Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (347. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
181
Favori
764.016
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 345346347348349
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Scofield


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    müşteri hizmetlerine soruyorum, sorun yok şu anda 50 mbit alıyorsunuz diyor,
    kim alıyor bilmiyorum, bana gelen 12-13 mbit.
    online işlem merkezine bakıyorum hala tarife 16 mbit adsl görünüyor.
    saçma sapan bi firmanın saçma sapan işleriyle uğraşıyorum.

    TurkNet e ABONE OLMAYIN !!!

    Vodafone fiber sorgulama sayfasında adres ile sorgulama yapın, port durumu konusunda bilgi verebilir veya Fixnet'e telefon ile sorun boş port bulunup bulunmadığı (tabi Turknet'in tahsis ettiği port sayısı çok daha az olabilir).

    hocam vodafone dan sorguladım ve sonuçlar şu şekilde

    Altyapı Hizmet/Yalın Hız
    FIBER/VDSL
    59MBps

    ADSL
    18MBps


    yani 59 mbps hıza kadar fiber destekliyor diyor, bana 50 mbps verdikleri görünüyor ancak internet 12-13 mbps hızda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapz01

    Hocam belli ki kendine göre sıkıntın var ama rahat 9 - 10 yıldır ttnet kullanıyorum download hızım hiç bir zaman 2 mbiti geçtiğini hatırlamıyorum :D Şuan hızım 16 mbite kadar ama yine adam akıllı hız alamıyorum. Size gelen hızın yarısını alabilsem her gün dua edecem adamlara çözüm de yok böyle idare ediyoruz.

    hocam ben bu aboneliği başlatırken yüksek hızda internet alabilmek için başvurdum.
    benim binada 70 Mbite kadar değerler çıkıyor.
    Üst kattaki komşu 50 mbit ttnet kullanıo, testlerde 45-48 görüyorum diyo.
    benim hatta daha bugün vdsl tanımladılar sanırım ancak hala 12-13 mbitte sınırlı.
    modem arayüzüne giriyorum, gelen hız 51118, giden 4089 diyor, maksimum gelen 74000 küsür, giden 25000 küsür.
    ancak ne gelen var ne giden..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sam0


    quote:

    Orijinalden alıntı: deneme1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam0

    Arkadaşlar süreci adım adım sizinle paylaşacağım, daha önceden hat aboneliğim yoktu.

    01.01.2017 Pazar, günü online başvuru yaptım,
    02.01.2017 Pazatesi, başvuru evraklarını kargo ile gönderdim,

    01.01.2017 Pazar, günü online başvuru yaptım,
    02.01.2017 Pazatesi, başvuru evraklarını kargo ile gönderdim,
    03.01.2017 Salı, evrakların ellerine ulaştığına dair mail geldi,
    04.01.2017 Çarşamba, aktivasyon işlemleri yapılmaya başlandı,
    05.01.2017 Perşembe, online işlemleri kontrol ettiğimde son durumun "Telefon başvurunuz altyapı sağlayıcı şirkete yapıldı. Başvuru sonucunu size bildireceğiz." olarak güncellendiğini gördüm.
    05.01.2017 Perşembe, TT ekipleri gelip telefon hattını bağladılar.

    sizin bu yazınızı görünce iptal başvurusu yaptım, 26 aralıktan beri bekliyorum, ilgili birim arayacak falan dediler ben de btk ya yazdım bakalım sonuç ne olacak.

    Durum kesinlikle TT alakalı.
    Sizin başvurunuz hangi durumdaydı?

    bilmiyorum olabilir neyse 1 haftadır servis sağlayıcıya telefon için başvurduk sonucu bildirrcwğiz yazıyordu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    müşteri hizmetlerine soruyorum, sorun yok şu anda 50 mbit alıyorsunuz diyor,
    kim alıyor bilmiyorum, bana gelen 12-13 mbit.
    online işlem merkezine bakıyorum hala tarife 16 mbit adsl görünüyor.
    saçma sapan bi firmanın saçma sapan işleriyle uğraşıyorum.

    TurkNet e ABONE OLMAYIN !!!

    Hocam abartıyorsunuz sabırlı olun düzelecektir elbet ısrarla söyleyin modemime gelen hız şudur çözülmezse kapattıracağım diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Scofield


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    müşteri hizmetlerine soruyorum, sorun yok şu anda 50 mbit alıyorsunuz diyor,
    kim alıyor bilmiyorum, bana gelen 12-13 mbit.
    online işlem merkezine bakıyorum hala tarife 16 mbit adsl görünüyor.
    saçma sapan bi firmanın saçma sapan işleriyle uğraşıyorum.

    TurkNet e ABONE OLMAYIN !!!

    Vodafone fiber sorgulama sayfasında adres ile sorgulama yapın, port durumu konusunda bilgi verebilir veya Fixnet'e telefon ile sorun boş port bulunup bulunmadığı (tabi Turknet'in tahsis ettiği port sayısı çok daha az olabilir).

    hocam vodafone dan sorguladım ve sonuçlar şu şekilde

    Altyapı Hizmet/Yalın Hız
    FIBER/VDSL
    59MBps

    ADSL
    18MBps


    yani 59 mbps hıza kadar fiber destekliyor diyor, bana 50 mbps verdikleri görünüyor ancak internet 12-13 mbps hızda.

    Bende 80'e kadar destekliyor gözüküyor ama ben itiraz etmedim sadece müşteri temsilcisine sordum destekleyip desteklemediğini hattımın desteklemediğini söyledi yapılabilecek birşey yok siz yüksek hız istiyorsanız Vodafone yada sol'a geçebilirsiniz ama bu akn'yi bu fiyata biraz zor bulursunuz hcam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sam0


    quote:

    Orijinalden alıntı: deneme1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam0

    Arkadaşlar süreci adım adım sizinle paylaşacağım, daha önceden hat aboneliğim yoktu.

    01.01.2017 Pazar, günü online başvuru yaptım,
    02.01.2017 Pazatesi, başvuru evraklarını kargo ile gönderdim,

    01.01.2017 Pazar, günü online başvuru yaptım,
    02.01.2017 Pazatesi, başvuru evraklarını kargo ile gönderdim,
    03.01.2017 Salı, evrakların ellerine ulaştığına dair mail geldi,
    04.01.2017 Çarşamba, aktivasyon işlemleri yapılmaya başlandı,
    05.01.2017 Perşembe, online işlemleri kontrol ettiğimde son durumun "Telefon başvurunuz altyapı sağlayıcı şirkete yapıldı. Başvuru sonucunu size bildireceğiz." olarak güncellendiğini gördüm.
    05.01.2017 Perşembe, TT ekipleri gelip telefon hattını bağladılar.

    sizin bu yazınızı görünce iptal başvurusu yaptım, 26 aralıktan beri bekliyorum, ilgili birim arayacak falan dediler ben de btk ya yazdım bakalım sonuç ne olacak.

    Durum kesinlikle TT alakalı.
    Sizin başvurunuz hangi durumdaydı?

    telekomun bana gıcıklığımı var yani....
    bence durum tamamen turknetten kaynaklanıyor...
    2 ihtimal var :
    her aşamada takip eden btkya yazan veya inceleyen kullanıcıları ilerde sorun çıkarmasın diye engelliyorlar ya da loto gibi 15-20 kişi de 1 kişinin işini adam gibi yapıyorlarki arada iyi yorum da gelsin....
    başka izahı yok....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sam0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam0

    Arkadaşlar süreci adım adım sizinle paylaşacağım, daha önceden hat aboneliğim yoktu.

