Şimdi Ara

3 gündür internet yok (17 gün oldu hala yok ADSL iptal)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
8.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pazartesi günü akşam işten geldim baktım modemin dsl ışığı hiç yanmıyor. ttneti aradım arıza kaydı bıraktım, o meşhur sürece girdik, şu an hala internet yok. cepten internetle bağlanıyorum onun da kotası patlamak üzere. taahhütüm de vardı ama yarın gidip iptal ettireceğim. durup dururken internetim kesiliyor, küçük bir ilçede 3 gündür gelip soran yok. ttnet dışında adsl kampanyası varsa onları araştıracağım.

    aslında bununla ilgili yapılacak başka bi işlem var mı diye soracaktım ama yine sinirlendim, vazgeçtim yarın kapattıracağım bu interneti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliriza81 -- 26 Eylül 2015; 20:39:13 >



  • Müdürlükle görüş diğer sağlayıcılarda telekomun altyapısını kullanmakta yani gene onların santralinde işin olacak.
  • Türkiyede yasanmaz diye boşunamı diyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azizbasgan

    Türkiyede yasanmaz diye boşunamı diyoruz
    evet hala internet yok. 7 Eylül sabahından beri internet kesik. iptal için hem faks çektim hem de ttnet işyerine gittim, bu 1 haftalık kullandırmadıkları internetin parasını da bana kitleyecekler biliyorum. turkcell'den 40 TL'ye ek 4 gb internet paketi almak zorunda kaldım. internet olmasa akşamları vakit geçmiyor, biraz da alışkanlık bizimkisi. bir de tahhüde girmiştik, iptal olunca cayma bedeli de yansıyacak haliyle. aylık bu kadar para verip de bu kadar rezil olduğum bir kurum hatırlamıyorum.

    Yandaki inşaatta kablo kopmuş güya. Trafo patlıyor elektrik şirketi gelip 1 günde trafoyu yapıp gidiyor, ttnet bir kabloyu bağlamıyor. hırs yaptım. neyse parası ödeyip bi daha ttnet'e bulaşmayacam. kablo arızası giderilmediği için superonline ve vodafone'a da başvuramıyorum, onlar da aynı kabloya muhtaç çünkü. internet belki 1 ay bile gelmez dedi telekomdaki kişi. Yıl 2015 şu duruma bakın.




  • aliriza81 kullanıcısına yanıt
    İnternet düzeldiğinde ttnet'i arayıp müşteri temsilcisine bağlan ve 1 hafta neti kullanmadığını belirt. Ttnet tarafından kaynaklanan sorundan dolayı internete giremedim bu yüzden kullanmadığım günlerin parasını ödemek istemiyorum, bu faturaya yansımasın şeklinde konuş. Müşteri temsilcisi bunla ilgili bir kayıt oluşturur ve sorunun kendilerinden kaynaklandığını görürlerse tekrar seni arayıp bilgilendirme yaparlar. Ben bu şekilde denedim olumlu yanıt aldım, 2 gün neti kullanamamıştım ve bu şekilde kayıt oluşturdum, aynı gün içinde aradılar. Faturadan 2 günün ücreti düşecekmiş. :)

    Bunun dışında ttneti aradığında internet destek bölümüne bağlan, biraz kız, sert konuş durumun aciliyetini belirt. Onlar da durumun acil olduğunu anlarlarsa şikayet kaydını öncelikli listeye alıyor. Dün sabah 7'de internet hız yavaşlığından dolayı aradım bu şekilde kayıt oluşturdular 2 saat sonra mesaj geldi ekiplerimiz şikayetinizi incelemeye almışlardır diye. Sonra aynı gün saat 12'de ttnetten ekipler geldiler. 5 saat içerisinde yani :) Gelen ekipler hızın ne olduğunu doğru düzgün bilmiyorlar ama dışardaki bağlantı kablolarını kontrol ettiler en azından.

    Etkili bir sonuç alman için karşına iyi bir müşteri temsilcisinin de çıkması gerekiyor tabi, destek bölümü de işe yaramazsa eğer ttneti arayıp iptal bölümüne bağlan. Durumu anlatıp sert bir şekilde tepkini belirt, bir haftadır internetinin olmadığını söyle. Eğer gün içinde sorun çözülmezse ttnet ofisine gidip interneti kapatacağını söyle. İptal bölümündeki görevlilerin ellerindeki yetkiler biraz daha fazla. Ama ister internet destek ekibi olsun, ister iptal bölümündeki görevliler olsun şikayetini öncelikli sıraya katarsa sana 1 gün içinde dönüş yaparlar.
    .
    İlçede olman dezavantaj mı bilmiyorum ama hakkını ara her zaman ve gerektiğinde tepkini yansıt. Onlara sorunu iyi ifade edersen, eminimki onlar da yardımcı olmak isteyecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayata gülümse

