Şimdi Ara

Türknet Arıza Giderme Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 seneden fazladır türknet kullanıyorum 6-7 aydır internetimde sürekli AKN girmediği halde hızı düşüyor ,kopmalar oluyor en son 03.07.2017 tarihinde hattımda dalgalanmalar ,süreklü kopmalar oldu hızım 3 mbit altına düştü , bununla ilgili türknete yazdım internetim tamamen gitti 6-7 gündür internetim yok müşteri hizmelerini arıyorum arızanızı en kısa süre içerisinde halledeceğiz ,alt yapi ile alakalı olabilir , saha ekiplerimiz inceleniyor , aciliyetinizi belirtiyorumdan başka bir cevap alamadım.. pazartesiye kadar zaten düzelmez ise başka bir internet sağlayıcıya geçiş yapacağım artık iyice sıkmaya başladılar.



  • Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. Sistem üzerinden hizmet kontrollerinizi sağlamak ve size yardımcı olabilmek için GSM numaranızı PM üzerinden rica edebilir miyiz?
  • bende 6 ay kullandım 6.ayın sonunda kablolarda sıkıntı çıktı sonra ekip istedim 1 ay sonra geldi ekip onlar geldikten sonra aboneliğimi iptal ettirdim sorun çıkana kadar herşey güzel çıktıktan sonra başına bela oluyor
  • şimdi yine aradım müşteri hizmetlerini , 10 gündür internetim yok diyorum defalarca arıza kaydı bıraktım daha çözemediniz diyorum hala arıza kaydınızı oluşturuyorum diyorlar hayatımda müşteri hizmetlerinin ve teknik desteğin bu kadar kötü olduğu firma görmedim
  • Acele etme bence benimde benzer bir sorunum vardı mayıs ayındaki btk kararından sonra devamlı kopmalar hız düşüklüğü oluyordu 2gün içerisinde çözdüler problemimi
    yapabiliyorsan modem hat değerlerini yazabilirmisin hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tiger cage -- 15 Temmuz 2017; 9:48:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan modemde DSL ışığı hiç yanmıyor
  • BodyGuarD75 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ariza kaydinizin sonuclandigini bildirmek icin sizi aramışız ancak ulasamamışız.. Cözüm merkezimizin yaptigi calismalar ile arizaniz giderilmistir. İnternet hizmetinizi keyifle kullanmaya devam edebilirsiniz.
  • şuan evdekiler ile konuştum DSL ışığı hala yanmıyor işten çıkınca evde tekrar bakıcam
  • hala sıkıntım devam ediyor neyi çözdüğünüzü cidden merak ediyorum
  • BodyGuarD75 B kullanıcısına yanıt
    cozulmedıgı halde arıza kaydını kapıyorlar BTK ya sıkayet ettım gece 11de sabah 10da hemen aradılar btk olunca hemen bakdılar tabii sende dene
  • Dandik firma iptal ettir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Bende turknete basvuru yaptim. Evraklari falan gonderdim. Persembe gunu arayip evraklarla ilgili teyit aldilar. 2 gun icerisinde gecis islemi tamamlanicak dediler. Suan hala telekomdayim. Fakat bugun itibariyle internet hemen hemen gitmis durumda. Adsl sinyalinin gelmesi cok uzun suruyor gedigi zamanda en fazla 1,5-2 dk. bagli kalabiliyorum hemen kopuyor. Bakalim ne olacak. Kesin gecis olmasini bekliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim 2 gun once aktivasyonumu yaptilar dunde evraklarimi onayladilar evime tel sinyali geldi ama internet malesef gelmedi daha bismillah diyemeden ariza kaydi verdim.

    yillardir ttnet kullandim birde bunu deneyim dedim ama malesef kotu bir baslangic oldu benim icin....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı durum bende de var Pazartesi gününden 1 hafta filan önce internet hızım da düşme oldu. Bunun ile ilgili talebi bildirdim ilkinde "Biz de sorun yok dediler" 1-2 mbps olduğundan ve sıkıntı olmadığından bıraktım. Pazar ya da cumartesi 5 mbps gelmeye başladı. Hemen destek talebi oluşturdum. Pazartesi günü komple gitti. Sözde altyapı sağlayıcı firma çalışıyor ama değişen bir şey yok. En son cuma günü tüm aşamaları bana bildireceklerdi ama gelen bir mesaj bile yok En sonunda iptal ettireceğim o olacak. Bu arada internet düzeldikten sonra da faturadan hizmet alamadığım günleri düşürmek için elimden geleni yapacağım bilmiş ol @TurkNetDestek


    Bu arada aktif altyapınızdayım. Bu durumda sizin altyapı sorununu çözmeniz gerekmiyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UGzeg -- 16 Temmuz 2017; 1:42:16 >
  • Bugün 13. gün ve arızam yeni giderildi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BodyGuarD75

    Bugün 13. gün ve arızam yeni giderildi.

    Geçmiş olsun dostum. Benim 5 gündür yok bakalım UZMAN ekipleri ne zaman düzeltebilecekler.
  • İyotluTuz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizin aşamalarını kontrol etmemiz için GSM numaranızı iletir misiniz?
  • selimbilmez kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol etmek ve tarafınıza yardımcı olabilmek adına GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • UGzeg U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız hız problemi sorununuz için üzgün olduğumuzu bildirmek isteriz. Yaşadığınız sorununuzun neden kaynaklandığını incelemek için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Cidden hep aynı cümleleri kullanmaktan ve sonuç verememekten sıkılmadınız mı?

    Bu kadar kişi kaç gündür sıkıntı yaşıyor. Hala GSM istiyorsunuz. GSM verince ne olacak, arıza kaydınız devam ediyor lütfen bekleyin diyeceksiniz ilerisi olmayacak.

    Sistemlerinizdeki arıza kayıtlarını çözmeye çalışın bir an önce. Burada ki herkes arıza kaydı bırakmıştır zaten.

    Lütfen komik olmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gD -- 17 Temmuz 2017; 10:50:27 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.