Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (492. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.309
Cevap
307
Favori
875.615
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 490491492493494
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, siz bana PM üzerinden mesaj atın. Ben size yardımcı olurum.
  • Mesajınıza cevap verdim.
  • Arkadaşım için abonelik başlatmıştık Türknet destek sayesinde araya bayram girmesine rağmen 6 7 gün içinde bağlandı ve ilk iş gününde vdsl geçiş sağlandı ilk 2 3 gün güzeldi sonrasında ise akşam 8 12 arası ping sorunu başladı arıza kaydı bıraktım çözüm bulamadılar buradaki arkadaş sağolsun 1-2 gün içinde ne yaptı bilmiyorum ama ne ping sorunu kaldı ne hız sorunu kendisine çok çok teşekkür ediyorum şuan 2 aboneliğimizde buradaki arkadaş sayesinde sorunsuz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1 haftadır bu dertten muzdaripim. ADSL alınca Max 8 MB geliyor ama ADSL2+ olunca inanılmaz bir CRC veriyor ve internet kopuyor. Geçen haftaya kadar böyle bir problem yoktu. Önce teknik ekip geldi eve kadar kabloya baktı bir problem olmadığını söyledi. Eğer devam ederse sorun port değiştirelim dedi mesaj atın. Tamam dedim. Mesaj attım port değişikliği vs. İçin. Bugün aradılar sorununuz çözülmüştür diye. Değişen hiçbir şey yok. Sorun çözülmedi. Lütfen yardımcı olun.19681737 nolu destek kaydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yeni gectim ama internetim surekli kopuyor kullanilamaz durumda ne olur ilgilenin destek talebi var cevap veren yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Türknet destek ekibi 15.09.2018 tarihinde türknete geçiş işlemim tamamlandı ancak o tarihten itibaren ne internetim var ne telefon suan sürekli internet kopuyor kullanılmaz halde aynı gün destek kaydı acmama ragmen hala iletişime geçen olmadı ne zaman çözüm üreteceksiniz.4gündür internetim yok bekliyorum artık yeter yardımcı olun.
    Not: müsteri no :1178018 arıza kaydı no:19712613



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoseidoN59 -- 19 Eylül 2018; 10:10:23 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Gönderdim
  • baltalı-katil kullanıcısına yanıt
    Müşteriye bundan ne? O zaman Turk.net afedersin bi .... firma değil demek oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • retro61 R kullanıcısına yanıt
    facebook ile bakım yaptığı yerleri duyuruyor... sıkıntılar ondan heralde... ama şikayetler artıyor...
  • Sevgili Türknet, Pazar günden beridir evde internetimiz kesik. Kimseye ulaşamıyoruz.
    Lütfen artık bi özel mesaj falan bişey atın da konuşup sunu halledelim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iletmiş olduğunuz bu GSM numarası ile hizmetinize ulaşamıyorum. Sistem üzerinde bulunan bir GSM numarası, müşteri numarası ve ya TC kimlik numarası da olur. PM mesajınızı bekliyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM ile geri dönüş yaptım size.
  • Merhaba,
    26 Ağustos günü açtığım destek kaydı sonuçlanmadı. En son 3 gün içinde istediğiniz değişiklikler gerçekleşecek diye kayıt güncellendi fakat hiç bir değişiklik yok!

    Destek Kaydı NO: 19446672
  • yardımcı olur musunuz sevgili türknet ekibi
  • 75 mbps internet kullanıyorum, yaklaşık 2 yıl olacak. Ara ara çeşitli sorunlar oldu, kısa sürede çözüldü. Şimdi yine oluştu sorun. Sabah birden bire internet gitti. Dsl ışığı yanmıyor ve ev telefonu da çalışmıyor. Birkaç gün önce de ev telefonunda sorun olmuştu, çalışmıyordu düzeldi bir süre sonra fakat şimdi yine yok, üstelik internet de gitti şimdi. Dsl ışığı yanmıyor. Destek kaydı oluşturdum, bakalım ne olacak durum. Destek kaydı : 19645306



