Şimdi Ara

Turknet = Rezalet 2,3 artık kaç derseniz.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TTnette bulunan vdsl internet aboneliğimi 08.07.2017 tarihinde Turknet'e 35 mbit 150 gb akn 59,99 ücretli ve vdsl bağlantı + telefon aboneliğine taşıdım. 17.07.2017 tarihine kadar sorunsuz olarak kullandım. 17 Temmuzda Turknet tarafında bağlı olduğunuz santralde çalışma tamamlanmıştır mesajı geldikten sonra VDSL bağlantım ADSL'e ve max 3,5 mbit'e indi. 18.07.2017 tarihindeki arıza kaydıma 20.07.2017'de sorun yok denildi. Aynı gün hızımın 3,5 mbit ve adsl olduğunu söyleyerek tekrar arıza kaydı bıraktım. 25.07.2017'de geri dönüş yapıldı ve problemin ankastreden sonra bina içinde olduğu bilgisi iletildi. Aynı gün sorun bulunmadığını tespit ettirdikten sonra yine arıza kaydı bıraktım ve bu kez 4 Ağustosta yine bina içinde probleminiz var denilerek geri dönüş yapıldı. Bende daha önce binayı kontrol ettirdiğimi ve sorun bulunmadığını iletince bu kez o zaman binaya gelen ana kablo üzerinde hız testi yapmam söylendi. İşletmecinin problemi çözmemesi böyle bir mecburiyetim olmamasına rağmen aynı gün hemen test ederek hızın evdekiyle aynı yani 3,5 mbit olduğunu gördüm ve 04.08.2017 tarihinde tekrar arıza kaydı bıraktım. 07.08.2017 tarihinde bana dalga geçer gibi internet altyapınızda problem yok bina içini kontrol ettirin mesajı ile dönüş yapıldı. Bunun üzerine Telekom İçerenköy Müdürlüğünden 17.07.2017'de Turknet isteği ile bağlantımın bakır bağlantıya kaydırıldığı dolayısıyla maksimum hızın bu olabileceği bilgisini aldım. Halen arıza kaydım devam etmektedir. Turknet yalan söylemiştir ve mağdur etmiştir. Aboneliğimi iptal etmek istedğimde 10.08.2017'de çağrı aldım ve aboneliğimin değişeceği ve hızlı bağlantıya taşınacağım çözüm merkezi tarafından iletildi. 14.08.2017 ve 16.08.2017'de yine çağrı merkezini aradım ve bilgilendirme yapılmadığını hızımın aynı olduğunu ilettim. 16.08.2017 tarihindeki arama kaydıma öğleden sonra dönülerek sizin bağlantınız ancak adsl bağlantı olabilir ve hız 3 mbit alabilir, çözüm merkezimizin yapacak bir şeyi yok dediler. Bana 35 mbit bağlantı vadettiniz nasıl böyle bir şey söylüyorsunuz dediğimde ise cevap vermediler. Aboneliğimi bozduğumu ve bunun için bedel ödemek durumunda kaldığımı ifade ettiğimde ise bunu ilgili birimlere aktarın dediler. Turknet tarafından tarafıma çıkmış iki adet fatura bulunmaktadır. Almadığım hizmete fatura çıkartmaları da komiktir.

    Alenen dolandırılıcılık yapılmıştır. Mesajlar, hız ölçümleri vs.. ektedir. Yani kısacası ben ettim siz etmeyin durumu.. Ama andettim uğraşıcam, iptal edip ne halleri varsa görsünler demeyeceğim. Bakalım sonuç nereye varacak.

    Turknet = Rezalet 2,3 artık kaç derseniz. Turknet = Rezalet 2,3 artık kaç derseniz. Turknet = Rezalet 2,3 artık kaç derseniz. Turknet = Rezalet 2,3 artık kaç derseniz. Turknet = Rezalet 2,3 artık kaç derseniz. Turknet = Rezalet 2,3 artık kaç derseniz. Turknet = Rezalet 2,3 artık kaç derseniz. Turknet = Rezalet 2,3 artık kaç derseniz. Turknet = Rezalet 2,3 artık kaç derseniz. Turknet = Rezalet 2,3 artık kaç derseniz.