    01.01.2017 Pazar, günü online başvuru yaptım,
    02.01.2017 Pazatesi, başvuru evraklarını kargo ile gönderdim,

    01.01.2017 Pazar, günü online başvuru yaptım,
    02.01.2017 Pazatesi, başvuru evraklarını kargo ile gönderdim,
    03.01.2017 Salı, evrakların ellerine ulaştığına dair mail geldi,
    04.01.2017 Çarşamba, aktivasyon işlemleri yapılmaya başlandı,
    05.01.2017 Perşembe, online işlemleri kontrol ettiğimde son durumun "Telefon başvurunuz altyapı sağlayıcı şirkete yapıldı. Başvuru sonucunu size bildireceğiz." olarak güncellendiğini gördüm.
    05.01.2017 Perşembe, TT ekipleri gelip telefon hattını bağladılar.

    01.01.2017 Pazar, günü online başvuru yaptım,
    02.01.2017 Pazatesi, başvuru evraklarını kargo ile gönderdim,
    03.01.2017 Salı, evrakların ellerine ulaştığına dair mail geldi,
    04.01.2017 Çarşamba, aktivasyon işlemleri yapılmaya başlandı,
    05.01.2017 Perşembe, online işlemleri kontrol ettiğimde son durumun "Telefon başvurunuz altyapı sağlayıcı şirkete yapıldı. Başvuru sonucunu size bildireceğiz." olarak güncellendiğini gördüm.
    05.01.2017 Perşembe, TT ekipleri gelip telefon hattını bağladılar.
    05.01.2017 Perşembe, Turknet ten e-mail hesap bilgileri geldi ve Turknet online işlem durumu "Belgelerinizde herhangi bir eksik yok. İnternet ve telefon başvurunuz altyapı sağlayıcı şirkete yapıldı." olarak güncellendi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapz01

    Hocam belli ki kendine göre sıkıntın var ama rahat 9 - 10 yıldır ttnet kullanıyorum download hızım hiç bir zaman 2 mbiti geçtiğini hatırlamıyorum :D Şuan hızım 16 mbite kadar ama yine adam akıllı hız alamıyorum. Size gelen hızın yarısını alabilsem her gün dua edecem adamlara çözüm de yok böyle idare ediyoruz.

    hocam ben bu aboneliği başlatırken yüksek hızda internet alabilmek için başvurdum.
    benim binada 70 Mbite kadar değerler çıkıyor.
    Üst kattaki komşu 50 mbit ttnet kullanıo, testlerde 45-48 görüyorum diyo.
    benim hatta daha bugün vdsl tanımladılar sanırım ancak hala 12-13 mbitte sınırlı.
    modem arayüzüne giriyorum, gelen hız 51118, giden 4089 diyor, maksimum gelen 74000 küsür, giden 25000 küsür.
    ancak ne gelen var ne giden..

    Teknik olarak sanırım bu işlem mümkün, şöyleki; ya sizde ya da arkadaşınızda hesap bilgilerinizi girin ve speedtest alın. Yani örneğin arkadaşınıza gidip kendi hesap bilgilerinizi girip deneyin ya da arkadaşınızın hesap bilgilerini kendi evinizde girin. Bu şekilde eve gelen tesisatı test etmiş olurnuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sam0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam0


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sam0

    Arkadaşlar süreci adım adım sizinle paylaşacağım, daha önceden hat aboneliğim yoktu.

    01.01.2017 Pazar, günü online başvuru yaptım,
    02.01.2017 Pazatesi, başvuru evraklarını kargo ile gönderdim,

    01.01.2017 Pazar, günü online başvuru yaptım,
    02.01.2017 Pazatesi, başvuru evraklarını kargo ile gönderdim,
    03.01.2017 Salı, evrakların ellerine ulaştığına dair mail geldi,
    04.01.2017 Çarşamba, aktivasyon işlemleri yapılmaya başlandı,
    05.01.2017 Perşembe, online işlemleri kontrol ettiğimde son durumun "Telefon başvurunuz altyapı sağlayıcı şirkete yapıldı. Başvuru sonucunu size bildireceğiz." olarak güncellendiğini gördüm.
    05.01.2017 Perşembe, TT ekipleri gelip telefon hattını bağladılar.

    01.01.2017 Pazar, günü online başvuru yaptım,
    02.01.2017 Pazatesi, başvuru evraklarını kargo ile gönderdim,
    03.01.2017 Salı, evrakların ellerine ulaştığına dair mail geldi,
    04.01.2017 Çarşamba, aktivasyon işlemleri yapılmaya başlandı,
    05.01.2017 Perşembe, online işlemleri kontrol ettiğimde son durumun "Telefon başvurunuz altyapı sağlayıcı şirkete yapıldı. Başvuru sonucunu size bildireceğiz." olarak güncellendiğini gördüm.
    05.01.2017 Perşembe, TT ekipleri gelip telefon hattını bağladılar.
    05.01.2017 Perşembe, Turknet ten e-mail hesap bilgileri geldi ve Turknet online işlem durumu "Belgelerinizde herhangi bir eksik yok. İnternet ve telefon başvurunuz altyapı sağlayıcı şirkete yapıldı." olarak güncellendi.

    sanırım sizinki kişiye özel oluyor, 100 kişide bir, iptal başvurusu yapmış olmama rağmen başvuru sonucu bekliyoruz yazıyor. Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ




  • 2 aylık borç çıkardı turk net sağolsun. 10 gün önceden ödediğimiz halde... hattın telefonunu bugün kestiler. bravo turknet!!! geri düzeltemiyorlarda...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enJr

    Başıma geleni anlatacam arkadaşlar biraz uzun ama cidden değecek. Yok artık dedirtiyor. Ve Türk.net konusunda şüpheleriniz varsa kalmayacak. Bu kadarını garanti edebilirim.

    05.12.2017 tarihinde online kanallar yoluyla Türk.net Özgür İletişim Tarifesine kayıt yaptırdım. Başvuruyu yaptıktan sonra sitede bakım çalışması olduğu için evraklarımı indiremedim. Bir daha başvuru yaptım. Daha sonra çağrı merkezini arayıp bu başvurulardan birinin sitenizin çalışmaması dolayısıyla yaptım, yapmamam gerekiyordu ama belki ikinciye yaparsam olur diye düşündüm dedim. Başvurumu iptal ettiler. Fakat o gün bu gündür her aradığımda sistemlerimize kayıtlı birden fazla aboneliğiniz bulunmaktadır uyarısını dinledim. Kaç kere dinledim bilmiyorum. Bununla alakalı da defalarca başvuruda bulundum.

    Başvuru evraklarımın çıktısını alıp PTT Kargo ile Çorlu'ya gönderdim. 08.12.2016 tarihinde PTT kargo takipten evrakların ulaştığını gördüm, 09.12.2016 tarihinde evrakların ulaştığına dair bir mesaj aldım.

