Şimdi Ara

TTNET'İ Nereye şikayet edebilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
23.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,
    16 Mbps'a kadar hızı olan bir paket kullanıyorum. Abonelimden beri 14,15 ve hatta16 Mbps hıza ulaşıp bu hızların altına düşmezdim. 1 Haziran gecesi hızım 2,3 Mbps'larda dolaşıyordu ve sürekli kopmalar yaşıyordum. Hemen arayıp müşteri temsilcisi ile görüştüm temsilci işlem yaptı hızım daha da düştü. Sonra kayıt oluşturup ilgili birime ilettiler. Gece baktığımda hızım 0,20 kb 1 MB'larda dolaşıyordu.

    Bugün 2 Haziran akşamı tekrar Türk Telekom'u aradım ve görüştüm. İlgili birim hızımı 8 Mbps'a sabitlemiş ve hattımın 16mbps hızı alamayacağı aktardı. Bu zamana kadar 14,15 ve hatta 16 Mbps hızları görürken ne olduda bir anda hattım 8 Mbps hızı destekler oldu. 8 Mbps hızı da alamıyorum şu an hızım 2,3,4 Mbps'larda dolaşıyor.

    Hızımı kopma olmaması için sabitlemişler. Bu pakete 60 TL para ödüyorum. Bu hızlarda net kasıyor. Hız sabitleyerek çözüm üretmeye çalışıyorlar. Müşteri temsilcisi papağan gibi aynı şeyleri söylüyor. Şimdi ben bunları BTK'ya şikayet ettim. Şikayetvar'a yazdım. Başka nerelere şikayetimi gönderebilirim? Son çare olmaz ise kesin olarak mahkemeye vereceğim.







  • Bu eşkiyaları nereye şikayet edersen et bir sonuca varamazsın. Bunlar birbirini yemleyen Karteller. Ülke de tüketicinin bir hakkı yok. Çok naşşaklı olman lazım ki lafın geçsin. Ben 10 yıldır kullanıyorum bunların bağlantısını. Nereye şiket ettiysem havada kaldı. Tüketici kurumu da para yiyici etliye sütlüye karşıymayan davarlardan ibaret. Ülke hırsız uğusuz cahil ülkesi olmuş sen hala şikayet etmekten bahsediyorsun kolay gelsin ne diyeyim dostum.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom'u Nereye Şikayet Edebilirsin?

    Türk Telekom'un hizmetlerinden memnun değilsen ve şikayet etmek istiyorsan, birkaç seçeneğin mevcut:

    Tüketici Hakem Heyeti (THH)

    • Türk Telekom'un bağlı bulunduğu Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsin.
    • Başvurunu yazılı olarak veya T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nın uzlaştırma.gtb.gov.tr adresinden çevrimiçi olarak yapabilirsin.

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK)

    • BTK, telekomünikasyon sektörünün düzenleyicisi kurumudur.
    • şikayet.btk.gov.tr adresinden çevrimiçi olarak şikayette bulunabilirsin.

    CİMER (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi)

    • CİMER, vatandaşların devlet kurumlarına şikayetlerini iletmeleri için kurulan bir platformdur.
    • cimer.gov.tr adresinden şikayetini iletebilirsin.

    Türk Telekom Müşteri Hizmetleri

    • Türk Telekom'un müşteri hizmetleri numarası 444 1 444'tür.
    • Şikayetini telefonla iletebilirsin.

    Önemli Hatırlatmalar:

    • Şikayetini yazılı olarak yaparken, açık ve net bir şekilde konuyu belirtmelisin.
    • Şikayetine, varsa ilgili belgeleri (fatura kopyası, görüşme kayıtları vb.) eklemelisin.
    • Şikayetini ilgili kuruma zamanında iletmelisin. Kurumların başvuru süreleri değişebilir.

