Şimdi Ara

Türknet mi? Birdaha aslaa!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aylardır destek kaydı bırakıyorum kaç kere btk ya şikayet ettim 16mbit diye sattıkları interneti 6mbit üstünde hiç kullanamadım. Bu gün son darbeyi vurdular sabahtan beri internet hızım 2mbit e sabitlenmiş yine. Daha önceden de başıma gelmişti bu olay o zaman müşteri temsilcilerine durumu 50kere anlatarak düzeltmiştim ama şimdi karşımda muhattap da yok!!!

    İptal bari edeyim diye uğraştım onu bile hemen yapamıyormuşuz sizi arıcaz şuraya fax buraya mail atıcaksınız diyorlar.

    Değil kotasıZ 10000mbit bile deseniz birdaha hayatta aynı hataya düşmem!!!!

    En hızlı yoldan nasıl iptal edebilirim arkadaşlar yardımcı olurmusunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hat değerleriniz ne durumda hocam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet

    Hat değerleriniz ne durumda hocam?

    hızı 4mbit e sabitlemişler zate önceden de 8mbit e sabitlemişlerdi 16yı hiç göremedik
  • Gönder iptal faxını işleme almak zorundalar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShaRLooT


    quote:

    Orijinalden alıntı: nomadahmet

    Hat değerleriniz ne durumda hocam?

    hızı 4mbit e sabitlemişler zate önceden de 8mbit e sabitlemişlerdi 16yı hiç göremedik

    Hat değerlerinizde bir sıkıntı olabilir hocam değerler kötüyse sınırlama yapabiliyorlar. Modem arayüzünden atarsanız iyi olur bir bakalım.
  • iptal faxı ile beraber btk ya eş zamanlı şikayet kaydı oluşturun, anında iptal etmek zorunda... onları beklemeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deneme1 -- 4 Aralık 2017; 14:11:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deneme1

    iptal faxı ile beraber btk ya eş zamanlı şikayet kaydı oluşturun, anında iptal etmek zorunda... onları beklemeyin.

    İptal fax ı yolladım yarın geri dönüş yapmazlarsa BTK'ya da şikayet ederim artık.
    Hoş BTK ya defalarca düşük hız için şikayette bulundum ama değişen bişey olmadı
  • Benimde taahhut ayin 8 inde bitiyor , 2 sene oncekinden daha kotu bir pakete mahkum kalacaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknet mi? Birdaha aslaa!!!

    Değerler de kötü galiba, port değiştirin diyorum onada cevap vermiyorlar
  • Hocam santral mesafeniz nedir bilmiyorum ama uzaksınız sanırım değerler baya kötü. Max alabileceğiniz hız 6-7 gibi gözüküyor bu değerlere göre. Bu siteden sorgulattığınızda kaç çıkıyor?

    Aynı binadan veya yakın çevrenizde internet kullananlar kaç mbps alabiliyor onu öğrenmek lazım. Eğer yüksek hız alabilen varsa ve sizin iç tesisatınız falan sorunlu değilse port değişimi yapmaları lazım. Yapmazlarsa iss değiştirmekten başka çözüm kalmıyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 4 Aralık 2017; 16:40:4 >
  • Kaç kere söyledim işte port değiştirin diye, apartman yeni daha 2 yıllık.
    Bende el mecbur Turktelekom'a geçicem artık.

    millenicom da 17mbit çıkıyor bu arada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ShaRLooT -- 4 Aralık 2017; 17:6:18 >
  • 4 yillik aboneyim son 2 aydaki kadar sikayet gormemistim hic. Vdslden adsle dusurun diyorum hicbir. Muhatap yok cok garlp valla 1 haftadir..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShaRLooT kullanıcısına yanıt
    Yapamadami altyapi sizin hay ialir bu degerlerle ama 2ye kitlemisler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cronaldo2

    Yapamadami altyapi sizin hay ialir bu degerlerle ama 2ye kitlemisler

    Vallahi anlamadım ne demek istediğini
  • ShaRLooT kullanıcısına yanıt
    Fena Türkçe katliami olmus..



    Yapami altyapiniz 2alir suan ama 2 ye kitlemisler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapa değil :)
    Turktelekom alt yapısını kullanıyorlar telekom elemanı geldi yeni hat çekilmiş gibi ayaladık dedi ama yine 6 mbit e sabitlenmiş.

    Onlarda altyapı sıkıntısı var diyor nasıl düzeltirim dedim cevap yok

    Ama kota kalkmadan önce 12-13mbit alıyordum
  • turk telekom yuzundendir, kendisi bile düzgün hizmet veremezken rakip firmaya neden düzgün port sağlasın ki ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Texassm0ke kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerinide türk telekom'mu kaçırdı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Müşteri hizmetlerinide türk telekom'mu kaçırdı ?

    m.hizmetleri bir ise yaramiyor zaten. klasik robot cevaplar.

    tt ye akk den once de sorun var diyorum. akk yi astiniz onla alakalidir diyor. robottanda ote



    turknete bisey diyemem. 2 side sorunlu bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O sitede benim 81 cikti alabileceğiniz hiz diyor. Turknette suan 100megabite kadar kullaniyorum 92mbye kadar hiz goruyorum. Dolapmidir nedir apartmanin onunde galiba cok yakin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.