isterim ama C5 Aircross alırım. Şuan neredeyse yarı fiyatı. Jazz'ı beğenirim C3 alırım zira 1.5 katı fiyatı.


    Olayı karizmatik tipe indirenlerin sayısı bir elin parmağını geçmez. Hiç zannetmiyorum. Lexus ucuzdu da biz mi DS aldık üstat.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Çoğu aracında hem fiyat avantajı var hem de kredi kullanımı yaygın. Üstüne tasarımla birleşince insanlar doğal olarak alıyorlar. Artık hergün farklı bir sorunu ile karşılaşıyoruz, ben sorun yaşamadım ama bir daha psa tercih etmem açıkçası


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hafif ticari ne almak lazim problemsiz 🤔

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt
    günümüzdeki araçların alayı kasıtlı şekilde sorun üretsin ve servise gelsin diye üretiliyor. leon'ların son yıllarda çıkanlarını hibrit motor yapmışlar anırarak güldüm. ulan seri hibrit olsa neyse, hani onda elektrikli araç oluyo zaten, jeneratör sadece şarj etmek için varoluyo. bunda öyle yapmamışlar paralel hibrit yapmışlar, elektrik motorunun hiçbi faydası olmadığı gibi bide onu ayrı şarj etmen gerekiyo ama full şarjda 30 Km menzili var neymiş efendim cupra modunu açınca elekrik ile benzin aynı anda çalışıp çok kuvvetli tork sağlıyomuş bunu dedikleri araçta torsiyon çubuğu var bağımsız süspansiyon yok, ve viraj performansı Egea'dan daha kötü bu aracı 2 milyondan daha yüksek bedelle satıyolar, kaputunda amortisör yok, bi arıza verse ayvayı yedin. karmaşık hibrit motorla servise domalıyosun (yüzde yüz eminim ki Valkswagen grubun türk servis çalışanları o hibrit motorun yakacağı arıza ışıklarından zerre bişey anlamıyolardır ve sana sürekli parça satacaklar boş boş) arıza vermezse busefer hibrit motorun pili bitti deyip gene eşşek yüküylen para alacaklar çünkü o işe yaramaz elektrik kısmı olmazsa araç çalışmıyomuş. para tuzağı olsun diye üretilmiş tamamen. oyuncak. eski leon'lar böyle değildi normal alıp binip kullanıyodun, ben yıllarca kullandım hiç sorun yapmadı DSG bile arızalanmadı bende. ütelik fiyatı uygundu eskiden leon'un. şimdiki hibrit saçmalığına asla para vermem ki artık ucuz bile değil araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01001101 -- 25 Ocak 2025; 23:25:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Önceki yıllarda Volkswagen grubu otomobillerin rezaletlerini konuşurduk.


    Şimdi ise Stellantis grubu otomobillerin rezaletlerini konuşuyoruz.


    Ama marka fanatikleri bu kadar sorunlara rağmen Volkswagen ve Stellantis grubu Otomobilleri savunmaya devam ediyorlar.

  • 01001101 kullanıcısına yanıt
    2 milyonun olsa Mazda mx5 alirim baska da araba almam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ülkede hak hukuk adalet yok bunu bildikleri için istedikleri gibi davranıyorlar. Bu ülkede hakkınızı arasanız bile sonuç alabileceğinizi sanmıyor.

    Stellantis ve wag gurubun her zaman sıkıntılıdır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bio technolog kullanıcısına yanıt
    +1.

    Yeni bir Stellantis rezaleti:
    x (formerly twitter)
    Bilal Koçak (@bilalkocakdev) on X
    https://x.com/bilalkocakdev/status/1883090235766292900

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çoğu şikayet için çözüm sosyal medya ama psa için bu geçerli değil adamlar alışmış her gün sosyal medyada gündem olmaya.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gıdadan otomobile Avrupa Birliği ülkeleri ve markaları Türkiye'yi abluka altına almış.

    Ele geçirdikleri medyalarda Almanya'ya karşı bırak kötülemeyi olumsuz konuşanı bile bir daha TV'lere çıkamaz

    TÜVTÜRK'de araç muayene diye her istediğini yapıyormuş kamera kaydını yasaklamışlar..

    ALMANYA'nın çözümü sansür,yasaklama Türkiye taşeronları siyaset, üniversite,iş dünyasını kullanarak en büyük psikolojik şiddetler yeri gelirse doğuda 50 yıldır olduğu gibi kaba şiddet


    Devletin görünen yüzü AKP işlerine gelen 2013'e kadar ortaklardı hatta sözleşmeleri "istanbul sözleşmesi" diye birde onore ediyorlardı.Sonra gizlice devam ettiler.CHP diğerleri tam kontrol altında!

    Bu Fransa markası da aynı şekilde her istediğini yapar hiçbir hakkınız yok!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi headkoc -- 26 Ocak 2025; 15:55:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bio technolog kullanıcısına yanıt
    sadece otomotiv değil, tüm alanlardaki firmalar müşterilere: "mahkemeye git" diyolar. gidip mahkemeyi kazanırsan, mahkeme sonucunu iplemiyolar. mahkeme sonucunu uygulamadılarına dair yeni dava açıp onu da kazanırsan, o sonucu da iplemiyolar. hukuki yaptırım yok adamların üzerinde. firmalar tanrı gibi rahat durumdalar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.