    Yasal süre olan 6 iş günü sonrasında Çağrı merkezini arayıp şu ana kadar bağlanması gerektiğini belirttim. Sabredin dediler. Kayıt oluşturdular. Ertesi gün tekrar aradım, ilgili kaydın aciliyet seviyesini yükselttiler. Bir sonraki gün bir daha aradım, bir daha yükselttiler. Bir kaç gün böyle devam etti durum. Sonra bana şu bilgiyi verdiler: "Türk Telekom'dan kaynaklanabilecek bir yoğunluk nedeniyle numara tahsis edilmesi gecikmiş olabilir.". Ben de bana böyle muğlak bir cümle kurmayın, Türk Telekom sizin altyapı sağlayıcı firmanız, siz de onların müşterisisiniz, benim sizden hizmet almak nasıl hakkımsa, sizin de onlardan hizmet almak öyle hakkınız. Arayın, mail atın, sorun, öğrenin ve bana deyin ki "Türk Telekom'dan kaynaklı bir yoğunluk sebebiyle numara tahsisiniz gecikti ve en geç X gün içinde numara tahsisi işleminiz gerçekleşecek.". Buna istinaden böyle bir bilgiyi bana veremeyeceklerini, zaten kendilerinin de bu bilgiye sahip olmadıklarını söyledi çağrı merkezi görevlisi. Ben de "Ben de size öğrenin diyorum, en azından bana benim de bildiğim ihtimalleri, avutmak için ısıtıp ısıtıp vermeyin." dedim. Ses tonum hoşuna gitmemiş olacak ki arka arkaya Sesinizi alamıyorum, sesimi alabiliyor musunuz?" deyip "Sesinizi alamadığım için çağrınızı sonlandırıyorum." dedi ve kapattı yüzüme. Ertesi gün iyice sinirlendim, bir daha aradım, biraz da sert konuştum. Doğrudan yüzüme kapattı başka biri bu sefer. Daha sonra yine bir gün başka biri 10 dakika hatta bekledikten sonra "Sesinizi alamıyorum sesimi alabiliyor musunuz?" taktiğini uyguladı. Çok kıyak taktik vallaha, takdir ettim. Sonrasında başka bir gün gecikme nedenini sordum, sizi şu tarihte aradık meşgulmuşsunuz, yok şu tarihte aradık telefona bakmadınız dediler. Ben bu 31 günlük süre zarfı içinde hemen her gün aradım. Bazı günler saatlerce konuştum. Herkesle konuştuğumdan çok Türk.net ile konuştum. Her seferinde çağrı merkezi çalışanlarından özür diledim sistemi meşgul ediyorum diye. Her seferinde teşekkür ettim ayırdıkları vakit için, bana sadece 2 kere telefonlarını açamadıklarım için uzadığını söyledi utanmadan.

    Tüm bunların üzerine 21.12.2016 tarihinde başvurumun iptali için başvurdum. Başvurumun tamamlanması için 2 gün içinde döneceklerini söylediler, dönmediler. İkinci gün mesai saatleri dışında ben aradım, geri çekiyorum iptali diye, parasızlık işte. Bir umut bağlanır internetim de mobil dataya dünyanın parasını vermem diye. Bu süre zarfında şarkı dinleyecek oldum, şarkı sözü arayıp kendim söyledim, öyle bir yokluk, çeken bilir ancak. 3. günde aradılar, başvurunuzu iptal ettirecekmişsiniz diye, Hasbinallah dedim içimden, dedim yok, ben o iptal talebini geri çektim sizi arayıp.

    Bundan sonra baktım bunlar yapamayacaklar, ben uğraşayım dedim. Ttnet çağrı merkezini aradım, durumu anlattım, sordular kimden hizmet alıyorsunuz diye. Türk.net dedim. E o zaman onlarla konuşun dediler haklı olarak. Türk telekom il müdürlüğüne gittim. Onlar da beni muhatap almadılar. Sonra çağrı merkezini aradım bakın bunlar beni muhatap almıyor, ben yapabilsem yapardım. Siz yapın lütfen dedim. Tamam yapacaz söz dediler. Aradan bikaç gün geçti E-posta kullanıcı adımı şifremi gönderdiler sevindirik oldum, bikaç saat sonra adsl kullanıcı adımı şifremi gönderdiler. Eve gittim modemi ayarladım tık yok. DSL sinyali yok, internet zaten yok. Sonra aradım daha numara tahsis edilmemiş hala. Sordum "Neden o zaman bana şifre gönderdiniz?" diye. Dedi arkadaşlar çalışıyorlar size numara tahsis edecekler. Sordum peki bu adsl şifresinin önce gönderilmesi benim faturama yansıyacak mı? Dedi "Hayır efendim, ilk olarak kullanım yaptığınız andan itibaren başlar.".

    Akşam saatlerinde bir mesaj daha geldi Türk.net ten, numara tahsisi işlemi gerçekleşmiştir falan yazıyodu, öyle çok detaylı okumadım. Keşke okusaymışım.

    29.12.2016 tarihinde evde kaldım artık bu gün interneti bağlarlar diye. Beni Türk Telekom görevlisi aradı, interneti bağlamak için geldiklerini, fakat adresi bulamadıklarını söyledi. Neredeyseniz söyleyin ben size yardımcı olmaya çalışayım, hatta yakınsanız gelip alabilirim sizi dedim. Dedi "Biz lojmanlardayız şimdi.". Dedim "Abi ne lojmanı?". Askeri lojmanların nizamiyesinde olduğunu söyledi. Dedim "Abi ne diyon sen, nerdesiniz siz?". "Balıkesir'deyiz." yanıtını aldım. Bu arada ben Ankara'da ikamet ediyorum. Balıkesir'de hayatım boyunca bulunmadım, yol üstü bile geçmedim, o kadar diyeyim. Dedim tamam abi yapacak bişey yok ben Türk.net'i arıyorum. 266 alan kodlu numara tahsis etmişler bana. O kadar dolmuşum ki bir saat sürdü konuşmam. Bana gün verin dedim. Pazartesi numara tahsisiniz gerçekleşir, salı günü internetiniz bağlanır. Tahmin ettiğiniz üzere Pazartesi numara tahsisi işlemi gerçekleşmedi. Pazartesi tam 3 kere konuştum çağrı merkeziyle, kendi ses tonumdan, söylediklerimden kendim tiksindim. Kuyruğuna basılınca hiç iyi biri olmuyorum ne yazık ki. Salı günü sabah 6 da aradım. Olan biten her şeyi anlattım. Bu arada çok değişik yeni bir bilgi de öğrendim, bana tahsis edilen numara kurumsalmış. Yani ben şirketmişim. Vay be dedim. Dedim "Benim internetim bugün bağlanacak, yoksa olacaklardan sorumlu değilim. Her yerde paylaşacağım bu rezaleti. Viral olacak bu." Dediler tamam, kayıt açıyoruz. Dedim "Kayıt açma, zaten şu ana kadar onlarca kayıt açıldı. Yazık ya size, ben annemden çok sizle konuşuyorum, herkesle konuştuğumun toplamından çok sizle konuşuyorum. Ben sizi o kadar meşgul ediyorum ki... Cidden çok üzülüyorum, şu konuşma tarzımdan, ses tonumdan tiksiniyorum. Ama cidden olmaz ya böyle bir şey. Bi internet bağlamak bu kadar zor olmamalı. Asıl zor olan bu kadar saçmalığı üstüste yapmak. Neresinden tutsanız elinizde kalıyor ya..." falan bir sürü şey söyledim. Tamam dedi. Ben ilgili birimlere ileteceğim dedi. Teşekkür ettim, kapattım.

