Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
12.887
Cevap
167
Favori
201.184
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      480 Mesaj
      06 Kasım 2017 18:11:00
      Bu konu efsane olur :)

      İptal talebim işleme alınmış nihayet telefondan bir yeri arayacaktım hizmetiniz iptal talebinden dolayı kısıtlanmıştır diyor, hem kısıtlanıp hem de bu kadar sevindiğimi hiç hatırlamıyorum. Bu arada bütün bu olanlardan sonra 1 saat kadar önce teknik destek beni aradı hızınızda dalgalanma varmış şuan her şey normal görünüyor diye, yahu kardeşim dedim hızımda dalgalanma akşamları oluyor bu sadece benim sorunum değil binlerce insanın sorunu da aynı yani hızı kısıyorsunuz ayrıca ben vdsl de görünüyorum gelen sinyal adsl efendim bakalım durun vdsl deneyelim bırt cırt... ses kapatılır kısa bir bekleme süresi (bu sürede birilerinden onay istenir tahminen o onay verilmez) aaa sizin portunuz adsl (halbuki portumun vdsl olduğu 4 farklı operatörden teyit edilmiştir) efendim ttnet port değişimi için mail gönderiyorum yarın işleme alınır zart zurt... aman dedim mail falan gönderme ben hattın kesilmesini bekliyorum zaten (en son 1 ay öncede bir mail göndermişlerdi aynı hikayeleri yemiyorum artık)...

      Bu turknet şans işi arkadaş, genelinde sorun yaşarsın... bakmayın ben şöyle memnunum böyle hızım iyi yazanlara... profillerine bakın bir çoğunun kapalıdır ya şirket çalışanı, ya kod verip bir ay bedava kullanma peşindeki kullanıcıdır. 1,5 yıl kadar problemsiz kullandım eylül sonundan itibaren ayar tutmadı sistemleri... Haa 1,5 yıl problemsiz kullanırken gelip forumun bu tarafına bir mesaj yazmakta aklıma gelmedi :) Bu bölümdeysen ya yeni internet alacaksındır ya bir problemin vardır ya da... anladınız siz...

      edit: imla



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dickinson -- 6 Kasım 2017; 19:6:2 >
      |
      |
      _____________________________

      Aslında giden değil kalandır terkeden, giden de bu yüzden gitmiştir zaten.




    • Yarbay
      3764 Mesaj
      06 Kasım 2017 18:15:10

      Mesaj gönderdim sorunumu ve bilgilerimi kontrol eder miain lütfen?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

      Kids are like farts, you can only tolerate your own. < / > 10 yıldır dolaştığım ülkeler; < / > EUROPE: TURKEY, GREECE, BULGARIA, ROMANIA, GERMANY, ITALY, FINLAND, NORWAY < / > MIDDLE EAST: UAE, CYPRUS < / > ASIA: AZERBAIJAN, PAKISTAN, CHINA, HONG KONG, SOUTH KOREA < / > ASIA-PASIFIC: THAILAND, INDONESIA, MALAYSIA, SINGAPORE, PHILIPPINES, VIETNAM
    • Yarbay
      2378 Mesaj
      06 Kasım 2017 18:15:35

      12 Ekim 2017 tarihinde yaptığım başvuru hala sonuçlanmadı. Aradan neredeyse 1 ay geçti. Bu süre zarfında 10-12 kere turknet müşteri hizmetleriyle görüştüm fakat başvuru durumunda bir ilerleme yok. Daha ne kadar beklemem gerekiyor acaba ?



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pulmicort -- 6 Kasım 2017; 18:16:9 >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      544 Mesaj
      06 Kasım 2017 18:28:52
      https://forum.donanimhaber.com/turknet-rezilligi--129510191

      şu şikayeti çözün de görelim bitmeyen sorunları nasıl çözdüğünüzü.
      |
      |
      _____________________________

