Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
53. Sırada  bugün en iyi #13
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    İyi akşamlar olsun,

    Akn muhabbetinden sonra sık sık bağlantı kopmaları ve hız düşüklüğü oldu. Şu anki hız testi ve adsl durum bilgileri aşağıda. Genelde 1-2mbt arası çıkıyordu. Bu şekilde iken VDSL e geçiş yaparsam iyileşme olurmu bağlantı da?



    TurkNet Destek Burada





    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, daha önce adresimde alabileceğim hızı sorgulattığımda 35 mbps olan hızı şimdi 16 olarak gösteriyor. taahhüdümün bitmesine 2 ay kala turknete geçmeyi düşünüyordum . sırf b yüzden geçmemeyi düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. GSM numaranızı bu konunuzu copy paste yaparak PM üzerinden iletir misiniz?

    Bu söylediğinizi zaten yaptım . Hatta size iki adet özel mesaj attım , hayır gerçektn anlamlandıramıyorum neden sizden hizmet alan yeni bir müşterinizi mağdur bırakıyorsunuz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son 2 haftadır. 15 ila 30 dk da bir internet kesiliyor. genelde 1 dk sonra geri geliyor.
    biraz bakındım sanırım sebebi AKN.
    AKN sebep oluyorsa geri getirin bence çünkü çok can sıkıcı bir durum bu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba @TurkNetDestek,


    Haziran ayindan bu yana hizmetinizden yararlaniyorum. Daha once de konu acmis ve iletmistim, aksamlari ping artisi ve hiz dususu yasaniyordu diye.

    Bunu boyle kabul ettik, cunku cozume kavusturulamadi. Ancak son 2 haftadir 7/24 yuksek ping ve hiz dusmesi problemi var. Tahmin edeceginiz uzere bu kabul edilebilir bir sey degil.

    Ne sabah ne oglen ne aksam ne hafta ici ne hafta sonu.. Neredeyse bir ay once aldigim hizmeti hicbir sekilde alamiyorum.

    Statik IP'nin cozum olup olmadigi konusunda Sn. Sinan Kurmus a soru yonelttim ve sagolsunlar kendisi bir etkisi olmayacagini ve maksimum 8-10ms oynayacagini söyledi. Geriye kapasite arttirimi kaliyor bana gore. 150ms ping ile ne oyun oynayabiliyorum ne de zaman zaman 2-7 Mbps arasina dusen internetle gezinti.

    PM'den siz mi doneceksiniz ben mi yaziyim? Gayrettepe Merkezinizinde tam 2 sokak arkasindayim aslinda, hani en azindan bu bolgede hic sorun olmamasi lazim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Berkin Kayalar -- 6 Kasım 2017; 17:14:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yaklaşık 1.5 ay oldu abone olalı hala turknet den 1 mb bile kullanabilmiş değilim.Neyse iptal ettireceğim kesin olarak.

    Şimdi benim aklımda tek soru var.Kullanamadığım internet'in parasını ödemek zorunda mıyım?Faturanın tekrar gözden geçirilmesi mümkün mü acaba?Nereye başvurmam gerek bunun için çünkü malum müşteri hizmetleri temsilcisine bağlanmak imkansız turknet de...
  • Haftalar önce nakil işlemim onaylandığı halde hat sesi alamadığım ve interneti kullanamadığım için geçen hafta iptal faxı çektim daha sonra 15 gündür 5 tane destek kaydı oluşturmama rağmen hiçbir şekilde ulaşamadığım müşteri hizmetleri hemen aradı faturalamanın durduğunu 2 gün içinde sorunu halledeceklerini hallolmazsa zaten iptal işlemini durdurmadıklarını ve 7 gün içinde iptalin gerçekleşeceğini ama sorunu çözeceklerini ve 3 ay boyunca da 29 tl fatura ödüyeceğimi söylediler fakat hala arayan soran yok buradan size de 2 kez mesaj attım ama dönmediniz benim iptal işlemim devam ediyor mu öğrenmek istiyorum son olarak oluşturulan arıza no: 15067464