    Sonra online işlem merkezine girdim. Baktım adıma fatura kesilmiş. Tepem attı. Dedim ben bunların sistemlerini çökertecem. 1346 tane kayıt açtım 7.15-8.02 arası. Zaten o kadar dandik bir sistemleri var ki... Denemedim ama hacker ım diye ortada gezen veletlerin dahi hackleyebileceğini düşünüyorum. Arada zaten çağrı merkezi sistemi de kafayı yiyo "Tahmini bekleme süreniz beş MİNUTE..." falan diyo yarı Türkçe yarı İngilizce. Sonra acıdım yine, benim bu yaptığımın sadece asgari ücretle çalışıp herkese kibar cevap verme zorunluluğu olan insanların iş yükünü artıracağını, bana Balıkesirde numara tahsisi için başvuran gerizekalıya ya da bana fatura kesen diğer gerizekalıya hiçbir şey olmayacağını düşünüp durdum. Sonra çağrı merkezini tekrar arayıp bu açtığım kayıtların hepsinin aciliyet seviyesinin en yükseğe çıkarılmasını istiyorum dedim. Peki efendim dedi. Daha önce söylediklerimi tekrarladım. Üzerine bir de fatura rezaletini ekledim. Bununla alakalı da kayıt açtılar. "Bugün internetim bağlanmazsa..." diye başlayan bir sürü tehdit savurdum. Görevliye çok yardımcı olduğunu söyledim, teşekkür ettim ve telefonu kapadım. Öğlen aradılar, bilgilendirmek için aradıklarını söylediler. Dedim "Ne yaptınız?". Çalıştıklarını söylediler. Tehditlerimi yineledim.

    Akşam arayıp durumu sordum. Hiçbir gelişme olmadığını söylediler. Dedim "Allah belanızı versin.". "Böyle konuşursanız çağrınızı sonlandırmak zorunda kalacağım." cevabını aldım. Benim bireysel olarak hiçbir çağrı merkezi görevlisiyle sorunum olmadığını, şirket olarak toptan Allah'ın belalarını vermesi gerektiğini kendilerine naçizane ilettim. Kayda geçsin diye söylediğimi de ekledim. Başvurumun iptalini talep ettiğimi söyledim. İptal için kayıt başlattı, benden dilekçe bekliyorlar şu an.

    İlk olarak buraya yazıyorum. Birazdan sosyal medyada paylaşacağım. sikayetvar.com a çok sayıda kayıt açmayı düşünüyorum. Zaten şu yazdıklarım 9000 karaktere yaklaştı şu haliyle, bikaç tane şikayet çıkar burdan en az. Çok malzeme var.

    Sadede geleyim. Üç kuruş fazla verin kafanız rahat olsun. Her an arkanızı kollamak zorunda kalmayın. Bulaşmayın böyle bir şirkete. İşini iyi yapmayanlar para kazanamasınlar. İşini iyi yapana para kazandırın abi.

    Herkese iyi forumlar dilerim.

    güncelleme:
    şaka gibi ya, iptal dilekçesini mail yoluyla musterihizmetleri@turk.net e yolladım. sonra çağrı merkezini aradım. dedim size ulaştı mı teyit etmek için arıyorum. dedi ulaştığı takdirde bir iş günü içinde sisteme yüklenir, bundan sonra iki iş günü içinde size dönüş yapılır. iyi de ben size bunu sormadım ki, ulaştı mı diye sordum dedim. maile bakamıyoruz dedi. dedim siz maile de bakamıyorsunuz yani, ne yapabiliyorsunuz ya siz? türk telekom mu sizin maillerinize bakıyor? dedi ki biz müşteri hizmetleriyiz işimiz bu. ben de zaten musterihizmetleri@turk.net adresine yolladım zaten. dedi mail birimimiz ayrı. şaapar mısın sabaha mı saklarsın bu nasıl bir mallıktır yaa...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enJr


    quote:

    Orijinalden alıntı: enJr

    Başıma geleni anlatacam arkadaşlar biraz uzun ama cidden değecek. Yok artık dedirtiyor. Ve Türk.net konusunda şüpheleriniz varsa kalmayacak. Bu kadarını garanti edebilirim.

    05.12.2017 tarihinde online kanallar yoluyla Türk.net Özgür İletişim Tarifesine kayıt yaptırdım. Başvuruyu yaptıktan sonra sitede bakım çalışması olduğu için evraklarımı indiremedim. Bir daha başvuru yaptım. Daha sonra çağrı merkezini arayıp bu başvurulardan birinin sitenizin çalışmaması dolayısıyla yaptım, yapmamam gerekiyordu ama belki ikinciye yaparsam olur diye düşündüm dedim. Başvurumu iptal ettiler. Fakat o gün bu gündür her aradığımda sistemlerimize kayıtlı birden fazla aboneliğiniz bulunmaktadır uyarısını dinledim. Kaç kere dinledim bilmiyorum. Bununla alakalı da defalarca başvuruda bulundum.

    Başvuru evraklarımın çıktısını alıp PTT Kargo ile Çorlu'ya gönderdim. 08.12.2016 tarihinde PTT kargo takipten evrakların ulaştığını gördüm, 09.12.2016 tarihinde evrakların ulaştığına dair bir mesaj aldım.

    Yasal süre olan 6 iş günü sonrasında Çağrı merkezini arayıp şu ana kadar bağlanması gerektiğini belirttim. Sabredin dediler. Kayıt oluşturdular. Ertesi gün tekrar aradım, ilgili kaydın aciliyet seviyesini yükselttiler. Bir sonraki gün bir daha aradım, bir daha yükselttiler. Bir kaç gün böyle devam etti durum. Sonra bana şu bilgiyi verdiler: "Türk Telekom'dan kaynaklanabilecek bir yoğunluk nedeniyle numara tahsis edilmesi gecikmiş olabilir.". Ben de bana böyle muğlak bir cümle kurmayın, Türk Telekom sizin altyapı sağlayıcı firmanız, siz de onların müşterisisiniz, benim sizden hizmet almak nasıl hakkımsa, sizin de onlardan hizmet almak öyle hakkınız. Arayın, mail atın, sorun, öğrenin ve bana deyin ki "Türk Telekom'dan kaynaklı bir yoğunluk sebebiyle numara tahsisiniz gecikti ve en geç X gün içinde numara tahsisi işleminiz gerçekleşecek.". Buna istinaden böyle bir bilgiyi bana veremeyeceklerini, zaten kendilerinin de bu bilgiye sahip olmadıklarını söyledi çağrı merkezi görevlisi. Ben de "Ben de size öğrenin diyorum, en azından bana benim de bildiğim ihtimalleri, avutmak için ısıtıp ısıtıp vermeyin." dedim. Ses tonum hoşuna gitmemiş olacak ki arka arkaya Sesinizi alamıyorum, sesimi alabiliyor musunuz?" deyip "Sesinizi alamadığım için çağrınızı sonlandırıyorum." dedi ve kapattı yüzüme. Ertesi gün iyice sinirlendim, bir daha aradım, biraz da sert konuştum. Doğrudan yüzüme kapattı başka biri bu sefer. Daha sonra yine bir gün başka biri 10 dakika hatta bekledikten sonra "Sesinizi alamıyorum sesimi alabiliyor musunuz?" taktiğini uyguladı. Çok kıyak taktik vallaha, takdir ettim. Sonrasında başka bir gün gecikme nedenini sordum, sizi şu tarihte aradık meşgulmuşsunuz, yok şu tarihte aradık telefona bakmadınız dediler. Ben bu 31 günlük süre zarfı içinde hemen her gün aradım. Bazı günler saatlerce konuştum. Herkesle konuştuğumdan çok Türk.net ile konuştum. Her seferinde çağrı merkezi çalışanlarından özür diledim sistemi meşgul ediyorum diye. Her seferinde teşekkür ettim ayırdıkları vakit için, bana sadece 2 kere telefonlarını açamadıklarım için uzadığını söyledi utanmadan.

    Tüm bunların üzerine 21.12.2016 tarihinde başvurumun iptali için başvurdum. Başvurumun tamamlanması için 2 gün içinde döneceklerini söylediler, dönmediler. İkinci gün mesai saatleri dışında ben aradım, geri çekiyorum iptali diye, parasızlık işte. Bir umut bağlanır internetim de mobil dataya dünyanın parasını vermem diye. Bu süre zarfında şarkı dinleyecek oldum, şarkı sözü arayıp kendim söyledim, öyle bir yokluk, çeken bilir ancak. 3. günde aradılar, başvurunuzu iptal ettirecekmişsiniz diye, Hasbinallah dedim içimden, dedim yok, ben o iptal talebini geri çektim sizi arayıp.

