Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
19.103
Cevap
232
Favori
710.896
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    592 Mesaj

    Benim de hatalı fatura var ve itiraz etmiştim. Şu an online işlemlerde gözükmüyor ancak online işlemlerde sorun var galiba. Sürekli hata veriyor. Bilgilere ulaşılamıyor. Fatura bu hatalardan dolayı mı gözükmüyor bilemedim.
    |
    |
    xprofessorx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    787 Mesaj
    Bu ayki faturalar görünmüyor. Sorun var sanırım.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Hayırlısı...
  • Çavuş
    56 Mesaj
    vira bismillah 1 haftalık bekleme süresinden sonra kullanıcı bilgilerim sms yoluyla bana ulaştı bi sevindirik oldum. modeme gireyim şu bilgileri dedim demez olaydım mpodemde dsl ışığı yanmıyor. ardından önceki destek taleplerimin üstüne bir yenisini daha ekledim. ve klasik cevap geldi 2 günde çözeceğiz. minimum 1 hafta veriyorum sorun çözümüne.

    bu arada internet aktif olmuyordu. bende turknet facebook sayfası, türktelekom facebook sayfası, sikayetvar ve btk üzerinden şikayet bildirimleri gönderdim. bunların ardından 1 gün sonra açıldı fakat dsl yok.. bide buna uğraşalım bakalım yiğidim!
    _____________________________
  • Binbaşı
    1176 Mesaj

    Aynı durumdan bir haftadan fazla süredir muzdaripim ama sorun hala devam etmekte :)
    |
    |
    papift kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    65 Mesaj
    Hatalı fatura için şikayet kaydı oluşturmuştum dönüş yaptılar bugün düzelticeklerini söyledir ayın 10 u gibi mail olarak dogru faturanız (ilk ay bedava olması lazım)gelir diye belirtti.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    56 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    Aynı durumdan bir haftadan fazla süredir muzdaripim ama sorun hala devam etmekte :)

    akşam telefon gelecek bi deniyeceğim o çalışacak mı. oda çalışmazsa cumaya kadar çözmezlerse iptal dilekçesini postalarım. adamlarda ki lükse bak şimdi bize faturada işlemeye başladı ama hizmet yok. bunları elime verecekler yen mi yemen mi yaparım
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3291 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MüdavimBey


    quote:

    Orijinalden alıntı: acbold

    Senin k...dan haberin yok.

    Download + Upload = 150 GB



    Senin haberin olmadığını cümle alem biliyor ortaya sermişsin malı millet bakıp bakıp gülüp gülüp geçiyor yazdığın cümle mantık kurallarının dışında.Beynin dışında tüm organların seni inkar ediyor.Yazılan yorumları oku.Türkiye Cumhuriyetinde bu kadar antika adamlarla nereye gideceğimiz meçhul.

    İlk sayfalara bak. Turk.net ara sor.

    Zaten kotalar 40 dan 100 atlıyor. Evlerde iss modemleri kullandığınız için dünyadan haberiniz yok.

    Sağlam cisco netgear router kurun bakın bakalım kaç gb kullanıyorsunuz.


    Edit : Turk.net pişmanlıktır.

    Bonus Edit : Zekan kadar konuşursan bir daha ki mesajlarına cevap vermeyi düşünebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acbold -- 4 Ocak 2017; 16:45:7 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    356 Mesaj

    Seni kendi haline bırakıyorum
    |
    |
    acbold kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    661 Mesaj
    Ocak faturası 10 tl çıkmıştı, sanırım faturalarda genel bir sorun olduğu için sistemden geri çektiler.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3327 Mesaj
    yılbaşından sonra yeni bağlantı yapılan yok galiba.....
    30 aralıktan beri ekran böyle
    bekliyoruz
    _____________________________
    English fun clup, sadece ingilizce konuşuyoruz ve dünyanın her yerinden arkadaşlarla eğleniyoruz, facebook grubumuz
    https://www.facebook.com/groups/362852221195241/
  • Çavuş
    56 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: deneme1

    yılbaşından sonra yeni bağlantı yapılan yok galiba.....
    30 aralıktan beri ekran böyle
    bekliyoruz

    benimkini bugün açtılar tam 7. günde yani yasal sürecin son gününde ama dsl ışığı yok. açmak için açmışlar. muhtemelen sanada aynısı olur.
    _____________________________
  • Teğmen
    117 Mesaj

    Türknet müşteri hizmetleri önceki kayıtların hesabını sormaya başladığınızda veya sesinizi yükselttiğinizde yazdığınız gibi konuşurken birden "Sesinizi alamıyorum,sesimi alabiliyor musunuz,Sesinizi alamadığım için çağrınızı sonlandırıyorum." diyerek kaç kez telefonu yüzüme kapattı.Bu taktiği çalışanların çoğu kullanıyor ve bütün gün yaptığım telefon görüşmelerinde hiç bir sorun yaşamazken bunlarla yapılan görüşmelerde ne hikmetse birden sesim gitmiyor.Ben kurtuldum çok şükür darısı sizin başınıza.
    |
    |
    Bahsedilenler: enJr
    _____________________________
  • Yarbay
    2735 Mesaj