  • Yapa'ya geçirmişler ama santrale uzak olduğunuz için rezil bir hız alıyorsunuz. Tekrar vae sistemine geçirmeleri gerekli. Yapa sistemi santral binasının dibinde oturanlar dışında hiçbir şey ifade etmiyor. Vae sisteminde saha dolabından sonra fiber giderken sizde santral binasına kadar bakır gidiyor, bu da 3 mbit gibi komik bir hıza neden oluyor.

    @TurkNetDestek Yapa olayını sadece kendi açınızdan değil, müşteri açısından da düşünmeniz gerekiyor. Sizin maliyetiniz azalıyor olabilir ama bu örnekte görüldüğü üzere müşteriyi çağ dışı bir hizmete mahkum ediyorsunuz. Kendi saha dolaplarınızı kurmadığınız sürece santral binasına komşu olanlar dışında yapa'nın avantajı değil dezavantajı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 18 Ağustos 2017; 15:41:44 >
  • benıdme yapaydı santral uzaklıgı yuzunden benımkıde 2mbps idi ugrasdılar ccozemedıler ıptal ettırdım ugrasmaam cozmuyorlar arayıp max diyip kapıyorlar
  • en buyuk yalanda onceden saglıklı kullanırken bır anda bına ıcınde sorun var demeleri turknet=rezaletnet
  • Arıza kaydına bakan eleman cahil olduğu için böyle diyor. Adamın tarife geçmişine baksa "biz bu müşteriyi vae 35 mbit'den yapa'ya geçirmişiz bu şekilde en fazla 3 mbit kaldırıyor bari vae'ye geri alalım" der. Gidiyor tt'ye hız düşüklüğü diye arıza kaydı açıyor, tt de bende problem yok müşteri kaynaklı sorun diye kaydı kapatıyor. Bu da tt ağzıyla müşteriye bizde sorun yok sorun sizde diyor.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    iss konularında böyle doğru tespit yapan az genellikle yanlış yönlendiriliyor insanlar.

    yapa olayını öyle bir pazarladılar ki biz çok iyi hizmet vereceğiz birileri elimizi tutuyor oldu iş...
    halbuki olayın aslı öyle değil yapa dene olay sadece şehir merkezlerindeki santrallere oluyor. mahalledeki size
    yakın dslam dolaplarına açık değil yapa olayı.

    sen şehir merkezine kmlerce uzak olan insanı yapaya alırsan hat modunu interleaved de yapsan o adam böyle düşük hızlarda sürünür.

