Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (871. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (4 Mobil) - 3 Masaüstü4 Mobil
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
777.913
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 869870871872873
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar benim bu ayın 11inde taahhütüm bitiyor. net üzerinden başvuru yaptım evrakları çıkardım. imzaladım doldurdum falan ama hafta sonunda göndereceğim evrakları? sorun olmaz değil mi taahhütü bozmaması açısından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenan_0



    Pazarı pazartesiye baglayan gece saat 03:41 de telefondan yaptigim wifi turknet hiz testim budur

    Ekran görüntüsü almadım ama söyleyeyim, ben de 16mb abonesi olarak 3mb almıştım hız testinde.
    Zaten abone olduğumdan bu yana 6mb üstünü hiç görmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rand_Al_Thor -- 4 Aralık 2017; 11:44:29 >




  • LieWoneR L kullanıcısına yanıt
    Sen yat kalk dua et hızına,
    55 inch full hd tvmde 360p film izlemeye çalışıyorum.
    Neden ?
    Turk.net 16 mb sözleşmem var, 3mb hız alıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BakimsizTarzan

    arkadaşlar benim bu ayın 11inde taahhütüm bitiyor. net üzerinden başvuru yaptım evrakları çıkardım. imzaladım doldurdum falan ama hafta sonunda göndereceğim evrakları? sorun olmaz değil mi taahhütü bozmaması açısından

    Hafta sonu zaten ayın 9 ve 10 nu oluyor. Ellerine 11' de geçecek. Taahhüt ile ilgili bir sorun yaşamazsınız. Turk.Net ile imzalayacağın sözleşme tarihini taahhüt sürene göre tarih atıp imzalayabilirsin.
  • Merhaba Arkadaşlar

    5 aydır bağlı olan paketimde yeni hız testi gerçekleştirdim.
    AKN sınırı yok 75Mbit hızında bağlantı paketine sahibim .

    Kablolu olarak bağlantı ve pc ile test ettiğimde 20mbit hızı anca görüyorum.
    Pc de başka hiç bir proğram açık değil ve ağa başka hiçbir cihaz bağlı değil. Sorun ne olabilir.
    Yardımcı olmanızı rica ederim.

    Modem : TENDA V300
  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    normal sartlarda ugrasmamasi lazim evet, zaten eve giden kablonun santraldeki ucunu turknete ait olan porta takip olayi bitirmesi lazim tt nin. muhtemelen hem kullaniciya eziyet olsun hemde is yapmis gorunup turknetten para alayim amaci ile boyle yapiyordur tt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cimbom38 kullanıcısına yanıt
    Aynı modemi kullanıyorum. Vdsl2 modem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • `bELa ` kullanıcısına yanıt
    TP-Link Archer C50 Router

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halkçı2013 H kullanıcısına yanıt
    Sorun modemden kaynaklanıyor sadıç. O modemle wifiden 20 civari alırsın. Iyi bir modem yada router alman lazim. Ethernet kablosundan takip birde oyle bi hiz testi yap hattının aldigi hizi gorelim. Daha sağlıklı konuşuruz o deger uzerinden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli arkadaşlar turknete abone olurken adres kontrolünde 35 mbps destekliyor dediler.Son mh yetkilisi ise yapa bölgesindesiniz hızınız yılbaşından sonra 100 mbps ye çıkacak dedi ama ben 11.11.2017 tarihinden itibaren 16-18 mbps arasında değişen hızımı bir türlü artıramadım.Arıza bina tesisat vs kaynaklı diye sesli telefon mesajı veya normal mesajla dönüş yapıyorlar.
    Modem kontrolümde de




    Sorunu bir türlü mh lerine anlatamıyorum. Zyxel VMG3312-B10B kullanıyorum.Test edecek başka modemimde yok. Aynı modemi kullanıp benim gibi hız sorunu yaşayan arkadaş varmı?

    Akk ve taahhüt olmadığından bu şekilde de olsa bir süre devam edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 4 Aralık 2017; 16:54:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ₯

    Online işlemlerde paket hızınız nedir şuan ?

    16 mbps adsl yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cimbom38 kullanıcısına yanıt
    aynı modemi kullanıyorum şimdi yaptığım hız testi ve bugüne kadar hiçbir hız sıkıntısı da olmadı
    modemde tek problem kapatıt açınca kendine gelmesi çok uzun sürüyor min 5 dakika sinyallerin sabitlenmesini beklemek gerekiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ronaldinho26 -- 4 Aralık 2017; 18:16:47 >
  • Turk.net Destek Hizmetleri yetkilisi arakadaş!
    Eğer buralardaysan sorunumu aşağıya kopyalıyorum. İlgilenmke isterseniz buyrun okuyun.