    Bundan sonra baktım bunlar yapamayacaklar, ben uğraşayım dedim. Ttnet çağrı merkezini aradım, durumu anlattım, sordular kimden hizmet alıyorsunuz diye. Türk.net dedim. E o zaman onlarla konuşun dediler haklı olarak. Türk telekom il müdürlüğüne gittim. Onlar da beni muhatap almadılar. Sonra çağrı merkezini aradım bakın bunlar beni muhatap almıyor, ben yapabilsem yapardım. Siz yapın lütfen dedim. Tamam yapacaz söz dediler. Aradan bikaç gün geçti E-posta kullanıcı adımı şifremi gönderdiler sevindirik oldum, bikaç saat sonra adsl kullanıcı adımı şifremi gönderdiler. Eve gittim modemi ayarladım tık yok. DSL sinyali yok, internet zaten yok. Sonra aradım daha numara tahsis edilmemiş hala. Sordum "Neden o zaman bana şifre gönderdiniz?" diye. Dedi arkadaşlar çalışıyorlar size numara tahsis edecekler. Sordum peki bu adsl şifresinin önce gönderilmesi benim faturama yansıyacak mı? Dedi "Hayır efendim, ilk olarak kullanım yaptığınız andan itibaren başlar.".

    Akşam saatlerinde bir mesaj daha geldi Türk.net ten, numara tahsisi işlemi gerçekleşmiştir falan yazıyodu, öyle çok detaylı okumadım. Keşke okusaymışım.

    29.12.2016 tarihinde evde kaldım artık bu gün interneti bağlarlar diye. Beni Türk Telekom görevlisi aradı, interneti bağlamak için geldiklerini, fakat adresi bulamadıklarını söyledi. Neredeyseniz söyleyin ben size yardımcı olmaya çalışayım, hatta yakınsanız gelip alabilirim sizi dedim. Dedi "Biz lojmanlardayız şimdi.". Dedim "Abi ne lojmanı?". Askeri lojmanların nizamiyesinde olduğunu söyledi. Dedim "Abi ne diyon sen, nerdesiniz siz?". "Balıkesir'deyiz." yanıtını aldım. Bu arada ben Ankara'da ikamet ediyorum. Balıkesir'de hayatım boyunca bulunmadım, yol üstü bile geçmedim, o kadar diyeyim. Dedim tamam abi yapacak bişey yok ben Türk.net'i arıyorum. 266 alan kodlu numara tahsis etmişler bana. O kadar dolmuşum ki bir saat sürdü konuşmam. Bana gün verin dedim. Pazartesi numara tahsisiniz gerçekleşir, salı günü internetiniz bağlanır. Tahmin ettiğiniz üzere Pazartesi numara tahsisi işlemi gerçekleşmedi. Pazartesi tam 3 kere konuştum çağrı merkeziyle, kendi ses tonumdan, söylediklerimden kendim tiksindim. Kuyruğuna basılınca hiç iyi biri olmuyorum ne yazık ki. Salı günü sabah 6 da aradım. Olan biten her şeyi anlattım. Bu arada çok değişik yeni bir bilgi de öğrendim, bana tahsis edilen numara kurumsalmış. Yani ben şirketmişim. Vay be dedim. Dedim "Benim internetim bugün bağlanacak, yoksa olacaklardan sorumlu değilim. Her yerde paylaşacağım bu rezaleti. Viral olacak bu." Dediler tamam, kayıt açıyoruz. Dedim "Kayıt açma, zaten şu ana kadar onlarca kayıt açıldı. Yazık ya size, ben annemden çok sizle konuşuyorum, herkesle konuştuğumun toplamından çok sizle konuşuyorum. Ben sizi o kadar meşgul ediyorum ki... Cidden çok üzülüyorum, şu konuşma tarzımdan, ses tonumdan tiksiniyorum. Ama cidden olmaz ya böyle bir şey. Bi internet bağlamak bu kadar zor olmamalı. Asıl zor olan bu kadar saçmalığı üstüste yapmak. Neresinden tutsanız elinizde kalıyor ya..." falan bir sürü şey söyledim. Tamam dedi. Ben ilgili birimlere ileteceğim dedi. Teşekkür ettim, kapattım.

    Sonra online işlem merkezine girdim. Baktım adıma fatura kesilmiş. Tepem attı. Dedim ben bunların sistemlerini çökertecem. 1346 tane kayıt açtım 7.15-8.02 arası. Zaten o kadar dandik bir sistemleri var ki... Denemedim ama hacker ım diye ortada gezen veletlerin dahi hackleyebileceğini düşünüyorum. Arada zaten çağrı merkezi sistemi de kafayı yiyo "Tahmini bekleme süreniz beş MİNUTE..." falan diyo yarı Türkçe yarı İngilizce. Sonra acıdım yine, benim bu yaptığımın sadece asgari ücretle çalışıp herkese kibar cevap verme zorunluluğu olan insanların iş yükünü artıracağını, bana Balıkesirde numara tahsisi için başvuran gerizekalıya ya da bana fatura kesen diğer gerizekalıya hiçbir şey olmayacağını düşünüp durdum. Sonra çağrı merkezini tekrar arayıp bu açtığım kayıtların hepsinin aciliyet seviyesinin en yükseğe çıkarılmasını istiyorum dedim. Peki efendim dedi. Daha önce söylediklerimi tekrarladım. Üzerine bir de fatura rezaletini ekledim. Bununla alakalı da kayıt açtılar. "Bugün internetim bağlanmazsa..." diye başlayan bir sürü tehdit savurdum. Görevliye çok yardımcı olduğunu söyledim, teşekkür ettim ve telefonu kapadım. Öğlen aradılar, bilgilendirmek için aradıklarını söylediler. Dedim "Ne yaptınız?". Çalıştıklarını söylediler. Tehditlerimi yineledim.

    Akşam arayıp durumu sordum. Hiçbir gelişme olmadığını söylediler. Dedim "Allah belanızı versin.". "Böyle konuşursanız çağrınızı sonlandırmak zorunda kalacağım." cevabını aldım. Benim bireysel olarak hiçbir çağrı merkezi görevlisiyle sorunum olmadığını, şirket olarak toptan Allah'ın belalarını vermesi gerektiğini kendilerine naçizane ilettim. Kayda geçsin diye söylediğimi de ekledim. Başvurumun iptalini talep ettiğimi söyledim. İptal için kayıt başlattı, benden dilekçe bekliyorlar şu an.

    İlk olarak buraya yazıyorum. Birazdan sosyal medyada paylaşacağım. sikayetvar.com a çok sayıda kayıt açmayı düşünüyorum. Zaten şu yazdıklarım 9000 karaktere yaklaştı şu haliyle, bikaç tane şikayet çıkar burdan en az. Çok malzeme var.

    Sadede geleyim. Üç kuruş fazla verin kafanız rahat olsun. Her an arkanızı kollamak zorunda kalmayın. Bulaşmayın böyle bir şirkete. İşini iyi yapmayanlar para kazanamasınlar. İşini iyi yapana para kazandırın abi.