    Bu yöntemlerden herhangi birini kullanarak Türk Telekom'a şikayette bulunabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • BTK, Bimer, Cimer, Twitter, Facebook, Sikayetvar.com

    Allah kolaylık versin.:)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marko Paşaya...
  • Daha önce mahkemeye vermiş arkadaşlar var ise bilgilendirebilir mi? Mahkemeye vereceğim. Dikekçe örneği vs. bana yol gösterecek biri?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRoZeNBoDy

    Daha önce mahkemeye vermiş arkadaşlar var ise bilgilendirebilir mi? Mahkemeye vereceğim. Dikekçe örneği vs. bana yol gösterecek biri?

    Bir anlik sinirle anliyoruz bunlari yaziyorsunda mahkeme falan oyle laftaki gibi kolay olmuyor. Bir hakem heyeti sonucu dahi 6 aydan fazla surebiliyorken mahkeme isini sen dusun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu eşkiyaları nereye şikayet edersen et bir sonuca varamazsın. Bunlar birbirini yemleyen Karteller. Ülke de tüketicinin bir hakkı yok. Çok naşşaklı olman lazım ki lafın geçsin. Ben 10 yıldır kullanıyorum bunların bağlantısını. Nereye şiket ettiysem havada kaldı. Tüketici kurumu da para yiyici etliye sütlüye karşıymayan davarlardan ibaret. Ülke hırsız uğusuz cahil ülkesi olmuş sen hala şikayet etmekten bahsediyorsun kolay gelsin ne diyeyim dostum.
  • Benim internette de sıkça sorun yaşıyorum. Bazı günler hiç bağlanamıyorum bile. MH arıyorum DNS ayarları yapıyor düzeliyor. Böyle saçmalık mı olur? Yine internet gidiyor bu sefer modemin teknik servisine yönlendiriliyorum. Servis arıza yok diyor. İnternet sağlayıcınızla görüşün diyor. 60 TL para veriyoruz ama tam hizmet alamıyoruz. Kesintinin yaşandığı günlerin parasını iade etmeleri lazım. Aksi takdirde helal etmiyorum...
  • TT online işlemden şikayet kaydı oluşturun. Ve bir süre bekleyin sizi ararlar ve online işleme cevap yazarlar. Şikayetiniz çözümlenmezse aynı şikayeti tekrarla butonundan devam ettirin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici haklarına şikayet edebilirsin !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: closer10

    Benim internette de sıkça sorun yaşıyorum. Bazı günler hiç bağlanamıyorum bile. MH arıyorum DNS ayarları yapıyor düzeliyor. Böyle saçmalık mı olur? Yine internet gidiyor bu sefer modemin teknik servisine yönlendiriliyorum. Servis arıza yok diyor. İnternet sağlayıcınızla görüşün diyor. 60 TL para veriyoruz ama tam hizmet alamıyoruz. Kesintinin yaşandığı günlerin parasını iade etmeleri lazım. Aksi takdirde helal etmiyorum...

    1 Hazirandan beri uğraşıyorum. Müdürlüğe gidip saha müdürü kim varsa ağzıma geleni sayıyorum. Eve TTNET'ten adam gönderdiler. Ölçüm yaptı binada vs problem yok modem arızalı dediler. Sonra eski modemi taktık kendi modemleri ve eski modemle ölçtüler bu sefer 2 modemde hızlar aynı çıktı. Ama ben modemin bozuk olmadığından emindim sonra gittiler. 1 gün sonra hızım 3,5 mb'a düştü. Yine şikayet vs derken tekrar adam gönderdiler o da ölçtü biçti bu sefer yine modem arızalı dediler. Gelen arkadaş hızı yükseltiyorum modem hızı aşağı çekiyor demişti Ayrıca bu arkadaş kotayı geçmişsiniz hızınız düşecek tabi ki diye cümleler kurdu iyice sinirlerimi zıplattı. Evdeki 2 modemimi de arızalı deyip çöp yaptılar. Şu an deneme amaçlı ttnetin verdiği modem takılı cuma günü tekrar gelip bakacaklar ve modemi alacaklar hızımı 10,5 mb'a sabitlediler. Daha yukarısını kaldırmıyormuş hattın kopmalar oluyormuş. Bu zamana kadar olmuyordu. 4,5 mb hızımı çaldılar. Madem öyle dedim faturayı da düşürün. Bu sorunu 1 hazirandan beri yaşadığımı ilettim.