    İnternet düzeldiğinde ttnet'i arayıp müşteri temsilcisine bağlan ve 1 hafta neti kullanmadığını belirt. Ttnet tarafından kaynaklanan sorundan dolayı internete giremedim bu yüzden kullanmadığım günlerin parasını ödemek istemiyorum, bu faturaya yansımasın şeklinde konuş. Müşteri temsilcisi bunla ilgili bir kayıt oluşturur ve sorunun kendilerinden kaynaklandığını görürlerse tekrar seni arayıp bilgilendirme yaparlar. Ben bu şekilde denedim olumlu yanıt aldım, 2 gün neti kullanamamıştım ve bu şekilde kayıt oluşturdum, aynı gün içinde aradılar. Faturadan 2 günün ücreti düşecekmiş. :)

    Bunun dışında ttneti aradığında internet destek bölümüne bağlan, biraz kız, sert konuş durumun aciliyetini belirt. Onlar da durumun acil olduğunu anlarlarsa şikayet kaydını öncelikli listeye alıyor. Dün sabah 7'de internet hız yavaşlığından dolayı aradım bu şekilde kayıt oluşturdular 2 saat sonra mesaj geldi ekiplerimiz şikayetinizi incelemeye almışlardır diye. Sonra aynı gün saat 12'de ttnetten ekipler geldiler. 5 saat içerisinde yani :) Gelen ekipler hızın ne olduğunu doğru düzgün bilmiyorlar ama dışardaki bağlantı kablolarını kontrol ettiler en azından.

    Etkili bir sonuç alman için karşına iyi bir müşteri temsilcisinin de çıkması gerekiyor tabi, destek bölümü de işe yaramazsa eğer ttneti arayıp iptal bölümüne bağlan. Durumu anlatıp sert bir şekilde tepkini belirt, bir haftadır internetinin olmadığını söyle. Eğer gün içinde sorun çözülmezse ttnet ofisine gidip interneti kapatacağını söyle. İptal bölümündeki görevlilerin ellerindeki yetkiler biraz daha fazla. Ama ister internet destek ekibi olsun, ister iptal bölümündeki görevliler olsun şikayetini öncelikli sıraya katarsa sana 1 gün içinde dönüş yaparlar.
    .
    İlçede olman dezavantaj mı bilmiyorum ama hakkını ara her zaman ve gerektiğinde tepkini yansıt. Onlara sorunu iyi ifade edersen, eminimki onlar da yardımcı olmak isteyecektir.

    Hocam bu dediklerinin fazlasını bile yaptım. kabloyu koparan inşaatın müteahhidiyle il telekom müdürlüğünün anlaşması filan gerekiyomuş, bana öyle söylendi telefonda. zaten o görüşmeden sonra gidip iptal ettirdim. kopan bi kablo varsa gider onu yaparsın, zararını sonra müteahhitten veya her kimse ondan alırsın, bunun doğrusu budur. bir kablo koptu diye 1 hafta internet kesilir mi, şu an hala kesik. gerçi gelse de bişey değişmez iptal için faks çekip ttnet işyerine de imzalı başvuru bıraktım.

    Gençler bilmez, eğer Türk Telekom 1995 yılında Tansu Çiller zamanında özelleştirilebilseydi, ordan gelecek parayla hem ülkenin dış borcu ödenecekti (dış borç: 20 milyar civarıydı, telekom da 25 milyara satılacaktı), hem de taaa o zamanlar bu işe özel sektör girmiş olacaktı, internet alt yapısı farklı bir sürü telekom şirketimiz olacaktı. en az 20 yıl kaybettik. bir yerde tekel varsa orada kalite olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliriza81

    quote:

    Orijinalden alıntı: hayata gülümse

    İnternet düzeldiğinde ttnet'i arayıp müşteri temsilcisine bağlan ve 1 hafta neti kullanmadığını belirt. Ttnet tarafından kaynaklanan sorundan dolayı internete giremedim bu yüzden kullanmadığım günlerin parasını ödemek istemiyorum, bu faturaya yansımasın şeklinde konuş. Müşteri temsilcisi bunla ilgili bir kayıt oluşturur ve sorunun kendilerinden kaynaklandığını görürlerse tekrar seni arayıp bilgilendirme yaparlar. Ben bu şekilde denedim olumlu yanıt aldım, 2 gün neti kullanamamıştım ve bu şekilde kayıt oluşturdum, aynı gün içinde aradılar. Faturadan 2 günün ücreti düşecekmiş. :)

    Bunun dışında ttneti aradığında internet destek bölümüne bağlan, biraz kız, sert konuş durumun aciliyetini belirt. Onlar da durumun acil olduğunu anlarlarsa şikayet kaydını öncelikli listeye alıyor. Dün sabah 7'de internet hız yavaşlığından dolayı aradım bu şekilde kayıt oluşturdular 2 saat sonra mesaj geldi ekiplerimiz şikayetinizi incelemeye almışlardır diye. Sonra aynı gün saat 12'de ttnetten ekipler geldiler. 5 saat içerisinde yani :) Gelen ekipler hızın ne olduğunu doğru düzgün bilmiyorlar ama dışardaki bağlantı kablolarını kontrol ettiler en azından.