    Herkese iyi forumlar dilerim.

    güncelleme:
    şaka gibi ya, iptal dilekçesini mail yoluyla musterihizmetleri@turk.net e yolladım. sonra çağrı merkezini aradım. dedim size ulaştı mı teyit etmek için arıyorum. dedi ulaştığı takdirde bir iş günü içinde sisteme yüklenir, bundan sonra iki iş günü içinde size dönüş yapılır. iyi de ben size bunu sormadım ki, ulaştı mı diye sordum dedim. maile bakamıyoruz dedi. dedim siz maile de bakamıyorsunuz yani, ne yapabiliyorsunuz ya siz? türk telekom mu sizin maillerinize bakıyor? dedi ki biz müşteri hizmetleriyiz işimiz bu. ben de zaten musterihizmetleri@turk.net adresine yolladım zaten. dedi mail birimimiz ayrı. şaapar mısın sabaha mı saklarsın bu nasıl bir mallıktır yaa...

    güncelleme 2:
    bugün beni dsl ışığım yanmadığı için aradılar, arıza kaydı oluşturmuşlar. ekipleri yönlendireceklermiş, randevu talebi için aramışlar benim dsl ışığım yanmadığı için. benim dsl ışığım arıza olduğu için yanmıyormuş, balıkesirden numara tahsis ettikleri için değil. neyin kafasını yaşıyo ya bu gerizekalılar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enJr


    quote:

    Orijinalden alıntı: enJr


    quote:

    Orijinalden alıntı: enJr

    Başıma geleni anlatacam arkadaşlar biraz uzun ama cidden değecek. Yok artık dedirtiyor. Ve Türk.net konusunda şüpheleriniz varsa kalmayacak. Bu kadarını garanti edebilirim.

    05.12.2017 tarihinde online kanallar yoluyla Türk.net Özgür İletişim Tarifesine kayıt yaptırdım. Başvuruyu yaptıktan sonra sitede bakım çalışması olduğu için evraklarımı indiremedim. Bir daha başvuru yaptım. Daha sonra çağrı merkezini arayıp bu başvurulardan birinin sitenizin çalışmaması dolayısıyla yaptım, yapmamam gerekiyordu ama belki ikinciye yaparsam olur diye düşündüm dedim. Başvurumu iptal ettiler. Fakat o gün bu gündür her aradığımda sistemlerimize kayıtlı birden fazla aboneliğiniz bulunmaktadır uyarısını dinledim. Kaç kere dinledim bilmiyorum. Bununla alakalı da defalarca başvuruda bulundum.

    Başvuru evraklarımın çıktısını alıp PTT Kargo ile Çorlu'ya gönderdim. 08.12.2016 tarihinde PTT kargo takipten evrakların ulaştığını gördüm, 09.12.2016 tarihinde evrakların ulaştığına dair bir mesaj aldım.

    Yasal süre olan 6 iş günü sonrasında Çağrı merkezini arayıp şu ana kadar bağlanması gerektiğini belirttim. Sabredin dediler. Kayıt oluşturdular. Ertesi gün tekrar aradım, ilgili kaydın aciliyet seviyesini yükselttiler. Bir sonraki gün bir daha aradım, bir daha yükselttiler. Bir kaç gün böyle devam etti durum. Sonra bana şu bilgiyi verdiler: "Türk Telekom'dan kaynaklanabilecek bir yoğunluk nedeniyle numara tahsis edilmesi gecikmiş olabilir.". Ben de bana böyle muğlak bir cümle kurmayın, Türk Telekom sizin altyapı sağlayıcı firmanız, siz de onların müşterisisiniz, benim sizden hizmet almak nasıl hakkımsa, sizin de onlardan hizmet almak öyle hakkınız. Arayın, mail atın, sorun, öğrenin ve bana deyin ki "Türk Telekom'dan kaynaklı bir yoğunluk sebebiyle numara tahsisiniz gecikti ve en geç X gün içinde numara tahsisi işleminiz gerçekleşecek.". Buna istinaden böyle bir bilgiyi bana veremeyeceklerini, zaten kendilerinin de bu bilgiye sahip olmadıklarını söyledi çağrı merkezi görevlisi. Ben de "Ben de size öğrenin diyorum, en azından bana benim de bildiğim ihtimalleri, avutmak için ısıtıp ısıtıp vermeyin." dedim. Ses tonum hoşuna gitmemiş olacak ki arka arkaya Sesinizi alamıyorum, sesimi alabiliyor musunuz?" deyip "Sesinizi alamadığım için çağrınızı sonlandırıyorum." dedi ve kapattı yüzüme. Ertesi gün iyice sinirlendim, bir daha aradım, biraz da sert konuştum. Doğrudan yüzüme kapattı başka biri bu sefer. Daha sonra yine bir gün başka biri 10 dakika hatta bekledikten sonra "Sesinizi alamıyorum sesimi alabiliyor musunuz?" taktiğini uyguladı. Çok kıyak taktik vallaha, takdir ettim. Sonrasında başka bir gün gecikme nedenini sordum, sizi şu tarihte aradık meşgulmuşsunuz, yok şu tarihte aradık telefona bakmadınız dediler. Ben bu 31 günlük süre zarfı içinde hemen her gün aradım. Bazı günler saatlerce konuştum. Herkesle konuştuğumdan çok Türk.net ile konuştum. Her seferinde çağrı merkezi çalışanlarından özür diledim sistemi meşgul ediyorum diye. Her seferinde teşekkür ettim ayırdıkları vakit için, bana sadece 2 kere telefonlarını açamadıklarım için uzadığını söyledi utanmadan.

    Tüm bunların üzerine 21.12.2016 tarihinde başvurumun iptali için başvurdum. Başvurumun tamamlanması için 2 gün içinde döneceklerini söylediler, dönmediler. İkinci gün mesai saatleri dışında ben aradım, geri çekiyorum iptali diye, parasızlık işte. Bir umut bağlanır internetim de mobil dataya dünyanın parasını vermem diye. Bu süre zarfında şarkı dinleyecek oldum, şarkı sözü arayıp kendim söyledim, öyle bir yokluk, çeken bilir ancak. 3. günde aradılar, başvurunuzu iptal ettirecekmişsiniz diye, Hasbinallah dedim içimden, dedim yok, ben o iptal talebini geri çektim sizi arayıp.

    Bundan sonra baktım bunlar yapamayacaklar, ben uğraşayım dedim. Ttnet çağrı merkezini aradım, durumu anlattım, sordular kimden hizmet alıyorsunuz diye. Türk.net dedim. E o zaman onlarla konuşun dediler haklı olarak. Türk telekom il müdürlüğüne gittim. Onlar da beni muhatap almadılar. Sonra çağrı merkezini aradım bakın bunlar beni muhatap almıyor, ben yapabilsem yapardım. Siz yapın lütfen dedim. Tamam yapacaz söz dediler. Aradan bikaç gün geçti E-posta kullanıcı adımı şifremi gönderdiler sevindirik oldum, bikaç saat sonra adsl kullanıcı adımı şifremi gönderdiler. Eve gittim modemi ayarladım tık yok. DSL sinyali yok, internet zaten yok. Sonra aradım daha numara tahsis edilmemiş hala. Sordum "Neden o zaman bana şifre gönderdiniz?" diye. Dedi arkadaşlar çalışıyorlar size numara tahsis edecekler. Sordum peki bu adsl şifresinin önce gönderilmesi benim faturama yansıyacak mı? Dedi "Hayır efendim, ilk olarak kullanım yaptığınız andan itibaren başlar.".

    Akşam saatlerinde bir mesaj daha geldi Türk.net ten, numara tahsisi işlemi gerçekleşmiştir falan yazıyodu, öyle çok detaylı okumadım. Keşke okusaymışım.