    Hocam elektrikçiye hangi kabloları değiştirdiniz? bina içimi yoksa evinizin içindeki kablolarmı ne dememiz lazım elektrikçiye? Birde fibermi sizinki bizimki normal adsl ultranet destekliyor?
    |
    |
    wasabi121 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    2018 Honda Civic
  • Teğmen
    143 Mesaj

    aynen hocam. 24 ay taahhüt verdim türk telekom a yarın gelip bağlayacaklar. peşin peşin düzülmek en mantıklısı böyle taksit taksit olmasındansa. size de çok geçmiş olsun.
    |
    |
    neman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    143 Mesaj

    evet hocam, zaten benim daha evvel iki tane aboneliğim vardı, biri ankarada diğeri memlekette. hiç böyle sıkıntılar yaşamadım. fakat ben zaten herkes böyle sıkıntılar yaşayacak demiyorum. bu ihtimal her zaman mevcut diyorum. çünkü bu adamlar kurumsal değil. sistemli çalışmıyorlar. daha bugün iptal dilekçesini mail yoluyla musterihizmetleri@turk.net e yolladım. sonra çağrı merkezini aradım. dedim size ulaştı mı teyit etmek için arıyorum. dedi ulaştığı takdirde bir iş günü içinde sisteme yüklenir, bundan sonra iki iş günü içinde size dönüş yapılır. iyi de ben size bunu sormadım ki, ulaştı mı diye sordum dedim. maile bakamıyoruz dedi. dedim siz maile de bakamıyorsunuz yani, ne yapabiliyorsunuz ya siz? türk telekom mu sizin maillerinize bakıyor? dedi ki biz müşteri hizmetleriyiz işimiz bu. ben de zaten musterihizmetleri@turk.net adresine yolladım zaten. dedi mail birimimiz ayrı. şaapar mısın sabaha mı saklarsın bu nasıl bir mallıktır yaa...

    internetlerinde sıkıntı yaşayıp aylarca problemi çözülmeyen insanlar var hocam bunların sistemsizliği yüzünden. 45 dakika içinde 1346 kayıt açtım. düşününsene herkesin böyle yaptığını. oraya bi captcha koymaktan aciz bu adamlar. hatta captcha nedir bilmiyorlar. ip telefon kullanmayı bilen maksimum 200 kişilik bir asgari ücretli kadrosu oluşturmuşlar, bline interactive diye adı sanı bilinmeyen bi şirkete kıytırık bi web sitesi yaptırmışlar. çağrı merkezi otomasyonları perişan halde. mail okumaktan aciz bir şirketten bahsediyoruz hocam. bence daha önceki iki seferde başıma bi iş gelmemesi şanslılık asıl.
    |
    |
    OsmanlıKafası kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Teğmen
    146 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: engink

    hattım 13 mbps adsl destekliyor,onuda tam alıyorum. şu AKK da kalksa bu hız yeter.

    hocam bende geçmek istiyorum benim de hattım adsl destekliyor da nasıl memnun musunuz? hızda yoğun saatlerde düşme oluyor deniyor çok fazla düşme var mı yada (+) (-) lerini yazar mısınız?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    143 Mesaj

    hocam bu faturanıza yansıyacak dsl sinyali gelmese dahi size şifre göndererek fazladan bikaç günü kitlemeye çalışıyorlar size. itiraz edin. çok başınız ağrıyacak bu muhabbete ama sabredecem diyosanız böylesi en mantıklısı. kolay gelsin.
    |
    |
    papift kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3327 Mesaj
    bende de tam tersi adsl ışıkları yanıyor, şifre ve kullanıcı adı verdiler ama aktivasypn bekleniyor, internet yok anlamadım gitti.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    English fun clup, sadece ingilizce konuşuyoruz ve dünyanın her yerinden arkadaşlarla eğleniyoruz, facebook grubumuz
    https://www.facebook.com/groups/362852221195241/
  • Çavuş
    56 Mesaj

    Almadigim hizmetin parasini odemem hocam.

    Cuma gunune kadar acilmazsa ben onlara bi kitliyecem felekleri şaşacak.
    |
    |
    enJr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    56 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: enJr

    hocam bu faturanıza yansıyacak dsl sinyali gelmese dahi size şifre göndererek fazladan bikaç günü kitlemeye çalışıyorlar size. itiraz edin. çok başınız ağrıyacak bu muhabbete ama sabredecem diyosanız böylesi en mantıklısı. kolay gelsin.

    Buda extra olsun. sikayet bildirisi olarak gonderdim ayaklarini denk alsinlar.



    04/01/17 tarihinde kullanici sifrem geldi ama dsl baglantisi gelmedi. İnternet baglantim tam olarak aktif olmadigi gunler icin fatura oluşturmayacaginizi temenni ediyorum. Eger ki bu gunler icin fatura çıkaracak olursanız ilk işim aboneliğimi iptal ettirmek ve tuketici haklari mahkemesine basvurmak olacaktir.Yapilan butun islemleri btk sistemine es zamanli olarak giris yapmaktayim.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Paykasa
üniversite
Lastik Fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,353
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.