Şimdi Ara

Türk Telekom Data Hattı Online işlemlere giremiyor!!! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
12.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 😂😂

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • BTK üzerinden aldığım cevap şu şekilde;


    Sadece Data hattı olan kullanıcılar, Türk Telekom Uygulamasına giriş yapamaz. Aynı T.C. Kimlik Numarasına ait Mobil, Ev İnterneti ya da Ev Telefonu aboneliğiniz varsa Türk Telekom Uygulamasına bu aboneliklerle giriş yapabilirsiniz. Daha sonra Data aboneliğinizi Mobil ürün sekmesine kaydedebilirsiniz.Yapılan incelemelerde XXXXXXXXXX numaralı hattınız data hattı olduğundan şifre talep ederek giriş yapılamamaktadır. TCKNnize ait mobil, internet, ev telefonu, tv ürünlerinden biri varsa, Online İşlemlere giriş yapıldığında data hattınızı da hat listesinde görüntüleyip, işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.TCKN altındaki hat/hatların işlemlerini Türk Telekom Uygulaması üzerinden yapabilmek için Hatlarımı Yönet adımından ilgili hat için Ekle butonuna tıklanması gerekir. İlgili hat kullanıcısına bir SMS gönderilerek onay istenir. Hat kullanıcısı bu SMSe onay verdiğinde, artık bu hat da aynı çatı altından yönetilebilir.Numara ekleme ile ilgili iletilen adımlarda işlem denenip hata alınmasıyla ilgili, alınan hata ekran görüntüsünü evrakmobil@turktelekom.com.tr adresine iletilmesi durumunda kontrol edilebilir.


    Sanırım sistemin çalışmadığından haberleri yok. Her yerden şikayetlerle yardırıyorum. Böyle saçma bir şey görmedim.

    _____________________________
    Life is in your hand // TT - 1 Gbps // Cimbom // Keenetic Titan (KN-1812) + Buddy 6 SE




  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    Sistem sizde çalışmıyor muhtemelen dedikleri gibi ekleyince görünüyor

    ekleyip görenler var

    siz şikayete ne yazdınız bilmiyorum ama itiraz etten

    Daha önce yazılan işlemleri yaptığınızı eklediğinizi cevabın gelmediğini

    Görseller ile birlikte ekleyip itiraz edin  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Oyle yaptim hocam. Btk dan sikayeti tekrar cevapladim. Ayrica verdikleri mail adresine de yazdim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Life is in your hand // TT - 1 Gbps // Cimbom // Keenetic Titan (KN-1812) + Buddy 6 SE
  • Şu şekilde çözüm sağladım.


    Bahsettikleri gibi öyle internet, tivibu aboneliği ile girdikten sonra numara eklenmiyor. İlla diğer mobil numaranız ile giriş yaptıktan sonra aynı hesaptan data hattı eklenecek.

    _____________________________
    Life is in your hand // TT - 1 Gbps // Cimbom // Keenetic Titan (KN-1812) + Buddy 6 SE
  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    ilk yorumda oradan bahsettim olmuyor demiştiniz

    _____________________________
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Arkadaşımın kızının kullandığı mobil hat, benim kullandığım sabit internet ve data hattı var elimizde. Kendi telefonumda sabit internet hesabı ekliydi sadece. Ona mobil hattı ekledim önce, sonra benim data hattını eklemeyi denedim. Bu şekilde olmuyor. Ancak diğer telefondaki mobil hat hesabı üzerinden eklemeyi deneyince oldu. Ben işlem açısından arada bir fark göremiyorum, sonuçta hepsi bana ait. Neyse sonuçta sorun çözüldü artık.

    _____________________________
    Life is in your hand // TT - 1 Gbps // Cimbom // Keenetic Titan (KN-1812) + Buddy 6 SE
  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    Sizin görmemeniz sistemin çalışma prensibini değiştirmiyor .


    Öyle ayarlamışlar başka türlü çalışmıyor .


    Güle güle kullanın  

    _____________________________
  • Ben evde Interneti dondurdum 4 ay oldu
    ücret 300 tl dediler aylik fatura halinde 50 odersiniz dediler
    Lakin her ay 180 geliyor bilen var mı donuk kullanilmayan internete 180 cok degilmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abboww -- 4 Kasım 2024; 17:3:25 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    Nasıl girdiniz acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • scoopi kullanıcısına yanıt

    Sabit internet aboneliğiniz var mı?

    _____________________________
    Life is in your hand // TT - 1 Gbps // Cimbom // Keenetic Titan (KN-1812) + Buddy 6 SE
  • ru.celebi kullanıcısına yanıt

    Yok sadece data hattı var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • scoopi kullanıcısına yanıt

    Maalesef, hiç bir şekilde girme şansınız yok online işlemlere. Böyle salak bir mevzu. Normal bir şekilde görüntülemek için üzerinize kayıtlı başka bir mobil TT hattı lazım, web'de bug kullanarak görmek için sabit internet aboneliği gerekli.

    _____________________________
    Life is in your hand // TT - 1 Gbps // Cimbom // Keenetic Titan (KN-1812) + Buddy 6 SE
  • Ben giriyorum , cep magnet kullanıyorum , diğer hattımda normal hat bir de Internet hattı var , tüm hatlar online işlemlere otomatik ekleniyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    English fun clup, sadece ingilizce konuşuyoruz ve dünyanın her yerinden arkadaşlarla eğleniyoruz, facebook grubumuz
    https://www.facebook.com/groups/362852221195241/
  • deneme1 D kullanıcısına yanıt

    sadece data hat varsa giriş yapmıyor


    başka hattın varsa giriş yapabilirsiniz

    giriş yaptığınız hatta. Data hattını ekleyip kullanıyorsunuz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Hocam ben yedek hattı cep magnete taşıdım. Yani umarım. Demin açıldı. Sms geldi. Harbi tarife diye bişi yapmışlar :)
    Sms atıyorum faturasız cepmagnetleri alabilirsiniz diyor. Numarayı arıyorum numara geçiçi olarak servis dışı diyor ama sinyal var.
    Online işlemlere giremiyorum sms atmıyor. Uygulamada ekle kısmında numara var ama hata veriyor. Anlamadım nasıl iş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • KoşanBalık kullanıcısına yanıt

    Tarife adı değiştiği için olabilir hatalıda yazılmış olabilir

    data hattı olduğundan arama almaması doğal

    online işler için bi kaç gün bekleyin. Adınıza kayıtlı diğer hatlardan ekleyip görürsünüz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Selamlar, ben turkcell kullanıcıyım ve türk telekom data hattı aldım. Hattı alırken turkcell numaramı verdim. Hattı aldım ve modeme taktım. Android telefonumdan ve internetten online işlemlere giremiyorum. Cep telefonumdan giriş yapmak istediğimde 9520'ye mesaj göndertiyor ama mesaj karşı tarafa gitmiyor. Canlı müşteri hizmetleri ile de görüşemiyorum.

    Kalan kullanımlarıma, son ödeme tarihine vs. nasıl bakacağım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Marcus Glory kullanıcısına yanıt

    Başka bir TT hat alıp online işlemlere giriş yaparak data hattınızı o hesaba ekleyebilirsiniz. Ben bu şekilde kullanıyordum 2 senedir. Ama hesaba nasıl eklediğimi unuttum

    _____________________________
  • Ttnet adsl sabit İnternet kullanıyorsan Ttnet hesabından da girebiliyorsun , ben de öyle kullanıyorum yıllardır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deneme1 -- 3 Mayıs 2025; 15:40:5 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.