    (musterihizmetleri@turk.net) adresine yazdığım mesaj:

    İyi akşamlar

    Size ulaşmak için burası son şansım.

    1. Telefonda sesli yanıt sisteminde sorunumu ifade eden bir seçenek yoktu. Yakın gördüğüm bir seçenekten şikayet kaydı oluşturdum.
    2. Online işlemlerde yazılı olarak sorunumu anlatan bir destek kaydı oluşturmak istedim ancak devam eden bir şikayetim olduğu gerekçesiyle mesajım kaydedilmedi.
    3. Tüketici şikayetleri bölümünden durumumu ve yaşadıklarımı anlatan bir mesaj yazdım ama orası da çalışmadığından olsa gerek şikayetim kaydedilmedi. Geçmiş Tüketici Şikayetleri kayıtlarında başvurum görünmüyor.
    4. Son olarak bir önceki mesajımı aşağıya kopyalıyorum. Ancak bir problemin çözümü için -ki ortada bir çözüm yok, bırakın çözümü derdimizi anlatabileceğimiz bir kanal yok- bu kadar uğraşmak ve çabalamak zorunda kalmak sizin müşterileriniz için reva gördüğünüz hizmet seviyesi midir?

    Umarım çabalarım bir sonuç verir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

    xxxx xxxxxxx
    0 53x xxx xx xx

    *************************************************************
    *************************************************************
    *************************************************************
    İyi akşamlar, Az önce online işlemlerden bir destek kaydı başvurusu yapacaktım. Gerekli bilgileri girerek mesajımı yazdım.
    En son gönder dediğimde devam eden başka bir şikayet kaydım olduğu gerekçesiyle mesajım dikkate alınmadı ve kaydedilmedi.
    Canlı müşteri hizmetlerini devre dışı bırakarak bizim taleplerimize ve şikayetlerimize kulaklarınızı tıkamıştınız ama yazılı
    şikayetlerimize de tahammülsüz olduğunuzu bilmiyordum. Sesli yanıt sisteminde de yaşadığım problem tanımlı değildi.
    Durumuma en yakın seçenekten(hız problemi) şikayet kaydı oluşturdum ama büyük ihtimalle gerçek sorunumun ne olduğu
    bilinmediği için bir çözüm de getirilemeyecek. Son çare olarak bu menüden şikayetimi yazıyorum. Buradan da bir sonuç alamazsam
    aramızdaki bütün köprüler yıkılmış olacak. Şimdi sorunuma geçeyim:

    04.12.2017 saat 14:23 itibariye tarafınızdan internet kotamın dolduğu ve hızımın sınırlandırılacağı yönünde bir mesaj aldım.
    17:23'de online işlemlerden kotamı kontrol ettiğimde de, 127 gb olduğunu gördüm. Şimdi böyle anormal bir durum nasıl olabilir?

    1. Cuma günü akşamı (01 Aralık) gece yarısından önce kotamı kontrol ettiğimde sadece 1 gb idi.
    2. İnternet kullanımım 3 Aralık pazar gecesi 24:00'den biraz sonra sona erdiğine göre(sadece sabah çok kısa bir süre whatsapp mesajlarıma baktım)
    gün içinde 14:23'de kotam nasıl dolar?
    3. 17:23'de online işlem merkezinden kota miktarını kontrol ettiğimde 127 gb idi. 3 saatlik sürede evde interneti kullanan olmadığına göre 50 gb'dan 127 gb'a nasıl çıkar?

    Geçmişte de hızımın haksız bir şekilde düşürüldüğüne dair şikayetlerim olmuştu ama bu sefer yaptığınız yanlışlık(!) sahtekarlık boyutuna ulaşmış durumda.
    Umarım yaptığınız hatayı(!) anlar ve bu durumu düzeltip hızımı bir an önce eski haline getirirsiniz. Biraz olsun müşterilerinizin durumunu anlar ve canlı
    müşteri hizmetlerinizi yeniden devreye alırsınız. Böylece yaşadığım sorunu anlatmak için(2 defa) bunca vakit klavye başında kalmazdım.
    İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersin123

    Turk.net Destek Hizmetleri yetkilisi arakadaş!
    Eğer buralardaysan sorunumu aşağıya kopyalıyorum. İlgilenmke isterseniz buyrun okuyun.

