Şimdi Ara

Türk Telekom Data Hattı Online işlemlere giremiyor!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
40
Cevap
0
Favori
2.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 ay
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 21 saat 40 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 8
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Backspace7 (9 mesaj) XpressMusic34 (7 mesaj) krkmz1666 (7 mesaj) Jazzalyn (7 mesaj) bparker (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (15 mesaj) Mobil (12 mesaj) Uygulama (13 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> Türk Telekom Data Hattı Online işlemlere giremiyor!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3259 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Arkadaşlar yaklasık 1 yılı aşkın süredir 10 gb kotalı olan data hattım var ve geçtiğimiz 1 ay civarı olmuştur uygulama güncelledi ve yeni bir tasarıma geçtiler. işte bu güncellemeden sonra eskiden *952# yaparak tek şifre alabiliyorduk fakat ultra üstün zekalı telekom mühendisleri güncellemeyi ileri değil geri şekilde yapmışlar ve artık *952# den alınan sifre gecerli olmuyor 9520 ye sms atsakta suan işleminizi gercekleştiremiyoruz daha sonra tekrar deneyin diye sms geleiyor.


    Aradım sordum durumu ve inceleme yaptı teknik ekiple gorusmusler. Hattım data oldugu için online işlmelere giremezmişim. dedim daha dune kadar giriyorduk şimdi ne oldu. bize iletilen bilgi boyle dedi. Yani boyle birsey herhalde bi tek telekomda olur. Sanki data hattı olan para odemiyor. artık INTERNET yazıp 5555e sms gonderecekmişiz. Yeminle geri zekalı bunlar.


    Ayrıca soyle birsey var elimde iphone 5s telefon var onda eski surum guncellenmemiş uygulama vardı ve gayette *952# ile giriş yapabiliyordum aksam guncellemiş uygulama otomatik o da gitti şimdi. Yani olay yeni guncellemiş ugulamadan kaynaklanıyor aslında.


    Bir ayrıntıda elimde diğer baska bir telefon samsung a20 var ve *952# ile o telefon ile online işlemlere giriş oluyor. Yani olay sanki iphone özelinde gibi görünüyor.


    Aranızda data hattı kullanan varsa sizlerde durum nedir bir cozumunuz var mı varsa buradan belirtirseniz sevinirim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backspace7 -- 19 Kasım 2020; 11:37:9 >



    |
    |




  • Yarbay
    23277 Mesaj

    Sorun ıphone ile ilgili değil sorun online işlem kaynaklı Avea dan Telekom'a geçiş zamanı online işlemler sayfası değişti. Hepsini 1 araya almaya çalıştılar beceremediler web online işlemlere ve güncellenen yeni uygulamaya *952# alınan şifre geçerli olmuyor .Alternatif kanal şifresi


    9520 Ye ŞİFRE YAZIP yollayınca gene şifre online işlem şifresi uygulamayı güncelledikleri için online işlem şifresi istiyor giriş yapmak için .


    Android telefona eski apk yükleyip kullanabilirsin .

    Btk ya yazıp sorunun düzeltmesini sağlayabilirsin .


    banada işlem gerçekleştirilemiyor diye uyarı geliyordu nisan ayında btk şikayet sonucunda sorumlu ile görüşüp düzeltmiştik .Şifre alamayan çok kullanıcı var forumda da konusu açılmıştı.

  • Yarbay
    7816 Mesaj
    Ben samsung için şifre alıyorum sorun yok hocam.Sana çözüm için net birşey denmez. Ziraa kendilerinin de olaydan haberi yok gibi..
    |
    |
  • Yarbay
    7816 Mesaj
    Bunlarda bu tip durumlar normal bence çünkü kalite, rahatlık yok.

    En basiti, üzerime kayıtlı 3 TT hat var her biri için ayrı ayrı şifre alıp girmem gerek. Tabi harika sistemleri o an yollarsa. Yani Turkcell ve Vodafone'da ki gibi tek hesaptan tüm hatları kontrol etsekte şifreyle falan sisteme yük olmasak ne olur ki? Eğer bunu yapsalardı şuan böyle bir sorunun olmayacaktı hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 19 Kasım 2020; 15:8:19 >
    |
    |
  • Yarbay
    3259 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Sorun ıphone ile ilgili değil sorun online işlem kaynaklı Avea dan Telekom'a geçiş zamanı online işlemler sayfası değişti. Hepsini 1 araya almaya çalıştılar beceremediler web online işlemlere ve güncellenen yeni uygulamaya *952# alınan şifre geçerli olmuyor .Alternatif kanal şifresi


    9520 Ye ŞİFRE YAZIP yollayınca gene şifre online işlem şifresi uygulamayı güncelledikleri için online işlem şifresi istiyor giriş yapmak için .


    Android telefona eski apk yükleyip kullanabilirsin .

