Şimdi Ara

Türk Telekom Data Hattı Online işlemlere giremiyor!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
0
Favori
12.543
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Düzelir umarım hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yani normal bir operatörün düzeltmesi gereken bişey ama o operatör Telekom olunca valla emin olamıyor insan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Tekrardan bir güncelleme gelir gibi hocam uygulamaya. Bir de resimli giriş kullanın hocam dilerseniz daha pratik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yeni uygulamada var mi resimli giriş. Daha hiç giremediğim için resimli giriş ayarlama şansımda olamıyor maalesef

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Var hocam şu an kullanıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tamamdır sağolasın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TT sesimi duydu herhalde.. Nihayet tek cihazdan tüm hatlarımı kontrol edebiliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabit internetim de dahil edilmiş. Abi böyle çok iyi oldu ya.

    Şifre mifre uğraşmak yok artık. Tık tık tık

    Türk Telekom Data Hattı Online işlemlere giremiyor!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de data hattım var ve aynı sorun var. Ben hiç müşteri hizmetlerini falan aramadım, şuradan uygulamanın çalışan eski sürümünü indirip kullanıyorum: https://apkpure.com/tr/t%C3%BCrk-telekom-online-i%CC%87%C5%9Flemler/com.tmob.AveaOIM/variant/8.1-XAPK

    Ama bu, Android için. IOS'ta uygulamanın 9.0.3 sürümü kaldırılıp 8.1 sürümüne nasıl geçilir bilmiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bparker -- 14 Aralık 2020; 16:38:29 >
  • Artık online işlemler uygulamasının 8.1 sürümü de çalışmıyor. Bimcell ve Pttcell'in websitesindeki online işlemler üzerinden data hattımla log in olabiliyorum bir tek. O da ne kadar daha devam eder bilmiyorum.

  • bparker B kullanıcısına yanıt
    Ben gecenlerde yine aradım o birine aktarda digeri baskasina aktardi herkes bisey soyluyor. En son bi elemana denk geldim adam acaip relax ve iplemez havasindaki anlatiyorum durumu cozum bulunması icin insan en azindan ben ileticem ilgili birime bununla ilgili zaten şikayetler geliyor filan demesini bekliyorum en azindan. Ben simdi hicbir sekilde online islemlere giremeyecekmiyim ben musteri degilmiyim dedim Adam bana aynen sunu dedi boyle alayci asagilar sekilde “yok kardesim giremezsin artik” sonra film koptu zaten. Musteriyle kardesimli konusmak hangi hadlerine acaba. Kapadik neyse tekrar aradim sikayet ettim adami. Müşteriyle konusmasini öğrensinler once. Ben ona sesimi yukseltmedim kotu bisey söylemedim kardesimli cumle kuruyor bana.
  • Ben de aynı şikayet ile telekom müşteri hizmetlerini arayıp kayıt açtırdım. Kayıt sonucuna data hatları online işlemlere giremez yazmışlar. *952# de çalışmıyor. Demek ki data hatları için online işlemlere erişimi tamamen kapatmışlar.

  • şu an için data hattı sahiplerinin online işlemlere girmesinin tek yolu, kendi adlarına olan başka bir Türk Telekom hizmeti aboneliği (mobil ses hattı, ev interneti, ev telefonu veya tivibu) ile online işlemlere girip data hattı aboneliğini uygulamaya eklemek.

  • bparker B kullanıcısına yanıt

    Demek ki giriliyormuş Türk Telekom Data Hattı Online işlemlere giremiyor!!! 

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Türk Telekom'dan data hattı dışında bir hizmet almayanlar giremiyor ama.

  • bparker B kullanıcısına yanıt

    Gerekli mercilere şikayetini iletip düzeltilirsin


    zamanında giriliyorsa şimdide girilmesi lazım bi zahmet edip düzeltsinler .

  • bparker B kullanıcısına yanıt

    Sadece 2g ile konusma aramalar var. 4g ile internet var ama aram yapmıyor. 3g ise hic yok. Yani internete girersen aram yok. Arama varsa internet yok. Arıza yı aradım. Balıkrsir İzmir ve Canakkle de bugun itibariyle bu durumun yasandıgını sebekelere guncelleme yaptıklarını cozmeye calıstıklarını soylediler. Kısacası rezillik.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.