Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (490. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
31. Sırada  bugün en iyi #13
Sayfa: önceki 488489490491492
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    2 haftadan fazla süredir dns ışığı yanmıyor ve telefon da çalışmıyor. Sorunla ilgili kimseye ulaşamıyorum. Yardımcı olur musunuz
  • muratg006 M kullanıcısına yanıt
    Modeminiz VDSL uyumlu değil mi? Ankastrede bağlantı yapıldı mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • faurbourg F kullanıcısına yanıt
    Online işlem merkezi üzerinden İnternet arızası başlığından DSL ışığı yanmıyor şeklinde ve Telefon arızası kısmından çevir sesi yok şeklinde kayıt oluşturun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    2 hafta önceoluşturdum 2 formu da ve bir geri dönüş alamadım halâ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faurbourg -- 17 Eylül 2018; 14:17:22 >
  • 720 p film bile izliyemiyorum. Göya vdsl kullanıyorum. Apartmanda fiber kablo da var. Gerçek olan rakamlara kanmayın. Büyük şehirlerde belki dedikleri hızı veriyorlardır. Ama Rize Çayeli nde berbatlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mart 2018'de Turknet'e gectim. Fiber olmadigi icin maksimum 30mbit gorebilirsiniz denildigini hatirliyorum,30'a raziydim zaten. Neyse ilk 3 ay 20mbit arasi kullandim. Hazirandan sonra ne olduysa internet 3mbit'e dustu. 3 kere teknik desteğe sikayet yolladim, 3 defa turktelekomdan geldiler ve binaya gelen internette sorun yok gerisi bizi ilgilendirmiyor turknet ile halletmeniz gerek denildi. Hicbir sekilde cozum uretilmedi. Ben 65tl'ye 3mbit internet kullaniyorum. Kira sozlesmem mart ayinda bitecegi icin baska bir yere tasinacagim icin iptal ettirmiyorum,ancak sunu soyleyeyim benden kazandiginiz para helal degil ve bir daha ne bir tanidigim ne de kendim asla sizinle isim olmayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sakın Turknet'e bulaşmayın.Bir anlık sinirle TTNEt ve Türk telekomdan ev telefonu ve internetimi taşıdım.Ancak yaklaşık 25 gündür ne telefon ne de internet hizmeti alabiliyorum.Ama faturalamaya geçiş hızları mükemmel ,hemen faturalamaya geçiyorlar.Muhattap zaten yok,destek kaydı açıyorsunuz anında işlem yapmadan "çözümlendi" statüsüne geçiriyorlar.Her tarafa şikayet yağdırmama rağmen sadece otomatik cevaplar veriyorlar,sinir olmak istemiyorsanız bulaşmayın.Bu kadar rezalet bir firma olamaz diyordum,oldu.yaşamak gerekiyormuş
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    VDSL uyumlu değil. Ancak problemim çözüldü eve türk telekom ekipleri gelmiş hatta düzenleme yapmışlar ve şimdilik problem yok.
  • muratg006 M kullanıcısına yanıt
    sorunun çözüldüğüne sevindim iyi günlerde kullanın.
  • Çözüm odaklılığınız beni kahrediyor, teşekkür ederim. @TurkNetDestek

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet bağlandığından beri 1 kere bile kopma yaşamadan aşağıdaki değerlerde interneti kullanmaktaydımTurkNet Destek Burada

    Gün içerisinde 10 dakikalığına internetim gitti ve artık bu değerleri alıyorum.
    TurkNet Destek Burada
    Artık internetim yarım saatte 1 kopmaya başladı 2 mbps internet alıyorum.

    Bunun pazartesi günü mesai saatleri içerisinde yaşanması cidden ilginç. TT bilinçli olarak yapıyor bence.

    Destek kaydı oluşturdum. Destek kayıt no: 19728146




  • Arkadaşlar. Bu son zamanlarda İstanbul genelinde olan sorun sanırım düzeldi. Son birkaç gündür iyi gibi. Hatta içeride şuan kardeşim online dizi izliyor ve o arada test yaptım ve sonuç bu. Sizde durum nedir?

    TurkNet Destek Burada
  • pm den bir yazı yazdım cevabınızı bekliyorum
    saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokselbasol

    Reset butonunun bozuk olduğu kanısına nasıl vardınız peki fiziksel hasar mı var?
    evet fiziksel
  • Merhaba internet üyeliğimiz 2 ay ödenmediği için iptal edilmiş faturaları ödedik ama açılmadı ulaşabileceğim yer de yok online hizmetlerden de bir şey yapamıyorum ne yapmalıyım ?
  • Midgardian kullanıcısına yanıt
    aynen bende de durum düzeldi
    geceleri artık ping süresi 45-50 çıkmıyor maksimum 6-7
    hız da düzeldi.
    hafta sonu cumartesi akşamını bekliyorum bakalım ozaman belli olur durum.
  • D smart taahüt bitiyor ve kendime iss arıyorum. Ne dersiniz türknet düzeldimi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vforfreedom

    D smart taahüt bitiyor ve kendime iss arıyorum. Ne dersiniz türknet düzeldimi ?
    bölgeden bölgeye değişiyor galiba sorun yaşanma ihtimali. istanbulda sorun yaşayan çok gördüğüm kadarıyla, ben düzcede 70mbps alıyorum sorunsuz
  • İnternet ile ilgili problemlerim halen devam etmekte ama sisteme şöyle bir cevap girilmiş

    Merhaba, Türk Telekom saha ekibi santral ve binanızdaki ankastre kutusu arasında bulunan fiziksel bağlantıyı kontrol ederek sorunu çözdü. TurkNet bağlantı noktasındaki son incelemeleri yapıyoruz. Kısa bir süre içinde bağlantı sağlayabileceksiniz. Bağlantınızın aktif olup olmadığına dair sizi teyit almak için kısa bir süre içinde arayacağız.

    Binaya gelen giden olmadı değerler aynı kopma devam ediyor.
  • RedlEyel kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzu bir kere de en inceleyeyim. Rica etsem daha açık bir şekilde bana sorununuzu PM üzerinden sistem üzerinde kayıtlı olan GSM numaranızla birlikte iletir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 488489490491492
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.