    Etkili bir sonuç alman için karşına iyi bir müşteri temsilcisinin de çıkması gerekiyor tabi, destek bölümü de işe yaramazsa eğer ttneti arayıp iptal bölümüne bağlan. Durumu anlatıp sert bir şekilde tepkini belirt, bir haftadır internetinin olmadığını söyle. Eğer gün içinde sorun çözülmezse ttnet ofisine gidip interneti kapatacağını söyle. İptal bölümündeki görevlilerin ellerindeki yetkiler biraz daha fazla. Ama ister internet destek ekibi olsun, ister iptal bölümündeki görevliler olsun şikayetini öncelikli sıraya katarsa sana 1 gün içinde dönüş yaparlar.
    .
    İlçede olman dezavantaj mı bilmiyorum ama hakkını ara her zaman ve gerektiğinde tepkini yansıt. Onlara sorunu iyi ifade edersen, eminimki onlar da yardımcı olmak isteyecektir.

    Hocam bu dediklerinin fazlasını bile yaptım. kabloyu koparan inşaatın müteahhidiyle il telekom müdürlüğünün anlaşması filan gerekiyomuş, bana öyle söylendi telefonda. zaten o görüşmeden sonra gidip iptal ettirdim. kopan bi kablo varsa gider onu yaparsın, zararını sonra müteahhitten veya her kimse ondan alırsın, bunun doğrusu budur. bir kablo koptu diye 1 hafta internet kesilir mi, şu an hala kesik. gerçi gelse de bişey değişmez iptal için faks çekip ttnet işyerine de imzalı başvuru bıraktım.

    Gençler bilmez, eğer Türk Telekom 1995 yılında Tansu Çiller zamanında özelleştirilebilseydi, ordan gelecek parayla hem ülkenin dış borcu ödenecekti (dış borç: 20 milyar civarıydı, telekom da 25 milyara satılacaktı), hem de taaa o zamanlar bu işe özel sektör girmiş olacaktı, internet alt yapısı farklı bir sürü telekom şirketimiz olacaktı. en az 20 yıl kaybettik. bir yerde tekel varsa orada kalite olmaz.

    Alıntıları Göster
    evet beyler, ADSL hattımı iptal ettirdim, çünkü kabloyu hala onarmadılar, kablo inşaat çukurunda kopuk öyle bekliyor, bayramda zaten arayan soran olmaz. şimdi ben haftalarca hizmet alamadığım için internetimi iptal ettirdim, eğer yüzsüzce bir de cayma bedeli geçirirlerse tüketici hakem heyetine gideceğim mecbur.

    TTNET'le de bağım kalmadı, bu kabloyu kime yaptıracağım ben. 5-6 ay gelmez diyen bile var, bu nasıl olabilir, dağ başında mı yaşıyoruz. Kocaeli İl Telekom Müdürlüğünde tanıdığı olan var mı acaba ya da derdimizi kime anlatalım. Kablonun üzerine bir beton parçası düşmüş o parçanın kaldırılıp kablonun bağlanıp yerine sabitlenmesi gerekiyor. Kablo onarılmazsa hiç bir ISS'den hizmet alamam, cepten internetle girmeye çalışıyorum hem cepteki kotayı yedim hem de rezil bi internetle karşı karşıya kaldım. Napacağım bilmiyorum.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliriza81

    evet beyler, ADSL hattımı iptal ettirdim, çünkü kabloyu hala onarmadılar, kablo inşaat çukurunda kopuk öyle bekliyor, bayramda zaten arayan soran olmaz. şimdi ben haftalarca hizmet alamadığım için internetimi iptal ettirdim, eğer yüzsüzce bir de cayma bedeli geçirirlerse tüketici hakem heyetine gideceğim mecbur.