    Bu sefer bana mayıs ayında 400 gb download yapmışsınız hızınız yüksek indirim yapamayız dediler. Ben adamlara Haziran ayında hızım düştü diyorum onlar mayıs ayından bahsediyor. Müdürlüğe gidiyorum Haziran ayından beri hızım düştü diye temsilci kotayı geçmişsiniz diyor. Haziran ayında 25 gb download yaptım 7 günde 100gb kotam var. Yani onlarında birşeyden haberleri yok. Ne olduda birden hattım desteklemez oldu anlamış değilim 4,5 mb az değil. Çağrı merkezinden bir hattınız 4 MB destekliyor kopma olmasın diye 4'e sabitledik dediler, bir hattınız 8 mb destekliyor deyip 7 MB'a sabitlediler. Sonra bağırıp çağırınca 10,5 MB'a çıkardılar hızı. İşin garip tarafı üst katta oturan komşuda aynı tarifede 12 MB hız alıyor ben şu an 10,5 MB'ın üstüne çıkamıyorum. BTK'ya yazdım TTNET'in cevabı ''Tüketici şikayetlerinin ilgili işletmeciyle abonelik sözleşmesi imzalamış olan tüketicilerin kendisi tarafından iletilmesi durumunda değerlendirmeye alınabildiği hususunda,Bilgilerinizi rica ederiz.'' şeklinde dönüş yaptılar. Hızın %75'ini bana sağlamak zorundalar buda 12 Mbps yapar ama şuan hızım 10,5 MB'a sabitlenmiş durumda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRoZeNBoDy -- 7 Haziran 2017; 21:50:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcanoa

    Tüketici haklarına şikayet edebilirsin !

    Tüketici hakları cayma bedelini öde gel diyor. Artık o safhaya geliyorum. 500 TL cayma bedeli çıkarttılar muhteşem hizmet veriyorlarmış gibi.
  • Benim 2 aydır sorunum vardı 8 mbit hattımı sanki 4 e sabitlemişler gibi yukarı cıkmıyordu. BTK ya yazdım yaklaşık 5 defa. En son Cuma arızayı aradım. Cumartesi teknik ekip geldi. Hattıma baktı modem arızalı dedi. Bugün başka modemden deneme şansı buldum. Yine 4 ten yukarı cıkmadı. Kendi modememi takıp tekrar aradım müşteri hizmetlerini, ip değiştirdimesi falan yapıyorum dedi ve hızım yükseldi. Sonuc olarak bugün btkya yazdığım şikayete ttnnetten özetle teknik ekip yönlendirilmiştir diye cevap geldi. Baya uğraştırdı ama.
  • FRoZeNBoDy kullanıcısına yanıt
    vay be bilmiyodum onlarıda şikayet etmek lazım ozaman
  • BİMERE ŞİKAYET EDİNCE KENDİSİ BTK'YA YÖNLENDİRİYOR ZATEN.
  • Ttnete laf anlatmak, kabullendirmek zor. Çünkü kafa yapısı bozuk ordaki yetkililerin. Beni defalarca arıyorlardı kotayı aşmışsınız sizi 5 tl farkla üst tarifeye geçirelim diye. Her defasında yalanlarını buldum ve yüzlerine söyledim kotayı aşmadığımı. Neden yalan söylüyorsunuz diye ama anlayan kim, hala arıyorlar
  • Ttnet kendi modemi takılı 2 gündür deneme amaçlı bıraktıkları modem. Hız bugün 11,7'ye çıktı 2,3 saat sonra hız yine 7 mb'a düştü ve sabitlendi şu an onların modemiylede hız 7 mb. TTNet'in döşediği kablolarda oksitlenme olabilirmiş. O zaman sorunu giderin diyorum belediye 15 Temmuzdan sonra kazıya izin vermiyor diyor ne alakaysa artık. Şimdi bana hattın 8 destekliyor diyorlar 18 aydır 14,15 mb hız kullan şimdi hat birden bire 8 mb desteklesin. Birşeyler yapıyor TTNET ama hadi hayırlısı. Arkadaşta benlrie aynı tarife kullanıyor internet çok yavaş diyip duruyordu evine gittim modem ara yüzünden baktım gelen hız 2 mb sabitlenmiş. Aradım ttneti sinyal güncelleyip 8 e çıktı daha fazla çıkarttıracaktım bulunduğunuz lokasyonda çalışma var deyip 1 ay sonra arayım dediler yakında tekrar arayacağız bakalım ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRoZeNBoDy

    Ttnet kendi modemi takılı 2 gündür deneme amaçlı bıraktıkları modem. Hız bugün 11,7'ye çıktı 2,3 saat sonra hız yine 7 mb'a düştü ve sabitlendi şu an onların modemiylede hız 7 mb. TTNet'in döşediği kablolarda oksitlenme olabilirmiş. O zaman sorunu giderin diyorum belediye 15 Temmuzdan sonra kazıya izin vermiyor diyor ne alakaysa artık. Şimdi bana hattın 8 destekliyor diyorlar 18 aydır 14,15 mb hız kullan şimdi hat birden bire 8 mb desteklesin. Birşeyler yapıyor TTNET ama hadi hayırlısı. Arkadaşta benlrie aynı tarife kullanıyor internet çok yavaş diyip duruyordu evine gittim modem ara yüzünden baktım gelen hız 2 mb sabitlenmiş. Aradım ttneti sinyal güncelleyip 8 e çıktı daha fazla çıkarttıracaktım bulunduğunuz lokasyonda çalışma var deyip 1 ay sonra arayım dediler yakında tekrar arayacağız bakalım ne olacak.

    Valla laf anlatılmıyor ne müşteri hizmetlerine ne de gelen teknik ekibe. 1 ay önce geldiler başka arızaya bakmak için. Adam buraya 24 mbit internet mi gelir başkası uğraşssın vs (söverek tabi) diyerekten iki üç bişey yaptı gitti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRoZeNBoDy

    Ttnet kendi modemi takılı 2 gündür deneme amaçlı bıraktıkları modem. Hız bugün 11,7'ye çıktı 2,3 saat sonra hız yine 7 mb'a düştü ve sabitlendi şu an onların modemiylede hız 7 mb. TTNet'in döşediği kablolarda oksitlenme olabilirmiş. O zaman sorunu giderin diyorum belediye 15 Temmuzdan sonra kazıya izin vermiyor diyor ne alakaysa artık. Şimdi bana hattın 8 destekliyor diyorlar 18 aydır 14,15 mb hız kullan şimdi hat birden bire 8 mb desteklesin. Birşeyler yapıyor TTNET ama hadi hayırlısı. Arkadaşta benlrie aynı tarife kullanıyor internet çok yavaş diyip duruyordu evine gittim modem ara yüzünden baktım gelen hız 2 mb sabitlenmiş. Aradım ttneti sinyal güncelleyip 8 e çıktı daha fazla çıkarttıracaktım bulunduğunuz lokasyonda çalışma var deyip 1 ay sonra arayım dediler yakında tekrar arayacağız bakalım ne olacak.
    Arkadaş aynı problemi yaşıyorum. Senin baya zaman geçmiş, nasıl çözdün olayı?




  • Herkes bunların arkasında. Baya uğraşman gerekecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tekrar arayın hizinizi tekrar eski degerlere getirmenizi söyleyin. ama eski olayları pek anlatma bir çogu anlamiyor.

    16mbps aldıgınızı müşteri hizmetleri hızımı düşürdü Şuan şu kadar aliyorum tekrar eski haline getirmenizi rica edin.

    belki bir kaç tanesi anlamayabilir ama içlerinden biri bilgili çıkıp yardımcı olacaktır.


    bu arada aklınız da olsun ttneti asla internetim kopuyor diye aramayin.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.