    (musterihizmetleri@turk.net) adresine yazdığım mesaj:

    İyi akşamlar

    Size ulaşmak için burası son şansım.

    1. Telefonda sesli yanıt sisteminde sorunumu ifade eden bir seçenek yoktu. Yakın gördüğüm bir seçenekten şikayet kaydı oluşturdum.
    2. Online işlemlerde yazılı olarak sorunumu anlatan bir destek kaydı oluşturmak istedim ancak devam eden bir şikayetim olduğu gerekçesiyle mesajım kaydedilmedi.
    3. Tüketici şikayetleri bölümünden durumumu ve yaşadıklarımı anlatan bir mesaj yazdım ama orası da çalışmadığından olsa gerek şikayetim kaydedilmedi. Geçmiş Tüketici Şikayetleri kayıtlarında başvurum görünmüyor.
    4. Son olarak bir önceki mesajımı aşağıya kopyalıyorum. Ancak bir problemin çözümü için -ki ortada bir çözüm yok, bırakın çözümü derdimizi anlatabileceğimiz bir kanal yok- bu kadar uğraşmak ve çabalamak zorunda kalmak sizin müşterileriniz için reva gördüğünüz hizmet seviyesi midir?

    Umarım çabalarım bir sonuç verir. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.

    xxxx xxxxxxx
    0 53x xxx xx xx

    *************************************************************
    *************************************************************
    *************************************************************
    İyi akşamlar, Az önce online işlemlerden bir destek kaydı başvurusu yapacaktım. Gerekli bilgileri girerek mesajımı yazdım.
    En son gönder dediğimde devam eden başka bir şikayet kaydım olduğu gerekçesiyle mesajım dikkate alınmadı ve kaydedilmedi.
    Canlı müşteri hizmetlerini devre dışı bırakarak bizim taleplerimize ve şikayetlerimize kulaklarınızı tıkamıştınız ama yazılı
    şikayetlerimize de tahammülsüz olduğunuzu bilmiyordum. Sesli yanıt sisteminde de yaşadığım problem tanımlı değildi.
    Durumuma en yakın seçenekten(hız problemi) şikayet kaydı oluşturdum ama büyük ihtimalle gerçek sorunumun ne olduğu
    bilinmediği için bir çözüm de getirilemeyecek. Son çare olarak bu menüden şikayetimi yazıyorum. Buradan da bir sonuç alamazsam
    aramızdaki bütün köprüler yıkılmış olacak. Şimdi sorunuma geçeyim:

    04.12.2017 saat 14:23 itibariye tarafınızdan internet kotamın dolduğu ve hızımın sınırlandırılacağı yönünde bir mesaj aldım.
    17:23'de online işlemlerden kotamı kontrol ettiğimde de, 127 gb olduğunu gördüm. Şimdi böyle anormal bir durum nasıl olabilir?

    1. Cuma günü akşamı (01 Aralık) gece yarısından önce kotamı kontrol ettiğimde sadece 1 gb idi.
    2. İnternet kullanımım 3 Aralık pazar gecesi 24:00'den biraz sonra sona erdiğine göre(sadece sabah çok kısa bir süre whatsapp mesajlarıma baktım)
    gün içinde 14:23'de kotam nasıl dolar?
    3. 17:23'de online işlem merkezinden kota miktarını kontrol ettiğimde 127 gb idi. 3 saatlik sürede evde interneti kullanan olmadığına göre 50 gb'dan 127 gb'a nasıl çıkar?

    Geçmişte de hızımın haksız bir şekilde düşürüldüğüne dair şikayetlerim olmuştu ama bu sefer yaptığınız yanlışlık(!) sahtekarlık boyutuna ulaşmış durumda.
    Umarım yaptığınız hatayı(!) anlar ve bu durumu düzeltip hızımı bir an önce eski haline getirirsiniz. Biraz olsun müşterilerinizin durumunu anlar ve canlı
    müşteri hizmetlerinizi yeniden devreye alırsınız. Böylece yaşadığım sorunu anlatmak için(2 defa) bunca vakit klavye başında kalmazdım.
    İlginiz için şimdiden teşekkür ederim.
    Müşteri Hizmetlerinin hızına bakar mısınız? Hemen cevap yazmışlar, pardon kopyala yapıştır yapmışlar.
    Bunlar iyice salaklaştılar galiba. En azından mesajımı ilgili bölüme kopyala yapıştır yapıp yönlendirebilirlerdi. Onu bile yapmayı kendilerine angarya saymışlar ve yapmamışlar. Sizin müşteri memnuniyetinden anladığınız buysa yazıklar olsun. Yuh diyorum başka bir şey demiyorum.

