Şimdi Ara

Turbosuz araba vs Turbolu araba (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
343
Cevap
2
Favori
21.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
60 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turbo türkiyede yazılım attırın, turboyu revize ettirin.
    O zaman 1.5 dci motorlar efsane oluyor.
    En büyük vitesin dişlilerini büyülttürün
    Örn megane lara laguna dişlisi takıyorlar,
    5. Viteste 170 km hızı 3000 devirde görüyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nehirku -- 26 Aralık 2020; 14:0:54 >
  • Royals11 kullanıcısına yanıt

    Lexus, İnfinity diyerek biraz fantaziye kaçmışsın ama diğer 3 uzak doğu grubu doğru. Menşei Coğrafyası ile alakalı sanırım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    E60 değil de E39 ile şöyle bir karşılaştırması var, Volvonun v8'si gerçekten hayvani bir şey . Biri kedi miyavlaması gibiyken öbürü aslan kükremesi gibi çıkıyor.


    o DB plakalı araç ilanlara düşmüştü bir kaç sene önce, 70-80 gibi bir şeydi fiyatı. Donanımı da harbiden full+full denecek cinstendi, soğutmalı masajlı koltuk, ısıtmalı direksiyon vs. Hatta adaptif cruise bile vardı sanki. Çok içim geçmişti, keşke gözümü karartıp geçiş yapsaydım. Belki ilk bir kaç sene vergiden dolayı(o zaman yaşı kurtarmıyordu daha alt dilimi) trafikten çekili duracaktı ama sonunda değerdi be . Şimdi kendinden geçmiş kıçına tüp bağlanmış olanlara 200-250 istiyorlar şaka gibi...

    Hayır LPG niye yani? En saf insan bile anlayabilir 4.4 litre motorun çok yakacağını, LPG'ye muhtaç kalacaksan en baştan hiç alma zaten?

    Hahaha koca 5.40 bocek gibi kalmış s80 in yaninda. Hem cüsse hem de ses olarak.

    S80 in şu kasasi halen çok karizmatik birader ya. Adamlar Tır kupası tasarlar gibi araba yapmislar, acayip sert, kaslı ve erkeksi bir otomobil... En az bi 10 sene daha gideri var bu arabanin.

    Bu arada hatirliyorum 70.000tl den ilana çıkmıştı. 250.000km de idi o zaman. Ama almadigin iyi olmus her sabah marşa bastiginda mahalleliyle papaz olurdun soyleyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 26 Aralık 2020; 14:24:9 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Allahini seversen nasıl tork tamamen devre dışı diyorsun arkadaşım fizikle matematikle alakasi yok söylediğin şeyin tork yok dedigin devirlerde ortalama 200-140 nm arası tork üretiyor turbo dizeller ,atmosferiklerde o zaman 4500 devirden sonra tork yok demekmi lazım çünkü onlardaki curve de düşüyor

    Otto cycle diesel cyleni bilmeden kiyasa girilmez bu şekilde



    Alıntıları Göster

    Tamamen devre dışı demek hatalı olmuş farkındayım, ama devir yükselince beygir gücü konuşuyor demek istiyorum.





  • benim araç 1.4 d4d turbo motor ve 190 tork. 90 beygire göre performansından memnunum. yokuş falan dinlemiyor. düşük devirde araçtan her daim iyi cevap alıyorum. atmosferik araç da kullandım. almanyada iken efsane e36 kasa 316i coupe çok seri araçtı mesela. yüksek hızlara da çıktım ama o bir bmw idi tabi

    bence tamamen sürücüyle alakalı. gaz pedalını kullanmayı bilmeyen şoförler var. trafikte denk geliyorum. önü açık. etrafa bakındığı da yok ama sanki turistik gezideymiş gibi yoluna devam ediyor. bu arkadaşların direkt olarak araba kullanmaması gerek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • GT3 RS kağnı mı şimdi Turbosuz araba vs Turbolu araba 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Freakk

    GT3 RS kağnı mı şimdi  

    GT2 RS e göre evet

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.5L sıralı 6 silindir 218 hp gayet yeterli bana

  • Kesinlikle öyle.


    2009 model Alfa Romeo 147 1.6 120 hp atmosferik motorlu aracımı satıp 1.6 105 hp 320 tork motor Alfa Romeo Giulietta'ya bindikten sonra aradaki farkı anladım. Turbo ile araba çok iyi ivmeleniyor. Kalkış ve yokuşlarda farkını çok belli ediyor. Şimdi A3' üm var 1.4 tfsi. Kesinlikle turbolu motor gibisi yok.

  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Yeter ki v8 motor yüzünden papaz olalım her türlü razıyımTurbosuz araba vs Turbolu araba .