    TTNET'le de bağım kalmadı, bu kabloyu kime yaptıracağım ben. 5-6 ay gelmez diyen bile var, bu nasıl olabilir, dağ başında mı yaşıyoruz. Kocaeli İl Telekom Müdürlüğünde tanıdığı olan var mı acaba ya da derdimizi kime anlatalım. Kablonun üzerine bir beton parçası düşmüş o parçanın kaldırılıp kablonun bağlanıp yerine sabitlenmesi gerekiyor. Kablo onarılmazsa hiç bir ISS'den hizmet alamam, cepten internetle girmeye çalışıyorum hem cepteki kotayı yedim hem de rezil bi internetle karşı karşıya kaldım. Napacağım bilmiyorum.


    Hangi ilçe hocam merak ettim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nekadar komik durumlar oluyor.parayı alırken hiç sıkıntı olmuyor nedense.yok bu ülkede internet gelişmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldenParsTR -- 27 Eylül 2015; 4:05:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldenParsTR

    Nekadar komik durumlar oluyor.parayı alırken hiç sıkıntı olmuyor nedense.yok bu ülkede internet gelişmez.
    Karamürsel ilçesi hocam. Malesef hala internet yok. İnternet hizmetini alamadığım için bana cayma bedelini geçirirlerse şikayet edeceğim hakem heyetine, umarım beni haksız bulmazlar.
  • aliriza81 kullanıcısına yanıt
    TTNET pişmanlıktır diye boşuna demiyoruz sorumsuz bir şirket kimseyi takan yok sadece tek yaptıkları Ay başı Fatura kesmek o kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaztuncay

    TTNET pişmanlıktır diye boşuna demiyoruz sorumsuz bir şirket kimseyi takan yok sadece tek yaptıkları Ay başı Fatura kesmek o kadar.

    Hocam haklısın da aynı altyapıyı tüm şirketler kullanıyorlar. Bu kablo onarılmadan ben başka yere de başvuramıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliriza81

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayaztuncay

    TTNET pişmanlıktır diye boşuna demiyoruz sorumsuz bir şirket kimseyi takan yok sadece tek yaptıkları Ay başı Fatura kesmek o kadar.

    Hocam haklısın da aynı altyapıyı tüm şirketler kullanıyorlar. Bu kablo onarılmadan ben başka yere de başvuramıyorum.

    Alıntıları Göster
    Kocaeli gölcük te ikamet ediyorum. Arıza nedeniyle 55 gündür internetim yok. Telekom ile görüştüğümde ödenek beklediklerini söylediler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtn1905

    Kocaeli gölcük te ikamet ediyorum. Arıza nedeniyle 55 gündür internetim yok. Telekom ile görüştüğümde ödenek beklediklerini söylediler.


    Hocam Gölcük'te bile bu iş hallolmuyorsa biz yandık demektir. 35 günü geçti hala gelip kabloyu yapmıyorlar.
  • Bugün o meşhur telefon direği bilinmeyen bir nedenle yıkıldı. Sanırım bağlantıları ayarlamaya başladılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aliriza81 kullanıcısına yanıt
    yazın şikayetinizi BTK'ya BİMER'e bakın bakalım nasıl tutuşuyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _A_N_I_L_

    yazın şikayetinizi BTK'ya BİMER'e bakın bakalım nasıl tutuşuyorlar.
    Sanırım bir süre internet hizmeti sağlanmayınca sözleşme kullanıcı tarafından fesih edilerek cayma bedeli ödenmeyebiliniyor. Bu olayı tam net bilmiyorum, bilgisi olan varsa tüm forumu bilgilendirebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShaLer

    Sanırım bir süre internet hizmeti sağlanmayınca sözleşme kullanıcı tarafından fesih edilerek cayma bedeli ödenmeyebiliniyor. Bu olayı tam net bilmiyorum, bilgisi olan varsa tüm forumu bilgilendirebilir.

    Alıntıları Göster
    süperonline geçin benim gibi. kafanız rahat olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇevreMühendisi

    süperonline geçin benim gibi. kafanız rahat olur

    Alıntıları Göster
    evet cayma bedelini geri aldım. ama internetim yok, 2 ay olacak, internet yok, gsm operatörleriyle akraba olduk. btk'ya yazdım ama bimer'e yazmadım. bi faydası olacağını sanmıyorum. btk'ya da kopyala yapıştır cevap yapıştırıp geçiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliriza81

    evet cayma bedelini geri aldım. ama internetim yok, 2 ay olacak, internet yok, gsm operatörleriyle akraba olduk. btk'ya yazdım ama bimer'e yazmadım. bi faydası olacağını sanmıyorum. btk'ya da kopyala yapıştır cevap yapıştırıp geçiyorlar.

    Alıntıları Göster
    sözleşmen varsa eğer orda yazıyor ttnet eğer hizmet karşılayamaz veya aksaklıklar yaşanırsan sorunun nedeni göre cayma hakkın var tabi bi ihtimal
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.