    gidişat hiç iyi değil akşamları yüksek pingler 10mbit hızlar yatırımdan haberi olan var mı? yatırım yapacaklardı...
    daha trafik kapasitelerini artıramıyorlar mahallelere kendi dolaplarını kuracaklar
  • Bazı firmalar binaya kadar giden fiberden sonra vdsl ye çevirip hizmet verebiliyorken turknetin yapa için bu hız azaltması kabul edilemez. 3 mbit hız mı kaldı. Benim köyler evi için bile 12mbit verebiliyorken şehir içinde 3 mbit hızı kaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    Binaya gelen t11 kabinden turknet de hizmet verebilir vae sistemiyle ama müşterinin bağlı olduğu santralde (saha dolabı değil) kendi ekipmanı varsa aradaki fiberi bypass ederek tarih öncesi bakır kabloları kullanıyor. Bakır kabloyu çıplak olarak kiraladığı için trafiğe bağlı herhangi bir ücret ödemiyor, vae sisteminde saha dolabından santrale, oradan kendi trafik teslim noktasına giden fiberdeki trafiğe göre tt'ye ücret ödüyor. Vae ile 35>16 vermek yerine yapa ile 3 mbit verip bunu akn'siz diye parlatmak ayrı bir komedi. Dediğim gibi yapa sistemi, santral binasına komşu iseniz akn'siz olması nedeniyle harika. Ama santrale uzaksanız, vae yerine yapa'da diretmesi saçmalık.
  • Dun yine aradilar, bu sefer sizi 16 mbit limitsiz baglantiya gecirelim diye teklif ediyorlar.. zaten hiz yerlerde beni limitsiz baglantiya gecirsen ne gecirmesen ne. Ben bana vadettiginizi vermeden ayrilmayacagim abonelikten dedim kapattim. akli sira adsl tarifeye gecirip hukuki yaptirimdan kurtulacaklar. Ben sirketlerin bu denli rahat hareket edebilme ozgurlugu olmasini anlayamiyorum. Herhalde herhangi bir otoriteden korkmuyorlar. Konuyu btkya da bildirdim. Hemen hemen 1 hafta oluyor. Bakalim ordan ne cevap gelecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mortalivy M kullanıcısına yanıt
    Tamam deseniz "biz 16 mbit'e kadar dedik bu hızı garanti etmiyoruz" diyecek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben olan biteni anlatmaya devam edecegim. Her platformdan tum ciplakligiyla. Insanlara bu sekilde yalan soylemeye ve onlari magdur etmeye haklari yok.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamen çöp firma

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun arayip sizin baglantinizi baska yere alicaz, 35mbit lik bir hiz ongoruyoruz dediler. Telefon numaram degisecekmis. Onay verdim bakalim. 1 hafta icinde tasiyip bilgi vereceklermis asli varsa. Merakla bekliyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mortalivy -- 19 Ağustos 2017; 15:27:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mortalivy M kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun, Türknet 5 para etmez bir firmadır.
    Sorun yaşamadığını iddia edenlere 1 güveniyorsan sorun yaşayanlara 5 güvenerek abone olmak lazım.

    Bunlar müşterisinden çalar, vaad ettiği hizmeti vermez dolandırır, problemleri çözmek için çaba sarfetmek yerine rakiplerine bok atarak erteleme üstünü örtme yoluna gider, yalanı şirket politikası haline getirmiştir, teknik birimi yoktur, çalışanları eğitimsiz ve müşteri hizmetleri yetersizdir.

    TÜRKNET PİŞMANLIKTIR
  • Rezalet tam gaz devam, hizinizi guncellemek icin numara degisikligi yapiyoruz dediler, tamam dedim. 21 agustosta internet komple gitti, tamam isiniz bitti artik kullanabilirsiniz dediklerinde sevindim bu sefer oldu galiba dedim. Yine husran. Baglanti yine Adsl hizim 7mbit. Bu kadar tantana bunun icin miydi? Bana 35 mbit alabilecegimi soyleyerek uye yapiosun. Once verdigin hiz 50 sonra diosun sen cok kullaniyosun seni 3 e indirelim. Bagirip cagirinca tamam senin isin cozuyoruz diyip lutfediosun, verdigin hiz 7 mbit. Nasil is ben anlamadim arkadas. Ne kadar rahat boyle istedikleri gibi musteriyi magdur ediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artik alistik türk netin bu tip rezaletlerine

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet nihayet 26 Ağustos itibariyle artık VDSL bağlantım aktif oldu. Şu an sağlanan hız 40 mbit, buluştuğum hız ise yaklaşık 38-39 mbit aralığında. Zorlu süreç bitti. Çok zahmetli oldu, sinir hastası olmaya az kalmıştı ama bana vadedileni bir şekilde temin ettim. Darısı problem yaşayan diğer arkadaşların başına. Bakalım ileride nasıl devam edecek.

    Herkese destekleri ve bilgilendirmeler için teşekkürler...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.