    29.12.2016 tarihinde evde kaldım artık bu gün interneti bağlarlar diye. Beni Türk Telekom görevlisi aradı, interneti bağlamak için geldiklerini, fakat adresi bulamadıklarını söyledi. Neredeyseniz söyleyin ben size yardımcı olmaya çalışayım, hatta yakınsanız gelip alabilirim sizi dedim. Dedi "Biz lojmanlardayız şimdi.". Dedim "Abi ne lojmanı?". Askeri lojmanların nizamiyesinde olduğunu söyledi. Dedim "Abi ne diyon sen, nerdesiniz siz?". "Balıkesir'deyiz." yanıtını aldım. Bu arada ben Ankara'da ikamet ediyorum. Balıkesir'de hayatım boyunca bulunmadım, yol üstü bile geçmedim, o kadar diyeyim. Dedim tamam abi yapacak bişey yok ben Türk.net'i arıyorum. 266 alan kodlu numara tahsis etmişler bana. O kadar dolmuşum ki bir saat sürdü konuşmam. Bana gün verin dedim. Pazartesi numara tahsisiniz gerçekleşir, salı günü internetiniz bağlanır. Tahmin ettiğiniz üzere Pazartesi numara tahsisi işlemi gerçekleşmedi. Pazartesi tam 3 kere konuştum çağrı merkeziyle, kendi ses tonumdan, söylediklerimden kendim tiksindim. Kuyruğuna basılınca hiç iyi biri olmuyorum ne yazık ki. Salı günü sabah 6 da aradım. Olan biten her şeyi anlattım. Bu arada çok değişik yeni bir bilgi de öğrendim, bana tahsis edilen numara kurumsalmış. Yani ben şirketmişim. Vay be dedim. Dedim "Benim internetim bugün bağlanacak, yoksa olacaklardan sorumlu değilim. Her yerde paylaşacağım bu rezaleti. Viral olacak bu." Dediler tamam, kayıt açıyoruz. Dedim "Kayıt açma, zaten şu ana kadar onlarca kayıt açıldı. Yazık ya size, ben annemden çok sizle konuşuyorum, herkesle konuştuğumun toplamından çok sizle konuşuyorum. Ben sizi o kadar meşgul ediyorum ki... Cidden çok üzülüyorum, şu konuşma tarzımdan, ses tonumdan tiksiniyorum. Ama cidden olmaz ya böyle bir şey. Bi internet bağlamak bu kadar zor olmamalı. Asıl zor olan bu kadar saçmalığı üstüste yapmak. Neresinden tutsanız elinizde kalıyor ya..." falan bir sürü şey söyledim. Tamam dedi. Ben ilgili birimlere ileteceğim dedi. Teşekkür ettim, kapattım.

    Sonra online işlem merkezine girdim. Baktım adıma fatura kesilmiş. Tepem attı. Dedim ben bunların sistemlerini çökertecem. 1346 tane kayıt açtım 7.15-8.02 arası. Zaten o kadar dandik bir sistemleri var ki... Denemedim ama hacker ım diye ortada gezen veletlerin dahi hackleyebileceğini düşünüyorum. Arada zaten çağrı merkezi sistemi de kafayı yiyo "Tahmini bekleme süreniz beş MİNUTE..." falan diyo yarı Türkçe yarı İngilizce. Sonra acıdım yine, benim bu yaptığımın sadece asgari ücretle çalışıp herkese kibar cevap verme zorunluluğu olan insanların iş yükünü artıracağını, bana Balıkesirde numara tahsisi için başvuran gerizekalıya ya da bana fatura kesen diğer gerizekalıya hiçbir şey olmayacağını düşünüp durdum. Sonra çağrı merkezini tekrar arayıp bu açtığım kayıtların hepsinin aciliyet seviyesinin en yükseğe çıkarılmasını istiyorum dedim. Peki efendim dedi. Daha önce söylediklerimi tekrarladım. Üzerine bir de fatura rezaletini ekledim. Bununla alakalı da kayıt açtılar. "Bugün internetim bağlanmazsa..." diye başlayan bir sürü tehdit savurdum. Görevliye çok yardımcı olduğunu söyledim, teşekkür ettim ve telefonu kapadım. Öğlen aradılar, bilgilendirmek için aradıklarını söylediler. Dedim "Ne yaptınız?". Çalıştıklarını söylediler. Tehditlerimi yineledim.

    Akşam arayıp durumu sordum. Hiçbir gelişme olmadığını söylediler. Dedim "Allah belanızı versin.". "Böyle konuşursanız çağrınızı sonlandırmak zorunda kalacağım." cevabını aldım. Benim bireysel olarak hiçbir çağrı merkezi görevlisiyle sorunum olmadığını, şirket olarak toptan Allah'ın belalarını vermesi gerektiğini kendilerine naçizane ilettim. Kayda geçsin diye söylediğimi de ekledim. Başvurumun iptalini talep ettiğimi söyledim. İptal için kayıt başlattı, benden dilekçe bekliyorlar şu an.

    İlk olarak buraya yazıyorum. Birazdan sosyal medyada paylaşacağım. sikayetvar.com a çok sayıda kayıt açmayı düşünüyorum. Zaten şu yazdıklarım 9000 karaktere yaklaştı şu haliyle, bikaç tane şikayet çıkar burdan en az. Çok malzeme var.

    Sadede geleyim. Üç kuruş fazla verin kafanız rahat olsun. Her an arkanızı kollamak zorunda kalmayın. Bulaşmayın böyle bir şirkete. İşini iyi yapmayanlar para kazanamasınlar. İşini iyi yapana para kazandırın abi.

    Herkese iyi forumlar dilerim.

    güncelleme:
    şaka gibi ya, iptal dilekçesini mail yoluyla musterihizmetleri@turk.net e yolladım. sonra çağrı merkezini aradım. dedim size ulaştı mı teyit etmek için arıyorum. dedi ulaştığı takdirde bir iş günü içinde sisteme yüklenir, bundan sonra iki iş günü içinde size dönüş yapılır. iyi de ben size bunu sormadım ki, ulaştı mı diye sordum dedim. maile bakamıyoruz dedi. dedim siz maile de bakamıyorsunuz yani, ne yapabiliyorsunuz ya siz? türk telekom mu sizin maillerinize bakıyor? dedi ki biz müşteri hizmetleriyiz işimiz bu. ben de zaten musterihizmetleri@turk.net adresine yolladım zaten. dedi mail birimimiz ayrı. şaapar mısın sabaha mı saklarsın bu nasıl bir mallıktır yaa...

    güncelleme 2:
    bugün beni dsl ışığım yanmadığı için aradılar, arıza kaydı oluşturmuşlar. ekipleri yönlendireceklermiş, randevu talebi için aramışlar benim dsl ışığım yanmadığı için. benim dsl ışığım arıza olduğu için yanmıyormuş, balıkesirden numara tahsis ettikleri için değil. neyin kafasını yaşıyo ya bu gerizekalılar?

    Benimkide sizinki gibi oldu numaram baska bir yere gönderilmedi ama santralde karışıklık oldu




  • Vallahi TurkNET'den suanlik memnunum. 100mbit tanimli hattima, ama alabildigim hiz maalesef TurkNET'in %20 kisitmalasiyla 80-81mbit arasi oluyor.
    Yoksa 100mbit'i rahatlikla alabilirim. Ama sorun etmiyorum, fiyat uygun. 200gb da kotam var, 69.90 ödüyorum aylık. Ha Dsmart'da bana özel 69 TL 100mbit vdsl + 200gb akk önerdi. Ama 24 ay taahhüt var diye sıcak bakmadım.
    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rodimus01 -- 5 Ocak 2017; 15:57:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackcat67


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    müşteri hizmetlerine soruyorum, sorun yok şu anda 50 mbit alıyorsunuz diyor,
    kim alıyor bilmiyorum, bana gelen 12-13 mbit.
    online işlem merkezine bakıyorum hala tarife 16 mbit adsl görünüyor.
    saçma sapan bi firmanın saçma sapan işleriyle uğraşıyorum.

