tasarımı da güzel değil ki |
Uşak Çağdaş Citroen Rezaleti (4. sayfa)



-
-
Aynı şekilde 3 farklı Toyota proace aracımız mevcut. 3 araçta da yaşamadığımız arızalar problemler kalmadı. Bu bahsettiğiniz arızayı da araçlarımızda yaşadık. Ben çözümü şu şekilde buldum, bu anahtar işareti ( motor arıza lambası değil) ve ekranda motor arızası yazıyor ve hatta çoğu zaman motorun gücünü kesip korumaya alıyordu. Bu durumda kontağı kapatıp göstergede bulunan geri ve bakım tuşuna basılı tutup kontağı açıyorum 10 dan geriye sayarak aracın bakımını sıfırlıyor. Ve aracın tüm arızası gitmiş oluyor. 50 binde olan aracımızda üst kapak değişimi yaşadık, bir diğer aracımızda 3 kez partikül filtresi ve oksijen sensörü değişimi yaptırdık. bu segmentte alınabilecek akla yatan tek marka Peugeot grubu bana kalırsa. Çünkü Toyota servisi bile parça, yazılım teknik desteklerini Peugeottan alıyor. Serviste bilgisayara bağladıklarında dikkat ederseniz görebilirsiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
PSA grubu servis anlamında rezalet. Opel aracımız ufak bir arıza için servise göstermek istedim , servis bunun için 1500 tl araca bakma parası istedi. Geçen sene eylül ayında. Aracımın garantisi bitmişti, bakımları da o serviste yaptırmıştım. Bakım için filan da gitmedim daha, malzemeleri kendim aldım dışarıda yaptırdım.
Servis kısmında tam rezalet PSA. Aslında forumlarda, şikayetvarda, ekşi de, sosyal medya da bunları yaymalıyız. PSA Türkiye ve genel merkeze de şikayetlerimizi iletmeliyiz. İnsanlar haklarını atarlarsa kendilerine çeki düzen vermek zorunda kalırlar. Kanuni olarak uğraşsak bile yıllar sürebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öyle böyle berbat değiller
Eskiden Opel olan servisler de pejo ve citroen almaya başladı
Adamların kafalarını kaşıyacak vakti yok
10 senedir gittiğim servis , hala çalışanlarla belli bir samimiyetimiz var
ne doğru düzgün ücret veriyorlar deneyimi çalışanlar kalıyor ne de aşırı yoğunluğa rağmen stop demeyi biliyorlar
servislerin önü araba dolu , o servisten düzgün bir şekilde araba çıkması bile mucize
arabaları alıp kenara atıyorlar muhtemelen çalışanlar da boşvermiş
benim arabam 16.10.2024 tarihinden beri serviste ve ne zaman çıkacağı bile belli değil
Bunların fiyasko servis anlayışı ile parça bile getirememeleri birleşince ortaya en kötü servis olmaları gibi bir durum çıkıyor
Opel sadece Opel iken kesinlikle böyle değildi
Mükemmel değildi ama en azından izmir de parça olurdu , muhattap bulurdun vs.
Şimdi öyle bir durum var ki servisler bile umursamıyor telefonlara bile bakmıyor geri dahi dönmüyor
Pejo ne ki servisi ne olsun işte tam olarak yaşayarak öğrendik
Bir de şunu överlerdi yok golf killer da yok bilmem ne
vw sevmem etmem , ama bunlarla tanışınca insan koşa koşa gider hangi marka olursa olsun
Canım Opel'in de canına okudular
-
Yanıt icin teşekkürler. 👍🙏
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yanıt icin teşekkürler 👍🙏
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Pejonun da garanti süresi kısa. Toyota en azından 3 yıl sonrası uzatılmış garantide daha az parça girse bile 10 yıla kadar devam ettiriyor. Biraz tesadüf olmuş sizin araçlar. Çok sorunsuz değiller ama aşırı sorunlu araçlarda değiller. Biraz da şans faktörü giriyor bu işlerde. Yoksa çok sayıda Proace'ler ile ben de uğraşıyorum, bakımını serviste eksiksiz yaptırıldığını kabul ediyorum adblue, partikül arızaları diğer marka dizel araçlara göre çok az düzeyde. Arada elektriksel saçma arızalar verebiliyor onu da bahsettiğiniz gibi bakım sıfırlaması ile çoğunlukla siliniyor.
Yazılım elbette Pejonun kullanılıyor bu araçlar temelde Pejo zaten. O yüzden yazılım ve teknik donanımlar Pejoların aynısı.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X