Şimdi Ara

Netmaster Modem Arayüzü Sorunu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
2
Favori
32.522
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 gün
  • Cevaplayan Üyeler 13
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 60 gün 21 saat 37 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • r0ket (5 mesaj) NetMASTER_ (5 mesaj) Guest-A984A1CC7 (3 mesaj) tamerbilisim (2 mesaj) bseeek (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (22 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    130 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    20 dk'dır durum bu. 2 gündür modem arayüzüne giremiyorum. Her türlü tarayıcıyı denedim. Var mı önerisini olan?




    |
    |
  • 192.168.100.1 adresi giriş yapmayı deneyebilir misiniz ? Bende de arayüz açılmıyordu bu adres ile sorunu çözdüm
  • Yüzbaşı
    515 Mesaj
    Modemi resle kablo ile bağlan modemin kablosuz ayarlarını sıfırla en iyi duruma gelene kadar ayar çek. Bide kontrol kanalını bölgende en az kullanılan kanala al.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3617 Mesaj
    bende 2 gündür giremiyorum arayüze. acaba nasıl çözdünüz bu problemi? yardım plzzz
  • Teğmen
    130 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Sağ alta bakarsanız bağlantım kabloluydu, kabloyu çıkarıp kablosuz bağlantı yaptığımda kolayca giriş yaptım sonra yaptığım testler sonucu sonucun kabloda olduğunu anladım.



    Yani çözüm kabloyu değiştirmek oldu, tabi bazen internet kablo girişinde de sorun olabiliyor kablosuz denemek gerek.
    |
    |
    r0ket kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3617 Mesaj

    Kablosuz deneyemem masaüstü benim bilgisayar. Kabloyu şök tak değiştiri bi deneyeyim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TuvaletSifonu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    130 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bunlar işini görür hem kablo derdinden kurtulmuş olursun.http://www.hepsiburada.com/wireless-adaptorler-c-103939
    |
    |
    r0ket kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3617 Mesaj

    yok artık. arayüze girecem diye bide paramı harcıyım durduk yere. çözümü yokmu bunun kafayı yiyecem yav 3 gün önceye kadar 1 senedir girdiğim arayüz durup duruken girmez oldu. format bile attım yok arkadaş girmiyor.
    |
    |
    TuvaletSifonu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    615 Mesaj

    Arayüze telefondan girseniz? Ben öyle yapıyorum.
    |
    |
    r0ket kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3617 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: runorunoruno



    Arayüze telefondan girseniz? Ben öyle yapıyorum.



    malesef ordanda girmiyor. modemi resetlemeye çalışıyorum. reset tuşuna 10 -20 saniye neyse basılı tutuyorum ama sadece yeniden başlatıyor oda olmuyor. ne yapacağımı bilemiyorum sinirden kendimi ....
  • Yüzbaşı
    683 Mesaj
    Merhaba;



    Muhtemelen browser cache' in den kaynaklanıyor. Ya browser ın cache ini temizle yada cache tutmayan Chrome veya Firefox un gizli sekmesinden giriş yapabilirsin.



    Kolay gelsin...
    |
    |
  • Teğmen
    242 Mesaj
    192.168.100.1 adresi giriş yapmayı deneyebilir misiniz ? Bende de arayüz açılmıyordu bu adres ile sorunu çözdüm
    |
    |
  • Binbaşı
    1414 Mesaj

    Değerli Kullanıcımız,



    Modemin fabrika ayarlarına dönmesi için reset bölümüne 20-25 saniye kadar basılı tutulması yeterlidir. Modem fabrika ayarlarına döndüğünde online olması daha uzun bir sürede olacaktır.

    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.

    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.



    Saygılarımızla.
    |
    |
    r0ket kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3617 Mesaj

    dediğinizi yaptım herhangi bir fark olmadı. 25 saniyede basılı tuttum 45 saniyede. 1 dakika içinde yenileniyor bağlantım ve hiç bir fark olmuyor. ayrıca aradım destek hattınızı konuşan görevli nerdeyse telefondan dövecekti beni reset atmayı nasıl beceremezsin diye. yok olmuyor diyorum anlattığınız gibi bir resetleme olayı olmuyor diyorum nasıl olmaz sen yapamıyorsun diyor. sanırsınki kendi eli mucize yaratıyor. kürdanla 30 saniye dürtmenin kaç farklı yöntemi olabilir?



    kısacası düzelmiyor.
    |
    |
    NetMASTER_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1414 Mesaj

    Değerli Kullanıcımız;



    Konu ile ilgili olarak Türksat Çağrı Merkezini (0 850 804 44 44) arayarak arıza kaydı oluşturup ekip talep edebilirsiniz. Reset bölümüne uzun süreli basıldığında reset olmuyor ise reset butonuna zarar verilmiş olabilir.

    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşebilirsiniz.

    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.



    Saygılarımızla.
    |
    |
    r0ket kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1414 Mesaj

    WPA2 - Güvenlik Açığı Hakkında Açıklama

    Sayın Kullanıcılarımız,

    Chipset üreticimiz Broadcom Corp.’un yaptığı açıklamayı paylaşmak isteriz.

    Broadcom, bir istemci (client) veya tekrarlayıcı (repeater) modunda çalışmadıkça AP'lerin bu güvenlik açığından etkilenmediğini doğruladı.

    Kablo modem (CBW-700, CBW-383Z4, CBW-383ZN, Infinity401) kullanıcıları da bu durumdan etkilenmemektedirler.

    Çünkü kablo modem cihazları, kimlik doğrulamanın harici bir cihaz veya istemci tarafından yapıldığı bir istemci (client) veya tekrarlayıcı (repeater) olarak çalışmazlar.

    Bu konu WDS işlevi ile ilgili olup, WDS fonksiyonunu kullanmayan kullanıcılarımız için herhangi bir risk bulunmamaktadır.

    Önümüzdeki yakın süreçte FW güncelleştirmeleri yapılacak ve buradan da duyurulacaktır.

    Saygılarımızla.
    |
    |
    NetMASTER_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    505 Mesaj

    infinity 401 modeme Wifi ile 192.168.0.1 adresinden arayüze ulaşamıyorum, modem fişini sök-tak yaptıktan sonra birkaç saat ulaşılabiliyor sonra yine aynı ama arayüze giremezken internet bağlantım sorunsuz şekilde çalışmaya devam ediyor. Konunun çözümü var mıdır?
    |
    |
    NetMASTER_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1414 Mesaj

    Değerli Kullanıcımız,

    Modeminizin kablosuz ayarlarının yapılandırılması ve genel kontrolü için modeminizin yanında olduğunuzda Destek Hattımız ile irtibata geçmenizi rica ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
    |
    |
    tamerbilisim kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1028 Mesaj
    Peki bu sorun çözüldü mü, çözüldü ise nasıl çözüldü? Ya da destek hattı nasıl çözdü diye soralım.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    467 Mesaj

    aynı sorunu ben de yaşıyorum. çözümünü bulabildiniz mi

    |
    |
    tamerbilisim kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    1 Mesaj

    11 arlıkta zargana yazmış 12 aralıkta da ben yazıyorum, aynı sorunu yaşıyorum ama çözümünü bulamadım. adminadmin yazıyorum sayfayı yeniliyor ama giriş yapmıyor...

Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
konkasör
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.