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi constantine05 -- 19 Eylül 2018; 12:22:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili sayın türknet ekibi bi cevap vericek misiz artık üç iş gününü aştı arıza kaydım ve hala ilgilenen olmadı sizi bthk ya şikayet edeceğim yeter artık
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ben başvuru yaparken port var mıydı? Yoksa niye ve nasıl aldınız başvuruyu? Ya da düne kadar vardı da birden kayboldu mu o port? Sizinle bu başlamayan ilişkimi sonlandırmak için ne yapmam lazım? Olmayan abonelik için fatura da gönderirsiniz siz şimdi.
    @TurkNetDestek

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pazartesi günü başvuru yaptım belge istendi istenen belgeleri imzalayıp kargoladım mng kargo ile salı günü mng kargo takip no ile baktığımda ulaştığını emel hanımın teslim aldığını gördüm bugün çarşamba hala daha online işlemlerde belgelerinizi bekliyoruz yazıyor bu konu ile ilgili kimseye de ulaşamıyorum acaba belgelerde bir sıkıntı mı çıktı yenisini mi yollamam gerekiyor öğrenemiyorum online işlemlerden bize ulaşın kısmından yazıyorum kimse yanıt vermiyor eğer bağlantı bugün hallolmayacaksa netspeede başvurucağım turknet başvurumu iptal edip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Pm attım geri dönüş yok henüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 40 küsür gün arızam çözülmedikten sonra çok şükür bugün itibari ile @turknet aboneliğim iptal oldu, neden iptal ediyorsunuz diye arandım, sağolsunlar hala bana ben üstleneyim yeni bir arıza kaydı oluşturayım ben bizzat takip edeyim v.s v.s. anlattılar, resmen alay ediyorlar sanırım diğer çalışanlar 40 küsür gün bekletti bi okadar da ben bekleteyim demek istiyolar üstü kapalı, hizmetinizi donduralım fatura kesmeyelim o sırada arızanıza bakmaya devam edelim dediler ama tabiki Eylül/2018 dönemi faturamı ödemem kaydıyla. Bende almadığım hizmetin ve bu kadar madur edilmemin üstüne Eylül/2018 faturasını ödemeyeceğimi söyledim kısaca. Aşağı yukarı yarım saat konuştuk telefonda, bu sürecin son 15 günü boyunca arayıp sormayan @turknet yarım saat iptal etmemem için konuştu benle. Velhasıl şöyle bir sorunla birlikte yollarımızı ayırdık @turknet ile; şimdi ben 1kb bile internet kullanmadığım Ağustos/2018 için 64,99TL faturayı ödedim fatura itirazı açtım ve arıza bizden kaynaklı çıkarsa size önümüzdeki dönemlerde indirim yapıcaz dendi sürekli ve kapatıldı. Bugüne kadarda arızam çözülmedi ve en son fiziksel durum tespit ettik mesajı geldi, sonrasında Eylül/2018 faturası kesildi yine 64,99TL ve ben bunu ödemeyeceğim çünkü asli görevi bana internet sağlamak olan firma bana interneti kullandıramadı 40 küsür gün, üstüne birde benden para istiyor. Sorum şu ben bugün itibari ile aboneliğimi kapattım yarın faturanın son ödeme günü ve ben ödemeyeceğim zira Ağustos/2018 döneminden zaten kullandığım telefon hizmeti hariç(10TL) kullanmadığım internet için 54,99TL alacaklıyım ve Eylül/2018 dönemi içinde telefon hizmeti kullandığım için 10TL borcum var internet zaten kullanamadım şimdi ne olacak?

    Son olarak iptal için arayan çalışana şunu sordum, benim arızamın ne olduğunu söylermisin dedim 40 küsür gündür ben neyi bekledim yemin ederim yine muğlak ifadeler net olmayan cevaplar. Yok türk teleokomdan dönüş bekliyoruz falan filan koskoca @turknet bukadar beklettiği halde ne arızası olduğunu ve ne sebeple çözülmediğini söyleyemiyo çünkü bilmiyolar ilgilenmiyolar siz sinir hastası olduğunuzla kalıyorsunuz. Velhasıl @turknet pişmanlıktır, aman ha kimse sakın eşine dostuna tavsiye etmesin bu firma sizi mahçup eder.
    bugün netspeed'e abonelik başvuru evraklarını gönderdim bakalım birde onları deneyelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EaglePaw_ -- 19 Eylül 2018; 16:32:2 >




  • 
Sayfa: önceki 490491492493494
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.