< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
BTK üzerinden aldığım cevap şu şekilde; Sadece Data hattı olan kullanıcılar, Türk Telekom Uygulamasına giriş yapamaz. Aynı T.C. Kimlik Numarasına ait Mobil, Ev İnterneti ya da Ev Telefonu aboneliğiniz varsa Türk Telekom Uygulamasına bu aboneliklerle giriş yapabilirsiniz. Daha sonra Data aboneliğinizi Mobil ürün sekmesine kaydedebilirsiniz.Yapılan incelemelerde XXXXXXXXXX numaralı hattınız data hattı olduğundan şifre talep ederek giriş yapılamamaktadır. TCKNnize ait mobil, internet, ev telefonu, tv ürünlerinden biri varsa, Online İşlemlere giriş yapıldığında data hattınızı da hat listesinde görüntüleyip, işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.TCKN altındaki hat/hatların işlemlerini Türk Telekom Uygulaması üzerinden yapabilmek için Hatlarımı Yönet adımından ilgili hat için Ekle butonuna tıklanması gerekir. İlgili hat kullanıcısına bir SMS gönderilerek onay istenir. Hat kullanıcısı bu SMSe onay verdiğinde, artık bu hat da aynı çatı altından yönetilebilir.Numara ekleme ile ilgili iletilen adımlarda işlem denenip hata alınmasıyla ilgili, alınan hata ekran görüntüsünü evrakmobil@turktelekom.com.tr adresine iletilmesi durumunda kontrol edilebilir. Sanırım sistemin çalışmadığından haberleri yok. Her yerden şikayetlerle yardırıyorum. Böyle saçma bir şey görmedim. |
_____________________________
Life is in your hand // TT - 1 Gbps // Cimbom // Keenetic Titan (KN-1812) + Buddy 6 SE
|
Sistem sizde çalışmıyor muhtemelen dedikleri gibi ekleyince görünüyor ekleyip görenler var siz şikayete ne yazdınız bilmiyorum ama itiraz etten Daha önce yazılan işlemleri yaptığınızı eklediğinizi cevabın gelmediğini Görseller ile birlikte ekleyip itiraz edin < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
Life is in your hand // TT - 1 Gbps // Cimbom // Keenetic Titan (KN-1812) + Buddy 6 SE
|
Şu şekilde çözüm sağladım. Bahsettikleri gibi öyle internet, tivibu aboneliği ile girdikten sonra numara eklenmiyor. İlla diğer mobil numaranız ile giriş yaptıktan sonra aynı hesaptan data hattı eklenecek. |
_____________________________
Life is in your hand // TT - 1 Gbps // Cimbom // Keenetic Titan (KN-1812) + Buddy 6 SE
|
ilk yorumda oradan bahsettim olmuyor demiştiniz |
_____________________________
|
Arkadaşımın kızının kullandığı mobil hat, benim kullandığım sabit internet ve data hattı var elimizde. Kendi telefonumda sabit internet hesabı ekliydi sadece. Ona mobil hattı ekledim önce, sonra benim data hattını eklemeyi denedim. Bu şekilde olmuyor. Ancak diğer telefondaki mobil hat hesabı üzerinden eklemeyi deneyince oldu. Ben işlem açısından arada bir fark göremiyorum, sonuçta hepsi bana ait. Neyse sonuçta sorun çözüldü artık. |
_____________________________
Life is in your hand // TT - 1 Gbps // Cimbom // Keenetic Titan (KN-1812) + Buddy 6 SE
|
Sizin görmemeniz sistemin çalışma prensibini değiştirmiyor . Öyle ayarlamışlar başka türlü çalışmıyor . Güle güle kullanın |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abboww -- 4 Kasım 2024; 17:3:25 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Nasıl girdiniz acaba? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Sabit internet aboneliğiniz var mı? |
_____________________________
Life is in your hand // TT - 1 Gbps // Cimbom // Keenetic Titan (KN-1812) + Buddy 6 SE
|
Yok sadece data hattı var < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Maalesef, hiç bir şekilde girme şansınız yok online işlemlere. Böyle salak bir mevzu. Normal bir şekilde görüntülemek için üzerinize kayıtlı başka bir mobil TT hattı lazım, web'de bug kullanarak görmek için sabit internet aboneliği gerekli. |
_____________________________
Life is in your hand // TT - 1 Gbps // Cimbom // Keenetic Titan (KN-1812) + Buddy 6 SE
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
English fun clup, sadece ingilizce konuşuyoruz ve dünyanın her yerinden arkadaşlarla eğleniyoruz, facebook grubumuz
https://www.facebook.com/groups/362852221195241/ |
sadece data hat varsa giriş yapmıyor başka hattın varsa giriş yapabilirsiniz giriş yaptığınız hatta. Data hattını ekleyip kullanıyorsunuz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________ |
Tarife adı değiştiği için olabilir hatalıda yazılmış olabilir data hattı olduğundan arama almaması doğal online işler için bi kaç gün bekleyin. Adınıza kayıtlı diğer hatlardan ekleyip görürsünüz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Başka bir TT hat alıp online işlemlere giriş yaparak data hattınızı o hesaba ekleyebilirsiniz. Ben bu şekilde kullanıyordum 2 senedir. Ama hesaba nasıl eklediğimi unuttum |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deneme1 -- 3 Mayıs 2025; 15:40:5 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |