Arkadaşlar yaklasık 1 yılı aşkın süredir 10 gb kotalı olan data hattım var ve geçtiğimiz 1 ay civarı olmuştur uygulama güncelledi ve yeni bir tasarıma geçtiler. işte bu güncellemeden sonra eskiden *952# yaparak tek şifre alabiliyorduk fakat ultra üstün zekalı telekom mühendisleri güncellemeyi ileri değil geri şekilde yapmışlar ve artık *952# den alınan sifre gecerli olmuyor 9520 ye sms atsakta suan işleminizi gercekleştiremiyoruz daha sonra tekrar deneyin diye sms geleiyor. Aradım sordum durumu ve inceleme yaptı teknik ekiple gorusmusler. Hattım data oldugu için online işlmelere giremezmişim. dedim daha dune kadar giriyorduk şimdi ne oldu. bize iletilen bilgi boyle dedi. Yani boyle birsey herhalde bi tek telekomda olur. Sanki data hattı olan para odemiyor. artık INTERNET yazıp 5555e sms gonderecekmişiz. Yeminle geri zekalı bunlar. Ayrıca soyle birsey var elimde iphone 5s telefon var onda eski surum guncellenmemiş uygulama vardı ve gayette *952# ile giriş yapabiliyordum aksam guncellemiş uygulama otomatik o da gitti şimdi. Yani olay yeni guncellemiş ugulamadan kaynaklanıyor aslında. Bir ayrıntıda elimde diğer baska bir telefon samsung a20 var ve *952# ile o telefon ile online işlemlere giriş oluyor. Yani olay sanki iphone özelinde gibi görünüyor. Aranızda data hattı kullanan varsa sizlerde durum nedir bir cozumunuz var mı varsa buradan belirtirseniz sevinirim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backspace7 -- 19 Kasım 2020; 11:37:9 > |
Türk Telekom Data Hattı Online işlemlere giremiyor!!!
-
-
Sorun ıphone ile ilgili değil sorun online işlem kaynaklı Avea dan Telekom'a geçiş zamanı online işlemler sayfası değişti. Hepsini 1 araya almaya çalıştılar beceremediler web online işlemlere ve güncellenen yeni uygulamaya *952# alınan şifre geçerli olmuyor .Alternatif kanal şifresi
9520 Ye ŞİFRE YAZIP yollayınca gene şifre online işlem şifresi uygulamayı güncelledikleri için online işlem şifresi istiyor giriş yapmak için .
Android telefona eski apk yükleyip kullanabilirsin .
Btk ya yazıp sorunun düzeltmesini sağlayabilirsin .
banada işlem gerçekleştirilemiyor diye uyarı geliyordu nisan ayında btk şikayet sonucunda sorumlu ile görüşüp düzeltmiştik .Şifre alamayan çok kullanıcı var forumda da konusu açılmıştı.
-
Ben samsung için şifre alıyorum sorun yok hocam.Sana çözüm için net birşey denmez. Ziraa kendilerinin de olaydan haberi yok gibi..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunlarda bu tip durumlar normal bence çünkü kalite, rahatlık yok.
En basiti, üzerime kayıtlı 3 TT hat var her biri için ayrı ayrı şifre alıp girmem gerek. Tabi harika sistemleri o an yollarsa. Yani Turkcell ve Vodafone'da ki gibi tek hesaptan tüm hatları kontrol etsekte şifreyle falan sisteme yük olmasak ne olur ki? Eğer bunu yapsalardı şuan böyle bir sorunun olmayacaktı hocam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 19 Kasım 2020; 15:8:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: krkmz1666Sorun ıphone ile ilgili değil sorun online işlem kaynaklı Avea dan Telekom'a geçiş zamanı online işlemler sayfası değişti. Hepsini 1 araya almaya çalıştılar beceremediler web online işlemlere ve güncellenen yeni uygulamaya *952# alınan şifre geçerli olmuyor .Alternatif kanal şifresi
9520 Ye ŞİFRE YAZIP yollayınca gene şifre online işlem şifresi uygulamayı güncelledikleri için online işlem şifresi istiyor giriş yapmak için .
Android telefona eski apk yükleyip kullanabilirsin .