    Değerli Müşterimiz,

    Bize ilettiğiniz talep ve şikayetlerinizi akıllı sistemler üzerinden süzerek daha hızlıca çözüm sunabileceğimiz hale getiriyoruz. Sistemlerimiz size sorular yöneltiyor, bazen hiç soru sormadan hizmetinizi kontrol ediyor ve size daha hızlı cevap verebilmek adına yeni bir boyut getiriyor. Sesli yanıt sistemi, Online İşlem Merkezi veya Mobil uygulamamızdan ilettiğiniz talep ve şikayetleri aynen bu yöntem ile sistemlerimize işliyoruz. Bu sebeple de daha hızlı çözüme kavuşturabiliyoruz.

    Mail kanalımız malesef bu tip kontroller yapabileceğimiz bir kanal değil. Bu e-posta adresini sadece mesaj göndermek için kullanıyoruz. Buradan ilettiğiniz talep ve şikayetleri anlamlandırmak, çözümleneceği ekiplere yönlendirmek, gelen cevapları sizinle paylaşmak gibi sebepler, taleplerinizi çözüme kavuşturmamızı yavaşlatıyor.

    Talep ve şikayetlerinizi online işlem merkezinden, mobil uygulamamızdan ya da çağrı merkezi sesli yanıt sistemimiz üzerinden bize iletebilirsiniz. Bize göndereceğiniz evraklarınızı da Online İşlem Merkezimiz üzerinden göndermenizi bekliyoruz. Talep ve şikayetlerinizle ilgili gerekli kontrolleri sistemlerimiz otomatik olarak yapıyor ve konuyu ilgili uzmanlara iletiyor. İlgili uzmanlarımız sizden daha fazla bilgi alması gerekiyorsa size ulaşıyor ve sorununuzu çözüyor. Sorununuzu hemen çözemiyorsa (ki bazılarını hemen çözemiyoruz) süreç boyunca işin nasıl ilerlediği ile ilgili sizi sürekli bilgilendiriyor.

    TurkNet'i tercih ettiğiniz, Türkiye'de internetin değişmez denilenlerini değiştirme yolunda bize eşlik ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mersin123 -- 4 Aralık 2017; 19:0:30 >




  • Bu router normal modem mi ? Yeni modem Alcam da bu yeterli olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknet yetkilisi arkadaş buradaysa bana da bir zahmet cevap versin.
    Bundan 1 hafta önce telefon arızası nedeniyle desteğe başvurdum ve telekomdan adamlar geldi herneyse yaptılar ''-ki keşke yapmasalardı''.Ama beni normalde aldığım 12 mbt internet hızından edip 3 mbt mahkum ettiler.Bende bu sefer internet yavaş diye tekrar desteğe yazdım ve sorunun benim kablolarımdan olduğunu içeren bir sesli mesaj gönderdiler ne gelen var ne giden o günden beri evdeyim evden çıkmadım kimse gelmedi gelse görürüm gelmeden nasıl normalde aldığım internetten daha yavas almamın sebebini kablolara bağlıyorsunuz. MH lerine telefonda bağlanamıyorum saçma sapan tuşlara basarak arıza kayıdı bırakabiliyorum sadece. Desteğe yazdığım mesaj da snr değerlerim değişti diyorum cevap vermiyorsunuz. Sürekli bir öteleme çabası içerisindesiniz.Sizden atomu parcalayın getirin demiyoruz. Bana kablolara baktır demeden önce siz bir müşteri ile ilgilenseniz artık. Ve şu işin çözümünü bulmada yardım ederseniz iyi olacak.




  • turk.net destek burada .

    Sorunları aşabilirseniz turk.net iyidir.

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/130213416
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McCloskey



    3 günde bir hayırdır? Aynı şeyleri atmak nedendir hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi ara upload hızı 4mbps olacak diye söylentiler vardı, bi gelişme var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 869870871872873
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.