    O zamanki S60 da aynı platform ama o güzel durmuyor mesela, arkası kısacık hemen bitiyor falan. S80'in oranları tam yerinde. Bu kadar güzel oranlara sahip aklıma gelen diğer otomobil de e38 short kasa. Altın oran gibi mübarek her tarafı tam kararında çizilmiş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 26 Aralık 2020; 15:27:23 >
  • Bu bana meşhur filimde ki turşu " limonla yada sirkeyle " yapılırmı tartışmasını hatırlattı.


    İçten yanmalı dört Zamanlı ya da iki zamanlı Motorların devri kapanıp tamamıyla Elektrikli motorlara geçene kadar bu tartışmalar devam edecektir.

  • Sedanları bilmem ama transit 12 97 den sonra transit 15 2000 turbo arasında uçurum var. Kesinlikle bu konuya katılıyorum sedanları bilmiyorum tekrar sölüm. 12 rampa yukarı 2 den 1 e düşerken 15 turbo 3 den 4 istiyor.

  • Fakir arabaları böyledir, yapacak bir şey yok...

  • 4L4F kullanıcısına yanıt
    Fanteziye kaçacak bir şey yok. Premium markalar bile atmosferik motor kullanıyor. Infiniti’de Qx80’de 2.0 ya da 3.0 turbo benzinli motor kullanabilirdi ama 5.6 V8 atmosferik motor kullanıyor. Mesela Kia 1.6t motoru da var 2.5, 2.0 atmosferik motoruda. Acaba insanlar neden atmosferik motoru tercih ediyor. Ve ya Mazda, 6 serisinde 2.5 turbo 250bg motor da sunuyor 2.5 atmosferik 192bg lik motorda sunuyor ama insanların çoğu atmosferiği tercih ediyor. Çünkü yağını suyu eksiltmezsen hiç bir sorun çıkarmıyor. Turbo motor sevdası bir tek Avrupa’da var. Ne Avrasya ülkelerinde ne Kuzey Amerika ülkelerinde ne Avustralya’da ne de Ortadoğu’da.
    Not: Türkiye şartlarında bence en ideal motor kombinasyonu 2.0 dizel 180-190bg. (Vergi oranı aynı olsaydı)
  • Vergi olmasa en iyisi yüksek hacim atmosferik en az 2.0 üstü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sssemih24

    Dostum sen bir kere 3.5lt. v6 yada 5.2lt. v8 atmosferik bir araç kullan bakayım ondan sonra turbolu araçlar sana kağnı gibi gelecek 

    O araçlar ağır olur ve 100km de 20 litreler bi zaman sonra adama koyar ama turbolu hafif araçlar daha uygun sarfiyat ve daha çevik, çünkü kiloları az...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Yeter ki v8 motor yüzünden papaz olalım her türlü razıyım .


    O zamanki S60 da aynı platform ama o güzel durmuyor mesela, arkası kısacık hemen bitiyor falan. S80'in oranları tam yerinde. Bu kadar güzel oranlara sahip aklıma gelen diğer otomobil de e38 short kasa. Altın oran gibi mübarek her tarafı tam kararında çizilmiş.

    Çek bi s80 t4 makyajlisindan. Cigerli motor bastimi iyi gidiyor mtv desen bedava.

    Bidaha mi gelicen dunyaya anasini satayim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.3 1.2 atmosferik motosiklet motorunu arabaya koyarsan evet hızlanmak bilmez. Ama 3.0 üstü falan olsun o zaman görürüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saçma sapan bir başlık - itham...kardeşim milletin alım gücü mü var? parası mı var? millet parası neye yeterse onunla yetinmek zorunda;artık turbosu-atmosferiği değil ELEKTRİKLİ araçlar çağı başladı...


    turbo 50 sene önce de vardı zaten;çokmatahmış bulunmaz hint kumaşıymış gibi yazmış...


    --- 0 emisyonlu - 500 -600 KM menzilli- 200 bygir-400 NM tork sahip elektrikli araçlara binmeyi kim istemez??? ama bu iş imkan meselesi.

  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt

    Caliphime katiliyorum, turbolu olunca super oluyor ucuyor Turbosuz araba vs Turbolu araba 


    Atmosferik daha zevkli ama devirlensiriyorsun, motor sesi ve hiriltisi muzik gibi geliyor. O kadar arabaya bindim mesela tofas sahin kullanmasinin zevkini alamadim. Mekanik hisli direksiyon, vites yollari, arka cekeri, aracin salinimlari ve karakterist motor sesi anlatilmaz yasanir.


    Caliphim sende seatcisin ya asagidaki filmi izle, ispanyol yapimi tam senlik. Konu sahibi Sende asagidakiler gibi yaparsan istedigin turbolu turbosuz arabaya omur boyu binebiliyorsun.

    Turbosuz araba vs Turbolu araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.