Btk ya yazıp sorunun düzeltmesini sağlayabilirsin .
banada işlem gerçekleştirilemiyor diye uyarı geliyordu nisan ayında btk şikayet sonucunda sorumlu ile görüşüp düzeltmiştik .Şifre alamayan çok kullanıcı var forumda da konusu açılmıştı.
Mesajımda da yazdıgım gibi samsung a20 android telefon da sorunsuz *952# ile sorunsuz giriliyor 4 tane iphone 1 tane ipadde denedim hepsinde aynı sorun var.
-
UYgulamanın güncel sürümü yüklü cihazlarda 9520 şifre yazıp şifre almanız gerekiyor bu şekilde giriş yapabilirsiniz
eski sürümlerde android daha güncellenmedi bazi cihazlar için o yüzden *952# şifresi kabul ediyor.
-
Valla en son bende dun guncellenmis telekom uygulamasina androidde. Ne tur bi guncelleme bilemiyorum zaten mesele o degil. Yani data hatti olan 9520den sifre alamamasi ve online islemleri kullanamamasi sacma ve aptalca olan. Yani bu devirde sms ile kalan bakiye mi ogrenilir.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
telekomda yıllardır aynı sorun.
-
Sana nasıl kullanabileceğini ve sorunu nasıl çözeceğini ilk mesajımda belirttim SMS ile öğrenmek istemiyorsan bunları yapman lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Telekom hatti iphone ile kullaniyorum android kullanmiyorum sadece denemek icin androide sifre girdim 952 ile alip oradaki maksat sonucu gormekti.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Sonuç belli yeni uygulama ya girmek için 9520 den şifre almak lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güncel uygulamada şifre alma yöntemini değiştirmişler hocam.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Nasıl yani daha dün *952# ile şifre aldım hocam. Yeni şifre nasıl alınıyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam eski uygulamalarda *952# ile gelen şifreyi, yeni uygulamada 9520'ye SIFRE yazıp gönderiyorsunuz ve size tek kullanımlık bir şifre geliyor. Yeni uygulama yüklü değilse *952#'den gelen şifreyi kullanmanız gerek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladım reis eyv
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sifre yazıp 9520 ye gönderiyorsunuz hocam.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam birde şeyi merak ediyorum da şuan deneme fırsatım yok.
Bu TT'da tek şifre olayı var, mesela ev internetime ve tivibu'ya o tek şifreyle uygulamada giriş yapabiliyorum. Acaba o tek şifre mobil hatlarım içinde geçerli oluyor mu?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 21 Kasım 2020; 12:50:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben resimli giriş sistemini kullanıyorum o yüzden bir fikrim yok hocam maalesef ki.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam Mobil ile Sabit hattın(bildiğim kadarıyla Tivibu ile entegre, yani özetle 3 online işlemler altyapısı mevcut. Mobil,Sabit İnternet ve Ev Telefonu) oim altyapısı ayrı. O nedenle tek şifre sistemi mobil oim'de geçerli olmaz. Ancak üst mesajda bahsedilen TT'nin yeni uygulamasında tüm hesaplar tek çatı altında birleştiriliyor. T.C. Kimlik No istiyor bunun için. Sonrasında ise Mobil Hatlarinizin, Sabit İnternetinizin ve Ev Telefonunuzun oim arayüzlerine tek tuşla geçiş yapabiliyorsunuz. Entegre derken hepsi tek ekranda değil, ancak tek tuşla mobil, sabit ve ev telefonu oimleri arasında geçiş yapabiliyorsunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet ama iste data hattindan sms atinca isleminizi suan gerceklestiremiyoruz smsi geliyor. Data hatlarina 9520den sifre alma tanimli degil. Ve bu cok sacma. O yuzden bu sorunu gidermeleri gerek.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Benzer içerikler
- hattımı taşıdım eski fatura nasıl öderim vodafone
- soz 5555
- aradığınız numarayı eksik yada yanlış tuşladınız vodafone
- uzun 12 ay 100 gb
- başkasının üzerine olan hattı kapatma
- vowifi nedir
- türk telekom internet çekmiyor
- selfy aylık pubgm nedir
- telsiz kullanım ücreti
- telefonla konuşurken gelen aramayı görme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X