    Btk ya yazıp sorunun düzeltmesini sağlayabilirsin .


    banada işlem gerçekleştirilemiyor diye uyarı geliyordu nisan ayında btk şikayet sonucunda sorumlu ile görüşüp düzeltmiştik .Şifre alamayan çok kullanıcı var forumda da konusu açılmıştı.

    Mesajımda da yazdıgım gibi samsung a20 android telefon da sorunsuz *952# ile sorunsuz giriliyor 4 tane iphone 1 tane ipadde denedim hepsinde aynı sorun var.





  • Yarbay
    23277 Mesaj

    UYgulamanın güncel sürümü yüklü cihazlarda 9520 şifre yazıp şifre almanız gerekiyor bu şekilde giriş yapabilirsiniz

    eski sürümlerde android daha güncellenmedi bazi cihazlar için o yüzden *952# şifresi kabul ediyor.

    |
    |
    Backspace7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3259 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Valla en son bende dun guncellenmis telekom uygulamasina androidde. Ne tur bi guncelleme bilemiyorum zaten mesele o degil. Yani data hatti olan 9520den sifre alamamasi ve online islemleri kullanamamasi sacma ve aptalca olan. Yani bu devirde sms ile kalan bakiye mi ogrenilir.
    |
    |
    krkmz1666 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    9928 Mesaj

    telekomda yıllardır aynı sorun.

    |
    |
  • Yarbay
    23277 Mesaj

    Sana nasıl kullanabileceğini ve sorunu nasıl çözeceğini ilk mesajımda belirttim SMS ile öğrenmek istemiyorsan bunları yapman lazım

    |
    |
    Backspace7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3259 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Telekom hatti iphone ile kullaniyorum android kullanmiyorum sadece denemek icin androide sifre girdim 952 ile alip oradaki maksat sonucu gormekti.
    |
    |
    krkmz1666 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    23277 Mesaj

    Sonuç belli yeni uygulama ya girmek için 9520 den şifre almak lazım

    |
    |
    Backspace7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    16214 Mesaj

    Güncel uygulamada şifre alma yöntemini değiştirmişler hocam.
    |
    |
    Backspace7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7816 Mesaj

    Nasıl yani daha dün *952# ile şifre aldım hocam. Yeni şifre nasıl alınıyor?

    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Uzaklaştırılmış 6 gün cezanın, 5 gün 9 saat 51 dakika kadarı kaldı.

    Hocam eski uygulamalarda *952# ile gelen şifreyi, yeni uygulamada 9520'ye SIFRE yazıp gönderiyorsunuz ve size tek kullanımlık bir şifre geliyor. Yeni uygulama yüklü değilse *952#'den gelen şifreyi kullanmanız gerek.

    |
    |
    Jazzalyn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7816 Mesaj

    Anladım reis eyv 

    |
    |
    gurme35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    16214 Mesaj

    Sifre yazıp 9520 ye gönderiyorsunuz hocam.
    |
    |
    Jazzalyn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7816 Mesaj

    Hocam birde şeyi merak ediyorum da şuan deneme fırsatım yok.


    Bu TT'da tek şifre olayı var, mesela ev internetime ve tivibu'ya o tek şifreyle uygulamada giriş yapabiliyorum. Acaba o tek şifre mobil hatlarım içinde geçerli oluyor mu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 21 Kasım 2020; 12:50:56 >
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    16214 Mesaj

    Ben resimli giriş sistemini kullanıyorum o yüzden bir fikrim yok hocam maalesef ki.
    |
    |
    Jazzalyn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Uzaklaştırılmış 6 gün cezanın, 5 gün 9 saat 51 dakika kadarı kaldı.

    Hocam Mobil ile Sabit hattın(bildiğim kadarıyla Tivibu ile entegre, yani özetle 3 online işlemler altyapısı mevcut. Mobil,Sabit İnternet ve Ev Telefonu) oim altyapısı ayrı. O nedenle tek şifre sistemi mobil oim'de geçerli olmaz. Ancak üst mesajda bahsedilen TT'nin yeni uygulamasında tüm hesaplar tek çatı altında birleştiriliyor. T.C. Kimlik No istiyor bunun için. Sonrasında ise Mobil Hatlarinizin, Sabit İnternetinizin ve Ev Telefonunuzun oim arayüzlerine tek tuşla geçiş yapabiliyorsunuz. Entegre derken hepsi tek ekranda değil, ancak tek tuşla mobil, sabit ve ev telefonu oimleri arasında geçiş yapabiliyorsunuz.

    |
    |
    Jazzalyn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3259 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Evet ama iste data hattindan sms atinca isleminizi suan gerceklestiremiyoruz smsi geliyor. Data hatlarina 9520den sifre alma tanimli degil. Ve bu cok sacma. O yuzden bu sorunu gidermeleri gerek.
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.