    TurkNet e ABONE OLMAYIN !!!

    Hocam abartıyorsunuz sabırlı olun düzelecektir elbet ısrarla söyleyin modemime gelen hız şudur çözülmezse kapattıracağım diye.

    3 aydır söylüyorum ancak hala bi düzelme yok.
    arıza kaydınızı oluşturduk deyip kapatıyolar telefonu, başka bi halt yaptıkları yok.
    tek bildikleri arıza kaydı oluşturmak.

    eğer hizmeti veremeyeceklerse açıkça söylesinler, onu da yapmıyolar.
    orda burda reklam yapmayı biliyolar ama hizmet yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Scofield


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapz01

    Hocam belli ki kendine göre sıkıntın var ama rahat 9 - 10 yıldır ttnet kullanıyorum download hızım hiç bir zaman 2 mbiti geçtiğini hatırlamıyorum :D Şuan hızım 16 mbite kadar ama yine adam akıllı hız alamıyorum. Size gelen hızın yarısını alabilsem her gün dua edecem adamlara çözüm de yok böyle idare ediyoruz.

    hocam ben bu aboneliği başlatırken yüksek hızda internet alabilmek için başvurdum.
    benim binada 70 Mbite kadar değerler çıkıyor.
    Üst kattaki komşu 50 mbit ttnet kullanıo, testlerde 45-48 görüyorum diyo.
    benim hatta daha bugün vdsl tanımladılar sanırım ancak hala 12-13 mbitte sınırlı.
    modem arayüzüne giriyorum, gelen hız 51118, giden 4089 diyor, maksimum gelen 74000 küsür, giden 25000 küsür.
    ancak ne gelen var ne giden..

    Teknik olarak sanırım bu işlem mümkün, şöyleki; ya sizde ya da arkadaşınızda hesap bilgilerinizi girin ve speedtest alın. Yani örneğin arkadaşınıza gidip kendi hesap bilgilerinizi girip deneyin ya da arkadaşınızın hesap bilgilerini kendi evinizde girin. Bu şekilde eve gelen tesisatı test etmiş olurnuz.

    öyle bir durumun mümkün olmadığını arge kısmında çalışan bir arkadaştan öğrendim.
    her hat için tek bir kullanıcı adı şifre tanımlaması yapıyolarmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: blackcat67


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    müşteri hizmetlerine soruyorum, sorun yok şu anda 50 mbit alıyorsunuz diyor,
    kim alıyor bilmiyorum, bana gelen 12-13 mbit.
    online işlem merkezine bakıyorum hala tarife 16 mbit adsl görünüyor.
    saçma sapan bi firmanın saçma sapan işleriyle uğraşıyorum.

    TurkNet e ABONE OLMAYIN !!!

    Hocam abartıyorsunuz sabırlı olun düzelecektir elbet ısrarla söyleyin modemime gelen hız şudur çözülmezse kapattıracağım diye.

    3 aydır söylüyorum ancak hala bi düzelme yok.
    arıza kaydınızı oluşturduk deyip kapatıyolar telefonu, başka bi halt yaptıkları yok.
    tek bildikleri arıza kaydı oluşturmak.

    eğer hizmeti veremeyeceklerse açıkça söylesinler, onu da yapmıyolar.
    orda burda reklam yapmayı biliyolar ama hizmet yok..

    Hocam müşteri hizmetleri işin teknik kısmına bakmaz onlar kaydi oluşturur gerekli birime iletir o birimde gerekli yerlerle iletişime geçip arızayı çozer. TürkNet 20 yıllık bir firma 20 yilda bu işi ogrenemediyseler bizimde yapacak birşeyimiz yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Scofield


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rapz01

    Hocam belli ki kendine göre sıkıntın var ama rahat 9 - 10 yıldır ttnet kullanıyorum download hızım hiç bir zaman 2 mbiti geçtiğini hatırlamıyorum :D Şuan hızım 16 mbite kadar ama yine adam akıllı hız alamıyorum. Size gelen hızın yarısını alabilsem her gün dua edecem adamlara çözüm de yok böyle idare ediyoruz.

    hocam ben bu aboneliği başlatırken yüksek hızda internet alabilmek için başvurdum.
    benim binada 70 Mbite kadar değerler çıkıyor.
    Üst kattaki komşu 50 mbit ttnet kullanıo, testlerde 45-48 görüyorum diyo.
    benim hatta daha bugün vdsl tanımladılar sanırım ancak hala 12-13 mbitte sınırlı.
    modem arayüzüne giriyorum, gelen hız 51118, giden 4089 diyor, maksimum gelen 74000 küsür, giden 25000 küsür.
    ancak ne gelen var ne giden..

    Teknik olarak sanırım bu işlem mümkün, şöyleki; ya sizde ya da arkadaşınızda hesap bilgilerinizi girin ve speedtest alın. Yani örneğin arkadaşınıza gidip kendi hesap bilgilerinizi girip deneyin ya da arkadaşınızın hesap bilgilerini kendi evinizde girin. Bu şekilde eve gelen tesisatı test etmiş olurnuz.

    öyle bir durumun mümkün olmadığını arge kısmında çalışan bir arkadaştan öğrendim.
    her hat için tek bir kullanıcı adı şifre tanımlaması yapıyolarmış.

    Turknet hız kısıtlama videosunda arkadaş farklı operatorleri sanırım bu şekilde test ediyordu.




  • 50mbit download

    5 mbit upload

    250gb akk

    1 sene taahhüt

    Kurulum ücreti Vs yok



    Aylık ücret 84tl



    Operator turkcell superonline
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackcat67


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: blackcat67


    quote:

    Orijinalden alıntı: LynXMaSTeR

    müşteri hizmetlerine soruyorum, sorun yok şu anda 50 mbit alıyorsunuz diyor,
    kim alıyor bilmiyorum, bana gelen 12-13 mbit.
    online işlem merkezine bakıyorum hala tarife 16 mbit adsl görünüyor.
    saçma sapan bi firmanın saçma sapan işleriyle uğraşıyorum.

    TurkNet e ABONE OLMAYIN !!!

    Hocam abartıyorsunuz sabırlı olun düzelecektir elbet ısrarla söyleyin modemime gelen hız şudur çözülmezse kapattıracağım diye.

    3 aydır söylüyorum ancak hala bi düzelme yok.
    arıza kaydınızı oluşturduk deyip kapatıyolar telefonu, başka bi halt yaptıkları yok.
    tek bildikleri arıza kaydı oluşturmak.

    eğer hizmeti veremeyeceklerse açıkça söylesinler, onu da yapmıyolar.
    orda burda reklam yapmayı biliyolar ama hizmet yok..

    Hocam müşteri hizmetleri işin teknik kısmına bakmaz onlar kaydi oluşturur gerekli birime iletir o birimde gerekli yerlerle iletişime geçip arızayı çozer. TürkNet 20 yıllık bir firma 20 yilda bu işi ogrenemediyseler bizimde yapacak birşeyimiz yok.

    bir firmanın kuruluş tarihi o firmanın iyi olduğunun göstergesi olamaz.....
    şu ana kadar gördüğüm en ilgisiz ve en amatör firma....
    neyse benim için 15 günlük komedi bitmek üzere.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 345346347348349
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.