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bina altyapımızda fiber desteği var hatta gelen türktelekom yetkilileri 88mbps hızı görüyor demesine rağmen türknet yetkilileri max 35mbps hız vermekte ısrarlılar. bunu neden yapıyorsunuz ? 50 ve 75 de yapabilirsiniz oysa hızı.
  • Giden 9mbit vdls2 internetim adsl2+ 10mbit olarak geri geldi 4saat internetsiz kalmaya değdi mi bilmiyorum
    Aha buda kanıt:
    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QuaLityTR -- 6 Kasım 2017; 17:32:16 >
  • QuaLityTR Q kullanıcısına yanıt
    9mbps VDSL ise santrale uzaklığınız baya fazladır. Sizin için ADSL en iyisi diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni abonelik için müşteri hizmetleri var ama abone olduktan sonra müşteri temsilcisi bulana aşk olsun..
    sonra hızınızı 24mb yükseltebilirsiniz muhabbetini banada yaptılar yalan.
    yeni kayıtlar ışık hızı maşallah sonra vur ölsün
  • başka bir konuda da yazmıştım.oraya bilgilerinizi özel mesaj atın dediniz attık,gene ilgilenmediniz..yaklışık 15günün sonunda çalışan hatta şebeke problemi var denildi ve aktivasyon yapılmadı. bir daha ne başvururum nede öneririm nede yetkilisinin konuk olduğu videoları izler zaman kaybederim.tamamen çöp bir firma... hertürlü aksaklığı vs anlarım ama çalışan hatta "sizin hattınızda şebeke sorunu varmış" denildiğinde yooo eski firma hala internet sağlıyor hala kullanıyorum dediğimde "benim yetkim bu kadar" diyen müşteri hizmetleriyle bu iş olmaz olamaz.İptal edilen müşteri numarası 994998 çok merak eden temsilci olursa baksın detayına.

    KESİNLİKLE BULAŞMAYIN. 3 KURUŞ FAZLA ÖDEYİN BAŞKA OPERATÖRDE KALIN. AKIL VE RUH SAĞLIĞINIZ DAHA ÖNEMLİ




  • 14954339 nolu destek kaydım mevcut.
    ADSL olan bağlantımın VDSL olarak (35mbit veya daha yukarı bir hız) güncellenmesini istedim.
    Aradan 8 gün geçti. DSL Sinyali yok. Acil yardımınız rica olunur.
  • Merhaba,

    Baska bir eve tasındım burda en fazla 46 Mbps alıyorum, eski evde 80-90 arası alıyordum.
    Rica etsem gelin bir kablo döşeyin de 1080P videoları takılmadan izleyeyim.
    Kolay gelsin.

    Şuanki hızım:https://goo.gl/aUKZsE


    Ekleme: Yıkarlar burayı, Sizin müşteri hizmetlerini buraya yığsanız yetmez :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre_virüs -- 6 Kasım 2017; 17:50:10 >
  • atomcu kullanıcısına yanıt
    hat zayıflaması 33.6db yazıyor modemde.Bunların yapa bölgesindeyim en azından adsl de 14-15mbit gibi hızları beklerdim.
  • Sesli yanıt sistemi olmamış! derdimizi anlatamıyoruz böyle olmamalı..
  • bvsb B kullanıcısına yanıt
    Mesai saati bitti Elemanlar 09:00-17:00 arası çalışıyor
  • Bu crc 7500 hatası önemli bir şey mi internetim şuan normal.
  • QuaLityTR Q kullanıcısına yanıt
    o kısım kod değil de paket sayısını gösteriyor. Modemi açtığınızdan bu yana 7500 paket hatalı gelmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 6 Kasım 2017; 17:55:26 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    :)
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.