Şimdi Ara

türknet, OFFLINE OLDU.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
4.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • slm arkadaşlar salı günü saat 18:00 dan beri internet ve telefon yok. destek kaydı açtım ama aynı sorunu yaşayanlar 10 15 gün beklemişler evdekiler çocuklar internet istiyorlar. bende netspeed ile görüştüm 48 saat içinde geçiş işleminizi yaparız VAE alt yapısındaysanız dediler yer istanbul sultangazi. ne dersiniz arkadaşlar geçilirmi yoksa türknetimi bekleyeyim.
    türknet, OFFLINE OLDU.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • şu anda dsl ışığınız yanmıyor olması lazım. TT saha dolabından müdahale edilecek. İlk açılışta hızlı açıldı ise ve bölgenizdeki TT personelleri müşteri ayırmıyor ise ilgilenilir. Bölge sorunlu ise TT dışındaki her firmada sıkıntı yaşanabilir.

    Oim den internet altından dsl ışığım yanmıyor ve telefon arıza altından çevir sesi yok diye arıza kaydı bırakın. Bir de ne zamandır türknet desiniz ? taşıma yapıldı ise bazen yeni bir uç bırakabiliyor tt personeli ankastre kutunuzu kontrol edin derim
  • slm 7 aydır türknet kullanıyorum yeni aboneyim taşıma deyil. max kaç günü bulur acaba açılması 2. gününde hemen sıktı bu durum.evet arıza kaydından hem neti hrm çevrim sesi yok diye kayıt bıraktım.... ilk açılış hızlı gerçekleşmişti 2.3 gün bakalım cumartesiye kadar bekliycem. yoksa pazartesi ilk iş günü yapacağım şey netspeed evrakları yollamak olacak. netspeed mt türknet kapatma işlemlerini de biz hallediyoruz diye tdyit etti. pek anlamam veremesemde ısrarla bunu söyledi. 👍



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ICEBLUEE -- 1 Mart 2018; 1:11:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ICEBLUEE I kullanıcısına yanıt
    önce türknet bakıyor ardından gerekirse hemen tt ye talep açılıyor (ki sizin durumda tt ye talep gitmesi lazım) tt ye bildirim düşünce ekipler uğrar. ben açınca hemen ertesi gün arıyorlar ekiplik işim olmadı hiç ama bir defa bana sormadan göndermişler. bildirim sabah gün içinde gider sonrası TT de. Karabük te arkadaşım akşam 18 de kayıt açmıştı ertesi gün öğleden önce 11 de çözülmüştü. Tamami ile bölgenizdeki tt nin hızı ile alakalı
  • ok. tşkler usta. 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka iss ye geç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2,5 gün sonra sorunu çözdüler oim den baktım hala VAE yapısındayım hızım aynı 35 mbit nabsam devam etsemmi acaba arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ICEBLUEE I kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 21:13:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Merhaba bende aynı sorunu yaşıyorum 3 gündür. Bütün ışıklar yanıyor ama internet erişimi yok bugün arıza kaydı oluşturdum 30 dk içinde aradılar ve saha ekibi göndereceklerini söylediler. Yeniden Türk Telekom a geçmeyi düşünüyorum sizce ne yapmalıyım bekiyeyim mi düzelmesini veya tahmini olarak ne zaman düzelir.
  • Aynı sorun bende de var hocam 2. Gün olucak bugün aradılar teknik destek bakıcak diye.7 aydır 1 gün bile sıkıntı olmadı ama 2 gün önce bi anda OIM deki durum kısmı offline yazıyor.Ne yapsam bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozan Akbal O kullanıcısına yanıt
    Bir süre bekleyip gözlem yapın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Chosen312 kullanıcısına yanıt
    Dsl ışığınız yanmıyordur TT ekipleri birine internet bağlar iken sizin portu bozmuş olabilir, TT saha dolabından işlem yapacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozan Akbal O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorununuzu biraz daha detaylı bir şekilde PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası ve ya müşteri numarasıyla birlikte iletirseniz size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Chosen312 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizinle PM üzerinden iletişime geçmiştik. Sorunu arkadaşlarıma ilettikten sonra hızlıca aksiyon aldılar. Süreç içerisinde bir sorun yaşarsanız PM'den ulaşırsınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İnternet şimdi düzeldi.Forumdaki turknetdestek olmasaydı baya uzun sürerdi diye tahmin ediyorum.İşini çok iyi yapan ilgili bi arkadaş çok teşekkür ederim.
  • Chosen312 kullanıcısına yanıt
    Ben size teşekkür ederim. Bu güzel düşüncelerinizi bizimle paylaştınız Bir sorun olursa artık bana nereden ulaşabileceğinizi biliyorsunuz. İyi kullanımlar
  • İss degisdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorunu iki gündür ben de yaşıyorum. TurkNet'e yeni geçtim zaten lokasyondan dolayı max 16 mbit alabiyorum. Arıza olur olmasina da bu ilgisizlikten şikayetçiyim iki gündür bu konuyla ilgilenen yok, gectigime geçeceğime pişman oldum. 15 yıldır ayni yerdeyim ve farkli iss den internet aliyordum ilk defa iki gün süren bir problemle karşılaştım ve ilk defa böyle bir ilgisizlik gördüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorunu iki gündür ben de yaşıyorum. TurkNet'e yeni geçtim zaten lokasyondan dolayı max 16 mbit alabiyorum. Arıza olur olmasina da bu ilgisizlikten şikayetçiyim iki gündür bu konuyla ilgilenen yok, gectigime geçeceğime pişman oldum. 15 yıldır ayni yerdeyim ve farkli iss den internet aliyordum ilk defa iki gün süren bir problemle karşılaştım ve ilk defa böyle bir ilgisizlik gördüm.
    Bu arıza kisa sürede duzelmezse iss değiştireceğim.

    türknet, OFFLINE OLDU.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eser360 -- 27 Nisan 2018; 23:54:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eser360 kullanıcısına yanıt
    modem kurulumunuzu yaptığınız mı ? @turknet li kullanıcı adınızı girdiniz mi modemde sinyal var görünüyor
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.