      Masaüstü // AMD FX 8320, 4600 MHz // ASUS M5A97 EVO 2133(O.C) // 4096 MB 1600 MHz (PC3 12800 DDR3 RAM) // SAPPHIRE RADEON 7850 O.C // SEGATE BARACUDA 500 GB 16MB // THERMALTAKE ELEMENT T 700W // COOLER MASTER SEIDON 120V
      Leptop // İntel® core™ i5-2450m // SJV50_HR // 6144 (DDR3 1333Mhz) // NVIDIA® GeForce® GT 630m // 750 GB WDC WD7500BPVT-00HXZT3 SDD // NVIDIA OPTİMUS
    • Yüzbaşı
      298 Mesaj
      06 Kasım 2017 18:31:42
      Bir buçuk senedir Türknet müşterisiyim. Bir işim oldu aradığımda çağrı merkezinde hiç bir canlı kişi ile görüşemedim. Kayıt bırakıyoruz da onlar bizi arıyor. Biz gelişeceksiniz diye her yerde destek olduk beğendik beğendiğimizi söyledik ama siz batmayı tercih ediyosunuz. Müşteri temsilcisi ile görüşemiyorsak sorunlarla kayıt oluştur biz sizi ararız moduna geçtiğiniz için bugüne kadar tavsiye ettiğim herkesten özür diliyorum. Rezalet bir firma yolunda ilerledikleri aşikar. Taahhüt yok ama çile başlamış anlaşılan



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2082 Mesaj
      06 Kasım 2017 18:37:24
      Bi arkadaş abone oldu.Ama abone olurken müşteri hizmetlerine anında bağlanıyordu.Kayıt işlemleri tamamlandı,hattı açıldı.2 gün internet gelmedi.Bu sefer müsteri hizmetlerini aradığında anında bağlanan canlı destek ortadan kayboldu.Muhatap bulamamıştı.



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      413 Mesaj
      06 Kasım 2017 18:41:04
      20eylül başvuru tarihim hala bağlantı sağlanamadı.Iptal için başvuru yaptım bağlanmayan internet için aradı bayan sorun nedir neden iptal etmek istiyorsunuz diyor siz insanlarla dalgamı geçiyorsunuz.Bağlanamamış internet için birde dilekçe istiyorsunuz.Lanet olsun başvurduğum güne 1.5aydır bi internet bağlanamazmı anlamış değilim.Kanser olmak isteyenler başvursun arkadaşlar.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Hayatımız sınav
    • Çavuş
      79 Mesaj
      06 Kasım 2017 19:06:37
      Merhaba, hattım 100mbps desteklemesine rağmen 35mbps alıyorum. Yardımcı olur musunuz?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      7645 Mesaj
      06 Kasım 2017 19:08:52

      Tt port ücretlerine zam yaptığı için yapa'da değilseniz bu paraya en fazla 35 mbit verebiliyor.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      1hkn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      129 Mesaj
      06 Kasım 2017 19:10:10
      son 2 haftadır gece yatarken tel.den internette gezineyim diyorum uyuyana kadar tel.i elime alıyorum bir siteye yarım saatte giriyor bir çok farklı sitede deneme yapıyorum, çoğu zamanda istek zaman aşımına uğradı diyip hiç açmıyor ama tuhaf bir şekilde youtube a girip 1080 p de video izleyebiliyorum ama uygulamalardan bile (youtube hariç)herhangi bir şekilde internete ulaşamıyorum.
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      30 Mesaj
      06 Kasım 2017 19:23:40
      2haftadır dsl ışığım yanmıyor, hiç bir teknik yetkiliye bağlanamıyorum. Hiç bir arıza kaydına 2gün içinde dönüş yapılmadı hatta sorununuz düzeldi diyerek kayıt sonlandırılmış durumda

      Net bir bilgilendirme talep ediyorum olmaması durumunda iptal işlemlerini başlatıcam



      Müşteri No:998156



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      10115 Mesaj
      06 Kasım 2017 19:27:46
      Sorunlara bak



