Netspeed 3 Gündür çözülmeyen arıza problemi
netspeed fiber 200 tarifesini kullanıyorum 3 Gün önce internetim gece 3 gibi gitti genel bir bakım olacağını düşündüm direkt yattım ve sabah kalktığımda internet vardı ama internet kendi kendine gidip duruyor ve çok yavaştı her sitede ve uygulamalarda, internet bazen 30 dakika gitmeden duruyor bazen 10 dakikada gidiyor dün arıza kaydı bıraktım fakat geri dönüş sağlanmadı normalde gün içinde dönüş yapıyorlardı bunu garipsedim şikayetvara baktığımda orada bir sürü insanın kayıt açtığını ve geri dönüş sağlanmadığını belirtmişler firmanın herhangi bir problemi mi var? Hiçbir şekilde müşteri hizmetlerine ulaşılmıyor çünkü geçici olarak 4-5 kullanıp kapattıracağım bir firmaydı ondada problem yaşatıyorlar pandemi döneminde problemliydiler hala kendilerini düzeltememişler ne garipler bu yazıyı yazana kere 2 kere gitti geldi çok acınası bir hal ya 1-2 yıllık firma olsalar neyse problemin kaynağınıda telefonu açıp söylemiyorlar insanın sinirini bozan durum bu sadece altyapı çalışması yüzünden bant ses kaydı var o da yalan yani belli tüm ülke genelinde mi bakım var
Hakaret ve Dava açmak
|
VMG3312-B10B modemini router olarak kullanamıyorum
|
Veri kaybı sorunu
|
Ses Sorunu
|
|
asdf
|
Kasaya uyar mı
|
silinebilir
|
1
|
| Önce ürün sonra havale yapmıyorum Get ilede satişim yoktur ısrar etmeyiniz bu konularda katıyımdır fikrim değişmeyecektir. |
Son Giriş: 2 gün önce
Son Mesaj Zamanı: geçen hafta
Mesaj Sayısı: 2.515
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 3.685
İkinci El Bölümü Mesajları: 556
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 955)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.303 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar






Yeni Kayıt
Özel Mesaj

Görüntülenme
Yanıt Yok
0 