      Ben sizi dostlara tavsiye ettim bide. Yazik valla.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      48 Mesaj
      06 Kasım 2017 19:32:27
      Facebook ve twitter destek sayfalarını dan yardım talep ettik sonuç alamadık. Birde buraya yazalım bakalım ne yapacaksınız. Bakın turknet ten önce vodafonenet kullanıyordum iptal edip turknet geçiş yaptım Vodafone kullanırken Akn süreci içinde 16 mbit internet hızı alıyordum siz ise İnterneti 12 mbit olarak sabitlenmişsiniz hattım desteklediği halde 5 ayrı internet arıza kayıt açtım hiçbirinde düzeltilme olmadan açtığım kayıtlar kapandı. Alabileceğiniz en yüksek hızı alırsınız diyorsunuz hattımı 12 mbit olarak sabitliyorsunuz Müşteri hizmetlerini arıyorum sesli yanıt otomatik cevap veriyor müşteri temsilcisine bağlanamıyorum haliyle sorunumu anlatamıyorum. Bu ayrıca rezillikten aşağı değil müşteri aradığı zaman karşısında muhatap görmek ister. Şu İnterneti 16 mbit e çıkarın artık BTK yanı başvurmak lazım illaki. Aşağıda modem arayüzünde ki hat değerlerim ve sizin sayfanızda açtığım arıza kayıtları



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Yarbay
      3217 Mesaj
      06 Kasım 2017 19:35:25
      1 aydır ilk kez bir akşam ping normal, hız düşük(2.5mbps) ama idare eder şimdilik.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      208 Mesaj
      06 Kasım 2017 19:46:29


      E biz AKK yok diye geçmiştik



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Informed -- 6 Kasım 2017; 19:51:12 >
      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      06 Kasım 2017 19:53:19
      sayin yetkili lutfen yardim edebilir misiniz. 1 ay once basvurdugum interneti port sorunu sebebiyle bekledim ve 6 gun once hizmetin acildigi seklinde sms geldi. fakat modeme internet gelmiyor yani adsl isigi yanmiyor. suan olmayan internetin fatura donemi coktan baslamis durumda ve 1 hafta gecti. musteri hizmetini arayip hicbir canli destege ulasilmadigi icin port probleminin bile halledildigini teyit edemiyorum veya baska bir problem varsa da herhangi bir destek yok ve actigim destegi bildireli 2 is gunu gecti.
      (sayin yetkili abim, ogrenciyim yapmayin etmeyin kurban olam olmayan internetin faturasi geliyor bari beni koparmayin)
      _____________________________

    • Yarbay
      11869 Mesaj
      06 Kasım 2017 19:56:35

      Aylardır hızım 60 mbit idi sorunsuz kullanıyordum ve 2 günce önce aniden 20 mbite düşürüldü neden böyle bir şey yapıldı eski haline dönülmesini istiyorum.
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________


      نادي بشكتاش الجمباز

      "Erdemlerimiz ve kusurlarımız birbirinden ayrılamaz, güç ve madde gibi. Onlar ayrıldığında insan bir hiçtir." - Nikola Tesla

      "Zekanın gerçek göstergesi bilgi değil hayal gücüdür. İnsanlık umudunu yitirmedikçe ve hayal ettikçe başaramayacağı hiçbir şey yoktur."
      System.out.print("Beşiktaş JK");
    • Yarbay
      2143 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      lnescapabLe


      06 Kasım 2017 19:58:12

      Bina girişindeki telefon kutusuna bakın kablonuzu hazırlayıp bırakmışlardır. Üzerinde isminiz yazar.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _ErKaN_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      992 Mesaj
      06 Kasım 2017 20:00:36

      forumdaki turket çalışanları gibi bir kaç öneri sunayım sana. çalışan değiller ama ne hikmetse sürekli müşteri hizmetleri ağzıyla konuşuyorlar.

      bu olayın turknetle alakası yok kesin hattın bozuk modemin bozuk iç tesisatın bozuk bence bunların hepsini yenile.

      arkadaşım sen wifiyle test yapıyorsun kabloyla yap.

      o da olmadı modemden çıkan pc ye giren kablo varya lan kablosu onu değiştir kesin o bozuk.

      bunların hepsini yaptın yine mi olmadı

      o zaman tt sabote ediyor. allah onu bildiği gibi yapsın.

      tt yapıyor hızını kesiyor turknetin elini kolunu bağlıyor...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 6 Kasım 2017; 22:41:19 >
      |
      |
      Informed kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




    • Onbaşı
      39 Mesaj
      06 Kasım 2017 20:08:27

      Bunun neden bu şekilde olduğunu biliyormusunuz? @TurkNetDestek

      |
      |
      TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Ben Şahsen Bizzat Kendim..
    Hızlı Cevap




Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.